موضوعات وبسایت : سیگنال

آینده بایننس کوین

آینده بایننس کوین

نویسنده : نوید | زمان انتشار : 22 آبان 1399 ساعت 16:52

زمان مطالعه: 6 دقیقه

مقدمه

بایننس کوین (BNB) توسط صرافی ارز دیجیتال چینی یعنی بایننس (Binance) ایجاد شده است. این صرافی این محصول مالی را در سال 2017 به عنوان راهکاری برای ایجاد یک کوین کاربردی برای این پلتفرم معاملاتی و برنامه‌های وفادارای مشتریان آن راه‌اندازی کرد. در ابتدا بایننس کوین یک توکن مبتنی بر استاندارد ERC-20 بود که از طریق پلتفرم بلاکچین اتریوم صادر شده بود. اما بعد از گذشت مدتی، این پروژه، بلاکچین ویژه خودش را به دست آورد. حجم عظیم معاملات این صرافی ارز دیجیتال باعث شد بسیاری آینده بایننس را بسیار مثبت تلقی کنند، و این نظری بود که با فاصله بسیار کمی از راه‌اندازی آن اثبات شد.

بایننس کوین چیست؟

بایننس کوین به کاربران خود امتیازهایی را برای استفاده در داخل این پلتفرم معاملاتی می‌دهد. کاربران با استفاده از این کوین می‌توانند تا 50% تخفیف از نرخ‌های صرافی بایننس بگیرند و همچنین از طریق آن امکان مشارکت در برنامه‌های جانبی بایننس را نیز پیدا می‌کنند.

پیش‌بینی‌های مرتبط با نرخ آینده بایننس کوین بیشتر وقت‌ها مثبت است. دلیل این موضوع هم این واقعیت است که این کوین مزیت‌های معاملاتی استیبل کوین‌ها را با فرصت‌ ایجاد حاشیه سود فراوان مختص به خود ترکیب کرده است. مثل سایر استیبل کوین‌ها، ارزش بایننس کوین به واسطه تعداد جفت‌های معاملاتی که شامل آن می‌شود، تعیین می‌گردد.

بسیاری از شرکت‌ها و صرافی‌های معتبر نیز این کوین را به عنوان یک وسیله پرداخت قبول دارند؛ این امر، کارایی آن را برای معامله‌گران افزایش می‌دهد. از سوی دیگر، بر خلاف کوین‌های استیبل، قیمت بایننس کوین ثابت نیست. این کوین می‌تواند رشد قابل توجهی داشته باشد و برای سرمایه‌گذارانش سودآور باشد.

نام پروژهبایننس کوین
نماد سهامBNB
نوع داراییکوین
نوع شبکهبلاکچین
ظرفیت کلی / ظرفیت فعلیBNB 187.536.713 / BNB 155.536.713
نرخ بازگشت سرمایه از زمان افتتاحبیشتر از 9000%
تاریخ افتتاح8 ژولای 2017
وبسایت رسمیwww.binance.com

مزایای صرافی بایننس برای مشتریان

از بایننس کوین می‌توانید برای پرداخت تمام تراکنش‌ها در داخل این پلتفرم استفاده کنید. از جمله نرخ مواردی مثل: نرخ‌های صرافی، نرخ‌های لیستینگ (قرارگیری در فهرست‌های محصولات) یا هر نرخ دیگری. وقتی که کاربران از بایننس کوین برای پرداخت نرخ‌ها استفاده می‌کنند، یک تخفیف قابل توجه دریافت می‌کنند که با توجه به زمانی که از ارائه این کوین گذشته است، تعیین می‌شود.

bnb-price-prediction-4.jpg

برای مثال، کاربران بایننس در سال اولی که معامله کردن روی این پلتفرم را شروع می‌کنند، تا 50% تخفیف در نرخ‌های صرافی دریافت می‌کنند. این روند در سال بعدی به 25% کاهش پیدا می‌کند، در سال بعد از آن به 12.5%، و در سال چهارم به تخفیف 6.75% می‌رسد. از سال پنجم تخفیف به پایان می‌رسد.

این توکن با ظرفیت کلی 200 میلیون کوین ارائه شده و غیرقابل استخراج است. پس از افتتاح، تمام این کوین‌ها یا توزیع شده و یا سوخته‌اند. وایت ‌پیپر بایننس کوین می‌گوید که این پلتفرم صرافی در نظر دارد که تا زمانی که 50% از ظرفیت کلی آن در جریان باشد، 20% از سودش در هر فصل را برای بازخریدن و سوزاندن این کوین استفاده ‌کند.

تحلیل قیمت آینده بایننس کوین

بایننس کوین یک ارز دیجیتال بسیار موفق است. فقط پنج ماه طول کشید که قیمت این کوین از حدود 1 دلار برای هر کوین به 45/23 دلار برسد. مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر در بازار، درست کمی پس از اوج قیمت زمستانی، بایننس کوین هم افت قیمت را تجربه کرد.

به هر حال، بر خلاف ارزهای دیجیتال دیگر، دوران افت قیمت آن آسیب‌زننده نبود. به عنوان یک کوین متمرکز روی صرافی، بایننس کوین چندین مورد استفاده دارد که به شکلی مثبت روی قیمت آن تأثیر دارد. علاوه بر این، قیمت این کوین، هم در دوره افت قیمت و هم در دوره رشد قیمت افزایش پیدا می‌کند.

bnb-price-prediction-3.jpg

نحوه تغییر قیمت بایننس کوین

برای مثال، هنگامی که قیمت یک ارز دیجیتال شروع به پایین آمدن می‌کند، معامله‌گران صرافی بایننس حتماً به دنبال راهی برای راحت شدن از شر آن می‌گردند. موضوع اینجا است که بیشتر کوین‌ها (وقتی که حداقل راجع به محبوب‌ترین‌ها حرف نمی‌زنیم) فقط در جفت‌هایی که تتر/بیت کوین یا بایننس کوین یک طرف آنها باشد، معامله می‌شوند. در نتیجه، زمانی که قیمت سایر ارزهای دیجیتال در حال سقوط است، قیمت بایننس کوین رشد می‌کند.

با این حال، دوره‌های رکود بازار ارزهای دیجیتال نیز وجود دارد و این طور نیست که تمام پیش‌بینی‌های قیمت آینده بایننس مثبت باشند. وقتی که بازار رشد می‌کند و کوین‌های گوناگون ارزشمندتر می‌شوند، معامله‌گران بیشتری وارد بازار می‌شوند. معامله‌گران، بایننس کوین را به عنوان یک ابزار معاملاتی با قابلیت نقد شدن بالا می‌خرند تا مطمئن شوند می‌توانند آن را با ارزهای دیجیتال دیگر در زمان رشد قیمت‌ها تعویض کنند.

قیمت بایننس کوین با در نظر گرفتن موقعیت فعلی بازار ارزهای دیجیتال، ثبات بسیار مناسبی دارد. بدیهی است که این حجم زیاد از پیش‌بینی‌های مثبت آینده بایننس کوین به دلیلی انجام می‌شود. پتانسیل قیمت بایننس کوین خیلی تأثیرگذار است. این کوین، هم به عنوان یک ابزار سودآور به خودی خود، و هم به عنوان ابزاری برای به دست آوردن دارایی‌های دیگر در بازار، کارایی قابل توجهی دارد.

پیش‌بینی قیمت آینده بایننس کوین برای سال‌های 2020-2025

در سال 2019 بایننس کوین چند حرکت موفقیت‌آمیز داشت. این ارز دیجیتال چطور می‌تواند قیمت خود را تغییر داده یا بهبود ببخشد؟ پاسخ این سؤال را در تخمین‌های قیمت بایننس کوین برای چند سال آینده می‌توانیم پیدا کنیم.

پیش‌بینی شماره 1

مطابق نظر برخی از منابع، بایننس کوین یک سرمایه‌گذاری بلندمدت خوب است. پتانسیل سودآوری آن چیزی حدود 85.5% است. قیمت آن هیچ وقت به صورت کامل سقوط نمی‌کند و در پایان سال 2020، حدود 24.1% دلار خواهد بود. تا سال 2025، قیمت بایننس کوین می‌تواند حتی تا 120.5% دلار افزایش پیدا کند.

bnb-price-prediction-1.jpg

پیش‌بینی شماره 2

در سال 2020، نرخ بایننس کوین تا رقم 19.55 دلار رشد خواهد کرد. این سرعت رشدِ آهسته در سال 2022 به نرخ 27.45 دلار افزایش پیدا می‌کند.

پیش‌بینی شماره 3

در سال 2020، قیمت این کوین تا 30.7 دلار افزایش خواهد داشت و دو برابر می‌شود. در سال 2025 قیمت آن وارد شرایط بازار گاوی نمی‌شود. هر بایننس کوین در سال 2025 حدود 50.8 دلار ارزش خواهد داشت.

سؤالات متداول در مورد آینده بایننس

آیا بایننس کوین سرمایه‌گذاری خوبی است؟

سرمایه‌گذاری روی بایننس کوین می‌تواند تجربه کاربری و سودآوری شما در صرافی بایننس را بهبود ببخشد. نگهداری بایننس کوین هم می‌تواند سود مناسبی برای شما داشته باشد.

از بایننس کوین برای چه مواردی استفاده می‌شود؟

از این کوین برای معامله جفت‌ارزهای دیگر در صرافی بایننس استفاده می‌شود. برای مثال، اگر معامله‌گری برای پرداخت نرخ حق‌الزحمه یک تراکنش لازم است 1% از مبلغ کل عملیات معامله را به بایننس بدهد، با استفاده از بایننس کوین، این مبلغ نصف می‌شود.

سخن پایانی

بایننس کوین، کوین صرافی بزرگ بایننس است. حجم عظیم معاملاتی که روزانه در این صرافی ارز دیجیتال انجام می‌شود باعث شده که بسیاری از متخصصان، آینده بایننس را بسیار مثبت تلقی کنند.

اگر به فکر سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال هستید، بایننس کوین می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا پنج‌شنبه 13 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر