موضوعات وبسایت : سیگنال

آموزش احراز هویت در بایننس

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 10 شهریور 1400 ساعت 17:23

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. وریفای حساب کاربری در سایت بینانس

پکیج آموزش ویدیویی تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال بزودی... - 8 دی ماه 1399

قدم اول : با کلیک بروی لینک روبرو وارد سایت بینانس شوید : ورود به بخش عضویت سایت بینانس

پس از ورود به داشبورد حساب کاربری خود در وب سایت بایننس مانند تصویر زیر به شما پیشنهاد می کنیم که حساب کاربری خود را وریفای کرده و از لول 1 به لول 2 ارتقاء دهید زیرا که در حالت عادی و بدون وریفای شما در هر 24 ساعت محدودیت انتقال معادل 2 بیت کوین را دارا می باشید و از این مهمتر چنانچه خدای نا کرده در آینده برای حساب کاربری شما مشکلی بوجود بیاید چون وریفای کرده و مدارک هویتی خود را ارسال نموده اید براحتی با مکاتبه می توانید مشکلات خود را برطرف نمایید اما در صورتی که حساب خود را وریفای ننمایید ممکن است در چنین مواردی با چالشهای متعددی روبرو گردید! در هر صورت این مورد اختیاری است و می توانید از آن صرف نظر نمایید!
اما در صورتی که قصد وریفای حساب کاربری خود را دارید مانند تصویر زیر با کلیک بر روی گزینه Unverified به مرحله بعد جهت وریفای حساب کاربری خود هدایت می گردید.

40023be44.jpg

در مرحله بعد وارد صفحه انتخاب نوع هویت می شوید! هویت حقیقی و شخصی Personal و هویت حقوقی Enterprise-Level . شما طبعا می بایست هویت Personal را انتخاب نمایید. با کلیک بر روی گزینه Personal مانند تصویر زیر به مرحله بعد هدایت می گردید:

401d9aac5.jpg

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

پس از انتخاب نوع هویت وارد صفحه ارسال مشخصات و مدارک می شوید که مانند تصویر زیر می بایست ابتدا ملیت خود را انتخاب نمایید که از بین دو گزینه China و International قطعا می بایست گزینه International را انتخاب نمایید.

402f70240.jpg


در کادر های مشخص شده نام و نام خانوادگی و جنسیت خود را مشخص و در کادر بعدی ملیت خود را مشخص و کشور خود را انتخاب نموده و در کادر بعد شماره پاسپورت خود را وارد نمایید.
در قدم بعدی که مربوط به ارسال تصاویر اسکن شده مدارک هویتی می باشد می بایست تصویر کاور پاسپورت خود را که از قبل تهیه نموده اید را جهت ارسال انتخاب نمایید.
در قدم بعد تصویر اسکن شده صفحه اصلی پاسپورت خود را جهت ارسال انتخاب نمایید.

و در قدم آخر می بایست مطابق نمونه یک عکس سلفی از خود در حالی که پاسپورت خود را در دست دارید و صفحه اول آن در تصویر مشخص باشد بهمراه یک تکه کاغذ که نام Binance و تاریخ همان روز بر روی آن نوشته شده باشد گرفته و جهت ارسال انتخاب نمایید.
در مرحله پایانی وریفای بر روی دکمه Submit کلیک نمایید.

پس از ارسال موفقیت آمیز مدارک و مشخصات در صورتی که مدارک ارسالی مشکلی وجود نداشته باشد حساب کاربری شما معمولا ظرف 24 ساعت تایید و وریفای می گردد و به LV.2 ارتقاء می یابد.


توضیح اینکه وب سایت بایننس تا کنون با کاربران ایرانی مشکلی نداشته و و براحتی با ارسال اسکن پاسپورت و سایر موارد خواسته شده جهت وریفای حساب حساب کاربری ایرانیان را وریفای می نمایید. ضمن اینکه کم خطرترین وب سایت صرافی ارزهای رمز پایه از جهت امکان تحریم برای ایرانیان وب سایت بایننس می باشد که به لحاظ ماهیت چینی و سایر موارد امکان بلوکه کردن حساب ایرانیان در آن در پایین ترین درجه قرار دارد.

پس از فعال سازی google authenticator هر زمان که بخواهید وارد حساب کاربری تان در binance.com شوید پس از وارد کردن رمز عبور و نام کاربری یک فیلد برای شما باز می شود که از شما می خواهد کد امنیتی که برای شما در اپلیکیشن google authenticator باز شده را وارد کنید. پس باید به موبایل تان دسترسی داشته باشید و آن کد را از اپلیکیشن برداشته و در فیلد مربوطه در سایت وارد کنید.

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 19 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر