موضوعات وبسایت : سیگنال

آموزش تحلیل تکنیکال فارکس

آموزش تحلیل تکنیکال فارکس

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 10 آذر 1399 ساعت 16:12

اگر سر رشته ای از بورس داشته باشید حتما اسم فارکس را شنیده اید . فارکس یک بازار بین المللی و جهانی می باشد که سرمایه گذاران بسیاری از سراسر جهان در ان میلیون ها دلار به دست می اورند . این بازار بزرگترین بازار مالی دنیا هست که روزانه تیلیاردها دلار پول در آن بازار جابه جا میشود و افراد بسیار زیادی به موفقیت میرسند . شاید سوالی که ذهن شما را مشغول کرده این است که آیا می تون در فارکس موفق بود ؟ برای آموزش فارکس از کجا باید شروع کرد ؟

آموزش فارکس

مزایای آموزش فارکس

قبل از یادگیری اموزش فارکس بهتر است چند نکته را بدانید .از مزایای بازار فارکس می توان به استفاده از لوریج یا همان استفاده از ضریب اهرمی اشاره کرد ، قابلیت دیگر فارکس معامله در 24 ساعت شبانه روز و 5 روز هفته کاریاست ، از مزایای دیگر فارکس معامله دو طرفه (( کسب سود از صعود و یا نزول قیمت ارزها، طلا، نفت و … )) که این در بورس ایران وجود ندارد ، استفاده و اجرای مدیریت سرمایه صحیح برروی معاملات و استفاده از ابزار معاملاتی همچون اندیکاتورها و اکسپرت ها (اکسپرت ها معمولا فقط در بازار فارکس قابل استفاده هستند و در بازار بورس ایران کاربردی ندارد .) نام برد.

فارکس اختصار کلمه Foreign exchange  یا تبادل ارز خارجی میباشد که به صورت Forex  نوشته می شود. در این بازار ما برابری ارزهای مختلف را میتوانیم در برابر هم معامله کنیم.

همچنین در بازار فارکس میتوان نفت، طلا، شاخص های بورس بزرگ دنیا و آمریکا مثل داوجونز، نزدک و…، کالاهای معاملاتی مانند مس، روی، نیکل، ذرت، گندم ، آب پرتقال، برنج و….، ارزهای دیجیتال که امروزه فوق العاده هستند و بسیار محبوب مردم واقع شده اند، و هزاران سهام واوراق قرضه و دارایی های دیگر را معامله کرد .

آموزش فارکس صفر تا صد

آموزش سریع فارکس شدنی است؟

به یک نکته باید توجه کرد بازار فارکس از سخترین بازارهای مالی و بین المللی هست که تنها درصد کمی از کسانی که جویای این بازار هستند و وارد این بازار می شوند به موفقیت دست پیدا می کنند. بنابراین برای موفقیت و پیشرفت در این بازار را فقط می بایست باید با متدی علمی و تجربه کافی جستجو کرد. یکی از شروط موفقیت داشتن یک مربی معاملاتی با تجربه در امر معامله گری است.

دومین نکته ای که باید در نظر گرفت این است که هیچ آموزشی نمی تواند جای تجربه را بگیرد ، اگر می خواهید معامله در فارکس را یاد بگیرید، این بهترین راه است. زمانی که شما برای اولین بار شروع می کنید، باید یک حساب آزمایشی در بهترین بروکر فارکس را باز کنید و سعی کنید برخی از معاملات Demo را امتحان کنید. حساب دمو دقیقا مانند حساب واقعی میباشد و میتوانید با پول فرضی که بروکر یا کارگزار فارکس به شما میدهد با ان معامله کنید تا تجربه کافی در این بازار کسب کنید.

مقاله مرتبط : فارکس چیست – آشنایی کامل با بازار فارکس و سرمایه گذاری در آن – بررسی سود و ضرر

مقاله مرتبط : کانال تلگرام سیگنال فارکس حرفه ای و دقیق رایگان

همچنین میتوانید مطالب جدید و بروز سایت را در کانال تلگرام آموزش بورس و فارکس ما پیگیری کنید برای عضویت تلگرام خود را باز کنید و روی لینک https://t.me/chart_iran کلیک کنید و عضو شوید .

آموزش فارکس

در این مطلب ما مجموعه ویدیوی های آموزش فارکس را از رضا خانتاراج جمع آوری کردیم . این مجموعه حرفه ای و پیشرفته از صفر تا 100 آموزش یادگیری فارکس می باشد.

بعضی از قسمت های آموزش فارکس توسط آقای خانتاراج شامل موارد زیر میباشد:

  1. ویژگی های بازار فارکس و آموزش دانلود
  2. آموزش نصب مفید تریدر و متاتریدر دانلود
  3. تعریف پیپ و اسپرد دانلود
  4. مزایای فارکس و شروع بحث کندل استیک دانلود
  5. آموزش کندل استیک قسمت اول دانلود
  6. آموزش کندل استیک قسمت دوم دانلود
  7. آموزش کندل استیک قسمت سوم دانلود
  8. آموزش کندل استیک قسمت چهارم دانلود
  9. آموزش خطوط حمایت دانلود
  10. آموزش مدیریت سرمایه دانلود
  11. آموزش نحوه تشخیص حرکت بازار ترند لاین دانلود
  12. corrolation دانلود
  13. نحوه استفاده از ماشین حساب برای محاسبه لات دانلود
  14. بهترین زمان برای ترید کردن در بازار فارکس دانلود
  15. حد ضرر و حد سود مدیریت سرمایه دانلود
  16. اندیکاتورها در فارکس دانلود
  17. اخبار و نحوه گذاشتن اردر دانلود
  18. آیا باید از اندیکاتور استفاده کرد دانلود
  19. معامله لایو درامد 2000 دلار در یک ساعت دانلود
  20. نحوه مدیریت معامله لایو ترید فارکس دانلود

پکیج آموزش کامل فارکس با هومن مقراضی

مصاحبه با هومن مقراضی

جناب مقراضی لطفا به طور خلاصه بیوگرافی از خودتان بفرمایید و الان کجا ساکن هستید؟

با سلام، هومن مقراضی هستم، متولد تهران و ساکن شهر لندن در انگلستان. در دهه 80 برای ادامه تحصیل تصمیم به مهاجرت گرفتم، بخش عمده‌ای از هزینه اولیه مهاجرت را با فعالیت در بازار بورس تهران کسب کرده بودم. سپس به انگلستان مهاجرت کردم و در راستای علاقه‌ام به بازار مالی به صورت حرفه‌ای این حوزه را دنبال کردم و بالاترین مدارک معتبر در این زمینه را کسب کردم، مثلا در حوزه حسابداری و تحلیل گری مالی دوره معتبر CIMA را گذراندم. عزیزانی که در این حوزه فعالیت می کنند از اعتبار این مدرک آگاه هستند. در حوزه تحلیل تکنیکال هم معتبر ترین مرجع در دنیا، “فدراسیون تحلیل تکنیکال” هست که مدرک معتبر CFTe را ارایه می کند و بنده این مدرک را هم اخذ کردم. همیشه اعتقاد داشتم برای موفقیت در کارم باید سطح سواد و دانشم را در بالاترین سطح ممکن نگه دارم و همیشه به روز و آپدیت باشم و فکر می کنم همین موارد رمز موفقیت من در بازار کار انگلستان بوده و در یکی از رقابتی ترین محیط های دنیا در لندن توانستم برای بزرگ ترین شرکت های دنیا کار کنم و خیلی سریع پیشرفت کنم و به درجات بالا برسم.

هم‌اکنون مشغول چه فعالیت و تخصصی هستید؟

بنده در 3 حوزه فعالیت می کنم که البته خیلی به هم نزدیک و مرتبط هستند، در وهله اول به عنوان مشاور و تحلیلگر ارشد سرمایه گذاری برای شرکت های بزرگ و موسسات مالی در لندن کار می کنم و به آنها در هدایت سرمایه هایشان کمک می کنم. این کار برای من درآمد عالی و اعتبار و پرستیژ خوب در بازار کار انگلیس فراهم کرده. در وهله دوم درآمد ها و سرمایه های شخصی که طی این سالها جمع کرده ام را در بازارهای بورس و فارکس مدیریت می کنم. به نظر من هیچ کسی نمی تواند زندگی خوبی برای خودش بسازد مگر اینکه درآمد هایش را به درستی سرمایه گذاری کند. در کنار تمام این فعالیت ها بنده فعالیت آموزشی هم انجام میدهم و به 2 زبان فارسی و انگلیسی در دنیا سمینارها و دوره های آموزشی برگزار می کنم. اینطوری احساس مفید بودن بیشتری در جامعه می کنم و می توانم چیزهایی که بلد هستم را به دیگران هم آموزش بدهم. خوشبختانه مخاطبین ایرانی زیادی هم داریم و خوشحالم که فرهنگ آموزش و یادگیری در بین جامعه ما نیز رو به پبشرفت است.

سوال بعدی ما دقیقا در مورد فعالیت آموزشی شماست و اینکه دقیقا چه خدمات آموزشی را ارائه می‌دهید؟

از آنجا که فعالیت آموزشی ما به زبان فارسی ارائه می‌شود، تمام ایرانیان از سراسر جهان میتوانند از آن بهره‌مند شوند. خداروشکر از آنجا که خدمات ما از رضایت و استقبال خوبی برخوردار بوده اند، گستردگی خدمات را افزایش داده ایم تا بتوانیم جوابگوی نیاز هموطنان عزیزمان باشیم. از طرف دیگر انجمن خبرگان بورس تهران را داریم که خدمتی منحصر به فرد هست برای سهامداران عزیز داخل ایران. همچنین برای دوستانی که خارج از کشور هستند نیز سیگنال معاملاتی برای سهام های خارجی و سیگنال فارکس توسط یک ربات هوشمند را هم داریم.

شما چطور ادعا می‌کنید که دانشجویان موفق و راضی روانه بازار کردید؟

بنده قبل از راه‌اندازی این پکیج با تحقیق و مشاوره‌های بسیار به یک متد آموزشی اثربخش رسیدم، و این متد زمانی کارساز خواهد بود که تمام اجزای آن کنار هم باشند. ما برای پیاده سازی این متد آموزشی توانستیم در انگلستان نشان استاندارد CPD را بگیریم. حتما می دانید گرفتن نشان استاندارد در کشوری مثل انگلیس کار ساده ای نیست. مو را از ماست می کشند. ببینید کیفیت کار ما در چه سطحی بوده که این نشان را به ما داده اند.

به عنوان سوال پایانی، بعضی عزیزان از قیمت بالای شما گله دارند. جواب شما در این زمینه چیست؟

ببینید من دوست ندارم یک کار بی ارزش انجام بدهم. من دوست ندارم کیفیت پایین تحویل کسی بدهم. من استاندارد های بالای جهانی را در کارم رعایت می کنم. در بالاترین سطح کاری ِ دنیا مشغول به کار هستم و برای هموطن هایم نیز بالاترین کیفیت آموزش را می خواهم فراهم کنم. مسلما کار ِ با کیفیت هزینه بالایی خواهد داشت. شما می توانید پراید بسازید که این همه آدم در آن کشته می شوند یا می توانید بنز بسازید. من اهل پراید ساختن نیستم. نمی خواهم پشت سرم بگویند فلانی کارش کیفیت ندارد. ترجیح می دهم بنز بسازم و از مردم هم می خواهم برای پول ِ خودشان ارزش قایل باشند و با یک آموزش با کیفیت آینده خودشان را تضمین کنند نه اینکه بدون آموزش وارد بازار بشوند و سرمایه های زحمت کشیده شان را به باد بدهند. امیدوارم که به سهم خودمان بتوانیم به مردم و جامعه کمک کنیم تا از طریق بازار فارکس درآمد کسب کنند، زندگی شان را تغییر دهند و سطح سواد و دانش عزیزان را نیز بالاتر ببریم.

آقای مقراضی خیلی از دانشجوها بعد از مقایسه دوره شما با دیگران می گویند که هومن مقراضی بهترین استاد بورس حال حاضر ایران هست، نظر خود شما چیست؟

خیلی خوشحالم از اینکه میبینم تونستیم کار اثرگذاری انجام بدیم و ممنونم از محبتی که دانشجوها نسبت به ما دارند‌. حقیقت اش اینه که بنده چون خودم دوره های آموزشی با کیفیتی رو خارج از ایران گذراندم مثل همون CIMA و CFTe که نام بردم، بعد با تغییراتی همون ها رو به زبان فارسی ساده به مخاطبین آموزش میدم. یعنی مخاطب خیالش راحته که داره از بهترین و کامل ترین مرجع انگلیسی ، این کار رو کامل یاد میگیره…

از طرف دیگه در متد آموزشمون هم سعی کردم با برگزاری جلسات هفتگی رفع اشکال و جلسات ماهانه خصوصی با تک تک دانشجوها، طوری کار کنیم که دانشجوی ما بدون هیچ نقطه ضعف و اشکالی وارد بازار بشه و به موفقیت برسه. دقیقا برای همین کیفیت منحصر به فرد هست که تونستیم نشان استاندارد در انگلستان بگیریم و خدا رو شکر که دانشجوها ما رو عنوان بهترین دوره آموزش بورس انتخاب می کنند. باعث افتخاره ماست

بعد از خرید پکیج لینک دانلود ویدیوهای زیر را دریافت خواهید کرد

لیست دروس به ترتیب زیر میباشند:

آموزش فارکس گام ۱
جلسه اول – آشنایی با بازارهای مالی
جلسه دوم – تعریف روند و مقاومت ها
جلسه سوم – آموزش نرم افزار متا تریدر
جلسه چهارم – الگوهای بازگشتی
جلسه پنجم – تمرین الگوهای بازگشتی
جلسه ششم – الگوهای ادامه دهنده
جلسه هفتم – الگوهای ادامه دهنده قسمت ۲
جلسه هشتم – مدیریت ریسک
جلسه نهم – مدیریت ریسک: بهترین زمان و حجم معامله
جلسه دهم – فیبوناچی و گن

آموزش فارکس گام ۲
جلسه یازدهم – میانگین متحرک
جلسه دوازدهم – اسیلاتورهای CCI و Momentum
جلسه سیزدهم – اسیلاتورهای MACD و RSI
جلسه چهاردهم – واگرایی مخفی
جلسه پانزدهم – Pivot خطوط پیوت

آموزش فارکس گام ۳
جلسه شانزدهم – ترکیب کردن ابزارها بخش اول
جلسه هفدهم – ترکیب کردن ابزارها بخش دوم
جلسه هجدهم – ترکیب کردن ابزارها بخش سوم
جلسه نوزدهم – ترکیب کردن ابزارها بخش چهارم
جلسه بیستم – تئوری داو
جلسه بیست و یکم – چرخه های زمانی
جلسه بیست و دوم – مک دی و استوک استیک
جلسه بیست و سوم – اسیلاتورهای غیر مومنتومی

آموزش فارکس گام ۴
جلسه بیست و چهارم – تئوری الیوت ۱
جلسه بیست و پنجم – تئوری الیوت ۲
جلسه بیست و ششم – تئوری الیوت ۳
جلسه بیست و هفتم – الگوهای شمعی ژاپنی ۱
جلسه بیست و هشتم – الگوهای شمعی ژاپنی ۲
جلسه بیست و نهم – الگوهای شمعی ژاپنی ۳
جلسه سی ام – مدیریت ریسک ۳ – مدیریت حد ضرر – استراتژی معاملات پلکانی
جلسه سی و یکم – واگرایی زمانی

آموزش فارکس گام ۵
جلسه سی و دوم – استراتژی پیپو
جلسه سی و سوم – استراتژی اسنایپر
جلسه سی و چهارم – استراتژی معامله در روند خنثی
جلسه سی و پنجم – معاملات بلند مدت
جلسه سی و ششم – معاملات روزانه با پرایس اکشن

آموزش فارکس گام ۶
جلسه سی و هفتم – چرا معامله گران در فارکس ضرر می کنند؟
جلسه سی و هشتم – استراتژی برای اسکالپر ها
جلسه سی و نهم – استراتژی برای شکست کامل و شکست فیلد شده

آموزش فارکس گام 7
جلسه چهلم – تحلیل فاندامنتال فارکس
جلسه چهل و یکم – آموزش سایت فارکس فکتوری ( forexfactory )

نمونه آموزش ها با آقای مقراضی:

دانلود جلسه اول – آشنایی با بازارهای مالی با حجم 309 مگابایت

دانلود جلسه شانزدهم – ترکیب کردن ابزارها بخش اول با حجم 376 مگابایت

شما میتوانید با پرداخت تنها 89/000 تومان این مجموعه گرانبها را دانلود نمایید

حجم دوره : ۱۴ گیگابایت 

به همراه این مجموعه ارزشمند ما مجموعه کامل آموزش های فارکس آقای خانتاراج با حجم 15 گیگا بایت(بیش از 200 ویدیو) رابه عنوان هدیه تقدیم شما میکنیم

جهت سفارش لطفا اطلاعات زير را تکميل نماييد :


برای آموزش افتتاح حساب در بروکر لایت فارکس( کارگزاری فارکس ) اینجا کلیک کنید

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا پنج‌شنبه 13 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر