موضوعات وبسایت : سیگنال

کارمزد برداشت صرافی بایننس

کارمزد برداشت صرافی بایننس

نویسنده : نوید | زمان انتشار : 19 دی 1399 ساعت 23:31

Binance.jpg

صرافی بایننس بزرگ ترین و معتبرترین صرافی ارزدیجیتال است که میلیون ها کاربر در سراسر جهان از خدمات آن بهره می برند. بیش از 100 رمزارز در این صرافی خرید و فروش می شوند. این صرافی از ارزهای نقدی پشتیبانی نمی کند ولی معاملات بزرگ ارزهای دیجیتال را بسیار سریع و بدون دیرکرد انجام می دهد. کارمزد صرافی بایننس در مقایسه با سایرصرافی ها بسیار پایین است بنابراین گزینه ی مناسبی برای آن دسته افراد است که می خواهند با ریسک و هزینه ای پایین وارد بازار ارزهای دیجیتال شوند. برای آشنایی بیشتر با این صرافی با ما همراه باشید.

صرافی بایننس Binance

این صرافی در سال 2017 تاسیس شد و خیلی زود توانست محبوبیت زیادی را به دست آورد و اعتماد مردم را جلب کند. این گونه از رقیبانش پیشی گرفت و تبدیل به بزرگ ترین صرافی ارزهای دیجیتال شد. همانطور که اشاره کردیم بایننس ارزهای دیجیتال زیادی را مانند بیت کوین، اتریوم ، اتریوم کلاسیک، ریپل، ارک، لایت کوین، بیت کوین کش، بیت کوین گلد، مونرو، ایوتاو… پشتیبانی می کند. حجم معاملات روزانه ی صرافی بایننس به طور میانگین به 1.2 میلیارد دلار می رسد و این به معنی بالا بودن کاربران این صرافی آنلاین ارزدیجیتال است. یکی از نکات مثبت درباره این صرافی این است که علاوه بر امکان معامله از طریق سایت، نرم افزارهایی برای گوشی موبایل و کامپیوتر نیز طراحی کرده است تا ترید را برای همه ی کاربران راحت تر کند. نحوه ی کار بایننس بدین گونه است که شما پس از ورود به شبکه درخواست خود مبنی بر خرید یا فروش ارزدیجیتال خود را ثبت می کنید و بعد بایننس معامله را بین خریداران و فروشندگان جوش می دهد و به نوعی مانند یک واسطه عمل می کند. سپس در ازای جور کردن این معامله کارمزدی را دریافت می کند.

مزایا و معایب صرافی بایننس

از مزایای بایننس می توان به ارائه ی خدمات برای ایرانی ها اشاره کرد. البته این صرافی اعلام کرده است که علاقه ای برای همکاری با کشورهای تحت تحریم ندارد با این حال با استفاده از وی پی ان می توان از خدمات آن بهره برد تا جایی که شک برانگیز نباشد. به یاد داشته باشید ای پی خود را با هر بار ورود به صرافی عوض نکنید. اگر بار اول با ای پی کشور چین وارد شدید همیشه از همین ای پی استفاده کنید. دومین مزیت سازگار بودن اپلیکیشن بایننس با سیستم عامل های مختلف است که این امکان را برای شما فراهم می کند که در هرجا به تراکنش های خود بپردازید. از معایب صرافی بایننس این است که رابط کاربری این شبکه تا حدودی پیچیده است و این موضوع می تواند برای افراد تازه کار کمی که قصد آموختن کار با صرافی را دارند دشوار باشد. بسیاری از بازارهای بایننس به ویژه آن هایی که کمتر شناخته شده اند نقدینگی کمی دارند که این مورد تبادلات در مقادیر بالای آلت کوین هارا دشوار می کند.

کارمزد صرافی بایننس

کارمزد صرافی بایننس در سطوح مختلف کاربری متفاوت است. افرادی که حجم معاملات ماهانه شان زیر 50 کوین است برای هر معامله 1/0 درصد از مبلغ مورد معامله را پرداخت می کنند. البته اگر در معاملات از بایننس کوین استفاده شود کارمزد می تواند تا 25 درصد کاهش یابد. البته ثبت نام در بایننس رایگان است و این صرافی برای واریز و شارژ حساب کارمزدی دریافت نمی کند. اما برداشت از این صرافی بسته به نوع ارزدیجیتال کارمزدهای متفاوتی دارد.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا جمعه 7 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر