موضوعات وبسایت : سیگنال

آی پی ثابت برای بایننس

آی پی ثابت برای بایننس

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 10 اردیبهشت 1400 ساعت 23:31

qgtuxcmoucij.pngخرید بیتکوین

سلام دوستای عزیز و دوست داشتنی خودم. داشتم توی یکی از سایت های ارزهای رمزنگاری که خیلی ها به اسم ارز دیجیتال میشناسند میچرخیدم که با این سوال روبرو شدم که در زیر سوال این دوست عزیز را مینویسم و قراره یه مقاله مفصل راجع بهش بنویسم که شاید مشکل خیلی از دوستان عزیز برطرف بشه.

سوال اینگونه بود که بدون هیچ گونه تغییری در زیر نقل قول میکنم:

"سلام دوستان برای شروع فعالیت و ترید در صرافی بایننس با وجود این که ایران تحریم است استفاده از وی پی اس یا وی پی ان کدوم گزینه بهتر است ؟ چرا ؟ دوستانی که دارن کار می کنن بگن در صورت داشتن وی پی ان یا وی پی اس از کجا تهیه کردند سپاس"

اینجوری شد که به این فکر افتادم بیام اینجا و برای همه دوستانی که میخوان وارد بازار بورس و ارزهای رمزنگاری شده که به اسم ارزهای دیجیتال میشناسیمش یه توضیح کامل بدم و بخشی از تجربه خودم را بازگو کنم. شمایی که الان در حال خوندن این مطلب هستید در اصل تریدر هستید و یا میخواهید تریدر شوید و روزانه درصد های بالایی را در این بازار بزنید و دنبال کسب بیتکوین رایگان در هر 60 دقیقه نیستید اما خوندن مقاله خالی از لطف نیست شاید ارسالش کردید برای دوستانتون که هنوز در حد شما تریدر نشدند .

درد و دل:

اصلا چرا من این همه وقت بزارم مقاله بنویسم و جواب سوالایی که توی کامنت در حد 2 خط است را یکی دو صفحه ای بدم؟ راستیتش ما ایرانیا زیاد عادت به بالا کشیدن هم دیگه نداریم و تا میتونیم نه تنها به کسی کمک نمیکنیم بلکه با یه تبر میوفتیم به جون نردبومی که طرف ساخته و داره ازش بالا میره. اعتقاد من به اینه که اگه من دست یکی رو بگیرم یه جا دیگه یکی دست من رو میگیره و این زنجیره ادامه پیدا میکنه و خودمون، خودمون بالا میکشیم و به موفقیت میرسیم. تو نیکی کن در دجله انداز تا ایزد در بیابانت دهد باز. خلاصه ما اینجا هستیم تا با مهربانی و به دور از فحاشی و خالی کردن انرژی های منفی روی همدیگه در کنار هم از همدیگه کلی چیز یاد بگیریم و هم دیگه را بالا بکشیم پس با معین اس اچ همراه باشید.

پایان درد و دل :)

اول از همه باید به اون دوستی عزیزی که این سوال را مطرح کرده بگویم خیلی خوبه که به جای وی پی ان ها از VPS مناسب مخصوص ترید استفاده کنیم. خیلی از دوستان برای ترید کردن از vpn استفاده میکنن که اصلا امنیت نداره به چند دلیل...

قبل از اینکه به سراغ دلایل نداشتن امنیت VPN ها برای وصل شدن به سایت بایننس برای ترید ارزهای دیجیتال مانند بیتکوین و اتریوم بپردازیم لازم است که وی پی ان را توضیح بدم.

1fhsevqlpey0.jpegوی پی ان (VPN) چیست؟

برای توضیح این موضوع سوال بالا را در گوگل جستجو میکنیم و به سایت فارنت سری زدم و پاراگراف زیر را انتخاب کردم:

"وی پی ان یک ارتباط رمزگذاری شده از محل اتصال شما به اینترنت ایجاد کرده و آن را به منطقه دیگری، معمولا یک کشور دیگر ارسال کرده و سپس آن را وارد اینترنت عمومی می‌کند. این رویه باعث تغییر آدرس آی پی شما می‌شود و دیگر محل واقعی اتصال شما به اینترنت مشخص نخواهد شد. سرور به آدرس آی پی جدید دسترسی پیدا می‌کند و آدرس IP اولیه و اصلی در اختیار آن قرار نمی‌گیرد. با توجه به این موضوع، در زمان استفاده از سایت‌های حساس اطلاعات واقعی شما در اختیار آن‌ها قرار نمی‌گیرد."

  • 1) دلیل اول اینکه VPN مختص به شما نیست و ممکن است در ایران خیلی از دوستان از یک VPN و شرکت با یک IP Address استفاده کنند که باعث میشه اکسچنج بایننس و هر سایت دیگری که IP ها را بررسی میکند حساب شما را ببنده به دلیل اینکه با یک IP وارد چندین حساب شدید.
  • 2) دلیل دوم که باعث بسته شدن حساب کاربری شما در بایننس و باقی اکسچنج ها میشود این است که شما هر دفعه برای وارد شدن به حساب کاربری خود با یه IP دیگر وارد میشوید و آی پی متغییر است که این باعث میشه به شما مضنون شوند و حساب شما را ببندند و به شما ایمیلی ارسال کنن و بگویند ما حساب شما را به دلایل امنیتی و حفظ امنیت شما بستیم که احتمال سوء استفاده از حساب شما را برای دیگران بگیریم و در انتها به شما میگویند که لطفا برای فعال سازی دوباره حساب خود احراز هویت نمائید. ( با توجه به تحریم بودن ایران ما امکان احراز هویت را نداریم و اگر داشتیم چه نیازی به VPN بود ).
  • 3) دلیل سوم این هست که IP ایران تحریم است یعنی اگه با ip ایران وارد یه اکسچنج بشوید قوانین سایت را زیر ‍پا گذاشتین و حساب شما بسته میشود.
  • 4) دلیل چهارم که میتونه مهم باشه اونم اینه که ممکن است اطلاعات ما توسط سرویس دهنده vpn به سرغت رود. بله به همین سادگی مخصوصا اون دسته از vpn هایی که مخصوص ترید کردن مود شده و معلوم نیست که پشت صحنه چه اتفاقی میفته و ما فقط شاهد تغیر آی پی خودمون هستیم.شعار اصلی امنیت سایبری این است که "هنگام ورود به سایت‌های مهم، وی‌پی‌ان خود را خاموش کنید" خوب برای این موضوع باز به سراغ گوگل عزیز میریم و با کمی سرچ به سایت ایسنا میرسیم که در پاراگرافی توضیح داده است که:

هنگام ورود به سایت‌های مهم، وی‌پی‌ان خود را خاموش کنید:"وی درباره نحوه سوءاستفاده هنگام استفاده از وی‌پی‌ان توضیح داد: وقتی وی‌پی‌ان شما وصل است و وارد یک درگاه پرداخت می‌شوید و شماره کارت و رمز خود را وارد می کنید، در واقع اسم کاربری و رمز خود را به سرور وی‌پی‌ان می‌فرستید و سرور وی‌پی‌ان، آن را به بانک می‌فرستد. اگر طرف مقابل بخواهد سوء‌استفاده کند و وی‌پی‌ان رمزنگاری نباشد، می‌تواند این کار را به راحتی انجام دهد؛ به همین دلیل توصیه شده حتما اگر نیاز به استفاده از وی‌پی‌ان وجود دارد، زمان پرداختن و رفتن به سایت‌های داخلی مثل سایت یارانه، کنکور و دانشگاه که اطلاعات حساسی دارند، وی‌پی‌ان را قطع کنید. این کارشناس در پایان با بیان اینکه ویژگی رمزنگاری وی‌پی‌ان‌ها از سمت سرور اتفاق می‌افتد، افزود: تشخیص این موضوع برای کاربر عادی سخت است."

  • 5) میرسیم به دلیل پنجم که چرا نباید از vpn ها برای حساب های مالی و حساس استاده کنیم. وقتی شما با VPN وارد سایت بایننس برای ترید ارزهای دیجیتال میشوید هیچ گونه امنیتی ندارید. وی پی ان ها هیچ کدام استیبل و یا پایدار نیستند. به این معنا که کافیه در حین وارد شدن به بایننس و یا در حین ترید کردن VPN شما قطع بشه. همین کافیه تا آی پی ایران شما در سایت بایننس ثبت بشه و بفهمن که شما ایرانی هستید و حساب شما را با تمام داراییتان ببندند. با توجه به نکاتی که در بالا ذکر کردم و با توجه به نکته مهمی که در شماره ششم قراره براتون بگم بهتره از فکر کیل سوئیچ بیایید بیرون چون براتون کارساز نیست و باز هم امنیتتون در خطر است نه تنها توسط بایننس بلکه توسط هکرها. اووووم بحث داغ شد نه؟
  • 6) به به رسیدیم به دلیل ششم و مهمترین دلیل که گذاشتم آخر از همه توضیح بدم که خیلی خیلی مهم است نشت اطلاعات از vpn ها است. واقعآ ما پیش خودمون چی فکر میکنیم؟ فکر میکنیم با خریدن یه vpn به قیمت ناچیز ماهی 6 7 هزار تومان تمام امنیت ما در اینترنت حفظ میشه؟ باید یه خبر بد به شما دوستان بدم و اونم جواب سوال آخر است. همان جور که حدس زدید جواب منفی است. vpn ها فقط آی پی کشور شما را به یه کشور دیگر تغیر میدهند و کاملا ریشه اصلی و مبدا و آی پی اصلی شما به همراه شرکت هاستینگی که ازش اینترنت را دریافت کرده اید و حتی ساعت کامپیوترتون و موقعیت جغرافیایی تان و یا مرورگری که استفاده میکنین و حتی سایز مانیتورتان را میتونن در بیارن و براشون مشخص است. چطور؟ الان براتون میگم.

zpmr1ydkuvwj.jpegنشت vpn و IP و DNS

ما چیزی داریم به اسم نشت vpn یعنی اون وی پی ان مثل یه لوله آبی هست که سوراخه و ازش آب میاد با این تفاوت که به جای آب داره اطلاعات مهم شما نشت پیدا میکنه. vpn هایی در دنیا وجود دارن که جلوی نشت اطلاعات میگیرن و شما کاملا در اینترنت ناشناس هستید مانند شرکت expressvpn که در قسمتی از سایت خودشون تست نشت vpn دارن.

امثال این vpn ماهانه 12$ دریافت میکنن که با دلار امروزی باید ماهانه چیزی حدود 264 هزار تومان پرداخت کنیم.برای مشاهده قیمت ها و تست نشت vpn میتونین به لینک بالا یه سری بزنید. میدونم الان دارین قیمت vpn ماهی 6 7 هزار تومانی خودتان را با قیمت vpn های امن مقایسه میکنید و کم کم به این نتیجه میرسین که واقعا ما در اینترنت امنیت نداریم و باید بگم درست میگید ما امنیتی در اینترنت چه با vpn و چه بدون آن نداریم و حتی تمام اطلاعات ما توسط دولت ها چک میشود و کلا بدونید که تک تک کاریی که انجام میدهید و یا سایت هایی که مشاهده میکنید در اینترنت قابل روئیت است.

نشت VPN می‌تواند به‌صورت ناخواسته اطلاعات شما را در اختیار سودجویانی قرار دهد که به‌دنبال دستیابی به آن‌ها هستند. سوالی که در اینجا پیش میاید این است که:

همان ‌طور که توضیح دادم بیشتر VPNهایی که استفاده میکنید داده‌هایی که در ارتباط با آن‌ها ارسال می‌کنید را رمزگذاری می‌کنند (رمزنگاری ربطی به نشت اطلاعات ندارد)، بنابراین احتمالا مواردی مانند شماره کارت بانکی و یا پسورد های شما امن هستند، البته نباید فراموش کرد که در این زمینه استثنائاتی نیز وجود دارد. از سوی دیگر شما از طریق VPNها اطلاعات دیگری را نیز ارسال می‌کنید که ممکن است رمزگذاری نشده باشند. در این خصوص دو مورد مهم وجود دارد که شامل آدرس IP و درخواست‌های DNS شما هستند.

همان ‌طور که می‌دونید آدرس IP شما یک شناسه منحصر به‌فرد است که در فضای اینترنت شما را به دیگر کامپیوترها معرفی می‌کند. در بسیاری از موارد، این یک خطر امنیتی بزرگ نیست و اگر کسی آدرس IP شما را داشته باشد به این معنا نیست که می‌تواند شما را هک کند؛ اما با این حال، ممکن است شما در معرض بروز یک خطر مخفیانه قرار داشته باشید. در واقع آدرس IP مربوط به شما اطلاعات زیادی را در خصوص شما به سایر کامپیوترهای موجود در شبکه ارائه می‌دهد.

اگر کسی آدرس IP شما را پیدا کنه، به‌ راحتی می‌تونه ISP و یا همان شرکتی که از آن اینترنت میگیرین و مکان شما را پیدا کنه. شاید این موضوع مهمی به نظر نرسد اما این یک ریسک بزرگ است چرا که تقریبا می‌توان از هر گونه اطلاعات شما برای سرقت هویت‌تان استفاده کرد. از سوی دیگر محافظت از آدرس IP، این اطمینان را به شما می‌دهد که سایر کامپیوترهای موجود در شبکه نمی‌توانند محل دقیق زندگی شما را تشخیص دهند و این قطعا یک نعمت با ارزش برای شما خواهد بود.

در حالت عادی چرا شما از VPN استفاده می‌کنید؟ ممکن است یک دلیل برای انجام این کار این باشد که شما نمی‌خواهید ISP و یا هر کس دیگری بداند که شما از کدام سایت‌ها بازدید می‌کنید و یا این ‌که شما از سانسور عقاید، محرومیت از طرف ISP خود و یا حتی نظارت‌های دولتی واهمه داشته باشید.

همچنین ممکن است فکر کنید درصورتی‌ که داده‌های ارسال شده توسط VPN رمزگذاری شده باشد، هیچ‌کس نمی‌تواند ببینید که شما از کدام سایت‌ها بازدید می‌کنید. این تفکر گاهی اوقات می‌توانند مشکلاتی را برای شما ایجاد کنند. خیلی دوست دارم این بحث را ادامه دهم و کلی اطلاعات تخصصی به شما بدم اما کم کم از کل بحث اصلی داریم دور میشیم و ممکن است خارج از حوصله دوستان باشد.

پس تا اینجای کار یاد گرفتیم که vpnها بر خلاف چیزهایی که میپنداشتیم اصلا امن نیستن چه برسه بخوایم با vpn هایی که هیچ اعتباری بهشون نیست به اکسچنج هایی امثال بایننس وصل و مشغول پول در آوردن بشیم.

با توجه به دلایلی که در بالا ذکر کردم همچنین توضیحاتی که دادم به نکته زیر اشاره میکنم:

خوب پس چاره کار چی هست؟ چه کار کنیم که با آرامش به ترید کردن بپردازیم بدون نگرانی از اینکه سایت بایننس حساب ما را بلوکه کند؟

چاره کار و تنها راه حل مسئله در یک کلمه طلایی گنجانده شده و آن کلمه ای نیست جزء VPS و یا سرور مجازی

بله به همین سادگی شما میتوانید با تهیه ی یک سرور مجازی مخصوص ترید تمام مشکلات خود را بر طرف نمائید.

خوب بهتر است که یه توضیح راجع به VPS بدهم برای آن دسته از دوستانی که حتی اسمش را هم نشنیده اند و یا کار نکرده اند و بعد یه توضیح راجع به انتخاب بهترین وی پی اس برای ترید در بایننس و همه اکسچنج ها بدهم.

rlycqlfrqnik.jpegوی پی اس (VPS) و یا سرور مجازی چیست؟

و باز به سراغ گوگل میرویم و سوال vps چیست را جستجو میکنیم و به سایت خبر تیوبمیرسیم که در توضیح سوال ما میگوید:

سرور مجازی یا وی پی اس VPS بصورت مخفف عبارت Virtual Private Server به معنی سرور مجازی خصوصی است. سرور مجازی بخشی از یک سرور اختصاصی کامل است که دارای یک و یا چند IP ثابت میباشد. اینکار با مجازی سازی انجام می شود. به اینصورت که یک سرور به چند بخش تقسیم میشود که مقاصد مختلف از آنها استفاده کرد. با توجه به اینکه منابع یک سرور کامل به چند بخش تقسیم می شود اغلب و در شرایط یکسان، هزینه خرید سرور مجازی نسبت به سرور اختصاصی پایین تر است.

بزارید خیلی خودمونی توضیح بدهم. وی پی اس ها دقیقآ همون کامپیوتر شخصی شما مانند لپ تاپ یا کامپیوترهای رومیزی هستند که میتونین هر ویندوزی خواستین روش نصب کنید و دقیقا هارد برای ذخیره سازی اطلاعات دارند , به اینترنت پر سرعت واقعی یک گیگا بیتی دسترسی دارند یعنی یه فیلم 1 گیگی را حدود ده ثانیه دانلود میکنید. خیلی عالیه نه؟ بازم ادامه داره...

این کامپیوتر هیچوقت خاموش نمیشه و 24 ساعته روشن است برای همینم هست که تمام ادمین ها سایت خودشون را روی سرور مجازی یا همون VPS بالا میارند. یا برای همین سرعت وی پی اس است که ادمین سایت های دانلود فیلم به سرعت و در عرض ده پانزده ثانیه فیلم ها را دانلود و سپس در سایتشان آپلود میکنند. جالب اینجاست که میتونین به صورت نا محدود و مجانی هر چقدر خواستین دانلود کنید بدون پرداخت هزینه اضافه.

تا اینجای کار متوجه شدیم که سرور مجازی چیه و کاربردش چی هست. خوب این وسط سوال پیش میاد که اوکی اصن سرور مجازی خیلی خوبه اما به چه کار ما میاد؟ ما میخواهیم وارد بایننس بشیم بدون درگیری و کتک کاری و خون ریزی و بسته شدن حساب و بالا کشیدن پولای نازنینمون در اکسچنج هایی مثل بایننس.

xeojffvdxsbf.jpegتحریم ایران در بایننس

در عکس بالا میبینیم که خیلی خوشگل و قشنگ اسم کشور عزیزمون در لیست تحریم بایننس خودنمایی میکنه .

ما به خاطر امنیت حساب باید برای لاگین کردن و یا وارد شدن به بایننس از vps و یا همان سرور مجازی استفاده کنیم به چند دلیل که در زیر ذکر میکنم.

  • 1) سرورهای مجازی یک IP ثابت و مادام العمر (تا زمانی که هزینه سرور مجازی را هر ماه پرداخت نمایید)به ما اختصاص میدهند که با هر بار لاگین کردن فقط یک آی پی در سایت بایننس ثبت میشود.
  • 2) وقتی شما به سرور مجازی وصل میشوید دیگر نگرانی بابت قطع شدن ناگهانی VPN و تشخیص ایرانی بودن شما وجود ندارد.بدون نگرانی از قطع شدن اینترنت و یا vpn میتوانید به ترید ادامه دهید.
  • 3) سرعت پینگ بالا که یکی از فاکتورهای مهم در ترید کردن است را به همراه دارد. که باعث میشود با تاخیر چند ثانیه ای در صف خرید و فروش روبرو نشوید.

تا اینجا متوجه شدیم که برای حفظ دارایی و امنیت خود لازم است که حتما از سرور مجازی استفاده کنیم. خوب حالا سوال بعدی که پیش میاد این است که چه سروری را انتخاب کنیم که مناسب ترید کردن باشد...

سوال مهم هم همین است که یک سرور مجازی که فقط نیاز ترید ما را به بهترین نحو بتواند برطرف کند چیه؟

من در انتهای مطلب لینک سایت فروش سروری که مدتها در زمان ترید کردن ازش استفاده میکردم را میزارم که اگر دوست داشتین میتوانین برای راحتی کار ازش استفاده کنین. شما میتونین از هر سایتی سرور مجازی را تهیه و خریداری کنید و هیچ الزامی برای خرید سرور از لینکی که در انتهای مطلب درج میکنم نیست. فقط کافیه برای تهیه سرور مجازی به نکاتی که میگم کاملا توجه نمایید تا خدایی ناکرده سروری که باعث عذاب و سختی شما و
عدم حفظ امنیت شما میشه را تهیه نکنید.

  • 1) اول از همه باید به این نکته توجه کنید که سروری که تهیه میکنید مال کشور آلمان باشه یا فنلاند یا انگلیس یا هر کشور اروپایی باشه که مورد تحریم بایننس و یا اکسچنج های دیگر نباشد که طبق تجربه من آلمان را پیشنهاد میدهم که به مرور دلیل این انتخاب را براتون میگم. یه وقت نرید سرور امریکا رو بگیرید چون خود آمریکا هم توی بایننس تحریمه و فقط بعضی از ایالت های امریکا اجازه ترید کردن دارند. یا نرید مثل دوست من به طور اشتباهی سرور ایران خریداری کنید.?
  • 2) دومین چیزی که باید بررسی کنید این است که سروری را تهیه کنید که کمترین میزان پینگ به ایران را داشته باشد وگرنه با تاخیر چند ثانیه ای روبرو میشین که این کار توی ترید یعنی مرگ. برای همین است که پیشنهاد من برای خرید سرور مجازی برای ترید در بایننس کشور آلمان است چون به خاطر نزدیک بودن کشور آلمان به ایران سرعت پینگ کمتری را نسبت به کشور های دیگر دارد و چرا آلمان؟ به این دلیل که قویترین و با کیفیت ترین دیتاسنتر را در بین کشورهای اروپایی دارا میباشد.
  • 3) از سایتی سرور مجازی تهیه کنید که قطعی نداشته باشه. فقط خدا میدونه که من اون اوایل کارم چه ضررهایی را بابت قطعی بد موقع سرور مجازی متحمل نشدم.اصلا نصف موهای من سر همین استرس قطع شدن های وقت و بی وقت سرور ریخت.(اوایل سعی میکردم سرور مجازی خیلی ارزون بگیرم که چوبشم زیاد خوردم)
  • 4) از سایتی سرور مجازی تهیه کنید که پشتیبانی بالا و شبانه روزی واقعی داشته باشه. تمام سایت ها در سایت خود مینویسند که پشتیبانی 24 ساعته شبانه روز اما وقتی ساعت 2 3 4 صبح به آنها پیام میدهیم تا وقت ساعت کاری جواب نمیدهند و یا با تاخیر زیاد جواب میدهند. این موضوع بر اساس تجربه به دست میاد که کدام شرکت های هاستینگ خوب پشتیبانی میکنند. مثلا ایران سرور به 5 دقیقه هم نمیکشه که جواب تیکت میدهند اما متاسفانه قیمت های فوق العاده گرانی دارد. حتی شرکت هاست نگار که آنها هم پشتیبانی فوق العاده دارند زیر 10 دقیقه جواب میدهند اما قیمت های سرورهای مجازی خارجی آنها سرسام آور بالاس.
  • 5) برای خرید سرور مجازی به سراغ سایت های متفرقه نرید. حتما تحقیق کنید و یا اگر میخواهید بدون برسی نکاتی که گفتم سرور مجازی قیمت خوب و با پشتیبانی و کیفیت بالا مناسب ترید تهیه کنید میتونین از لینکی که در آخر پست براتون میزارم استفاده کنید.
  • 6) از سایت های واسطه خریداری نکنید. خیلی از سایت ها هستند که واسطه گری میکنند و خودشان به جای شما میرن از سایت دیگر خرید میکنن و با قیمت بیشتر به شما میفروشند که بهتر است خودتان مستقیم از جاکار خریداری کنید که قیمت کمتر برای شما بیفتد.
  • 7) بعد از خرید سرور به یک سایت بررسی IP بروید و مطمئن شوید که IP شما برای کشوری که درخواست آن را داشتید بوده و اشتباهی خریداری نشده باشه و در صورت اشتباهی سفارش دادن سرور توسط شما و یا اشتباهی تحویل دادن سرور به شما توسط شرکت, یک تیکت به پشتیبانی بزنید و درخواست اصلاح سرور را نمائید.
  • 8) بعد از خرید وارد سرور شوید و برای بیشتر کردن امنیت سرور حتما یوزر نیم و پسورد خود را عوض کنید. به هیچ عنوان پسوردی که برای حساب های دیگرتان است یا پسوردهای ساده ای است را استفاده نکنید.
  • 9) سرور مجازی را حتما از نوع ویندوز انتخاب کنید که به راحتی بتوانید از سرور مجازی استفاده کنید.
  • 10) سرور مجازی با رم 2 گیگ برای کار ترید در بایننس کافی میباشد. رم 1 خیلی کم است و خود ویندوز کل رم را اشغال میکند و فضایی برای باز کردن مرورگر و سرعت بیشتر را از ما میگیرد. رم 3 گیگ هم خوبه اما نیازی پیدا نمیکنید و یه جورایی پول بیشتری دارید به شرکت هاستیگ میپردازید که آنچنان کارایی در روند ترید شما ایجاد نمیکنه. پس نظر شخصی من از رو تجربه رم 2 گیگ است.

خوب تا اینجای کار هم با انتخاب یه سرور مناسب برای ترید آشنا شدیم. بریم سراغ اینکه بعد از خرید سرور چکار کنیم که امنیت حساب بایننس را به 100 برسونیم.

با توجه بی اعتمادی کاربران ایرانی به بایننس و احتمال بلاک شدن حساب های لاگین شده با ip ایرانی توصیه هایی را به شما دوستان برای حفظ امنیت و بر طرف کردن شک و شبهه برای کار با این سایت به صورت کم ریسک تر میکنم که لازم است به موارد زیر توجه نمائید:

در مرحله نخست یک حساب جدید در صرافی بایننس ایجاد و تمام موجودی حساب کاربری قبلی را به آن انتقال دهید. توجه کنید کلیه مراحل ثبت نام با یک آی پی ثابت اروپایی (سرور مجازی) باشد و نه آی پی متغیر (VPN) و حتما یک ایمیل جدید برای حساب جدید در بایننس ایجاد کنید. تا اینجوری از شر حساب قبلی خودمون راحت بشیم و با سرور مجازی شروع به کار کنیم.

با اینترنت ایران (ip ایران) در سایت بایننس ثبت نام نکنید زیرا حساب بسته میشود. ابتدا یک سرور مجازی با ip کشور آلمان یا فنلاند یا انگلیس با رم 2 و یا 3 گیگ تهیه کنید و سپس با سرور مجازی وارد سایت بایننس شوید و ثبت نام کنید. شما میتوانید در زمان ثبت نام و در قسمت (Referral ID (Optional کد روبرو را وارد کنید 35839411 این کد رفرال میباشد و در صورت استفاده از این کد میتونید 10% فی کمتر در معاملات خود به بایننس پرداخت کنید به صورت مادام العمر؛ چی از این بهتر .توجه کنید : موقع ثبت نام به هیچ عنوان تایید دو مرحله ای از طریق پیامک رو فعال نکنید. ( از گوگل authenticator استفاده کنید )

در صورتی که از مرورگر استفاده میکنید برای باز کردن سایت بایننس قبل از خروج از سرور اکانت اکسچنج رو لاگ اوت کنید و همینجوری حساب کاربری خود را با تمام داراییتان به امان خدا رها نکنید.

ترجیحا ایمیلی که باهاش در اکسچنج ثبت نام کردید را توی سرور باز نکنید . به جهت مسایل امنیتی توصیه میکنم ایمیل را توی کامپیوتر عادی باز کنید و اون لینکی که به عنوان مثال بایننس برای برداشت پول و یا تائید تراکنشها براتون ارسال میکند را از کامپیوتر شخصی کپی کنید و داخل مرورگر سرور مجازی باز کنید . دقت کنید به هیچ عنوان لینک رو خارج از وی پی اس باز نکنید . فقط میتونید کپی کنید و در مرورگر داخل سرور وارد کنید.چون اگر روی لینک در کامپیوتر شخصی کلیک کنید باز همان آش و همان کاسه. یعنی تا الان بادمجون واکس میزدیم و بایننس متوجه ایرانی بودنمان میشود.

در صورتی که سرور شما از سرعت خوبی برخوردار باشد می تونید نرم افزار بایننس نسخه ویندوز را دانلود و روی سرور نصب کنید.

داخل سرور وب گردی نکنید و یا فایلی را دانلود نکنید که نمیشناسید. صرفا وارد سایت بایننس بشید.

یوزر پسورد حساب های خود را در مرورگر ذخیره نکنید.

درصورتی که سرور شما از سرعت خوبی برخودار هست پیشنهاد میشه آنتی ویروس نصب کنید روی سرور .

برای استفاده از vps داخل گوشی می تونید از نرم افزار زیر استفاده کنید که برای اندروید و ios موجود است. میتونید از روی vps برای خودتان vpn بسازند و برای گوشی و کامپیوتر استفاده کنید.

ضمنآ برای استفاده ازوی پی اس در گوشی از نرم افزار اندروید و آی او اس Microsoft Remote Desktop استفاده کنید. با این برنامه به راحتی میتونین چه در کامپیوتر و چه در گوشی همراه خود به صورت مستقیم به سرور مجازی خود وصل شده و کار کنید.

در پستی دیگر مفصل راجع به چگونگی ریموت زدن به سرور مجازی چه با کامپیوتر و چه با گوشی آموزش دادم که میتوانید پست را بخوانید.

خوب به آخر مطلب رسیدیم و امیدوارم از مطالب و آموزشهایی که دادم استفاده کامل را کرده باشید و به تمام نکاتی که گفتم گوش کنید. خوشحال میشم اگر شما هم تجربه ای در این ضمینه دارید با من و دوستان به اشتراک بزارین.

اگر حوصله پیدا کردن و بررسی دونه به دونه شرکت های هاستینگ را ندارید میتونین برای خرید سرور مجازی از لینک زیر استفاده کنین که همه جوره چه از لحاظ قیمت و پشتیبانی و کیفیت سرور در حد بالایی است.

متن زیر ادیت و به روز رسانی شده است:

برای خرید سرور مجازی برای امر ترید کردن میتونید از "سایت میزبان" استفاده کنید. قبلا سایت دیگری را معرفی کرده بودم که از سایت های پر سابقه و با پشتیبانی خوب بود. اما سایت میزبان که الان دارم معرفی میکنم قیمتش به نسبت سایت قبلی کمتر است و از کیفیت بالایی در سرورها برخوردار است. با توجه به قیمت ارز در ایران اگر میتوانید ترجیها سرور را برای چند ماه مثلا 3 ماه 6 ماه و یا 1 سال خریداری کنید که هم به صرفه باشه که تخفیف بگیرید و هم از رشد قیمت ها در امان باشید.

اگر سرور را برای امر ترید میخواهید و میدانید که حالا حالاها به کار ترید مشغول هستید میتونید از طرح 1 ساله یا 6 ماهه را خریداری کنید. که هم تخفیف بگیرید و هم درگیر بالا پایی شدن قیمت روزانه و ماهانه سرورها نباشید.

فقط یادتون باشه سروری که تهیه میکنید کشور آلمان یا فرانسه یا فنلاند باشه که به ایران نزدیک هستند و پینگ کمی دارن و از همه مهم تر توی لیست تحریم ها نیستن. مثلا ip کشور امریکا هم توی لیست غیر مجازها است و فقط بعضی از ایالت های امریکا اجازه دسترسی به بایننس را دارند، پس فکر نکنید اگه سرور آمریکا بگیرید از همه بهتر است، اتفاقا برعکس از همه بدتر است مخصوصا به خاطر فاصله بین 2 کشور و پینگ بالا نسبت به کشور های اروپایی.

اگر سوالی بود و یا مشکلی داشتید حتما در قسمت نظرات پیام بزارید تا من در سریعترین زمان ممکن شما را راهنمایی کامل کنم. یه نکته دیگه هم ذکر کنم اونم اینه که حتما حتما غیر از خوندن این مطلب برید و در قسمت نظرات تمام پیام ها را بخوانید چون سوالاتی هستن که شاید هم سوال شما باشد و هم میتونه کلی اطلاعاتون را زیاد کنه چون سعی کردم جوابا کامل باشه و آموزنده.

در آخر اگه از مطلب خوشتون اومد خوشحال میشم مقاله را لایک کنید و با دوستانتان به اشتراک بزارید.

در زیر لینک پست هایی را برای شما میزارم که شاید مورد علاقتون باشه:

دوستون دارم براتون آرزوی موفقیت میکنم.همیشه پر سود باشید دوستای گلم.❤

vvzq7wafzjr5.jpegبایننس

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 12 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر