موضوعات وبسایت : سیگنال

سیگنال فارکس چیست

سیگنال فارکس چیست

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 01 بهمن 1399 ساعت 20:30

یکی از مباحث جذاب و کاربردی در بازار مالی فارکس، مقوله سیگنال فارکس در کارگزاری فارکسر است. سیگنال فارکس یکی از ابزارهایی است که تریدرها با استفاده از آن  در نرم افزار فارکسر5 در راستای انجام معاملات ارزی بهتر اقدام می کنند. بنابراین می توان گفت سیگنال فارکس در نرم افزار فارکسر5 یکی از کاربردی ترین مفاهیمی است که هر تریدری در کارگزاری فارکسر با آن سر و کار دارد. 

234944.jpg

مفهوم سیگنال، به بازار فارکس اختصاص ندارد و در همه بازارهای مالی دیگر که در آن معاملات و مبادلات مختلف صورت می گیرد، استفاده می شود. احتمالا با همین اصطلاح در بازار بورس هم روبرو شده باشید. در هر بازار مالی، معامله گران و سرمایه گذاران مایل هستند معاملاتی را انجام بدهند که به آن ها بیشترین سود و یا کمترین ضرر را برساند. به همین دلیل از ابزارهای مختلفی همانند نرم افزار فارکسر5 استفاده می کنند که آن ها را به این هدف برساند. یکی از این ابزارها، سیگنال است که در ادامه در مورد آن توضیح می دهیم.

سیگنال فارکس چیست؟

خود کلمه «سیگنال» به معنی علامت یا نشانه است؛ سیگنال در بازارهای مالی مانند فارکس یا بورس، علامت و نشانه ای به معامله گران و سرمایه گذاران است که به آن ها نشان می دهد چه نوع معامله ای برای آن ها سودآورتر است. این که بر اساس یک سری تحلیل ها و آنالیزها در نرم افزار فارکسر5 به این نتیجه برسیم که زمان خرید یک سهام یا فروش آن است، در واقع از سیگنال استفاده کرده ایم.

سیگنال فارکس بر اساس مجموعه ای از تحلیل ها و آنالیزهایی که از وضعیت بازار صورت می گیرند، به دست می آید. خروجی نهایی این تحلیل ها در نرم افزار فارکسر5، سیگنالی است که نشان می دهد چه معامله ای می تواند سودآوری بیشتری برای تریدر داشته باشد. اساسا ورودی سیگنال ها در بازارهای مالی، انواع تجزیه و تحلیل از وضعیت بازار و معاملات هستند. با این حال بخش مهمی از تحلیل های سیگنال در فاکسر5 بر اساس تحلیل تکنیکال است.

برای تحلیل و آنالیز رفتار بازار رویکردهای تحلیلی مختلفی وجود دارند. هر یک از این رویکردهای تحلیلی می توانند به عنوان ورودی برای شکل گیری سیگنال در فارکسر5 به کار بروند. بخش قابل توجهی از تحلیل هایی که منجر به سیگنال می شوند، تحلیل های تکنیکال در فارکسر5 هستند. علاوه بر تحلیل تکنیکال، تحلیل بنیادی، تحلیل های کمی و ارزیابی های دیگر نیز می توانند بر روی سیگنال در نرم افزار فارکسر5 تاثیرگذار باشند.

تحلیل تکنیکال، رویکردی از تحلیل بازار و معاملات تجاری است که با استفاده از نمودارها و اندیکاتورها در نرم افزار فارکسر5  اجرا می شود. در این سبک از تحلیل بازار، به قیمت سهام یا ارزش ارز، حجم معاملات، روند قیمت و نمودار آن، رفتار قیمت و پیشینه رفتار قیمت و... توجه می شود. بسیاری از افراد فعال درکارگزاری فارکسر، بازارهای مالی و سرمایه گذاری برای تحلیل وضعیت بازار از تحلیل تکنیکال در کارگزاری فارکسراستفاده می کنند.

تحلیل بنیادی، شیوه ای از تحلیل بازار است که در آن به عوامل بنیادی و اساسی موثر بر روی قیمت ارزها و تاثیر منطقی آن ها بر روی یکدیگر توجه می شود. مثلا تحریم های اقتصادی که می تواند اقتصاد یک کشور را تضعیف کند، هم بر روی ارزش ارز آن کشور تاثیر مستقیم می گذارد و هم بر روی ارزش ارز کشورهایی که با آن کشور تجارت های عمده دارند به صورت غیر مستقیم اثر منفی دارد. به همین ترتیب، در تحلیل بنیادی به عواملی مانند تحریم و امثال آن توجه می شود.

مناسبت ها و روابط سیاسی و اقتصادی، عوامل فرهنگی و اجتماعی، شرایط تحریم و یا جنگ و بیماری و... از جمله مهم ترین چیزهایی هستند که بر روی ارزش ارز یک کشور اثر می گذارند. در این تحلیل کوچکترین جزییات و حتی شایعات نیز می توانند نقش مهمی ایفا کنند. بنابراین رویکرد تحلیل بنیادی به جزییات و اثر منطقی آن ها معطوف شده است. بسیاری از معامله گران هم به این شیوه از تحلیل بازار علاقمند هستند؛ مخصوصا آن دسته از معامله گران و تریدرهایی که بر روی معامله های بلند مدت تمرکز کرده اند.

سیگنال فارکس در کارگزاری فارکسر ، با استفاده از روش های تحلیلی بازار و به ویژه تحلیل تکنیکال به دست می آید. سیگنال نشانه ای است که بر مبنای واقعیت ها و محاسبات ریاضیاتی، نشانه ای به تریدرها برای معامله می دهد تا بتوانند تصمیم گیری های سودآورتری داشته باشند. این نشانه، هیچ گونه سوگیری احساسی ندارد و به همین دلیل در دنیای منطقی اقتصاد می تواند کاربرد بسیار زیادی داشته باشد.

سیگنال فارکس شامل چه چیزهایی می شود؟

مسئله بعدی در رابطه با سیگنال فارکس در نرم فزار فارکسر5 آن است که این سیگنال ها شامل چه چیزهایی می شوند و چگونه می توانند مورد استفاده تریدر قرار بگیرند؟ سیگنال در واقع پیشنهادی برای معامله به صورت منطقی و بر اساس تجزیه و تحلیل.

این پیشنهاد معاملاتی شامل دو مفهوم است: نقطه ورود و نقطه خروج؛ نقطه ورود در نرم افزار فارکسر5 به تریدر نشان می دهد که در چه قیمتی بهتر است خرید یا فروش و به طور کلی معامله را انجام بدهد. نقطه خروج شامل حد سود و ضرر است که بر اساس استراتژی مورد استفاده در معامله تعیین می گردد.

سرویس های سیگنال فارکس

برای دریافت سیگنال فارکس امروزه سرویس های مختلفی فعالیت می کنند. این سرویس ها با ارائه خدمات مختلف به کاربران خود کمک می کنند تا معاملاتی پرسود تر داشته و بتوانند تصمیم گیری های بهتری داشته باشند. خدمات و سیگنال هایی که از سوی سرویس های سیگنال ارائه می شوند، متفاوت هستند. برخی از رویکردهای تحلیلی می توانند مسیری کلی از روند حرکت قیمت ها را ارائه بدهند و برخی دیگر شامل نقاط ورود و نقاط خروج دقیق می شوند.

همان طور که گفته شد، رویکردهای تحلیلی مختلفی می توانند برای سیگنال در فارکسر5 مورد استفاده قرار بگیرند. سرویس های ارائه دهنده سیگنال فارکس هم از روش ها و رویکردهای تحلیلی مختلفی برای ارائه سیگنال به کاربران خود استفاده می کنند. از جمله تحلیل های پرکاربردی که با این هدف به کار می روند می توان به چنگال اندور، پرتنهای کلاسیک، پرتنهای هارمونیک و کندل استیک اشاره کرد.

سرویس های سیگنال فارکس امروزه بسیار متعدد هستند. در انتخاب یک سرویس مناسب برای دریافت سیگنال فارکس باید دقت به خرج داد و به سراغ آن سرویسی همانند فارکسر5 رفت که از هر نظر معتبر بوده و قابل اطمینان باشد؛ زیرا عدم اعتبار سرویس سیگنال در نهایت می تواند منجر به ضرر و زیان شما در معاملات بشود. بنابراین برای انتخاب یک سرویس سیگنال فارکس سعی کنید اعتبار آن را بررسی کرده و از کسانی که در حوزه فارکس فعال هستند مشورت بگیرید.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا یکشنبه 16 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر