موضوعات وبسایت : سیگنال

درامد یک تریدر

درامد یک تریدر

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 26 دی 1400 ساعت 19:32

passiveincome-01-min-250x250.png

  • مقدمه

در این مقاله به این میپردازیم که یک تریدر در بازار های مالی بین المللی مثل فارکس یا بازار سهام آمریکا ( NASDAQ و NYSE ) در ماه چقدر میتونه درامد داشته باشه و آیا اصلا این شغل به صرفه هست یا نه؟ همچنین باید بگم که جواب این سوال کاملا به سرمایه ی شخص و تجربه و حرفه ای بودن شخص بستگی داره.

ولی من سود هایی که در این مدت کسب کردم رو با سرمایه ای که داشتم بهتون میگم تا یه حدودی دستتون بیاد که چقدر این کار درامد دارد و آیا تریدر شدن با صرفه هست یا نه؟

  • بریم سر اصل مطلب

من خودم با وارد کردن 3 میلیون تومان پول توانستم در طول دو هفته چیزی حدود 756 هزار تومان سود کنم. شاید این اعداد برای شما مقدار زیادی نباشه ولی قطعا اگر سرمایه ی من بالا تر بود ( مثلا 20 میلیون تومان) میتوانستم در عرض دو هفته ( یعنی نزدیک به نصف ماه ) چیزی حدود 6 میلیون تومان درامد داشته باشم.

در ضمن دقت داشته باشید که این مقدار پول رو فقط با بیست میلیون تومان و فقط با گذاشتن روزی مثلا 4 یا 5 ساعت وقت بر روی کارم به دست میاوردم و بقیه ی وقت رو یا خواب بودم و یا با خانواده ی خوم میگذروندم و اگر دانشجو نبودم میتونستم تریدر بودن رو به عنوان شغل دوم انتخاب کنم.

فکر کنید شغل دوم شما 6 میلیون تومان الی 10 میلیون تومان درامد برای شما بیاورد. یک لحظه صبر کنید ! خیلی وارد جو نشوید. کار انقدر هم ساده نیست. تریدر شدن یکی از سخت ترین کار ها میباشد و نیاز به آموزش های مختلف و تجربه دارد و جوری نیست که شما یک ماه کلاس بری و بعد تبدیل به تریدر بشی و بعد انقدر درامد داشته باشی.

  • اولین اکادمی آموزش مجازی تریدر ها در کشور

من قسمت روشن و زیبای ماجرا را گفتم. قسمت سخت ماجرا مانده! شما باید از در ضمینه های گوناگون برای تریدر شدن تمرین ببینید. هدف من از سایت آلفاگیک ایجاد اولین آکادمی آموزش مجازی تریدر های بازار های بین المللی هستش.  وقتی میگم در زمینه های مختلف باید آموزش ببینید یعنی اولین قدم یاد گرفتن تحلیل تکنیکال و اصول پایه هستش که ما در دوره ی “آموزش کسب درآمد دلاری با خرید و فروش ارزهای دیجیتال”  در سایتمون تحلیل تکنیکال رو با استراتژی مخصوص برای بازار های خارجی رو آموزش دادیم.

شما با خرید این دوره انگار فقط یک اسلحه ی پر از گلوله دارید ولی بلد نیستید از آن استفاده کنید. من در حال ساخت دوره ای جدید هستم که در اون روانشناسی بازار و راز های موفقیت در بازار و چگونگی بستن معاملات با سود رو بهتون در اون آموزش خواهم داد و اون دوره مثل دستورالعملی برای چگونگی استفاده از اسلحه است و شما رو برای وراد شدن به دنیای ترید آماده میکنه. ولی هنوز در دست ساخت هستش و دارم روش کار میکنم تا با بهترین کیفیت و محتوا انتشارش بدم.

  • پزشکی در کنکور یا تردینگ ؟

به جرات میتونم بگم درامد یک تریدر موفق میتونه از یک پزشک که 7 سال خودش رو در دانشگاه با پول دادن و درس خودندن میگذرونه هم بیشتر بشه ولی بازم بگم. همانطور که توی مقاله ی “مردم ایران سخت در جست و جوی کلاهبردار هستند !” گفتم این کار آسون نیست !

من الان دانشجویی هستم که تقریبا میتونم بگم توانستم شهریه ترم دانشگاه خودم رو خودم با تریدینگ و کسب و کارم در بیارم و همانطور که در مقاله ی “تجارب و دلنوشته های من در ساخت این کسب و کار” گفتم من هم مثل همه ی افراد کنکوری دیگر ابتدا به رشته ای که علاقه ای به آن نداشتم فرستاده شدم تا پزشک یا پرستار بشم ولی از به جرات میتونم بگم بهترین اتفاقی که توی زندگیم افتاد قبول نشدن توی کنکور بود که باعث شد بتونم علاقم رو دنبال کنم.

  • حمایت از ما

یادتون نره مارو در اینستاگرام  دنبال کنید و پست مارو لایک کنید و همچنین در آپارات و یوتیوب نیز دکمه ی لایک رو فشار بدین و مارو دنیال کنید.

برچسب‌ها:

nasdaq

,

NYSE

,

ارزدیجیتال

,

بازار

,

بین المللی

,

پزشکی

,

تریدر

,

تریدینگ

,

درآمد

,

درامد

,

درامد ماهانه

,

سرمایه

,

سهام

,

سهام آمریکا

,

سیگنال

,

شغل

,

فارکس

,

کسب درامد

,

کنکور

,

معامله گری

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا شنبه 15 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر