سیگنال بایننس
binancesignals.fileon.ir

استراتژی ترید در بایننس

نویسنده : نوید | زمان انتشار : 20 آبان 1399 ساعت 21:30

margin-trading-strategy.jpg

در مقاله آموزش گام به گام مارجین ترید در صرافی بایننس، نحوه فعال سازی اکانت برای انجام معاملات مارجین و استفاده از قابلیت های آن را آموزش دادیم و به معرفی بخش های مختلف آن پرداختیم. حال که با مقدمات کار آشنا شده اید، در این مقاله انواع استراتژی های مارجین تریدینگ را مورد بررسی قرار می دهیم.

با توجه به این که بایننس به میزان دو برابر سرمایه شما، وام در اختیارتان قرار می دهد و باید بعد از انجام معاملات آن مقدار قرض گرفته شده را با احتساب نرخ سود و کارمزد به بایننس پرداخت کنید؛ یکی از ابندایی ترین استراتژی ها، قرض گرفتن ارزی است که اخیرا پامپ شده (قیمت آن افزایش یافته) تا بتوانید آن را در بالاترین قیمت بفروشید و بعد که این ارز دامپ شد (قیمت کاهش پیدا کرد)، مجددا به اندازه دارایی قرض گرفته به اضافه مقدار سود، آن ارز دیجیتال را خریداری کنید و به بایننس برگردانید.

بر اساس آموزش های دوره صفر تا صد ترید و تحلیل تکنیکال (دوره نخبگان کریپتوکارنسی)، خریدهای شما باید بصورت پله ای و با رعایت اصول مدیریت سرمایه انجام شود، چرا که ممکن است تحلیل شما با اشتباه همراه باشد و نتوانید در کف قیمتی که پیش بینی کرده اید؛ آن ارز دیجیتال را خریداری کنید. باید توجه داشته باشید که اگر هدف شما بالا بردن تعداد ارز خاصی در ولت مارجین است، می توانید بیشتر از مقدار قرض گرفته شده، آن ارز دیجیتال را خریداری کنید و اگر هدفتان افزایش مقدار بیت کوین یا تتر است، باید دقیقا به اندازه مقدار قرض خود، آن ارز را خریداری نمایید. برای روشن شدن این مطلب به نمودار ارز دیجیتال نئو نگاهی می اندازیم.

 NEO-chart.jpg

استراتژی دیگر، قرض گرفتن بیت کوین یا تتر یا BNB پس از تشخیص دادن کف قیمتی یک ارز دیجیتال است. در این روش در کف قیمتی ارز دیجیتال مورد نظر خریداری شده و پس از رشد آن فروخته می شود و در نهایت بیت کوین یا تتر قرض گرفته شده به صرافی بازگردانده می شود. با استفاده از این استراتژی بار دیگر چارت ارز دیجیتال نئو را مورد بررسی قرار می دهیم.

 NEO-chart2.jpg

با فرض تطابق کامل خرید و فروش شما با نقاط ایده آل معاملاتی، شما می توانستید با سرمایه خودتان حدود 6درصد سود از بازار بگیرید. اما با استفاده از مارجین ترید توانستید این سود را به حدود 18درصد برسانید. یعنی 3 برابر... البته فقط یک روی سکه را در نظر نگیرید، همین اهرم در صورت ضرر، میزان زیان شما را 18درصد خواهد کرد!

مثال اول

فرض کنید که سامان بر اساس تحلیل تکنیکال و سیستم معاملاتی خود به این نتیجه رسیده است که قیمت بایننس کوین (BNB) افزایش خواهد یافت. بنابراین قصد دارد که پوزیشن بلند مدتی با استفاده لورریج (اهرم)  بر روی BNB باز کند. بدین منظور، اعتبار مورد نظر را به کیف پول مارجین خود انتقال می دهد و سپس برای استفاده از مارجین مقداری بیت کوین قرض می گیرد. حالا او از BTC قرض گرفته شده برای خرید BNB استفاده می کند. اگر قیمت BNB طبق پیش بینی سامان افزایش پیدا کند، حال او می تواند دارایی خود را بفروشد و BTC قرض گرفته شده، به علاوه سود تعیین شده را به بایننس بازگرداند. در نتیجه هر چه برای او باقی بماند، سود خالص است.

مثال دوم

پوریا دیر وارد بازار می شود و صعود ارز دیجیتال NEO را از دست می دهد، به همین علت دیگر نمی تواند از سناریو بالا استفاده کند. او با تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال NEO متوجه می‌شود که نئو در نزدیکی مقاومت سنگینی قرار گرفته است. همچنین سایکل های ایجاد شده در تایم فریم بالاتر یک ریزش سنگین را نشان می دهد. در اینجا پوریا تصمیم می گیرد که مقداری نئو از بایننس وام بگیرد تا بتواند آن را بالاترین قیمت ممکن بفروشد. سپس چند درخواست خرید بصورت پله ای و در نقاطی نزدیک به محدوده های حمایتی قرار می هد تا زمانی که نئو ریزش کرد، در قیمت های پایین تری خرید انجام دهد و پس از رشد قیمت سریعتر وارد سود شده و وام خود را به بایننس پس دهد.

مثال سوم

علی بر اساس تحلیل تکنیکالی که انجام داده، پیش بینی می کند که قیمت نئو افزایش خواهد یافت. از همین رو مقداری بیت کوین از صرافی قرض کرده و نئو خریداری می کند و سپس با فروش در بالا ترین نقطه قیمتی، وام خود را پرداخت می کند. علی بر اساس تحلیل خود به این نتیجه رسیده است که این نقطه به احتمال زیاد، حداکثر رشد قیمتی ارز دیجیتال نئو است، به همین علت دوباره مقداری نئو از بایننس قرض کرده و مطابق مثال دوم در همان نقطه تبدیل به بیت کوین می کند و با رسیدن به قیمت های پایینتر دوباره نئو خریده و قرض خود را پرداخت می نماید. در این میان علی از دو جهت سود کرده است. هم میزان بیت کوین های او بیشتر شده و هم مقدار نئو .
لازم به ذکر است که مارجین تریدینگ می تواند هم سود فراوانی به دنبال داشته باشد و هم سرمایه شما را نابود کند. بنابراین توصیه می کنیم که پیش از شروع معاملات مارجین، حتما مهارت تحلیل تکنیکال خود را بالا ببرید و چندین ماه بصورت تستی ترید انجام دهید.

نتیجه گیری

همواره به یاد داشته باشید که دنیای ارزهای دیجیتال هنوز با مخاطرات زیادی همراه است که برای افراد تازه کار شناخته شده نیستند. برای روشن شدن هر کدام از قسمت های این دنیای جدید لازم است که ابتدا با مفاهیم پایه ای حوزه ارزهای دیجیتال تسلط پیدا کنید و گام به گام و با دقت پیش برویم. پس توصیه اکید ما این است که اگر به تازه به دنیای کریپتو وارد شده اید، فعلا به سراغ مارجین تریدینگ بایننس یا هر پلتفرم دیگری نروید. استفاده از این قابلیت تنها در صورتی توصیه می شود که شما به تمام مفاهیم ترید و تحلیل تکنیکال مسلط باشید و به طور کامل از ریسک ها و عواقب احتمالی آن آگاهی داشته باشید.

مطالب مرتبط:

آموزش گام به گام مارجین ترید در صرافی بایننس

معاملات مارجین (Margin Trading) چیست؟

ویژگی‌های یک تریدر حرفه‌ای

دلار یا بیت کوین؟ در کدام سرمایه گذاری کنیم؟

آموزش کامل صرافی بیتمکس


منبع: مرکز تحقیقات بلاک چین


blockchainirc-pro.jpg


خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا پنج‌شنبه 13 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم