ساخت کیف پول بایننس

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 26 آبان 1399 ساعت 12:41

توضیحات

نوشته شده توسط آرمان زارع منتشر شده در 19 بهمن 1396 704d5bf922d4ed09c7722524a8b2a474_w800.jpg

بایننس ( Binance ) یک صرافی دیجیتال چینی است که به شکل یک کیف پول نیز می‌توان از پلتفرم آن استفاده کرد؛ همین موضوع باعث شده است این صرافی به یکی از مراکز مهم در خصوص تبادلات ارز‌های دیجیتال تبدیل شود. یکی از مزیت‌های مهم بایننس ( Binance ) نسبت به مابقی رقبا، آزاد بودن تبادلات برای ایرانیان است. این صرافی که برخلاف دیگر مراکز بزرگ دنیا در حوزه تبادلات ارز‌های دیجیتال، از قوانین بین‌المللی در خصوص تحریم‌های ایران پیروی نمی‌کند، محل خوبی برای فعالیت شهروندان ایرانی به شمار می‌رود.

کیف پول بایننس ( Binance ) تقریبا تمامی ارز‌های دیجیتاب معتبر دنیا را پشتیبانی می‌کند و محل خوبی برای فعالیت کسانی است که از چند ارز رمزپایه برای فعالیت در بازار‌های مربوطه استفاده می‌کنند. این کیف پول بر روی سطح وب فعال است و می‌تواند محل مناسبی برای ذخیره سرمایه شما به حساب برود؛ البته به تازگی این وب سایت اقدام به ارائه نرم‌افزار‌هایی بر روی پلتفرم‌های مختلف کامپیوتر و گوشی‌های هوشمند کرده است که هنوز به صورت آزمایشی فعالیت می‌کنند. برای داشتن یک حساب کاربری معتبر بر روی وب سایت بایننس ( Binance ) می‌توانید از راهنمای گام به گام وب سایت ماناپال استفاده کنید. ما در این مقاله هر مرحله از ساخت یک کیف پول بایننس ( Binance ) را برای شما شرح خواهیم داد.

مرحله اول: در ابتدا از طریق لینک www.binance.com وارد وب سایت رسمی بایننس ( Binance ) شوید. بهتر است این وب سایت را به بوکمارک ( Bookmark ) خود اضافه کنید؛ زیرا وب سایت‌های تقلبی زیادی با همین نام شکل گرفته‌اند که به هیچ وجه امن نیستند.

a62f23151af22c02f3acc1210b6d15bf_w700.png

مرحله دوم: گزینه Register را در بالای صفحه اصلی ( سمت راست ) انتخاب کنید و پروسه ثبت نام را تا آخر به انجام برسانید. در قرار دادن اطلاعات خود دقت بفرمایید و از یک پسورد معتبر و البته قوی در زمان ثبت اطلاعات خود استفاده کنید. ترجیحا برای برخورداری از امنیت بیشتر گزینه Two Factor Authentication  یا همان تاییدیه دو مرحله‌ای را انتخاب کنید.

e36c73542676a479110539cecd9e7ee1_w700.png

مرحله سوم: حال که اکانت شما در وب سایت رسمی بایننس ( Binance ) شکل گرفته است، می‌توانید از طریق گزینه Fund، موجودی خود را شارژ کنید. از طریق منویی که برایتان باز می‌شود گزینه Deposit/Withdrawals را انتخاب کنید تا به قسمت نقل و انتقالات ارز راه پیدا کنید. در اینجا به لیست تمامی ارز‌های دیجیتالی که می‌توانید در کیف پول خود داشته باشید دست پیدا می‌کنید. ارز مورد نظر خود را پیدا کنید و گزینه Deposit را انتخاب کنید. آدرسی بر اساس نوع ارز و کیف پول شما در اختیارتان قرار داده می‌شود تا با بهره‌گیری و معرفی آن به دیگران، اقدام به دریافت ارز دیجیتالی مورد نظر خود کنید. همچنین با بهره‌گیری از صفحه لیست ارز‌های رمزپایه داشبوردتان و انتخاب گزینه Withdrawals قادر خواهید بود ارز مورد نیازتان را به یک کیف پول دیگر انتقال دهید.

fd4ea434034e9be250ea0e90ec747130_w700.png

26973f96263ca46fa707002b87836650_w700.png

df964de72578a445a11968f3caf8e6e9_w700.png

مرحله چهارم: در آخر می‌توانید از طریق منوی Fund بالای داشبورد خود و انتخاب گزینه History، اطلاعات تمام تبادلات خود را استخراج کنید. برای خرید و یا حتی فروش انواع ارز‌های دیجیتال از جمله بیت کوین ( BitCoin )، اتریوم ( Ethereum ) و یا ریپل ( XRP ) نیز می‌توانید از پنل کاربری خود در وب سایت ماناپال استفاده کنید.

منبع : masterthecrypto

arman-zare.jpg

نویسنده: آرمان زارع

علاقمند به حوزه پرداخت آنلاین هستم، هر روز اتفاقات زیادی در این حوزه رخ می دهد و در اینجا برخی از این موارد را پوشش خواهم داد.


خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا شنبه 29 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون