بهترین ربات تریدر ارز دیجیتال

بهترین ربات تریدر ارز دیجیتال

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 16 دی 1399 ساعت 15:59

زمان مطالعه : 10 دقیقه

ربات تریدر ارز دیجیتال چیست و چگونه عمل می کند ؟ ربات تریدر ارز دیجیتال، رباتی است که می توانید از طریق آن معامله با ارز دیجیتال را شروع کرده و کسب درآمد کنید. شما وقتی سفارش خود را تنظیم کردید، در واقع یک ربات تریدر ارز دیجیتال را ایجاد کرده اید. بهترین ربات های تریدر، کل اکوسیستم معاملات ارز دیجیتال را به دست گرفته اند و این عمدتا به این دلیل است که آنها نسبت به انسان ها بسیار کارآمد هستند.

ربات تریدر ارز دیجیتال، رباتی است که می توانید از طریق آن ارز دیجیتال به دست آورید. در اصل دو روش وجود دارد که می توانید از ارزهای دیجیتال درآمد کسب کنید. می توانید فعلا چند سکه بخرید، آنها را برای مدت طولانی نگه دارید و بعد از بالا رفتن ارزش شان، آنها را بفروشید یا می توانید ترید ارز دیجیتال یا معامله با آن را شروع کنید.

%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%AA-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D8%B2-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B9%D9%85%D9%84-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AF.jpgربات تریدر ارز دیجیتال چگونه عمل می کند

در ترید با رمز ارزها، دوباره دو کار می توانید انجام دهید، می توانید بصورت دستی مبادله کنید یا از بهترین ربات تریدر ارز دیجیتال برای مبادلات خود استفاده نمایید. در حالی که ثابت شده است که نگهداری ارز دیجیتال برای مدت طولانی بسیار سودمند است، اما زمان و صبر زیادی را می طلبد تا بتوانید ارزش سرمایه گذاری خود را افزایش دهید.

اگر شما کسی هستید که نمی توانید برای چنین مدت طولانی صبر کنید و منتظر بمانید، پس استفاده از ربات تریدر ارز دیجیتال و مبادله با ارز دیجیتال، فرصتی مناسب برای کسب درآمد برای شما فراهم می کند. بسیاری از معامله گران موفق ارز دیجیتال پیشنهاد می کنند که کم بخرید و فروش بالایی داشته باشید. گرچه گفتن این کار ساده تر از انجام آن است.

ارز دیجیتال از همان ابتدا بسیار بی ثبات بوده است. آنها تنها دارایی های قابل معامله هستند که تفاوت ارزش آنها در هر روز ممکن است به یک درصد دو رقمی برسد. قیمت همیشه بالا نمی رود. بنابراین، زمان بندی بازار، کلید اصلی تبدیل شدن به یک معامله گر موفق ارز دیجیتال است.

ترید با ارز دیجیتال، هیچ دانش خارق العاده ای نیست. تجارت با این دارایی های دیجیتال از سال 2010، به این صورت بوده است که تمام آنچه شما نیاز دارید، یک حساب کاربری در صرافی ارز دیجیتال و مقداری رمز ارز در کیف پول شماست.

این واقعیت که پیشنهاد معامله شما بلافاصله با پیشنهاد بهتری مقابله می شود، به معنای این نیست که کسی همیشه جلوی رایانه شما سنگ اندازی می کند. شما وقتی سفارش خود را تنظیم کردید، در واقع یک ربات تریدر ارز دیجیتال را ایجاد کرده اید. بهترین ربات های معاملات بیت کوین کل اکوسیستم معاملات ارز دیجیتال را به دست گرفته اند و این عمدتا به این دلیل است که آنها نسبت به انسان ها بسیار کارآمد هستند، به خصوص وقتی که معامله ای را از دست می دهید.

شما می توانید بر تمام روش های مختلف تحلیل تکنیکی و خارج از ربات ها تسلط داشته باشید. با این حال، نه تنها این خسته کننده بلکه بسیار وقت گیر است. بنابراین به جای گذراندن زمان زیادی برای یادگیری در مورد تجزیه و تحلیل تکنیکال، می توانید ربات تریدر ارز دیجیتال خود را به تنهایی تنظیم کنید.

چه عواملی را باید هنگام انتخاب بهترین ربات تریدر ارز دیجیتال در نظر گرفت؟

در ادامه، شما نه تنها چند تا از سودآورترین ربات تریدر ارز دیجیتال را می شناسید، بلکه با شناسایی عوامل مهم، با آگاهی ربات تریدر خود را انتخاب کرده و برای معاملات آینده خود، دارای اختیارات بیشتری خواهید شد.

1. قابل اعتماد،

یکی از مهمترین جنبه هایی که باید در نظر بگیرید، قابل اعتماد بودن ربات تریدر ارز دیجیتال است. شما نمی خواهید فقط به این دلیل که ربات شما آفلاین شده یا مدتی کار را متوقف کنید، یک فرصت طلایی را از دست بدهید.

ممکن است بگوییدکه هیچ راهی برای اطمینان از قابل اعتماد بودن یک ربات خاص وجود ندارد. ولی شما می توانید از نظرات سایر کاربران که از یک ربات خاص استفاده کرده اند، استفاده کنید. در ادامه لیستی از ربات های قابل اعتماد آمده است.

2. امنیت،

وقتی صحبت از ارزهای دیجیتال می شود، در صورت هک شدن، نمی توانید کسی را جز خودتان مقصر بدانید. هنگامی که شروع به استفاده از ربات تریدر ارز دیجیتال می کنید، bot قادر است به اندوخته شما دسترسی پیدا کند، که این می تواند بسیار خطرناک باشد، به خصوص اگر ربات بسیار جدیدی باشد.

هیچ اطلاعاتی در مورد چگونگی امنیت یک ربات خاص وجود ندارد. بنابراین، در هنگام انتخاب ربات، تحقیق کامل انجام دهید و رباتی را انتخاب کنید که از طرف کاربران به دلیل امنیت بسیار تعریف شده است.

%D8%B9%D9%88%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%AA-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D8%B2-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84.jpgعوامل انتخاب بهترین ربات تریدر ارز دیجیتال

3. سودآوری،

همه چیز سرانجام به این نکته اساسی می رسد که آیا ربات سودآور است یا خیر؟ سوالی که پاسخ به آن بسیار سخت است. دلیل اصلی تصمیم شما برای خرید با ربات تریدر ارز دیجیتال، سودآوری از طریق تخصص آن در ترید است. بنابراین، قبل از اینکه هم زمان و هم پول خود را در آن سرمایه گذاری کنید، از سودآوری یک ربات مطلع شوید.

4. شفافیت،

دلیل اصلی افزایش اعتبار شهرت ارز دیجیتال این است که کل شبکه کاملاً شفاف است. جایی برای بازی های ناپاک وجود ندارد. حتی باید از ربات تریدر ارز دیجیتالی که تصمیم دارید با آن کار کنید، همین را انتظار داشته باشید.

سعی کنید یک ربات را انتخاب کنید که توسعه دهندگان آن به دلیل فعالیت های مثبت شان در جامعه مشهور هستند. شفافیت نه تنها به ایجاد اعتماد کمک می کند، بلکه برای آنکه بتوانید با افراد مناسب ارتباط برقرار کرده تا مسائل تان را حل کنید، به شما کمک خواهد کرد.

5- سهولت استفاده،

نکته اصلی برای ترید خودکار بیت کوین این است که کل فرایند معاملات ارز دیجیتال برای همه آسان شود. یک ربات تریدر ارز دیجیتال که دارای رابط کاربری ساده ای باشد، بسیار مطلوب است. نکته ای که باید در رباتی که تصمیم دارید از آن استفاده کنید، دنبال آن باشید، این است که تنها با چند کلیک ماوس بتوانید ربات ها را کنترل کنید.

در ادامه لیست اسامی چند ربات تریدر ارز دیجیتال برتر در سال 2020 معرفی می شود.

یکی از بهترین های ربات تریدر ارز دیجیتال کدام است؟

– تریدر خودکار Shrimpy ،

تریدر Shrimpy یک بات مبادله گر ارز دیجیتال برای مدیریت طیف وسیعی از سرمایه گذاری ها، ایندکس کردن بازار، توازن مجدد و استراتژی های پشت پرده است.

تریدر Shrimpy دارای مدیریت پیشرفته portfolio است. یعنی بر خلاف سایر تریدرها، روی استراتژی های وسیعی از طیف سرمایه گذاری ها از قبیل توازن مجدد تمرکز دارد.

ثبت نام در سایت shrimpy.io تنها با وارد کردن نام و ایمیل امکان پذیر است. در این وبسایت کارکرد ربات تریدر ارز دیجیتال توضیح داده شده است.

ثبت نام در سایت shrimpy

با طی مراحل ثبت نام، وصل کردن کلیدهای API در مبادله، انتخاب دارایی ها و ورود به توازن مجدد، سبد سهام خود را در کمتر از 5 دقیقه خودکار کنید.

%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%AA-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D8%B2-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84.jpgبهترین های ربات تریدر ارز دیجیتال

این یک روش نگهداری آسان برای ساده تر کردن معاملات ارز دیجیتال شما است. هر کاربر می تواند به طور مستقیم با Shrimpy ارتباط برقرار کند تا به حساب های خود دسترسی پیدا کرده، معاملاتی را انجام داده و داده ها را جمع آوری کند.

استراتژی خود را با Shrimpy به عنوان ربات تریدر ارز دیجیتال، تنظیم کنید و او معاملات شما را به صورت خودکار انجام می دهد. توسط Shrimpy می توانید به معروف ترین صرافی ها مانند Binance ، Bittrex ، KuCoin ، Kraken ، Gemini ، Huobi ، Poloniex ، Coinbase Pro ، Bitstamp ، OKEX ، HitBTC، Huobi Global، BitMart وBibox وصل شوید.

ربات تریدر ارز دیجیتال shrimpy کمک مناسبی برای افراد مبتدی است که بتوانند بهتر ترید کنند. البته افراد حرفه ای هم بهتر است در معاملات خود از این ربات ها استفاده نمایند. این ربات‌ برای تشخیص زمان فرایند تصمیم‌گیری انجام کار، از مجموعه ای از الگوریتم ها استفاده می‌کند.

توسط ربات تریدر ارز دیجیتال shrimpy، دارایی های دیجیتالی مورد نظر خود را در سبد خود بچینند و این بات بطور خودکار برای ساخت طیف وسیعی از سرمایه گذاری ها ترید می کند.

در ربات Shrimpy می توانید استراتژی ارز دیجیتال خود را با برنامه ای که برای شما مفید است بطور خودکار بسازید.

گزینه های قیمت گذاری یا تعرفه های این ربات تریدر ارز دیجیتال که با ارز دیجیتال هم پذیرفته می شود، به شما امکان می دهد تا از طیف سرمایه گذاری خود نهایت استفاده را ببرید. برنامه های Shrimpy در محدوده قیمت گذاری از 13 دلار تا 19 دلار در هر ماه می باشد. برنامه اصلی ربات، امکان دسترسی به کلیه ویژگی های portfolio، سبد خرید، توازن مجدد و مدیریت ارز را فراهم می کند.

بهترین ربات تریدرها در سال 2020 کدامند؟

– ربات Cryptohopper،

بهترین ربات تریدرها در سال 2020 کدامند : این ربات ممکن است یک ربات جدید در بازار تریدر ارز دیجیتال باشد. با این حال، این تازه وارد به دلیل طیف گسترده ای از ویژگی هایی که ارائه می دهد، توانسته است در لیست بهترین ها قرار گیرد.

یکی از نکات منفی اکثر ربات تریدر ارز دیجیتال این است که آنها روی دستگاه محلی شما کار می کنند. به این معنی که آنها فقط هنگامی که رایانه شخصی خود را روشن کرده اید، اجرا می شوند.

این ربات از فن آوری های مبتنی بر ابر یا cloud استفاده می کند، تا ربات را 24 ساعت در 7 روز هفته فعال نگه دارد. با اجرای ربات روی ابر، کاربران قادر خواهند بود سفارشات ترید خود را حتی در طول شب انجام دهند.

بنابراین، هیچ فرصتی از دست نمی رود. یکی دیگر از دلایل مهم که منجر به افزایش شهرت ربات تریدر ارز دیجیتال Cryptohopper شده، سهولت استفاده آن مخصوصاً برای افراد تازه کار است.

این ربات مجهز به ویژگی هایی از قبیل نقاط توقف، تحلیل تکنیکی، نمونه ها و تست های پشت پرده نیز می باشد.

برنامه های آن در قیمت گذاری از 19 تا 99 دلار در هر ماه است. پس از عضویت در هر یک از برنامه ها، می توانید شروع به استفاده از ربات در صرافی های معروفی مانند Binance ، Huboi ، Kucoin و Bittrex کنید.

%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%AA-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D8%B1%D9%87%D8%A7.jpgبهترین ربات تریدرها

– ربات 3Commas،

با وجود اینکه ربات تریدر ارز دیجیتال 3Commas یکی از ربات های بسیار جدید است، اما توانسته است حتی در بازار خرس های ارز دیجیتال ( بازارهای نزولی ) هم سود زیادی را برای کاربران خود فراهم کند.

ویژگی منحصر به فردی که این ربات را از دیگر رباتها جدا می کند، قابلیت آن برای ردیابی هر بازار ارز دیجیتال است. این امر به این ربات تریدر ارز دیجیتال اجازه می دهد تا ترید را با سودآوری در یک موقعیت ببندد، اگرچه قبلاً به هدف موردنظر کاربر رسیده باشد. این ویژگی در هنگام اجرای بازار گاو نر ( بازار صعودی ) بسیار اشتباه، کمک می کند.

علاوه بر این، ربات همچنین به کاربران اجازه می دهد که همزمان چندین ارز دیجیتال را ترید کنند. بنابراین، فرصت تجاری خوبی که در این راه است را از دست ندهید.

– ربات Kryll.io،

اگر نوآوری در ربات تریدر ارز دیجیتال را کلید مهم دوام آوردن، بدانیم، می توان گفت که تیم پشتیبانی کریل کاملاً این موضوع را درک کرده است. این ربات با ویژگی های معاملات عصر جدید بارگذاری شده است تا ترید خودکار بدون نقصی را ارائه کند.

هسته اصلی این ربات استراتژی های آن است، شما می توانید استراتژی های خود را با استفاده از امکان drag and drop بسازید. استفاده از رابط کاربری این ربات تریدر ارز دیجیتال آسان است و برای مبتدیان بسیار مناسب است.

اگر نمی خواهید استراتژی های خود را ایجاد کنید، می توانید استراتژی های موفق بازار را دنبال کنید. قبل از انتخاب استراتژی از بازار، می توانید از آن پشتیبان گیری کنید. این کار تضمین می کند که شما می توانید از نوسانات درگیر در استراتژی، اطمینان داشته باشید.

برای استفاده از پلتفرم ربات تریدر ارز دیجیتال نیازی به پرداخت هزینه اشتراک ندارید. ربات Kryll توکن مخصوص به خود را دارد و تمام هزینه آن با توکن KRL پرداخت می شود. همچنین با نگه داشتن توکن های KRL می توانید هزینه ها را کاهش داده و از مزایای دیگری بهره مند شوید. این پلتفرم بسیار امیدوارکننده است و قطعاً ارزش امتحان کردن را دارد.

– ربات زیگنالی Zignaly

ربات تریدر ارز دیجیتال Zignaly هنوز در مراحل توسعه است. ( zignaly.com ) با این وجود، در حال حاضر می توانید از نسخه بتا این برنامه به صورت رایگان استفاده کرده و توسط این ربات سود زیادی کسب کنید. حتی اگر این ربات جدید در صنعت ترید، تازه کار باشد، اما موفق شده که توجه بسیاری از علاقه مندان به ارز دیجیتال را به خود جلب کند.

دلیل اصلی شهرت گسترده آن، شفافیت ارائه شده توسط این ربات تریدر ارز دیجیتال است. برخلاف سایر بات ها، توسعه دهندگان این تریدر جزئیات زیادی در مورد چگونگی تماس با آنها را با کاربران خود به اشتراک می گذارند. در حال حاضر فقط یک ردیف قیمت گذاری واحد برای برنامه Zignaly وجود دارد یعنی همه برنامه هایی که ارائه می دهد، می توانند با قیمت 15.99 دلار در ماه خریداری شوند.

اکنون بهترین ربات تریدر خود را دریافت کنید

ترید ارز دیجیتال یک روش عالی برای تولید درآمد حتی در بازار خرس ها است. با این وجود، برای اینکه یک تریدر موفق باشید، باید تحلیل تکنیکال خوبی از بازار داشته باشید.

شما می توانید در عین حال که فرصت های معاملاتی زیادی را از دست داده اید، وقت زیادی را در فهم این روش های تکنیکال صرف کنید و یا می توانید به راحتی از ربات های تریدر استفاده کرده و مقداری پول کسب کنید.

اکنون شما آنقدر می دانید که بتوانید یک روش ترید برای خود انتخاب کنید. بنابراین، قبل از تصمیم گیری برای خرید بهترین ربات تریدر ارز دیجیتال، چند مورد را آزمایش کنید.

توصیه بیت کوین گاه

مقاله ای که در بالا مشاهده کردید ترجمه ای از چندین وب سایت انگلیسی زبان است که در اینجا قرار داده ایم. ربات های تریدر در طول کارکرد خودشان تا کنون هیچ عملکرد مثبتی نشان نداده اند. چه نمونه های ایرانی آن و چه نمونه های پیشرفته خارجی آن.

بنابراین توصیه بیت کوین گاه به همه شما همراهان گرامی این است که این کار را تجربه نکنید زیرا بیت کوین گاه خیلی وقت پیش تمام این راه ها را تست کرده است. تجربه را تجربه نکنید.

یکی از تجارب ما در زمینه استفاده از ربات های تریدر به حدود سال پیش بر می گردد. با توجه به تعریف هایی که از ربات تریدر Shrimpy شنیده بودیم تصمیم گرفتیم تا یک اکانت یکساله بخریم و از آن یک تست بگیریم. با حدود 200 دلار امریکا اکانت یکساله آن را خریدیم و بیش از پنجاه روش آن را نیز تست کردیم.

این ربات بر روی صرافی بایننس راه اندازی شده بود. در این مدت حدود 700 دلار نیز متضرر شدیم و متاسفانه کل زیان ما با احتساب خرید ربات به چیزی در حدود 900 دلار امریکا به پایان رسید.

تا چند ماه پیش یکی از دوستان مجدد یک شرکت ایرانی را به ما معرفی کردند. آن را نیز تست کردیم و ربات را با قیمت 2.5 میلیون تومان خریدیم ، سپس باز هم متضرر شدیم. لطفا به این هشدارها توجه کنید زیرا اگر یک ربات واقعا سودده است چرا بوجود آورنده آن میخواهد این ربات را بفروشد؟ می تواند از طریق این ربات سود سرشاری کسب کند بدون فروش آن. بنابراین هر وقت توانستید به این سوال پاسخ دهید یک ربات تریدر را خریداری کنید. هیچ رباتی بهتر از خود شما نیست. به خودتان اعتماد داشته باشید. با سپاس از همراهی همه شما بزرگواران. دیدگاه های خودتان را در پایان این مطلب برای ما ارسال کنید.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا یکشنبه 16 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون