موضوعات وبسایت : سیگنال

سایت اصلی الیمپ ترید

سایت اصلی الیمپ ترید

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 25 آبان 1399 ساعت 14:12

برای ثبت نام در الیمپ ترید و همچنین وریفای کردن حساب احتیاج به برخی شرایط داریم .

در پستهای قبلی اگر مطالعه کرده باشید بصورت کلی توضیح دادیم که الیمپ ترید چیست اما برای کسانی هم که مطالعه نداشتند بصورت مختصر توضیحاتی ارائه خواهیم داد .

الیمپ ترید چیست

الیمپ ترید یک کارگذار روسی هست که از سال 2014 شروع بکار کرد و توسط موسسه مالی IFMRRC ریگوله شده است . این موسسه نقش پشتیبان قوی را برای معامله گران دارد تا اگر از بروکر خطایی سرزد و معامله گری متحمل ضرر شد این موسسه موظف هست تمامی خسارت را بپردازد . البته اینجور اتفاقات برای بروکر معتبری مثل olymptrade  واقعا بعید هست ولی یکی از دلایل محبوبیت آن همین موضوع ریگوله شدنش میباشد.

باید خداروشکر گفت که هیچ مشکلی با ایران ها ندارد و حتی با روی باز از ایرانی ها استقبال مینماید لذا همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید رتبه الکسای آن در ایران 338 است که همین موضوع نشان دهنده میل ایرانی ها به این کسبوکار میباشد.

درآمدی دلاری که براحتی میتوانید با آموزش و یک استراتژی کاربردی در آن به کسب درآمد بپردازید.

%D9%81%DB%8C%D9%84%D8%AA%D8%B1-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%A7%D9%84%DB%8C%D9%85%D9%BE-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%AF.gif

هشدار: کاربران عزیز سایت باینری آپشن جاب به هیچ عنوان در الیمپ ترید ثبت نام نکنید حتی با فیلتر شکن و آی پی اختصاصی چرا که احتمال مسدود و یا بلاک کردن حساب شما با موجودی بعد از وریفای کردن بسیار زیاد است لذا ریسک نکنید و برای سرمایه خود ارزش قائل شوید بهترین جایگزین بجای الیمپ ترید ثبت نام در بروکر آلپاری میباشد که سابقه و اعتباری چند برابری نسبت به الیمپ ترید دارد برای مشاهده آموزش ثبت نام در بروکر آلپاری روی تصویر بالا کلیک نمایید.





برای ثبت نام در ابتدا روی لینک زیر کلیک کنید تا وارد سایت رسمی الیمپ ترید شوید. (با توجه به تحریم صورت گفته توسط الیمپ ترید پیشنهاد میشود به هیچ عنوان در این بروکر ثبت نام نکنید)،اگر قصد استفاده از فیلتر شکن را داشتید ترکیه و کشورهای آسیای شرقی مانند چین ، هند ، بنگلادش و… را برای فیلتر شکن انتخاب کنید تا بدون مشکل وارد سایت الیمپ ترید شوید به این دلیل که سایت الیمپ کشور های اروپایی را ساپورت نمیکند.

جهت انجام دادن مراحل ثبت نام ، طبق عکس زیر مشخصات خود را در کادر های مورد نظر وارد کنید و سپس روی گزینه Register کلیک کنید.

(پسورد خودتان را حتما در محلی ذخیره کنید)

%D8%AB%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%84%DB%8C%D9%85%D9%BE-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%AF.jpg

نکات مهم

  1. هرگز بیش از یک اکانت باز نکنید در غیر این صورت با یک سیستم ، ایمیل و شماره همراه دیگر باشد و همچنین برای شارژ حساب خود از یک حساب وبمانی دیگر استفاده نمایید چرا که اگر الیمپ ترید متوجه این موضوع شود جفت اکانت های شما را بلاک خواهد کرد.
  2. از وبمانی های دیگران جهت شارژ حساب خود استفاده نکنید.
  3. هرگز نگذارید کسی بجای شما در بروکر ثبت نام کند
  4. ببرای استفاده از فیلترشکن آی پی کشور های آسیای مثل هند ، چین ، بلغارستان و… استفاده کنید.
  5. اگر در ساعت اول ثبت نام حسابتان را شارژ کنید به شما 100 درصد بونوس میدهد. (یعنی اگر بطور مثال 10 دلار حسابتان را شارژ کنید بعلاوه 10 دلاری که وارد کردید 10 دلار دیگر هم بعنوان پاداش دریافت میکنید) اگر هم مبلغ بیشتر مثل 100 دلار وارد کنید حسابتان 200 دلار شارژ میشود.

اگر نحوه واریز و برداشت از سایت الیمپ را بلد نیستید میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید.

آموزش شارژ اکانت الیمپ ترید

وریفای کردن حساب الیمپ ترید

  • وریفای به معنی تایید حساب کاربری از طرف الیمپ ترید میباشد . برای وریفای کردن حتما باید 18 سال داشته باشید و اگر خیلی علاقه به olymp trade دارید میتوانید از پدر و یا برادر بزرگ خود بخواهید تا حسابی به اسم خودش بازکند و آن را وریفای نماید تا شما از آن استفاده کنید .
  • مورد بعد باید عکس پاسپورت خود را ارسال کنید اگر پاسپورتی ندارید میتوانید کارت ملی ویا شناسنامه خود را ترجمه نمایید که اینکار باید توسط دار الترجمه صورت گیرد.
  • یک عکس سلفی با صفحه اول شناسنامه یا کارت ملی باید ارسال کنید .
  • این مورد آخر آنچنان الزامی نیست ولی اگر گیر دادند باید عکس از شماره حساب خودتان را که واریزی داشته اید را ارسال کنید .

تمامی این موارد دو سه ساعته قابل اجرا هستند و حتی از افتتاح حساب بانکی هم راحت تر میباشد.

البته این مورد را هم بیاد داشته باشید که هیچ احتیاجی نیست در همان اول کارتان ، حساب را وریفای کنید . بگذارید هر زمانی که الیمپ ترید به شما ایمیل زد و درخواست مدارک داد شما این مراحل را انجام دهید . چرا که افرادی را میشناسم که یکساله در الیمپ ترید فعالیت میکنند ولی هنوز مدارک خود را ارسال نکرده اند و مشکلی هم پیش نیامده .

اگر خیلی زود این ایمیل را از امورمالی olymptrade دریافت کردید بدانید که حتما قسمتی از قوانین بروکر را زیرپا گذاشته اید . بهرحال نگران این موضوع نباشید الیمپ پشتیبانی فارسی اش را راه اندازی کرده و اگر هم جایی به مشکل برخوردید براحتی میتوانید با تیم پیشیبانی مطرح کرده تا مشکلتان در سریعترین زمان حل شود.

نکاتی در رابطه با واریز و برداشت

بسیاری از افراد تازه کار در هنگام شارژ حساب الیمپ خود از بونوس استفاده نمیکنند درصورتی که میتواند یک فرصت خوب برای آنها باشد .

bonus یا پاداش به این معنی هست که بروکر بین 10 تا 20 درصد مبلغی که وارد کردید را به شما هدیه میدهد یعنی اگر 100 دلار وارد کردید الیمپ ترید به شما 120 دلار خواهد داد بعبارتی 20 دلار را بونوس یا پاداش داده .

برای 10 و 20 دلار بونوس نداره حداقل سقف آن 30 دلار هست .

شما نمیتوانید اقدام به برداشت بونوس کنید فقط سودی که از آن کسب کرده اید را اجازه دارید تا نسبت به برداشت آن اقدام فرمایید.

بیاد داشته باشید فقط زمانی که موجودی حسابتان صفر شد میتوانید از بونوس استفاده کنید .

یک نکته جالب که اکثر شما بعد از ثبت نام در الیمپ ترید به آن توجه نکردید این هست که تا یک ساعت به شما بعد از ثبت نام فرصت میدهد که اگر حسابتان را شارژ کردید 100درصد به شما بونوس بدهد که برای اینکار باید واریزی بیش از 30 دلار داشته باشید.

بصورت کلی میران بونوس را میتوانید ار قسمت دپوزیت مشاهده کنید . از 10 درصد برای مبالغ 30 تا 99 دلار شروع میشود تا 50 درصد برای مبالغ 5000 هزار دلار.

%D8%A8%D9%88%D9%86%D9%88%D8%B3-%D8%A7%D9%84%DB%8C%D9%85%D9%BE-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%AF.jpg

حداقل سقف واریزی برای شارژ الیمپ ترید 10 دلار است و حداکثر 15 هزار دلار میباشد .

برای واریزی هم میتوانید از طرق های مختلف اقدام کنید مثل وبمانی ، بیت کوین و یا اگر در خارج از کشور هستید از حساب پی پال استفاده نمایید.

همچنین حداقل سرمایه گذاری برای هر ترید 1 دلار و حداکثر 2000 هزار دلار میباشد .

نکاتی در مورد اکانت vip  الیمپ ترید

خیلی از دوستان در مورد اکانت وی آی پی olymp trade برای ما پیام ارسال کردند که در همین پست به تمامی موارد این حساب خواهیم پرداخت.

  • برای اینکه حسابتان vip شود باید 2000 دلار وارد حسابتان کنید.
  • درصد سود در هر جفت ارز تا 92 درصد افزایش پیدا میکند.(برای حساب های معمولی نهایتا 82 درصد میباشد و افرادی که با پرداخت 2 هزار دلار حسابشان را vip میکنند تا 92 درصد هم میتوانند از معاملات سود دریاقت کنند)
  • یک نفر را بعنوان مربی برای شما در نظر میگیرند تا یک الی دو ساعت از او مشاوره بگیرید ولی مربی ایرانی نیست و شاید دوستانی که قصد گرفتن حساب ویژه را دارند آنچنان متوجه حرف های مربی نشوند.
  • برای برداشت هم شما تا دو هقته نمیتوانید اصل پولتان را برداشت کنید و صرفا آن پولی را میتوانید خارج کنید که سود کرده اید ، ضمنا در این مدت نباید پولتان به زیر 2000 هزار دلار برسد بعد از دو هقته دسترسی جهت برداشت اصل پولتان فراهم میگردد.
  • سایت الیمپ ترید به افرادی که حساب وی آی پی دارند 5 درصد از کل مبلغ را ریسک رایگان هدیه میدهد . یعنی شما میتوانید در یک معامله اگر سود کردید که هیچ خیلی هم عالی هست ولی اگر ضرر کردید پولی از دست نمیدهید . بزارید یک مثال بزنم شما میتوانید برای یکبار 100 دلار در یک معامله سرمایه گذاری کنید اگر بخت با شما یار نبود و یا تحلیلتان از نمودار اشتباه از آب درآمده بود 100 دلار شما ار دست نمیرود بلکه برای یکبار این ضرر توسط olymptrade پرداخت خواهد شد و مبلغی از حساب شما کسر نمیشود.

77.jpg

خب شاید هیجانی شده باشید و فکر کنید که چقدر عالی هست که حسابتان را vip کنید . الیمپ ترید از قصد این مزایا را برای شما ایجاد کرده تا از روی هیجان و طمع حسابتان را ویژه کنید .

در بازارهای مالی اگر بدون تسلط کافی و بدون منطق پیش روید قطعا با ضررهای زیادی روبرو خواهید شد . پیشنهادی که به شما میکنم این هست که در ابتدا یک استراتژی کاربردی و مناسب را پیدا کنید و یکسال را به تمرین کردن و افزایش تسلط خود بر نمودار ها بگذرانید و پس از اینکه سطح شما تثبیت شد و در حساب معمولی به سودهای خوبی دست پیدا کردید میتوانید با در رابطه با ویژه کردن حساب خود فکر کنید.

مقالات مرتبط

بهترین استراتژی معاملاتی الیمپ ترید

محدود شدن حساب

یکی از ویژگی های خوب این بروکر داشتن محدودیت برای حساب های ریسک پذیر می باشد . یعنی الیمپ ترید نمیگذارد شما بیش از حد ریسک کنید تا به هدر رفتن سرمایتان برسید.

قطعا برای افرادی که چند ماه در این بروکر فعالیت میکنند تا کنون پیش آمده که نتوانستند بیش از 10 الی 20 درصد مبلغ کل موجودیشان در معامله ای سرمایه گذاری کنند و از طرف بروکر اخطاری دریافت کردند که تا فلان تاریخ حق ندارند مبالغی بیش از 10 الی 20 درصد موجودیشان در هر معامله سرمایه گذاری کنند .

یک مثال میزنم : فرض کنید 100 دلار موجودی دارید شما اگر پشت سرهم معاملاتی بیشتر از 10 تا 20 درصد موجودیتان سرمایه گذاری کنید الیمپ ترید حساب شما را ریسک پذیر شناسایی میکند و دیگر نمیتوانید معاملاتی بیشتر از 20 درصد کل موجودی تا سه هفته انجام دهید . بعد از سه هفته دوباره اکانت شما به حالت عادی برمیگردد. تعداد این ترید ها دقیق و مشخص نیست چرا که از طریق سیستم صورت میگیرد و طی تجربه ای که داریم اگر 50 ترید به بالا در هر روز پشت سرهم 10 تا 20 درصد موجودیتان برای هر یک سرمایه گذاری کنید این امکان که حساب شما ریسکی شود وجود دارد.

پیشنهاد میکنم اگر قصد سرمایه گذاری بیشتر را داشته و بطور مثال 100 دلار موجودی دارید دو یا سه معامله 9دلاری باز کنید تا به این صورت اکانت شما ریسک پذیر شناسایی نشود البته این محدودیت بیشتر در حساب های عادی صدق میکند که بنظر من به نفع معامله گران هست و یک نوع مدیریت ریسک و سرمایه را یاد میدهد.

یک نوع دیگری هم از ریسک پذیر شدن حساب وجود دارد و به این صورته که اگر شما در یک ترید 90 درصد از کل موجودیتان را سرمایه گذاری کنید بلافاصله حساب شما ریسک پذیر شناسایی میشود.

یکی از سوالات دیگری که بسیاری از دوستان میپرسند این است که میشود برای هر یک از اعضای خانواده یک حساب الیمپ ساخت؟

جواب قطعا بله هست ولی باید این نکته را بیاد داشته باشید که برای ساخت حسابها نباید از یک سیستم استفاده کرد بلکه برای ساخت هر یک از حساب های الیمپ ترید باید با یک سیستم و یا گوشی متفاوت انجام شود.

همپنین اگر دنبال ریسک کمتر و موفقیت بیشتری هستید میتوانید در فارکس هم فعالیت کنید لذا از لینک زیر میتوانید آموزش کامل و جامع فارکس را که بصورت رایگان منتشر کرده ایم را مشاهده فرمایید.

آموزش کار با فارکس

امیدوارم در این مقاله به اکثر سوال های شما جواب داده باشیم اگر بازهم سوالی در این رابطه برایتان پیش آمد از قسمت نظرات سوال خود را مطرح کنید تا در اسرع وقت همکاران بنده به آن پاسخ بدهند.

%D8%A8%D9%86%D8%B1-2.gif

به این مطلب چند ستاره میدهید؟

[Total: 88 Average: 4.2]

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا سه‌شنبه 11 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر