موضوعات وبسایت : سیگنال

بایننس فیوچرز چیست

بایننس فیوچرز چیست

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 23 آبان 1399 ساعت 21:25

آموزش ثبت نام و معرفی بخش های مختلف بایننس فیوچرز Futures

صرافی بایننس یک از بزرگ ترین صرافی های حال حاضر در حوزه کریپتوکارنسی یا همان ارزهای دیجیتال می باشد که البته روز به روز هم در حال اضافه کردن قابلیت های مختلف به پلتفرم خود می باشد. یکی از جدیدترین قابلیت هایی که صرافی بایننس اضافه کرده است، قراردادهای آتی یا futures contract می باشد که با عنوان بایننس فیوچرز futures نیز شناخته می شود. در ابتدا بایننس پلتفرم JEX را برای راه اندازی این قابلیت به طور کامل خریداری کرد ولی به مرور زمان این پلتفرم را با پلتفرم اصلی صرافی ادغام کرد و هر روز ارزهای بیشتری را به این بخش اضافه می کند.

تفاوت مهمی که بخش بایننس فیوچرز با اکسچنج معمول بایننس دارد در این هست که ما در بایننس فیوچرز هیچ کدام از ارزها رو به صورت واقعی در اختیار نداریم و این موضوع باعث می شود که بتوانیم هم پوزیشن لانگ بگیریم و هم پوزیشن شورت. همچنین با استفاده از لوریج Leverage ها می توانیم سود خود را چند برابر کنیم که البته این موضوع می تواند باعث چند برابر شدن ضرر نیز بشود و موضوع لیکویید شدن پیش می آید.

چه نکاتی در ویدیو آموزش بایننس فیوچرز ارائه می شود:

در این ویدیو از سری مطالب آموزش صرافی ارز دیجیتال در مورد نحوه ثبت نام در بایننس فیوچرز futures و نکاتی که در این زمینه باید رعایت کنید توضیحاتی ارائه شده و سپس برای شروع نسخه دمو آن معرفی می شود که در آن مبلغ 100 هزار تتر به صورت مجازی در اختیار شما قرار می گیرد تا در ابتدا و برای افزایش مهارت های خود، در نسخه دمو کار کنید و بعد وارد نسخه اصلی آن شوید.

همچنین برای ثبت نام در بایننس فیوچرز futures می توانید از لینک زیر استفاده کنید تا به مدت 30 روز بتوانید 10 درصد تخفیف در Fee یا کارمزدهای خود دریافت کنید.

https://www.binance.com/en/futures/ref/omid

آموزش ثبت نام در بایننس فیوچرز Futures و معرفی بخش های مختلف آن‬

لینک دانلود ویدیو با کیفیت HD

در آموزش بایننس فیوچرز یا Binance Futures خواهیم دید، مدتی است پلتفرم معاملات آتی در بایننس شروع به کار شده است که به معامله گران این امکان را می­دهد تا از اهرم ها استفاده کرده و پوزیشن های لانگ و شورت استفاده کنند. پس از اولین نگاه به مباحث آموزش بایننس فیوچرز، می­توانیم بگوییم که این پلتفرم بسیار شبیه به صرافی نقطه ای بایننس است و این وجه تشابه، امر انتقال را بسیار آسان می­سازد. کاربر به سادگی تجربه پیدا کرده، و می­تواند به راحتی معامله را شروع می­نماید.

چگونه با آموزش بایننس فیوچرز می­توانیم حساب باز کنیم؟

پیش از آنکه کاربر برای شرکت در معاملات آتی بایننس اقدام کند، به یک اکانت حساب معمولی در صرافی بایننس احتیاج دارد. اگر شماره حساب معمولی ندارید، می­توانید چگونگی باز کردن یا افتتاح حساب را در اینجا ببینید. مراحلی که باید دنبال کنید، در ادامه آورده شده است:
1- از طریق پلتفرم بایننس در بالای صفحه و در کناره سمت راست صفحه، روی گزینه ثبت یا ” “Register کلیک نمایید.

2- ابتدا لازم است آدرس صحیح ایمیلی را که قصد استفاده از آن را دارید، در باکس مشخص شده، وارد کرده و یک رمز عبور که از قوانین ایمن سازی پیروی می­کند را، برای ورود خود انتخاب کنید. از کاربر شناسه ارجاع پرسیده می­شود، باید آن را در باکس مربوط به شناسه ارجاع وارد نمایید. اگر بخواهید از امکان ده درصد تخفیف در هزینه های معاملات فیوچرز و مارجین، استفاده کنید، می­توانید از طریق وارد کردن کد omid این کار را انجام دهید.

3- بعد از آنکه موارد فوق را وارد کردید، روی گزینه ایجاد حساب یا “Create Account” فشار دهید. بلافاصله یک ایمیل تأیید اعتبار روی صندوق پستی شما فرستاده می­شود، که جهت کامل شدن ثبت نام، لازم است دستوراتی که در ایمیل داده شده است را پیگیری کنید.

4- در این مرحله به حساب بایننس خود توانسته اید وارد شوید، پس می­توانید در قسمت نوار ابزار در بالای صفحه روی گزینه فیوچرز “Futures” کلیک کنید.

5- در زمانی که در صفحه بایننس فیوچرز یا “Binance Futures” باشید، در سمت راست و در انتهای بالایی صفحه، می­توانید آدرس ایمیل خود را که برای باز کردن حساب کاربری از آن استفاده کرده اید، مشاهده کنید.

برای فعال سازی حساب بایننس فیوچرز خود، روی گزینۀ حالا باز کن یا “Open Now” در سمت راست صفحه و در انتهای پایین آن، کلیک نمایید.

حالا همه چیز آماده است تا شما معاملات خود را شروع کنید.

جهت آشنایی بیشتر با معاملات آتی، سفارش می­شود آموزش بایننس فیوچرز را با مطالعه مطالبی در باره انواع قراردادهای پیش رو و آینده، شروع کنید.

با استفاده از Binance Futures، احتمالا می­توانید بدون در خطر انداختن بودجه واقعی خود این سیستم عامل را امتحان کنید.

چگونه می­توانید با حساب بایننس فیوچرز تأمین اعتبار کنید؟

امکان مبادله پس انداز شما بین دو کیف پول Binance و کیف پول Binance Futures وجود دارد. برای آنکه پول خود را به کیف پول آتی خود منتقل کنید، مراحل زیر را دنبال نمایید.

1. بر روی کلید انتقال یا “Transfer”در سمت راست صفحه و در انتهای پایین آن روی گزینۀ Binance Futures کلیک نمایید.

2. مبلغی که برای انتقال در نظر دارید، معین کرده و سپس روی گزینه تأیید انتقال یا “Confirm Transfer” کلیک کنید. در اینصورت می­توانید به زودی بالانسی را که به کیف پول آینده شما اضافه شده است را مشاهده کنید.

در صورتی که به کار با صرافی بایننس و استفاده از قابلیت های فراوان و کاربردی آن علاقه دارید می توانید از آموزش کامل بایننس استفاده نمایید.

چه امکاناتی در رابط کاربریِ معاملات آتی بایننس وجود دارد؟

جهت آموزش بایننس فیوچرز لازم است کار با رابط کاربری معاملات آتی بایننس را بیاموزید. این رابط کاربری شامل موارد زیر می­باشد:

1. امکان بررسی کردن اهرم خود و تنظیم آن را دارید، پیش فرض میزان اهرم روی ۲۰ برابر تنظیم شده است.

2. امکان بررسی برچسب قیمت یا قیمت مارک در بازار وجود دارد. این نکته اهمیت دارد چون نقدینگی یا liquidity بر اساس قیمت مارک واقع می­شود.

3. امکان بررسی میزان بودجه مورد انتظار وجود دارد.

4. امکان مانیتور کردن پوزیشن خود در صف به صورت خودکار وجود دارد. این کار برای مواقعی که نوسانات زیاد است، ضرورت دارد.

5. بررسی داده های متنوع بازار، که شامل تغییرات و حجم در ۲۴ ساعت می­شود، امکان دارد.

چه کارهای دیگری با رابط کاربریِ معاملات آتی بایننس، می­توان انجام داد؟

در دوره آموزش بایننس فیوچرز، به غیر از موارد فوق، به امکانات زیر در اینترفیس این صرافی می­توان دسترسی داشت:

6. نمودار معاملات شما در سمت راست صفحه و انتهای بالایی مشاهده می­شود. با کلیک کردن روی قسمت­های مختلف نمودار TradingView می­توانید نمایشی از میزان کتاب سفارش فعلی خود را داشته باشید.

7. از این طریق، امکان کنترل و نظارت بر روی معاملات خود را دارید. همچنین برای بررسی وضعیت پوزیشن های فعلی خود و توازن مارجین می­توانید با استفاده از برگه های مختلف منو، سفارشاتی که قبلا باز کرده اید و اجرا شده است را بازبینی و مشاهده نمایید. همچنین از تاریخ و اطلاعات کامل معامله را در یک دوره زمانی مورد نظر می­توانید مطلع شوید.

8. امکان وارد کردن سفارشات و تغییر داده های انواع مختلف سفارشات وجود دارد. توسط امکانات رابط کاربری همچنین قادر خواهید بود که ضمن بررسی سطح هزینه خود، انتقال وجوه از حساب بایننس خود را نیز انجام دهید.

9. امکان مشاهده داده های کتاب سفارش فعلی و تجسمی از میزان سفارش را داشته باشید. میزان دقت کتاب سفارش در منوی کرکره­ایی بالای صفحه در انتهای سمت راست قابل تنظیم است و به طور پیش فرض۰.۰۱ در نظر گرفته می­شود.

10. امکان مشاهده تاریخ معاملات آتی بایننس در قسمت Binance Futures وجود دارد.

11. اگر در اطلاعات موجود، جستجو کنید خواهید توانست به گزارش منابع مالی گذشته خود و مانده حساب فعلی صندوق خود دسترسی یابید.

12. امکان خارج شدن از Binance Futures توسط گزینه خروج در این صفحه وبسایت نیز گذاشته شده است.

چگونه می­توانید میزان اهرم را تنظیم کنید؟

در آموزش بایننس فیوچرز خواهید دید که برای تنظیم دستی اهرم می­توانید از امکانات معاملات آتی بایننس استفاده کنید. لازم است به بالای صفحه پلتفرم رفته، و روی باکس زرد رنگ که نشانگر مقدار اهرم فعلی است، کلیک نمایید. مقدار پیش فرض این اهرم ۲۰ برابر در نظر گرفته شده است. با انتخاب مقدار در منوی کرکره ایی یا با وارد کردن عدد آن به صورت دستی، میزان اهرم مورد نظر خود را مشخص نموده و سپس روی گزینه تأیید یا “Confirm” کلیک کنید.

باید توجه کرد هرچه میزان پوزیشن بیشتر باشد، اندازه اهرمی که می توانید آن را به کار برید، کمتر است. بر عکس، هرچه میزان پوزیشن کوچکتر باشد، اندازه اهرمی که می توانید به کار برید، بزرگتر است.

در حین استفاده از اهرم، توجه به این نکته ضروری است که میزان اهرم بالاتر، ریسک بالاتری برای ضرر کردن را به همراه دارد. معامله گران مبتدی لازم است اندازه اهرمی که به کار می­برند را با دقت و احتیاط بیشتری در نظر داشته باشند.

قیمت اخیر مارک با آخرین قیمت چه تفاوتی دارد؟

توجه داشته باشید که قیمت اخیر مارک با آخرین قیمت متفاوت می­باشد. در آموزش بایننس فیوچرز می­بینید که صرافی Binance در زمان هایی با نوسانات زیاد برای آنکه از انحلال های غیر ضروری جلوگیری کند، آخرین قیمت و قیمت اخیر مارک را به کار می­برد.

منظور از آخرین قیمت، آن است که بدانیم، قیمت آخری که در آن قیمت، معامله ای انجام شده، چقدر است. به تعبیر دیگر، همیشه آخرین معامله، قیمت آخر را مشخص می­کند. وقتی بخواهند سود و ضرر را محاسبه کنند، از آخرین قیمت استفاده می­گردد.

طراحی قیمت اخیر مارک جهت پیشگیری از دستکاری قیمت ابداع شده است. در محاسبه قیمت اخیر مارک، از ترکیبی از داده های سبد سرمایه ای و قیمت گیری از صرافی های چند نقطه ای استفاده می­گردد. قیمت اخیر مارک برای حساب کردن نقدینگی و محاسبه سود و ضرر غیر واقعی، کاربرد دارد.

انواع مختلف سفارش و زمان استفاده از آنها در بایننس فیوچرز کدام است؟

در ادامۀ آموزش بایننس فیوچرز، معامله گران با انواع مختلف سفارش در Binance Futures می­توانند آشنا شوند، در ادامه 6 مدل سفارش تشریح می­گردد:

1- سفارش محدود یا Limit

سفارش محدود، سفارش منظمی است که معامله گر با قیمت مشخصی آن را در کتاب سفارش قرار می­دهد. وقتی تریدر سفارش محدود یا Limit را انتخاب می­کند، تنها در حالتی معامله انجام می­گردد که قیمت بازار به محدوده انتخابی او برسد.
در این صورت، امکان دارد شما از این سفارش محدود جهت خرید با قیمت پایین تر استفاده کنید و یا با قیمتی بیشتر از قیمت جاری بازار فروش آن را انجام دهید.

2- سفارش مارکت یا Market

سفارش مارکت یا بازار سفارشی است که معامله گران برای خریداری یا فروش با بهینه ترین قیمت موجود اقدام می­کنند.

این نوع سفارش در برابر سفارشات محدودی است که معامله گر در گذشته در کتاب سفارش خود قرار داده بوده است. وقتی تریدر سفارش مارکت را انتخاب می­کند، او به عنوان خریدار بازار لازم است هزینه هایی را پرداخت نماید.

3- سفارش محدوده توقف یا Stop-Limit

برای آنکه سفارش محدوده توقف را تعریف کرد، می­توان گفت این سفارش به دو قسمت قیمت توقف و محدوده قیمت تجزیه می­شود.

قیمت توقف همان قیمتی می­باشد که امکان تحویل سفارش حداکثر را می­دهد و محدوده قیمت، بیشترین قیمت حد مجاز است که باعث تریگر سفارش می­گردد. مفهوم آن این است که در لحظه ای که سفارش به قیمت توقف می­رسد، محدوده مجاز در همان لحظه در کتاب سفارش قرار داده می­شود.

شاید به نظر، توقف قیمت و محدوده قیمت، یکی باشد، ولی الزامی نیست که همیشه یکی باشد. در واقع، کار امن تر آن خواهد بود که برای سفارشات فروش، قیمت توقف را کمی بالاتر از محدوده مجاز تعیین کنیم و هنگام سفارشات خرید، لازم است کمی پایین تر از حد مجاز را انتخاب کنید. این کار باعث خواهد شد که بعد از رسیدن به قیمت توقف، امکان پر شدن سفارش حداکثری افزایش یابد.

انواع دیگر سفارش در بایننس فیوچرز کدامند؟

طی آموزش بایننس فیوچرز، با انواع دیگر سفارش آشنا شوید:

4- سفارش توقف بازار یا Stop-Market : سفارش توقف بازار با سفارش توقف مشابه است، یک سفارش توقف بازار، از قیمت توقف در حکم یک تریگر استفاده می­نماید. با این وجود، وقتی که به قیمت توقف می­رسد، سبب می­شود که سفارش بازار انجام گردد.

5- سفارش دریافت حدِ سود یا Take-Profit-Limit : بعد از درک سفارش حد مجاز، متوجه خواهید شد که منظور از سفارش دریافت حد سود، سفارشی، مشابه با سفارش محدوده توقف بوده و شامل قیمت تریگر است، یعنی قیمتی که باعث می­شود سفارش تحویل گردد. قیمت حداکثر، همان قیمت حد مجاز می­باشد که پس از رسیدن به حد سفارش، به کتاب سفارش اضافه خواهد شد.

بین سفارش حدِ مجاز و سفارش دریافت حدِ سود، یک تفاوت اصلی وجود دارد و آن، این است که یک سفارش دریافت حد سود، تنها جهت کم کردن پوزیشن­های باز می­تواند استفاده گردد.

سفارش دریافت حدِ سود، می­تواند امکان مفیدی برای مدیریت ریسک بوده و باشد سود را در سطح تعیین شده قیمت و قفل نماید. این نوع سفارش می­تواند در ارتباط با سفارشات دیگری از جمله سفارشات حد مجاز به کار رود و به این ترتیب امکان کنترل بیشتری برای پوزیشن های معامله گر را می­دهد.

6- سفارش دریافت سود بازار یا Take-Profit-Market : این سفارش همانند یک سفارش دریافت حد سود، عمل می­کند، یعنی از قیمت توقف به عنوان تریگر پوزیشن استفاده می­نماید. این در حالی است که، وقتی به قیمت توقف می­رسد، امکان سفارش بازار را نیز فراهم می­کند.

دستورات تنظیم سفارشات محدود کدامند؟

هنگام آموزش بایننس فیوچرز، اگر سفارشات محدود را به کار می­برید، می­توانید از دستوراتی همانندPost-Only ، Time In Force و Reduce-Only استفاده کنید.

هنگامی که سفارش شما به کتاب سفارش افزوده می­شود، این دستورات سبب می­گردد، بتوانید ویژگی­هایی را به سفارشات محدود خود اضافه نمایید.

گزینه Post-Only، اول سفارش را به کتاب سفارش اضافه می­کند و هیچگاه سفارش موجود در کتاب سفارش اجرا نمی شود. هنگامی که بخواهید هزینه های سفارش را پرداخت کنید. می­توانید بر روی نماد $ مجاور دکمۀ “Transfer” یا انتقال، کلیک کرده و مراحل هزینه فعلی خود را بررسی کنید.

دستور TIF یا Time In Force، امکان فعال کردن سفارشات را پیش از پایان یا منقضی شدن مدت زمان خود را می­دهد، که شامل چند گزینه می­باشد:

گزینه GTC تا زمانی که این سفارش لغو گردد یا زمانش تمام شود، فعال باقی می­ماند.

گزینه IOC یک دستور فوری برای کنسل کردن سفارش ها به طور کامل یا جزئی می­باشد. اگر سفارش تنها تا حدی اجرایی گردد، بخش ناخواسته سفارش لغو می­گردد.

گزینه FOK برای پر کردن یا قطع سفارش است، به این منظور که بایستی سفارش بلافاصله پر گردد، در غیر اینصورت، اصلاً اجرا نمی­گردد.

گزینه Reduce-Only برای اطمینان از کاهش سفارشات جدید تنظیم می­گردد و هرگز پوزیشن های باز را افزایش نمی­دهد.

جمع بندی مطالب ارائه شده:

مدتی است بایننس پلتفرم معاملات آتی خود را برای استفاده معامله گران از اهرم ها، راه اندازی نموده است که به آنها، این امکان را داده تا قادر باشند پوزیشن های Short یا کوتاه مدت و Long یا بلند مدت را باز کنند. ضمن دروس آموزش بایننس فیوچرز، می­توانید ببینید که این پلتفرم مشابه صرافی نقطه ای بایننس می­باشد.

تریدرها ابتدا باید یک اکانت حساب معمولی در صرافی بایننس افتتاح کنند. سپس از طریق آن می­توانند فعال سازی حساب بایننس فیوچرز خود را انجام دهند. امکان مبادله پس انداز بین دو کیف پول معمولی در بایننس و کیف پول Binance Futures وجود دارد.

با انتخاب مقدار در منوی کرکره ایی یا با وارد کردن عدد به صورت دستی، امکان تنظیم اهرم در رابط کاربری معاملات آتی بایننس وجود دارد. مقدار پیش فرض این اهرم ۲۰ برابر در نظر گرفته شده است.

صرافی بایننس از قیمت اخیر مارک استفاده می­کند و کاربرد آن برای محاسبه نقدینگی و حساب کردن سود و ضرر غیر واقعی، می­باشد.

امکان دادنِ چند نوع سفارش در بایننس فیوچرز وجود دارد، سفارش محدود، سفارش منظمی است که تریدر با قیمت مشخصی آن را در کتاب سفارش می­گذارد، و وقتی سفارش Limit را انتخاب نمود، تنها در حالتی معامله انجام پذیر است که قیمت بازار به حد انتخابی او برسد.

سوالات متداول:

چگونه معاملات آتی را با بایننس انجام می­دهید؟

جهت معاملات رمزنگاری با اهرم در Binance Futures لازم است مراحل زیر را دنبال کنید:
1- ایجاد یک حساب کاربری در Binance.
2- برای به دست آوردن 10٪ تخفیف در هزینه، از کد “omid” استفاده کنید.
3- تهیه وجه برای کیف پول Futures خود را با USDT تأمین نمایید.
4- به رابط کاربری معاملات Binance Futures بروید.
5- یک سفارش با اهرم بیت کوین ایجاد کنید.
6- سفارش خود را نظارت کنید.

منظور از قیمت مارکت چیست؟

قیمت مارکت یا قیمت بازار، قیمت فعلی کالای خاص است. این قیمت امکان دارد کمتر یا بیشتر از قیمت تمام شده باشد ولی به هر حال، این قیمتی است که در حال حاضر ممکن است یک کالا، ارز یا جنس فروخته شود.

به عنوان مثال، اگر یک تولید کننده، کالایی را با هزینه 80 واحد تولید کند و ارزش فعلی آن کالا در بازار 90 واحد باشد، بنابراین 80 قیمت آن محصول و 90 قیمت مارکت یا قیمت بازار است.

سفارشات قرار داده شده توسط Binance کدامند؟

اولین سفارش، سفارش حد مجاز برای فروش با قیمت بالاتر است. به طور مثال، اگر حد مجاز قیمت را 76.06 دلار تعیین کرده ایم، برای فروش 76.06 دلار بدست می­آوریم. در مرحله دوم سفارش، یک دستور توقف می­گذاریم. در این حالت، ما سطح تریگر را زمانی تعیین کرده ایم که قیمت به زیر 64.67 دلار برسد و در این صورت فروش را با قیمت 64.55 دلار به انجام می­رسانیم.

تفاوت بین معاملات در بایننس و Binance Futures چیست؟

پلتفرم Binance Futures سکویی است که به معامله گران اجازه می­دهد تا از اهرم استفاده کنند و پوزیشن های لانگ و شورت را باز کنند. در واقع به کاربران امکان می­دهد قراردادهای بیت کوین را با اهرم بالا تجارت کنند. البته معاملات آتی بایننس یا Binance Futures تنها راه برای استفاده از اهرم های Binance نیست. معامله گران می­توانند از قابلیت معاملات حاشیه ای یا margin trading استفاده کنند. این امر به آنها امکان دسترسی به جفت های معامله بیشتری را می­دهد، اما حداکثر اهرم مجاز، بسیار پایین است. معاملات جفت ارز بایننس در دو ارز BTC یا USDT انجام می­شود.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 26 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر