موضوعات وبسایت : سیگنال

وریفای بایننس

وریفای بایننس

نویسنده : نوید | زمان انتشار : 20 تیر 1400 ساعت 01:50

Binance

بایننس یک سیستم تبادل ارز جهانی است که پلت فرمی را برای خرید و فروش بیش از 100 کریپتوکارنسی فراهم می‌کند. از اوایل سال 2018 ، Binance از نظر حجم معاملات به عنوان بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان شناخته شده است، در این مطلب میتوانید آموزش افتتاح و وریفای حساب بایننس Binance را بصورت تصویری و گام به گام مشاهده کنید و به کمک آن یک حساب بایننس Binance برای خود افتتاح و تایید نمایید.
برای افتتاح حساب بایننس قبل از انجام هر کاری یک vpn یا فیلتر شکن تهیه نمایید. توجه داشته باشید که به دلیل تحریم ها افرادی که در ایران هستند نمیتوانند در این سایت حساب افتتاح کنند و بطور کل امکان دسترسی به سایت و استفاده از آن از طریق آی پی ایران امکانپذیر نیست. به همین منظور شما برای افتتاح حساب در سایت binance باید با آی پی کشوری به غیر از ایران وارد سایت بایننس شوید.
با یک جستجوی ساده در اینترنت میتوانید برای تهیه یک vpn اقدام کنید و یا از طریق این لینک از پکیج تغییر آی پی سایت کلیکسوری استفاده کنید. اما چند نکته مهم درباره استفاده از vpn ها به منظور افتتاح حساب های اینترنتی باید رعایت شود. وی پی ان ها از سرورهای کشورهای مختلفی برای تغییر آی پی استفاده میکنند نکته مهمی که اینجا باید رعایت شود این است که برای افتتاح حساب بایننس بهتر است از سرور و آی پی کشورهای امریکا، کانادا و انگلیس استفاده نشود. توجه داشته باشید که بعد از افتتاح حساب بایننس به دلیل مسایل امنیتی برای ورود به سایت binance و استفاده از آن باید از IP همان کشوری استفاده شود که با آن ثبت نام را انجام داده اید.
در ادامه با مراحل افتتاح حساب بایننس و وریفای کردن آن همراه ما باشید. در ابتدا وی پی انی را که تهیه کردید باز کنید و سرور کشور مورد نظر را انتخاب کنید و وی پی ان را فعال کنید. بهتر است از آی پی کشورهایی مانند ایتالیا یا آلمان برای ثبت نام در بایننس استفاده کنید. بعد از اینکه وی پی ان فعال شد برای اطمینان از تغییر آی پی به سایت زیر مراجعه کنید و اطلاعاتی را که در تصویر زیر مشخص شده است یادداشت کنید. این اطلاعات در حین افتتاح حساب مورد استفاده قرار میگیرد.

لینک سایت مشاهده اطلاعات آی پی

412f73935e695b5048580fa49f626922_payzaA15.jpg

وقتی سایت اطلاعات آی پی را باز کردید اگر آی پی تغییر کرده باشد همان گونه که در تصویر بالا مشاهده میکنید بر روی نقشه شهری که آی پی شما در آن قرار دارد را نشان میدهد. در این حالت نقشه را زوم کنید تا نام خیابان های اطراف بالن سفید رنگ مشخص شود و بعد نام یک خیابان را بصورت تصادفی یادداشت کنید و بعد اطلاعات مربوط به آی پی را که در پایین صفحه مشخص شده یادداشت کنید.
بعد از آنکه از تغییر آی پی خود اطمینان حاصل کردید برای افتتاح حساب بر روی لینک اصلی سایت بایننس کلیک کنید تا به صفحه اصلی ثبت نام سایت منتقل بشوید. بعد از آن مطابق توضیحاتی که در زیر برای شما فراهم شده قدم به قدم عمل کنید تا براحتی حساب خود را با موفقیت افتتاح و وریفای کنید.

بعد از اینکه بر روی دکمه بالا کلیک کردید به صفحه اصلی سایت بایننس منتقل خواهید شد. حال مطابق با تصویر زیر بر روی دکمه Register کلیک کنید.

binance-clixori-1.jpg

در مرحله بعد، در فرم ثبت نام و در فیلد EMAIL یک ایمیل معتبر وارد کنید (لینک فعالسازی حساب به این ایمیل ارسال میشود) در فیلد Password نیز یک رمز عبور قوی که ترکیبی از اعداد و حروف باشد را به طول حداقل 8 کاراکتر وارد کنید. (یکی از حروف باید بزرگ باشد). فیلد Referral ID نیز اگر خالی بود نیاز به پر کردن ندارد.سپس تیک گزینه بعدی که تایید میکنید شما بیش از 18 سال سن دارید را بزنید و بر روی Create account کلید کنید.

binance-clixori-2.jpg

در ادامه فرم ثبت نام همانطور که در تصویر زیر قابل مشاهده است یک کپچای متفاوتی برای شما نمایش داده میشود که شما باید با درگ یا همان کشیدن تکه پازل بر جای خود تایید کنید که ربات نیستید.

binance-clixori-3.jpg

در ادامه پیام تایید کردن ایمیل به شما نشان داده میشود و شما باید به ایمیل خود رفته، پیام دریافتی از سایت بایننس را باز کنید و مانند تصویر سمت راست بر روی گزینه Verify Email کلیک کنید.

binance-clixori-4.jpg

در ادامه و در تصویر شماره 1 پیام تایید اکانت و ایمیل نمایش داده میوشد، حال روی Log in کلیک کنید.
در مرحله بعد (تصویر 2) در فرم ورود، ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید و مجدد بر روی Log in کلیک کنید.
در اولین ورود (تصویر 3) بایننس برای بالا بردن سطح آگاهی شما در مورد امنیت ورود به حساب کاربری یک آزمون کوتاه که حاوی چند سوال ساده میباشد را به شما پیشنهاد میکند، برای عدم نمایش مجدد این آزمون بر روی Start the quiz کلیک کنید و به سوالات پاسخ دهید، پاسخ صحیح یا غلط به این سوالات هیچگونه تاثیری بر روی حساب شما ندارند و صرفا به منظور اطلاع رسانی و ارتقا آگاهی کاربر آماده شده است.
با این حال میتوانید با کلیک بر روی Remind me later انجام این آزمون را به وقت دیگری موکول کنید.

binance-clixori-5.gif

در مرحله بعد برای افزایش امنیت حسابتان باید دو مرحله ای کردن ورود به حساب خود را حتما فعال کنید.
برای این کار بهترین گزینه در حساب بایننس استفاده از تایید کننده گوگل یا همان Google Authentication میباشد.

binance-clixori-6.jpg

به همین منظور بعد از کلیک بر روی گزینه فوق در ادامه و در گام یا استپ اول نرم افزار Google Authentication را در گوشی خود نصب کنید و اگر از قبل این نرم افزار را نصب دارید آن را اجرا کنید.
در گام دوم بارکدی که به شما نمایش داده شده است را با نرم افزار گفته شده اسکن کنید.
در گام سوم کد گفته شده را در مکانی مناسب ذخیره کنید، در صورتیکه شما نرم افزار را پاک کنید و یا بخواهید در گوشی موبایل دیگری از این نرم افزار استفاده کنید باید از کد موجود در گام سوم ذخیره کردید برای بازیابی آن استفاده کنید.
در گام آخر و چهارم، در کادر login password رمز عبور حساب خود و در کادر Google Authentication کد 6 رقمی را که بعد از اسکن کردن بارکد در گوشی خود، در نرم افزار نمایش داده میشود را وارد کنید.
و در نهایت بر روی دکمه Submit کلیک کنید تا ورود 2 مرحله ای به حساب فعال شود.

binance-clixori-7.gif

خب، تا اینجا مراحل افتتاح حساب به درستی انجام و به پایان رسید، در ادامه مراحل وریفای حساب بایننس را پیش میبریم.
به همین منظور از منوی Security بر روی گزینه Verify کلیک میکنیم و در صفحه بعدی نوع کاربری حساب را که همان Personal هست انتخاب میکنیم.

binance-clixori-8.gif

در این بخش، در گام اول یا همان Step 1 شما باید مشخصات هویتی و مکانی خود را در فرم موجود وارد کنید.
در بخش Basic Info نام، نام خاوادگی و تاریخ تولد خود را به میلادی وارد کنید.
در بخش Residential Address اطلاعات و موقعیت مکانی خود را با توجه به مواردی که بعد از تغییر آی پی در سایت اطلاعات آی پی بدست آوردید را وارد کنید و بر روی Begin Verification کلیک کنید.

binance-clixori-9.gif

در گام دوم شما باید تصاویری از مدرک شناسایی خود را آماده و برای تایید شدن ارائه کنید.
ابتدا (تصویر 1) بر روی Start کلیک کنید، سپس (تصویر 2) از کادر بالایی باید کشوری را که مدرک شناسایی شما را صادر کرده است انتخاب کنید.
توجه داشته باشید که در حال حاضر کشور ایران به دلیل تحریم ها در این لیست وجود ندارد بنابراین شما نمیتوانید مدارک صادره از ایران حتی پاسپورت را برای وریفای حساب بایننس Binance ارائه دهید، به همین منظور کشوری را انتخاب کنید که بتوانید مدرک شناسایی صادر شده از آن را ارائه دهید.
در ادامه باید نوع مدرک شناسایی را که میخواهید ارائه دهید انتخاب کنید و سپس در مرحله بعد (تصویر 3) برای بارگزاری یا آپلود مدرک از روی سیستم گزینه Upload file را انتخاب کنید.

binance-clixori-10.gif

در مرحله بعد (تصویر 1) برای وارد کردن فایل مدرک گزینه Choose file را بزنید و فایل مورد نظرتان را انتخاب کنید، بعد از وارد شدن و نمایش فایل (تصویر 2) روی گزینه Confirm کلیک کنید.(در برخی از کشورها نیاز است شما تصویر پشت گواهینامه رانندگی خود را نیز ارائه دهید)
در مرحله بعد (تصویر 3) شما باید یک عکس از چهره خود را انتخاب و آپلود کنید.
در نهایت مجدد بر روی Confirm کلیک کنید تا سیستم کیفیت مدارک شما را بررسی کند.

binance-clixori-11.gif

در مرحله بعد به شما گفته شده است برای تأیید مشروعیت این حساب از تأیید چهره استفاده خواهد شد. در طول هر واریز و برداشت بعدی از وجوه در این حساب ممکن است لازم باشد اطلاعات چهره را دوباره ارائه دهید. در واقع شما از این طریق تأیید میکنید که شما این حساب را در اختیار دارید و اداره می کنید.
بنابراین برای ادامه مراحل وریفای حساب بایننس خود بر روی گزینه I am the owner... کلیک کنید.

binance-clixori-12.jpg

در این مرحله شما باید ابتدا نرم افزار بایننس را در گوشی موبایل خود نصب کنید و برای تکمیل کردن پروسه تایید چهره خود از این اپلیکیشن استفاده کنید.

binance-clixori-13.jpg

بعد از نصب و باز کردن نرم افزار بایننس مراحل زیر را انجام دهید...
ابتدا بر روی مربعی که در تصویر اول سمت چپ مشخص شده است کلیک کنید تا اسکنر نرم افزار فعال شود.
سپس دوربین گوشی خود را بر روی بارکدی که در تصویر و مرحله قبلی نمایش داده شده است بگیرید و آن را اسکن کنید.
در ادامه اگر کلاه یا عینک دارید آن را از صورت خود بر دارید و نور محیط را مناسب کنید و مانند تصویر وسط بر روی Next کلیک کنید.
در ادامه دوربین سلفی گوشی شما فعال میشود و شما باید دوربین را جلوی صورت خود قرار دهید تا تصویر صورتتان در کادر مشخص شده در نرم افزار قرار بگیرد. بعد از اینکه تصویر شما در نرم افزار شناسایی شد یک صدای گویا به شما میگوید که سر خود را در مقابل دوربین به سمت چپ و راست و یا به سمت بالا و پایین حرکت دهید. در این مرحله باید دقت لازم را به کار گیرید تا زوایای صورت شما به درستی شناسایی شود و پیام روند تایید چهره انجام شد به شما نمایش داده شود.

binance-clixori-14.jpg

بعد از تکمیل روند تایید چهره در گوشی موبایل به مرورگر برگردید و بر روی گزینه I have completed my phone کلیک کنید.

binance-clixori-15.jpg

بسیار خب، با انجام روند تایید چهره، اقدامات لازم در جهت وریفای حساب بایننس Binance انجام شد و همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید تایید هویت در انتظار بررسی و تایید میباشد.

binance-clixori-16.jpg

به گفته بایننس بررسی مدارک بین 1 تا 3 روز انجام میشود اما در عمل این زمان بسیار کوتاه تر میباشد و ممکن است گاها بلافاصله بعد از ارسال مدارک و تکمیل مراحل نتیجه به سرعت به ایمیلتان ارسال گردد. بنابراین برای آگاهی از وریفای شدن حساب خود به ایمیلتان مراجعه کنید.
آموزش افتتاح و وریفای حساب بایننس (Binance) به پایان رسید. توجه داشته باشید که برای موفقیت آمیز بودن افتتاح و وریفای حساب بایننس باید تمامی مراحل را به درستی انجام دهید و مدارک و تصاویر ارسالی شما از کیفیت و شرایط لازم برخوردار باشد. با این حال اگر نتوانستید به درستی حساب تان را افتتاح و وریفای نمایید میتوانید انجام این کار را به کارشناسان مجرب سایت کلیکسوری بسپارید.
امیدواریم این آموزش برایتان مفید بوده باشد.
مدیر سایت کلیکسوری

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا یکشنبه 16 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر