موضوعات وبسایت : سیگنال

آموزش ترید در بیترکس

آموزش ترید در بیترکس

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 01 بهمن 1399 ساعت 10:38

زمان مطالعه : 6 دقیقه

آموزش ترید در صرافی بیتمکس BitMEX : صرافی بیتمکس BitMEX بر روی پلتفرم نظیر به نظیر یا peer-to-peer استوار است و در سال های اخیر در میان معامله گران بازار مبادلات ارز دیجیتال نقش موثری را پیدا کرده است. علت توجه معامله گران به این صرافی به دلیل دریافت کارمزد کم و روش معامله حاشیه ای یا margin trading می باشد. در حال حاضر این صرافی یکی از ایمن ترین پلتفرم ها برای معاملات ارز دیجیتال قلمداد می شود. ( این مقاله آپدیت شده است به همین دلیل تاریخ انتشار آن منطبق بر تاریخ آپدیت قرار گرفته است. )

مراحل آموزش ترید در صرافی بیتمکس BitMEX

صرافی بیتمکس BitMEX یک بستر تجاری است که به سرمایه گذاران امکان دسترسی به بازارهای مالی جهانی را با استفاده از بیت کوین ارائه می دهد.

%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%B5%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D8%AA%D9%85%DA%A9%D8%B3.jpgآموزش ترید در صرافی بیتمکس

بیتمکس توسط متخصصان امور مالی با بیش از 40 سال تجربه ترکیبی ساخته شده است و یک برنامه کاربردی جامع با ابزار پشتیبانی دارد.

صرافی بیتمکس BitMEX بر روی پلتفرم همتا به همتا یا peer-to-peer استوار است و در سال های اخیر در میان معامله گران بازار مبادلات ارز دیجیتال نقش موثری را پیدا کرده است.

علت توجه معامله گران به این صرافی به دلیل دریافت کارمزد کم و روش معامله حاشیه ای یا margin trading می باشد.

ویدیوی آموزش جامع صرافی بیتمکس Bitmex :


شاید مقاله زیر نیز برای شما مفید باشد :

آموزش ترید در صرافی کوینکس CoinEx


مارجین تریدینگ یا معامله حاشیه ای برای ایجاد معاملات اهرمی مورد استفاده قرار می گیرد و اهرم یا Leverage نسبت وام های گرفته شده به حاشیه معاملات را توصیف می کند.

به عنوان مثال، برای باز کردن یک معامله 100000 دلاری با اهرم 10: 1، یک معامله گر تنها نیاز به تزریق 10000 دلار سرمایه دارد.

صرافی بیتمکس BitMEX ، در حال حاضر یکی از ایمن ترین پلتفرم ها برای معاملات ارز دیجیتال قلمداد می شود و امکان ایجاد حساب های کاربری دائمی و کوتاه مدت برای معامله گران را فراهم می نماید.

صرافی بیتمکس BitMEX در حال گسترش حوزه کاری خود بوده و در صدد فراهم کردن امکانات برای پشتیبانی چندین ارز دیجیتال دیگر است. در ابتدای سال جاری چند ارز دیجیتال را به گزینه های انتخابی پلتفرم بیتمکس افزوده است.


bannerpost.gif

صرافی ارز دیجیتال بیت کوین گاه – کلیک کنید!


مراحل آموزش ترید در صرافی بیتمکس BitMEX عبارتند از :

مرحله 1- برای ایجاد یک حساب BitMEX ثبت نام کنید.

ورود به سایت صرافی بیتمکس BitMEX

مرحله 2- وجه مورد نظر خود را به حسابتان واریز کنید.

مرحله 3 – به صفحه معاملات یا تریدینگ بروید.

مرحله 4 – جزئیات پوزیشن خود را وارد کنید.

مرحله 5 – میزان اهرم معاملات خود را تنظیم کنید.

مرحله 6 – جزئیات معامله خود را مرور کنید.

مرحله 7 – پوزیشن خود را اجرا کنید.

در ادامه جزئیات هر مرحله کار با صرافی بیتمکس BitMEX تشریح می گردد.

%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%B5%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D8%AA%D9%85%DA%A9%D8%B3-BitMEX.jpgآموزش ترید در صرافی بیتمکس BitMEX

مرحله 1- برای ایجاد یک حساب در صرافی بیتمکس BitMEX ثبت نام کنید

از طریق وب سایت صرافی بیتمکس BitMEX روی گزینه ثبت نام یا Register کلیک کنید و با دادن آدرس ایمیل و ایجاد رمز عبور در کادر سمت راست صفحه، برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید.

ورود به سایت صرافی بیتمکس BitMEX

سپس به لینکی هدایت می شوید که برای تأیید آدرس ایمیل خود باید بر روی آن کلیک کنید. پس از اتمام این کار، مطمئن شوید که تأیید هویت دو عاملی را فعال کرده اید تا امنیت بیشتری را برای حساب خود فراهم نمایید.

در این صفحه به کاربران ایرانی هشدار می دهد که فقط از برنامه شبیه سازی شده می توانند استفاده کنند. برای استفاده از برنامه تریدینگ واقعی در صرافی بیتمکس BitMEX باید از طریق VPS یا تونل، که یک IP غیر قابل شناسایی به شما می‌دهد کار کنید.

مرحله 2 – وجه مورد نظر خود را به حسابتان واریز کنید

بر روی برگه ” Account” در بالای صفحه کلیک کنید تا به کیف پول خود هدایت شوید. بر روی دکمه سبز ” Deposit ” کلیک کرده و کد QR را اسکن کنید یا آدرس کیف پول خود را کپی کنید. سپس می توانید از آن آدرس برای واریز بیت کوین به حساب BitMEX خود استفاده نمایید.

مرحله 3 – به صفحه معاملات بروید

روی لینک ” Trade” در بالای صفحه صرافی بیتمکس BitMEX کلیک کنید. شما به صفحه معاملات منتقل خواهید شد که می توانید روی برگه ارز دیجیتال مورد نظر برای خرید یا فروش کلیک کنید. ارزهای دیجیتال بیت کوین، کاردانو ، بیت کوین کش، اتریوم ، لایت کوین ، ریپل ، ایاس و ترون در دسترس هستند.

مرحله 4- جزئیات پوزیشن خود را وارد کنید

در کادر Order در سمت چپ صفحه، نوع سفارش مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای مثال، از دستور Market استفاده کنید. مقدار ترید خود یعنی همان مبلغ مورد نظر شما که برای خرید یا فروش به دلار آمریکا (USD) استفاده می نمایید، را فیلد مربوطه در صرافی بیتمکس BitMEX وارد کنید.

مرحله 5- اهرم یا Leverage معاملات خود را تنظیم کنید

از نوار لغزنده در زیر کادر سفارش یا Order box استفاده کنید تا سطح اهرم مورد نظر خود را برای موقعیت خود تنظیم نمایید. در این مثال، اهرم 5 برابر در نظر گرفته شده است.

صرافی بیتمکس BitMEX به معامله گران خود اجازه می دهد تا از پوزیشن خود در این پلتفرم استفاده کنند. اهرم توانایی قرار دادن سفارشاتی است که از تراز موجود کاربران بیشتر است. اینکار می تواند در مقایسه با سفارشی که فقط به اندازه موجودی کیف پول باشد، به سود بالاتری منجر شود.

%D8%AA%D9%86%D8%B8%DB%8C%D9%85-%D8%A7%D9%87%D8%B1%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B5%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D8%AA%D9%85%DA%A9%D8%B3.jpgتنظیم اهرم در معاملات صرافی بیتمکس

مرحله 6- جزئیات معامله خود را مرور کنید

جزئیات معامله خود را به صورت کامل بررسی کنید. فیلد “Quantity” ارزش پوزیشن شما را نشان می دهد، در صورت حرکت بازار علیه شما، به دلیل اینکه با اهرم ترید می کنید، پولی که در معرض خطر قرار می دهید کمتر از مقدار واقعی است. فیلد “Cost” حداکثر مبلغی را که می توانید در پوزیشن خود از دست بدهید، بیان می کند. “Order Value” مقدار پوزیشن شما در XBT را نشان می دهد.

مرحله 7- پوزیشن خود را اجرا کنید

اگر فکر می کنید در مدت زمان طولانی قیمت بالا می رود، روی خرید یا “Buy Market” کلیک کنید. اگر می خواهید معامله کوتاه مدتی انجام دهید زیرا فکر می کنید بازار سقوط می کند، روی فروش یا “Sell Market” کلیک کنید.

صفحه تأیید سفارش صرافی بیتمکس BitMEX ظاهر می شود و حاوی اطلاعاتی از قبیل سطح اهرم، ارزش سفارش، هزینه و برآورد قیمت نقدینگی است.

قبل از کلیک بر روی “خرید” یا “فروش” برای تأیید سفارش خود، تمام جزئیات را با دقت مرور کنید.

چه نکاتی را برای مدیریت ریسک در آموزش ترید در صرافی بیتمکس BitMEX باید رعایت کنید؟

ترید با اهرم پیچیده و پرخطر است، بنابراین این نکات ساده را به خاطر بسپارید تا خطر خود را به حداقل برسانید.

1- کاملا تمرین کنید. صرافی بیتمکس BitMEX یک محیط عملی شبیه سازی شده که درست مانند بازار واقعی است را ارائه می دهد. این امکان به کاربران فرصت میدهد تا ضمن تعامل با یک بازار شبیه سازی شده، با گرفتن پوزیشن، اجرا و لغو سفارشات آشنا شوند. قبل از معامله با بودجه واقعی، کاملا به محیط کار عادت کنید.

2- با مقدار کمی شروع کنید. وقتی برای اولین بار با خرید و فروش اهرم شروع می کنید، فقط مبلغ کمی را به حساب خود واریز کنید. به این ترتیب، اگر بازار علیه شما حرکت کند یا ترید اشتباهی را انجام دهید، ضررهای شما به حداقل می رسد.

3- در صرافی بیتمکس BitMEX میزان اهرم خود را محدود کنید. با حداکثر توان احتمالی موجود فریب نخورید. به خصوص هنگام شروع کار، میزان اهرم مورد استفاده خود را به حداقل برسانید زیرا این امر به محدود کردن ریسک کمک می کند.

4- یک بازار انتخاب کنید به جای اینکه بودجه خود را در چندین بازار مختلف پخش کنید. روی یک بازار خاص (به عنوان مثال روی XBT / USD) تمرکز کنید تا درک عمیق تری از تراکنش ها و روندها داشته باشید.

5- سفارش خود را آنالیز کنید. هنگام تنظیم چند ترید خود در صرافی بیتمکس BitMEX ، لازم است که صفحه سفارش را مطالعه و آنالیز کنید. فیلدی که باید به آن توجه ویژه ای شود “هزینه” است، زیرا این حداکثر مبلغی که می توانید در ترید خود از دست بدهید را، نشان می دهد.

در پایان این مقاله اگر سوالی درباره آموزش ترید در صرافی بیتمکس BitMEX داشتید می توانید در بخش دیدگاه ها در پایان همین مطلب ارائه کنید تا کارشناسان بیت کوین گاه پاسخگوی شما عزیزان باشند و فراموش نکنید که معاملات مارجین ریسک از دست دادن سرمایه شما را زیاد می کند ولی احتمال بدست آوردن سود بیشتر از معاملات را نیز به همان نسبت افزایش می دهد. پس احتیاط کنید. با تشکر از همراهی شما عزیزان.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا یکشنبه 16 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر