موضوعات وبسایت : سیگنال

متا تریدر ارز دیجیتال

متا تریدر ارز دیجیتال

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 15 بهمن 1400 ساعت 20:46

موج دیجیتال ارزهای دیجیتالی را با FXTM پیش ببرید.
CFDهای ارزهای دیجیتالی (بیتکوین، اتریوم، لیتکوین، ریپل) را در برابر دلار آمریکا معامله کنید.

معاملات را شروع کنید

معامله کردن پرریسک است. سرمایه گذاری در بازار های مالی شامل ریسک است.

معاملات آنلاین ارزهای دیجیتالی

ارزهای دیجیتالی دنیای بازارهای مالی را دگرگون کرده است. این تکنولوژی دیجیتال مخرب جایگزینی برای ارزهای سنتی شده است که امکان پرداختهای سریع، غیرمجاز و ناشناس را در سراسر جهان فراهم می کند.

از سال 2009 که بیتکوین به جهان معرفی شد، علاقه جهانی شدیدی نسبت به کوین های جایگزین به وجود آمد و برای بسیاری از معامله گران به گزینه های جذابی برای سرمایه گذاری تبدیل شدند.

ارزهای دیجیتالی به خاطر حرکت های سریع مشهور هستند. آنها یک ابزار پرنوسان هستند که به دلیل استقبال افراد زیاد، ارزش زیادی به دست آوردند و با اخبار مربوط به نظارت دولت ها و نگرانی های امنیتی ارزش آنها سقوط کرد. مزیت اصلی معاملات CFD ارزهای دیجیتالی (قرارداد تفاوت قیمت) در برابر دلار آن است که معامله گران به طور بالقوه می توانند از افت ارزش یکی از ابزار مانند افزایش ارزش آن بهره مند شوند.

از آنجایی که همیشه در جستجوی روش هایی برای ارائه خدمات معاملاتی نوآورانه به مشتریان هستیم، FXTM معاملات CFD چهار ارز دیجیتالی محبوب را ارائه می دهد:

مزایای اصلی معاملات CFDهای ارزهای دیجیتالی:

  • نوسان پذیری بالا
  • پتانسیل سود در هر دو بازار صعودی و نزولی
  • لوریج متغیر

معاملات CFD بیتکوین چیست؟

اغلب افرادی که در فکر معاملات ارزهای دیجیتالی هستند، به بیتکوین فکر می کنند. به این دلیل است که اولین ارز دیجیتالی بود که طراحی شد و هنوز هم بیشتر از سایر ارزها در سرفصل ها ظاهر می شود. در سال 2009 یک برنامه نویس (یا گروهی از برنامه نویسان) با نام Satoshi Nakamoto بیتکوین را به دنیا معرفی کرد و همراه با آن مفهوم غیر متمرکز و عمومی بلاکچین هم به دنیا شناسانده شد.

قیمت بیتکوین در دسامبر 2017 به سرعت رکورد زد و قبل از سقوط شدید، تقریبا به 20,000 دلار رسید. علاقمندان بیتکوین امیدوار هستند که قیمت آن دوباره به یک آستانه مشابه برسد. سرمایه گذاران محتاط تر به رویکرد انتظار و مشاهده روی آورده اند و گمان می کنند هنگامی که جذابیت ایجاد شده پایدار شود و کاربران اطمینان بیشتری پیدا کنند، قیمت بیتکوین ثبات پیدا خواهد کرد.

این عدم اطمینان، CFD ها را به یک محصول مالی مناسب برای معاملات بیتکوین و سایر ارزهای دیجیتالی تبدیل می کند. معاملات CFDهای بیتکوین به این معنی است که شما نیازی به سرمایه گذاری در دارایی واقعی ندارید؛ بنابراین می توانید قضاوت کنید که قیمت به کدام جهت خواهد رفت. همچنین نباید نگران عدم امنیت باشید. شما از کلاهبرداریهایی که گاهی اوقات با ارزهای دیجیتالی ارتباط دارند، محافظت می شوید و در عین حال از فرصت کسب سود بهره مند خواهید شد.

مبتدیان معاملات ارزهای دیجیتالی: فراموش نکنید که استراتژی معاملات ارزهای دیجیتالی خود را ابتدا در حساب دمو بدون ریسک امتحان کنید.

معاملات را شروع کنید

معامله کردن پرریسک است. سرمایه گذاری در بازار های مالی شامل ریسک است.

مزایای معاملات CFD ارزهای دیجیتالی در FXTM چیست؟

regulated.svg

تحت نظارت و مجوز جهانی

برند FXTM تحت نظارت و مجوز FSC جمهوری موریس، FCA انگلستان، CySEC قبرس و FSCA آفریقای جنوبی و دیگر نهادها است.

30-lang.svg

ارائه خدمات پشتیبانی به بیش از 30 زبان

ما به زبان شما صحبت می کنیم تا هنگام انجام معاملات با ما احساس راحتی کنید.

transparent.svg

شفافیت

آمار عملکرد، از جمله Requote، Slippage و Order Execution، توسط PWC بررسی می شود.

secure-safe.svg

امن و محرمانه

وجوه شما در حساب های جداگانه ایمن نگهداری می شود و معاملات شما توسط موجودی منفی محافظت می شود.

پلت فرم های معاملاتی ارزهای دیجیتالی

device-tablet-desk.png

معاملات CFDهای بیتکوین و سایر ارزهای دیجیتالی را در پلت فرم های معاملاتی آنلاین MT4 و MT5 که در صنعت فارکس پیشرو هستند، انجام دهید. FXTM هر دو نسخه سازگار با کامپیوتر و دستگاه را پشتیبانی می کند و همچنین WebTrader را برای انجام معاملات از طریق مرورگر خودتان ارائه می دهد. معاملات خود را با استفاده از نرم افزار هوشمند معامله ارزهای دیجیتالی در همه جا انجام دهید.

با استفاده از ابزارهای پیشرفته تحلیل تکنیکال، هنگام معامله CFD ارزهای دیجیتالی همواره یک قدم جلوتر از احساسات همیشه در حال تغییر بازار باشید. MT4 و MT5 دارای ابزارهای قدرتمندی در نمودارها هستند، بنابراین شما می توانید تصمیمات آگاهانه ای در مورد حرکت بعدی خود بگیرید.

شرایط معاملات CFDهای ارزهای دیجیتالی

اسپرید هزینه ای است که معامله گران برای انجام یک معامله می پردازند. اسپریدهای معمول برای انجام معاملات CFD ارزهای دیجیتالی در FXTM بین 200 تا 400 پیپ است.

لوریج قدرت خرید شما را افزایش می دهد، بنابراین شما می توانید در حجم های بالاتر و با حداکثر سود یک معامله موفق انجام دهید. البته باید به خاطر داشته باشید همانطور که یک معامله موفق با لوریج سود شما را افزایش می دهد، معامله ناموفق لوریج دار نیز بر ضرر و زیان شما می افزاید. شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد شرایط لوریج FXTM برای ارزهای دیجیتالی را در صفحه الزامات لوریج و مارجین بیابید.

شما می توانید معاملات CFDهای بیتکوین، اتریوم و لیتکوین را از ساعت 00:05 تا 23:55، در 5 روز از هفته انجام دهید. معاملات CFDهای ریپل از ساعت 01:00 تا 23:45 در دسترس است.

لات سایزها

محدوده لات سایزهای ارائه شده برای معاملات CFD ارزهای دیجیتالی در حساب استاندارد از 1 تا 100 می باشد. یک لات اصطلاحی است که برای تعداد واحدهایی که یک معامله گر در یک تراکنش خریداری یا فروش می کند، بسیار مرسوم است.

معاملات را شروع کنید

معامله کردن پرریسک است. سرمایه گذاری در بازار های مالی شامل ریسک است.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا جمعه 7 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر