موضوعات وبسایت : سیگنال

آموزش ربات crypto Hopper

آموزش ربات crypto Hopper

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 26 آذر 1400 ساعت 07:13

Cryptohopper یک روبات ترید اتوماتیک است که برای کمک به ساده سازی فرایند تجاری ترید طراحی شده است وبه معامله گران تمام سطوح امکان ترید ، به حداکثر رساندن سود خود و کاهش احتمال از دست دادن دارایی کمک می کند.ربات نیمه اتوماتیک به سادگی می تواند معامله گران را قادر به انجام معامله های هوشمندانه تر بر اساس روش های معاملاتی برنامه ریزی شده الگوریتمی و سیگنال های خارجی به صورت اتوماتیک انجام می دهد .
سایت رسمی این ربات تجاری نیمه اتوماتیک است که اجازه می دهد تا معامله گران تمایلات و عواطف انسانی را از فرایند تجاری کنار بگذارند و به جای آن به الگوریتم های تجاری مبتنی بر تکنولوژی و روش های تجاری برنامه ریزی شده متکی باشند.

با ارزپایه همراه باشید


ثبت نام در cryptohopper


مطالب مرتبط :


>>اموزش تنظیم ربات CryptoHopper<<

ویژگی های Cryptohopper

* عملکرد – Cryptohopper به عنوان یک راه حل مبتنی بر وب عمل می کند و دارای رابط کاربری آسان برای استفاده و بصری است که طیف گسترده ای از توابع را شامل می شود. کاربران می توانند بوت را به طور خودکار 24/7 به طور خودکار پیکربندی کنند و از هر دو تجارت الگوریتمی و اجتماعی استفاده کنند. استراتژی های معاملاتی می تواند از طریق شاخص های فنی مختلف و یا با پیگیری اقدامات کارشناسان تجارت شخص ثالث حاصل شود.

* فناوری – تجارت نیمه خودکار با استفاده از یکپارچه سازی API با طیف وسیعی از مبادلات cryptocurrency انجام می شود و سرویس را می توان در هر دستگاهی متصل به اینترنت مانند دسکتاپ، لپ تاپ، قرص یا تلفن همراه استفاده کرد.

* طیف وسیعی از ابزارها – این پلت فرم طیف وسیعی از ابزارهای تجاری را فراهم می کند و شامل ویژگی هایی از قبیل ابزاری برای تسخیر ربات ها، قالب های قابل تنظیم و قابل ذخیره، توقف متوقف می شود و شاخص های فنی قابل تنظیم است. کاربران همچنین می توانند بر روی شاخص هایی مانند Stoch، RSI، Bollinger Bands و MACD تکیه کنند.

* صرافی ها – Cryptohopper در حال حاضر با 9 مبادله از جمله Binance، Bitfinex، Bittrex، Coinbase Pro، Cryptopia، Huobi، Kraken، Kucoin و Poloniex سازگار است. پشتیبانی از BitFlyer، Bitstamp، CEX.IO، Cobinhood و HitBTC قرار است به زودی وارد شود.

Cryptohopper با 75 ارز رمزنگاری و 9 صرافی بزرگ از جمله Binance، Bitfinex، Bittrex، Coinbase Pro، Cryptopia، Huobi، Kraken، Kucoin و Poloniex سازگار است.

ثبت نام در Cryptohopper

ایجاد یک حساب کاربری یک فرایند ساده است و صفحه اصلی دارای برگه سبز «ثبت نام» در بالای صفحه است.
1) ایجاد یک حساب کاربری

از وب سایت Cryptohopper دیدن کنید و برای ثبت نام ، نام ، آدرس ایمیل، نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید.
پس از آن می توانید حساب ایمیل خود را با کلیک روی پیوند فعال سازی ایمیل ارسالی تأیید کنید و به داشبورد دسترسی پیدا کنید.

پس از آن می توانید حساب ایمیل خود را با کلیک روی پیوند فعال سازی ایمیل ارسالی تأیید کنید و به داشبورد دسترسی پیدا کنید.

2) تنظیم حساب کاربری خود

از اینجا شما می توانید به سادگی از wizard پیروی کنید زیرا آن را به شما کمک می کند تا سریعا سیستم خود را پیکربندی کنید. شما فقط باید یک مبادله را انتخاب کنید و ربات را از طریق کلیدهای API سیستم خود را پیکربندی کنید و همچنین پیکربندی های اولیه را تنظیم کنید. این فرایند بسیار ساده است و در هر مرحله پیوندهای آموزشی و اطلاعات مفید دیگری نیز وجود دارد.

از اینجا می توانید بلافاصله شروع به استفاده از اکانت خود کنید، و هنگامی که از wizard استفاده می کنید و حساب خود را تنظیم می کنید، می توانید به یک میزبان از ویژگی های داشبورد دسترسی پیدا کنید. شما می توانید سیگنال ها را به اشتراک بگذارید، قالب های پیکربندی کنید، و شروع به بازگرداندن ربات خود کنید، و همچنین 2fa را در حساب خود تنظیم کنید.

3) سیگنال ها Cryptohopper

به کاربران اجازه می دهد تا سیگنال های حرفه ای  را انتخاب کنند، و خدمات Signaller توسط معامله گران با تجربه ارائه می شود که به دنبال نشانه های مثبت حرکت می کنند. هر دو اشتراک رایگان و پولی در دسترس هستند و رباتها را می توان با پیگیری چندین کلیک در پیاده سازی سیگنال ها پیکربندی کرد.

سیگنالها به راحتی قابل دسترس هستند و سودآوری آنها می تواند ردیابی شود، آنها همچنین از محاسبات ابری و الگوریتم های یادگیری ماشین برای نظارت بر شاخص های فنی متعدد در سراسر طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال استفاده می کنند. این امکان وجود دارد که همزمان سیگنال های خرید و شاخص های تجزیه و تحلیل فنی را داراست .

قیمت گذاری Cryptohopper


سه طرح اصلی قیمت گذاری موجود وجود دارد. با این حال، Cryptohopper همچنین به اعضای اجازه می دهد تا از یک ماه آزمایشی رایگان یا طرح Explorer استفاده کنند.
کاربران می توانند به سادگی ثبت نام و شروع به استفاده از خدمات بدون نیاز به ارائه جزئیات پرداخت. هنگامی که ماه به پایان می رسد، cryptohopper به طور خودکار غیرفعال می شود، و سپس کاربران می توانند برای خرید یک اشتراک کامل خرید کنند.


ثبت نام در cryptohopper


خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا یکشنبه 16 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر