موضوعات وبسایت : سیگنال

حساب ازمایشی بایننس

حساب ازمایشی بایننس

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 23 دی 1399 ساعت 20:52

بایننس چیست؟ بایننس یک ارز رمزنگاری‌شده است که بستری را برای تجارت ارزهای رمز پایه مختلف فراهم می‌کند. از ژانویه ۲۰۱۸، بایننس بزرگ‌ترین صرافی ارز رمزنگاری‌شده در جهان ازنظر حجم معاملات بود. بایننس توسط Changpeng Zhao، توسعه‌دهنده‌ای که قبلاً نرم‌افزار تجارت با فرکانس بالا ایجاد کرده بود، تأسیس شد. بایننس در ابتدا در چین مستقر بود، اما بعداً به دلیل افزایش قوانین چین در زمینه ارزهای رمز پایه، از چین خارج شد. در این مقاله به آموزش بایننس و نحوه کار با آن می‌پردازیم.

مبادله بایننس چیست؟

مبادله بایننس یکی از صرافی‌های محبوب ارزهای رمزنگاری‌شده است که تجارت بیش از ۴۵ سکه مجازی ازجمله Bitcoin (BTC)، Ethereum (ETH)، Litecoin (LTC) و Binance Coin (BNB) را ارائه می‌دهد. معاملات رمزنگاری به رمزنگاری، یعنی تجارت بین دو جفت ارز رمزنگاری، به دلیل هزینه‌های معامله کم، نقدینگی بالا و تخفیف‌های اضافی در صورت پرداخت کاربران در رمزهای بورس BNB، محبوبیت بی‌نظیری پیداکرده است.(پیشنهاد میکنم فیلم تحلیل فاندامنتال بیت کوین را ببینید)

نام “Binance” بر اساس ترکیبی از کلمات binary و finance ساخته‌شده است. خدمات مبادله‌ای آن در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد. این ارز ادعای استانداردهای بالایی ازنظر ایمنی با معماری چندلایه و چند خوشه‌ای را دارد و توان پردازشی بالایی را با ظرفیت پردازش حدود ۱٫۴ میلیون سفارش در ثانیه ارائه می‌دهد. این نرم‌افزار از تجارت بیش از ۱۵۰ سکه ازجمله اسکناس‌های معروف مانند بیت کوین، Ethereum، Litecoin و توکن‌های BNB بومی خود پشتیبانی می‌کند و این لیست همچنان در حال رشد است.

این سرویس مانند یک صرافی استاندارد، خدماتی را در مورد تجارت، لیست، جمع‌آوری کمک مالی و حذف لیست یا برداشت ارزهای رمز پایه ارائه می‌دهد. علاقه‌مندان به ارزهای رمزنگاری‌شده که مایل به تهیه رمزهای اختصاصی خود هستند می‌توانند از ارز بایننس برای جمع‌آوری سرمایه از طریق پیشنهاد‌ها اولیه سکه (ICO) استفاده کنند. بایننس توسط تعداد زیادی از معامله‌گران برای مبادله و سرمایه‌گذاری در ارزهای رمز پایه مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرد.

برای شروع تجارت و اموزش بايننس، کاربران باید شرایط لازم KYC را تکمیل کنند. پس از ایجاد موفقیت‌آمیز حساب کاربری، می‌توانند برای شروع معاملات، وجوه ارز رمزنگاری‌شده را به آدرس کیف پول عمومی خود که توسط Binance ارائه‌شده است، اضافه کنند.

آموزش بایننس

بایننس در حال حاضر از سه نوع سفارش تجاری پشتیبانی می‌کند: سفارش‌ها محدود، بازار و توقف محدود. سفارش‌ها محدود فقط در قیمت محدود تعیین‌شده توسط معامله‌گر اجرا می‌شود، سفارش‌ها بازار بلافاصله با بهترین قیمت موجود در بازار اجرا می‌شوند، درحالی‌که سفارش‌ها حد توقف فقط با رسیدن قیمت به یک سطح مشخص، سفارش‌ها معتبری می‌شوند.
برای سپرده‌های ارز رمزنگاری‌شده / صندوق کارمزدی دریافت نمی‌شود، هرچند برداشت با هزینه تراکنش انجام می‌شود که بسته به ارز رمزنگاری‌شده متفاوت است.

مزایای بایننس

علاوه بر خدمات خاص مبادله، Binance همچنین ابزارها، سیستم‌عامل‌ها و خدمات دیگری برای پشتیبانی از اکوسیستم کلی بلاک چین ارائه می‌دهد. ارز بایننس دارای فناوری بلاک چین به نام Binance Labs است که بر پرورش پروژه‌های امیدوارکننده مرحله قبل از ICO تمرکز دارد.
Binance همچنین سایتی به نام LaunchPad را برای میزبانی پروژه‌های جدید و ظهور بلاک چین ارائه می‌دهد. همچنین می‌توان API ایجاد کرد که مخفف رابط برنامه‌نویسی برنامه است.

بایننس کوین چیست؟

یک پلتفرم معاملات رمزنگاری است که یکی از رقابتی‌ترین نرخ‌ها را در سراسر کشور ارائه می‌دهد. چه یک مبتدی باشید و چه یک تاجر فصلی که به دنبال تجارت رمزنگاری است، بایننس ساده‌ترین و ارزان‌ترین راه است.(مقاله تبدیل بیت کوین به ریال را هم بخوانید)

این پلتفرم کاربران از سراسر جهان را می‌پذیرد و از انجمن رمزنگاری‌ها نظرات مطلوبی دریافت کرده است. اخیراً این صرافی با شرکت‌های شخص ثالث مانند Simplex نیز همکاری کرده است تا اجازه خرید کارت‌های اعتباری و انتقال ارزهای رمز پایه را فراهم کند. سرانجام، کاربران می‌توانند با بایننس که با مقررات تجارت کشورشان سازگار است تجارت کنند.
ارزش اولیه BNB حدود ۰٫۱ دلار بود و هرچه ارز بایننس محبوبیت بیشتری پیدا کرد، قیمت بایننس کوین نیز افزایش یافت. Beijie Technology و بنیان‌گذار آن سابقه چشمگیری در صنعت دارند. Zhao’s CV دارای موقعیت‌های برجسته‌ای، مانند مدیر فنی در Blockchain.com است و شرکت او اکنون دستگاه‌های تجاری را برای بیش از ۳۰ سیستم‌عامل دیگر فراهم می‌کند.(در ادامه مقاله ارز نیمایی را هم بخوانید)

ایجاد حساب در صرافی بایننس

سایت بایننس چیست؟ یا حساب بایننس چیست؟ برای آموزش بایننس و کار با آن ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کرد. قبل از ساخت حساب در بایننس لازم است به نکاتی توجه داشته باشید. ازآنجایی‌که ایران در لیست تحریم این شرکت‌ها قرار دارد خطر بلوکه شدن دارایی‌های شما وجود دارد، به همین دلیل هنگام ایجاد حساب کاربری بهتر است از واردکردن شماره موبایل، لوکیشن و … پرهیز کنید. می‌توانید از روش‌هایی برای دور زدن سیستم استفاده کنید تا متوجه موقعیت شما در ایران نشود. برای ساخت حساب به وب‌سایت بایننس مراجعه کنید.

بر روی گزینه Register کلیک کنید. در آنجا یک ایمیل معتبر وارد کنید تا حساب کاربری برای شما ایجاد شود. بعد از ایجاد حساب و احراز هویت می‌توانید معاملات خود را آغاز کنید.

منابع

https://www.investopedia.com/terms/b/binance-exchange.asp

https://99bitcoins.com/bitcoin-exchanges/binance-review/

https://en.wikipedia.org/wiki/Binance

(پیشنهاد میکنم مقاله مزرعه بیت کوین را هم مطالعه نمایید)

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 19 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر