موضوعات وبسایت : سیگنال

اموزش برداشت از بایننس

اموزش برداشت از بایننس

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 09 آذر 1399 ساعت 13:27

آموزش واریز و برداشت بدون مشکل در صرافی بایننس

در این فیلم آموزش ارز دیجیتال به نحوه واریز deposit و برداشت withdrawal ارزهای دیجیتال در صرافی بایننس پرداخته می شود و نکات لازم برای انجام این فرآیند ارائه می شود تا بدون مشکل این کار را انجام دهید، چون اگر اشتباهی صورت گیرد ممکن است اکانت شما بلاک شود یا حتی کل ارزهای دیجیتال خود را از دست بدهید.

برای واریز ارزهای دیجیتال کافی است که بعد از وارد شدن به حساب کاربری خود به بخش deposit رفته و در آنجا ارزی که می خواهید واریز آن را انجام دهید انتخاب کنید تا در صفحه بعدی آدرس کیف پول آن ارز برای شما نمایش داده شود.

برای برداشت ارزهای دیجیتال هم کافی است که به بخش withdrawal رفته و در آنجا آدرس کیف پولی که قصد برداشت از حساب بایننس خود دارید را در بخش whitelist خود اضافه کنید و سپس مقداری از آن ارز که می خواهید از حساب خود خارج کنید را وارد کنید. بعد از آن صرافی برای تایید کدی را به آدرس ایمیل شما ارسال می کند که باید آن کد را نیز در کادر مربوطه وارد و همچنین کد اپلیکیشن google authenticator را نیز در کادر مربوطه وارد و گزینه تایید را بزنید.

نکته مهمی که وجود دارد این است که باید تمام این فرآیند را از طریق یک آیپی انجام دهید و اگر مرتکب اشتباهی شوید حساب شما بلاک می شود؛ پس بهترین کار این است که از VPS یا سرور مجازی استفاده کنید.

‫آموزش واریز و برداشت در صرافی بایننس Binance

لینک دانلود ویدیو با کیفیت HD

صرافی بایننس Binance به یکی از متداول ترین صرافی ها برای معاملات ارزهای رمزپایه تبدیل شده است. همزمان با رشد محبوبیت ارزهای رمزنگاری، صرافی های بیشتری برای خرید، معامله و فروش ارزهای دیجیتال مختلف ایجاد می شود. این تصمیم گیری در مورد انتخاب صرافی را دشوارتر می کند.
در ادامه با تشریح راهنمایی گام به گام صرافی بایننس نحوه واریز، برداشت و معامله ارز دیجیتال به همراه برخی از تصاویر مفید ارائه خواهد شد. در پایان می توانید با بررسی نحوه کار Binance، تمام اطلاعات لازم برای شروع معامله در صرافی انتخابی خودتان را داشته باشید.

چگونه می توان در Binance حساب باز کرد؟

  1. به صفحه اصلی بایننس وارد شوید و سپس روی ثبت نام یا “Register” ضربه بزنید.
  2. شما باید آدرس ایمیل خود را وارد کرده و به یاد داشته باشید یک گذرواژه قوی انتخاب کنید.
  3. در آخر، باید آدرس ایمیل خود را تأیید کنید. اکنون یک حساب در صرافی بایننس دارید.
  4. وقتی برای اولین بار وارد سیستم می شوید، یک پیام اعلان ظاهر می شود و از شما می پرسد که آیا می خواهید آپشن احراز هویت دو عاملی تنظیم کنید. لازم است بدانید که این کار از حساب شما محافظت می کند.

چگونه می توان وجوه خود را در Binance سپرده گذاری کرد؟

صرافی بایننس به مشتریان اجازه سپرده گذاری با استفاده از روش های پرداخت معروف مانند استفاده از از کارت بدهی یا کارت اعتباری را برای ایرانیان نمی دهد. این بدان معنی است که شما بایستی با ارز دیجیتال، سپرده گذاری کنید. ساده ترین راه برای انجام این کار استفاده از بیت کوین (BTC) یا اتریوم (ETH) است، زیرا صرافی های دیگری وجود دارد که به شما امکان می دهد این دو ارز را به راحتی با پول فیات خریداری کنید.

  1. موس خود را بر روی Funds حرکت دهید و سپس بر روی Deposits کلیک کنید.
  2. بر روی گزینه انتخاب کوین سرمایه گذاری یا “Select Deposits Coin” کلیک کرده و در صورتی که می خواهید با استفاده از ارز دیجیتال سپرده گذاری کنید، نماد آن را وارد کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید در Ethereum سپرده گذاری کنید، نماد ETH را وارد نمایید.
  3. اکنون آدرس منحصر به فرد سپرده خود به شما نشان داده می شود.
    نکته مهم اینکه هر ارز دیجیتال آدرس سپرده متفاوتی دارد. به عنوان مثال، اگر سعی کنید اتریوم را اشتباهی به آدرس بیت کوین خود ارسال کنید، ممکن است با خطر از دست دادن اتریوم مواجه شوید.
  4. اکنون باید آدرس واریز را کپی کنید. ساده ترین راه برای این کار، کلیک روی کپی کردن آدرس است.
  5. اکنون باید به کیف پول ارز دیجیتال خود بروید و تعداد بیت کوین هایی را که می خواهید ارسال کنید به حساب Binance خود منتقل کنید. بسیار مهم است که کوین ها را به آدرس صحیح واریز در Binance ارسال نمایید. برای چک دوباره مطمئن شوید که آدرس صحیح را کپی و جایگذاری کرده اید.
  6. پس از ارسال کوین ها، حساب Binance شما باید آنها را در مدت 10 دقیقه دریافت کند. برای بررسی اینکه آیا به حسابتان وارد شده اند، ماوس را روی Funds حرکت دهید و روی Balances کلیک کنید.
  7. هنگامی که سپرده شما توسط Binance تأیید شد، موجودی کل و موجودی قابل استفاده شما به روز می شود.
  8. در اینجا توانستید که وجه مورد نیاز حساب صرافی Binance خود را تأمین کنید.

چگونه از Binance برداشت کنیم؟

در این مرحله از بررسی صرافی بایننس، اکنون می دانید که چگونه در Binance واریز کنید و اولین کوین خود را بخرید. اما، اگر می خواهید وجوه خود را برداشت کنید، چه کار باید بکنید؟ در ادامه نحوه انجام این کار آمده است:

  1. در بالای صفحه، ماوس خود را بر روی Funds حرکت دهید و بر روی Withdrawals کلیک کنید. در اینجا موجودی کل و موجودی قابل استفاده را خواهید دید.
  2. اگر آپشن احراز هویت دو عاملی را تنظیم نکرده باشید، Binance به شما اجازه ادامه کار را نمی دهد.
  3. روی گزینه انتخاب کوین برداشت یا “Select Withdrawal Coin” کلیک کنید و نوع ارز دیجیتالی را که می خواهید برداشت کنید، وارد نمایید. به یاد داشته باشید، شما باید نماد ارز را وارد کنید، مانند BTC یا ETH.
  4. حالا آدرس کیف پولی که می خواهید کوین های خود را به آن بفرستید، وارد کنید.
    نکته مهم این است که اطمینان حاصل کنید آدرس را صحیح وارد کرده اید، زیرا هرگونه اشتباه ممکن است هزینه زیادی برای شما داشته باشد. بهترین راه برای این کار کپی و پِیست کردن آدرس مورد نظر برای برداشت است.
  5. در آخر، تعداد کوین هایی را که می خواهید برداشت نمایید ، وارد کنید و روی کلید نارنجی Submit یا ارسال، ضربه بزنید.
  6. برداشت از صرافی Binance به طور معمول سریع است و بیش از 30 دقیقه طول نمی کشد تا به کیف پول مقصد شما برسد. با این حال، اگر شبکه شلوغ باشد، ممکن است بیشتر طول بکشد.

منبع:

https://www.bitdegree.org/

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا یکشنبه 2 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر