سیگنال بایننس
binancesignals.fileon.ir

ساخت حساب بایننس

نویسنده : نوید | زمان انتشار : 20 آبان 1399 ساعت 23:53

همانطور که می دانید صرافی بایننس یکی از بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیاست که متعلق به فردی به نام چانگ پنگ ژائو بوده و در کشور چین تاسیس شده است. با این که تاکنون صرافی های بزرگی در زمینه تبادلات ارز دیجیتال اعلام وجود کرده و فعالیت می کنند، اما صرافی بایننس در مدت کوتاهی (کمتر از دو سال) که معرفی شده است، توانسته سهم عظیمی را در معاملات ارز دیجیتال از آن خود کند. در ادامه با ما همراه باشید تا چگونگی ساخت اکانت در بایننس را به شما آموزش داده و نحوه ثبت نام در این صرافی را با استفاده از اپلیکشن موبایل و نسخه وب آن بررسی کنیم.

ساخت اکانت بایننس

دلایل بسیار زیادی وجود دارد که باعث شده صرافی بایننس به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین صرافی های دنیا دست یابد. نرخ کارمزد پایین، سرعت انجام تراکنش ها، امنیت بالا، مالتی پلتفرم بودن و سایر موارد، از جمله امکاناتی است که بایننس در اختیار کاربران خود قرار داده و باعث شده است تا خیلی زود به رشد برسد.

برای کار با این صرافی و انجام تراکنش های مورد نظر خود در آن، قبل از هر چیز ابتدا باید یک حساب کاربری بایننس داشته باشید. شما تنها با ثبت نام در بایننس می توانید روزانه تراکنش هایی تا 2 بیت کوین را داشته باشید که رقم بسیار بالایی است. اگر سقف تراکنش های شما از این مقدار بیشتر است، می توانید از طریق وریفای کردن حساب کاربری خود و ارسال مدارک شناسایی خود به بخش پشتیبانی آن، سقف تراکنش های خود را روزانه تا 100 بیت کوین و بیشتر هم ارتقا دهید.

شما می توانید هم از طریق اپلیکیشن موبایلی و هم از طریق سایت رسمی بایننس، اقدام به ثبت نام در این صرافی و ساخت اکانت در آن نمایید. تنها نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که برای کار با این صرافی حتما باید از ابزارهای تغییر دهنده آیپی استفاده کرده و مدارک هویت ایرانی خود را برای وریفای کردن حسابتان ارسال نکنید. ارسال مدارک ایرانی ممکن است منجر به اعمال تحریم های آمریکا برای شما نیز شده و در نهایت دارایی شما از طرف بایننس بلوکه شود.

برای ساخت اکانت بایننس به ترتیب مراحل زیر اقدام می کنیم:

  1. از طریق مرورگر به آدرس binance.com وارد شوید و در صفحه اول سایت گزینه “Register” را از گوشه بالا و سمت راست، انتخاب کنید.

Binance-Account-1.jpgثبت نام در بایننس

  1. در این مرحله ابتدا آدرس ایمیل معتبر خود را وارد کرده و سپس یک پسورد برای ورود به حساب کاربری خود انتخاب و در دو قسمت بعدی وارد نمایید. در بخش Referral ID اگر رفرال آیدی شخصی که این برنامه را به شما معرفی کرده است را دارید، می توانید از آن استفاده کنید و در غیر اینصورت می توانید این بخش را خالی گذاشته، تیک پذیرفتن شرایط و قوانین را فعال کرده و سپس گزینه “Register” را انتخاب کنید.

Binance-Account-2.jpgاطلاعات خود را وارد کنید.

  1. در مرحله بعدی یک ایمیل از طرف بایننس برای شما فرستاده می شود که باید آن را باز کرده و روی گزینه “Verify Email” کلیک کنید.

Binance-Account-3.jpgوریفای کردن ایمیل

  1. در آخرین مرحله پیغامی برای شما نمایش داده می شود که نشان دهنده این است که مراحل ساخت اکانت بایننس با موفقیت انجام شده و شما اکنون می توانید به حساب کاربری خود مراجعه کنید. گزینه “Login” را انتخاب کرده و وارد حساب کاربری خود شوید.

Binance-Account-4.jpgورود به حساب کاربری

  1. در صفحه لاگین، نام کاربری خود را که آدرس ایمیل شما می باشد وارد کرده و سپس پسوردی که انتخاب کرده اید را وارد کرده و در نهایت گزینه “Login” را انتخاب کنید تا به حساب کاربری بایننس خود وارد شوید.

Binance-Account-5.jpgورود به حساب کاربری بایننس

پس از اولین ورود به حساب کاربری، از شما خواسته می شود تا یک سری نکات را در هنگام فعالیت در صرافی بایننس رعایت نمایید. با علامت زدن گزینه تیک در جلوی هر کدام از این نکات، گزینه “I Understand, Continue” فعال خواهد شد که با کلیک روی آن به وارد حساب کاربری خود خواهید شد.

در این مرحله از شما خواسته می شود که احراز هویت دو مرحله ای خود را فعال کنید. برای امنیت بیشتر احراز هویت دو مرحله ای در بایننس را حتما انجام دهید. از آنجا که ممکن است با استفاده از شماره تلفن همراه مشخص شود که شما ایرانی هستید، بهتر است از احراز هویت دو مرحله ای گوگل اتنتیکیشن استفاده کنید. این مرحله با زدن دکمه “Skip for now” نیز می توانید نادیده بگیرید.

Binance-Account-6.jpgاحراز هویت دو مرحله ای در بایننس

در این مرحله ساخت اکانت بایننس شما با موفقیت به پایان رسیده و حال می توانید از طریق گزینه “Deposit” عملیات انتقال به حساب خود را انجام دهید که در آموزش های آینده در این رابطه نیز سخن خواهیم گفت.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا پنج‌شنبه 13 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم