موضوعات وبسایت : سیگنال

به روز رسانی مفید تریدر

به روز رسانی مفید تریدر

نویسنده : نوید | زمان انتشار : 23 آذر 1400 ساعت 06:49

Logodefault.svg

سامانه معاملاتی «مفید تریدر» (MofidTrader) نسخه بومی شده نرم افزار «متاتریدر5» می‌باشد که توسط شرکت کارگزاری مفید و تحت لیسانس و پشتیبانی شرکت MetaQuates به بازار سرمایه ایران معرفی شده است. این سامانه یکی از با سابقه‌ترین، کاربردی ترین و محبوب‌ترین سامانه‌های معاملاتی در سراسر جهان به شمار می‌رود تا حدی که بسیاری از کارگزاران مطرح بازارهای سهام و کالا در سراسر جهان در کنار پلتفرم‌های اختصاصی خود ناچار به ارائه پلتفرم متاتریدر شده‌اند. از جمله این کارگزاران می‌توان به ODL انگلستان،ACM سوئیس، بانک سرمایه‌گذاری وارن‌گلدبانک (Varengold Bank) آلمان و ده‌ها کارگزار نام آشنای دیگر اشاره کرد.

MT-1.jpg

ویژگی های شاخص مفید تریدر

تحلیل تکنیکال

مجهز به مجموعه کامل ابزارهای تحلیل تکنیکال

قیمت های جهانی

دسترسی به گسترده ترین مجموعه قیمت‌های بازارهای داخلی و جهانی

سفارش های شرطی

ارسال انواع سفارش های خرید و فروش به صورت مستقیم و شرطی

نمایش

مشاهده موقعیت های معاملاتی، سابقه سفارشات و نمایش پرتفوی

سابقه 11 سال نمادها

نمایش انواع نمودارها به همراه سابقه تاریخی قیمت نمادها تا ۱۱ سال

حساب مجازی

امکان تمرین و آزمایش استراتژی‌های معاملاتی در حساب‌های مجازی

پیغام های بازار

دریافت پیغام‌های ناظر بازار، سیستم کدال و اخبار مالی و اقتصادی MT-2.png

با حرفه ای ترین ابزار معاملاتی جهان در بازار سرمایه ایران خرید و فروش نمایید و بازار را رصد کنید.

MT-3.png

فیلم‌‌های آموزشی

MofidTrader-Tutorial-1.jpg

نصب و اجرا

MofidTrader-Tutorial-2.jpg

تغییر زبان

MofidTrader-Tutorial-3.jpg

دیدبان بازار

MofidTrader-Tutorial-4.jpg

نمودارها - بخش اول

MofidTrader-Tutorial-5.jpg

نمودارها -بخش دوم

MofidTrader-Tutorial-6.jpg

ارسال سفارشات مستقیم

MofidTrader-Tutorial-7.jpg

ارسال سفارشات شرطی

MofidTrader-Tutorial-8.jpg

پنجره عمق بازار

MofidTrader-Tutorial-9.jpg

موقعیت های معاملاتی و پورتفوی

MofidTrader-Tutorial-10.jpg

سابقه سفارشات و معاملات

سؤالات متداول

سامانه معاملاتی «مفید تریدر۵» نسخه بومی شده‌ای از نرم افزار «متاتریدر۵» (MetaTrader5) که یکی از باسابقه‌ترین، کاربردی‌ترین و محبوب‌ترین سامانه‌های معاملاتی در سراسر جهان به شمار می‌رود، می‌باشد، و توسط شرکت کارگزاری مفید ارائه گردیده است. در این سامانه امکان دسترسی به کلیه نمادهای بورسی، فرابورسی و ... فراهم شده و اکنون همگان می‌توانند برای اولین بار در ایران از امکانات گسترده معاملاتی و تحلیلی این سامانه برای انجام معاملات خود بهره ببرند.

خیر، این نرم افزار کاملاً رایگان در اختیار تمام علاقه مندان به بازار سرمایه قرار گرفته است.

خیر، هیچ تفاوتی بین کارمزد معاملات حضوری، آنلاین و مفیدتریدر وجود ندارد.

با مراجعه به سایت کارگزاری مفید به آدرس www.emofid.com و انتخاب گزینه مفیدتریدر وارد صفحه‌ای می‌شوید که در این صفحه با کلیک بر روی گزینه "دریافت رایگان فایل نصب مفیدتریدر۵"، فایل دانلودر نرم افزار به حجم تقریبی ۴۰۰ کیلوبایت دانلود دریافت می شود. پس از آن با اجرای فایل دانلود شده، نرم افزار مفیدتریدر به حجم تقریبی ۱۶ مگابایت از سرور اصلی دانلود و نصب می‌گردد.

به احتمال زیاد شما از اینترنت تحت شبکه استفاده می کنید، برای دانلود نرم افزار باید اطلاعات شبکه خود را وارد نمایید.

بله، پس از پیگیری های به عمل آمده زبان فارسی به صورت پیش فرض بر روی نرم افزار قرار گرفته است، کافی است به منوی View رفته و در گزینه Languages زبان فارسی (Persian) را انتخاب کنید.

اگر برای اولین بار از نرم افزار مفیدتریدر استفاده می کنید، بهتر است برای خود یک اکانت دمو بسازید و با آن در بازار واقعی و به صورت مجازی خرید و فروش کنید، برای این کار پس از انتخاب گزینه Open An Account از منوی File (در اولین اجرای نرم افزار پس از نصب این پنجره به صورت خودکار باز می شود)، سرور Mofidsecurities -server را انتخاب کرده و پس از زدن گزینه Next در صفحه بعدی گزینه New Demo Account را انتخاب و به صفحه بعد بروید، در این صفحه اطلاعات درخواستی را وارد کرده و پس از موافقت با گزینه دریافت خبرنامه و کلیک بر روی گزینه Next نام کاربری (Login) و کلمه عبور (Password) برای شما ساخته می شود.

یکی از علل عمده این مشکل، استفاده از اینترنت تحت شبکه است. برای برطرف کردن مشکل باید از منوی Tools نرم افزار گزینه Options را انتخاب کرده و در پنجره باز شده روی سربرگ Server بروید، پس از آن با تیک زدن جلوی عبارت Enable Proxy Server دکمه Proxy فعال می شود، با کلیک بر روی دکمه Proxy، بایستی در پنجره باز شده اطلاعات مربوط به شبکه خود را وارد کرده و پس از آن اقدام به ساختن اکانت یا ورود به سامانه کنید.

در پایین و سمت راست پنجره نرم افزار یک کیس آبی رنگ وجود دارد که یک دایره جلوی آن است، رنگ این دایره، وضعیت ارتباط با سرور را مشخص می کند:

  • رنگ سبز: نشان دهنده وصل بودن به سرور است.
  • رنگ خاکستری: نشان دهنده گرفتن اطلاعات از سرور است، اعداد جلوی آن میزان اطلاعات ارسالی و دریافتی را نمایش می‌دهند.
  • رنگ قرمز: نشان دهنده عدم موفقیت در ارتباط با سرور است.

این وضعیت علت های مختلفی می تواند داشته باشد:

  • انتخاب اشتباه سرور: باید سرور Mofidsecurities -server انتخاب شود.
  • اشتباه وارد کردن کلمه عبور: زمان وارد کردن کلمه عبور باید دقت شود که کیبورد روی زبان انگلیسی باشد، در غیر این صورت با توجه به اینکه کلمه عبور حتماً از عدد و حروف انگلیسی تشکیل شده است، کلمه عبور وارد شده، اشتباه شناسایی می‌شود.
  • اشتباه بودن تاریخ ویندوز: برای ارتباط با سرور بایستی تاریخ ویندوز شما به روز باشد.
  • در صورت چک شدن همه این موارد، برای رفع مشکل با شماره تلفن ۹۱۰۰۸۷۰۰ تماس بگیرید.

به صورت پیش فرض این نمادها برای نمایش در نظر گرفته شده است، برای اضافه کردن سایر نمادها باید در پنجره Market Watch (دیده بان بازار) کلیک راست کرده و از منوی کلیک راست، گزینه Symbols (نمادها) را انتخاب کنید. در پنجره باز شده نمادهای بورسی و فرابورسی زیرمجموعه TSE درج شده که با دبل کلیک بر روی هر نماد می‌توان آن را به دیده بان بازار اضافه کرد.

سامانه معاملاتی مفیدتریدر به حساب نزد کارگزار متصل است، به همین دلیل باید قبل از اقدام به خرید موجودی حساب نزد کارگزار را بوسیله واریز وجه به صورت عادی یا آنی شارژ کرد. همچنین به محض فروش یک دارایی، وجه حاصل از آن در حساب نزد کارگزار شما شارژ می شود.

بله، با توجه به امنیت نرم افزار مفیدتریدر، امکان دخل و تصرف در بانک اطلاعاتی آن وجود ندارد، در نتیجه معاملاتی که در نرم افزار مفیدآنلاین انجام می شود، در نرم افزار مفیدتریدر نمایش داده نمی شود، اما با این وجود برای دادن سفارش فروش شما محدودیتی ندارید و می توانید همه سهامی را که مالک آن هستید از طریق نرم افزار مفید تریدر به فروش برسانید.

تمامی اعدادی که به عنوان قیمت، سود یا زیان نمایش داده می شود همه بر اساس ریال هستند. همچنین در خصوص سهام، اعداد نمایش داده شده به عنوان حجم، بر مبنای تعداد سهم است.

تمامی پنجره‌های نرم افزار مفیدتریدر از طریق منوی View (نمایش) مدیریت می‌شوند، همچنین می‌توان از کلیدهای میانبری که جلوی اسامی پنجره ها نوشته شده نیز استفاده کرد.

در پنجره Toolbox (جعبه ابزار) تب History (تاریخچه) می توانید از منوی راست کلیک، معامله یا سفارش و یا هر دو را انتخاب کرده و با انتخاب تاریخچه مورد نظر، گزارش را از طریق کلیک بر روی گزینه Report به صورت فایل html خروجی بگیرید.

به منظور اشغال کمتر پهنای باند و حافظه رم سیستم کاربران محدودیت هایی برای تعداد نماد درج شده در پنجره دیده بان بازار در نظر گرفته شده است. به منظور آپدیت همه ی نمادها پیشنهاد می گردد به هیچ وجه از گزینه نمایش همه (Show All) در پنجره دیده بان بازار استفاده نکنید.

بله، از طریق منوی View (نمایش) پنجره Data Window (پنجره داده) را فعال کنید. با قرار گرفتن نشانگر موس روی هر شمع، اطلاعات آن شمع در این پنجره نمایش داده می شود.

بله، با کلیک راست بر روی هر نماد در پنجره دیده بان بازار و انتخاب گزینه Depth Of Market (عمق بازار)، ۳ ردیف اول بهترین مظنه های قیمت عرضه و تقاضا به همراه حجم درخواستی هر کدام نمایش داده می‌شود.

خرید و فروش به قیمت تابلو یکی از امکانات سامانه معاملاتی مفیدتریدر است، که از طریق ارسال سفارش به شیوه Exchange Execution (اجرای مستقیم) امکان پذیر است. اما برای خرید و فروش در قیمتی غیر از قیمت تابلو، باید گزینه Pending Order (سفارش شرطی) در پنجره انجام سفارش انتخاب شود. در این قسمت و با انتخاب گزینه Buy Limit یا Sell Limit می توانید قیمت مدنظر خود را وارد کنید.

برای استفاده از امکانات و نمودارهای نرم افزار مفیدتریدر هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد. البته ثبت سفارش خرید یا فروش فقط در ساعات باز بودن بازار (۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰) امکان پذیر است.

در صورتی که از سفارش اجرای مستقیم یا سفارش خرید و فروش محدود (Limit Buy یا Sell Limit) استفاده شود، امکان ثبت سفارش در قیمت خارج از رنج مجاز وجود ندارد، ولی در صورتی که از سفارش‌های توقفی محدود (Limit Stop Buy یا Limit Stop Sell) استفاده شود، می‌توان در قیمت‌های خارج از رنج هم ثبت سفارش نمود. لازم بذکر است که در تنظیم سطوح توقف ضرر و برداشت سود نیز نیازی به رعایت رنج نمی باشد.

در حال حاضر نمادهای بازار بورس و فرابورس در مفیدتریدر قابل معامله می‌باشند.

درصورتی که سفارشات مفیدتریدر خود را در صفحه مفید آنلاین ویرایش کنید ، دیگر امکان ویرایش و یا حذف آنها در مفیدتریدر وجود نخواهد داشت. لذا پیشنهاد می شود از انجام این کار خودداری فرمایید.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا دوشنبه 10 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر