موضوعات وبسایت : سیگنال

اندیکاتور سیگنال یاب

اندیکاتور سیگنال یاب

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 06 اسفند 1400 ساعت 06:24

اندیکاتور فوق حرفه ای سیگنال یاب ( اندیکاتور هشدار دهنده  )

اندیکاتور فوق حرفه ای سیگنال یاب یکاندیکاتور هشدار دهنده است شما را از خرید هر اندیکاتور یا تمپلتی بی نیاز می کند اندیکاتور فوق حرفه ای سیگنال یاب هم سیگنال های واگرایی را بصورت بسیار دقیقی شناسایی و هشدار می دهد و هم سیگنال های کوتاهمدت و هم سیگنال های بلندمدت.

اندیکاتور هشدار دهنده  اندیکاتوری جامع برای متاتریدر می باشد که شما را در دیگر اندیکاتورها بی نیاز می کند.

نکته: ما هیچ ادعایی در خصوص اینکه شما با تهیه این اندیکاتور دو روزه میلیاردر خواهید شد نداریم اما می توانید قبل از تهیه آن را تست نمایید. ما برخلاف اکثر وب سایت های فروش سیگنال که اندیکاتورهای رایگان را به قیمت میلیونی می فروشند تنها محصولات پایه ای که با استراتژی های بدست آمده از پژوهش های علمی طراحی شده اند را عرضه می داریم. تحصیلات و تجربه و سابقه علمی مدیران سایت بصورت شفاف اعلام شده است. و کلیه محصولات نیز براساس پروانه نشر دیجیتال مدیر سایت و با توجه به پروانه نشر و پروانه ثبت  از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر می شوند.

امکانات اندیکاتور فوق حرفه ای سیگنال یاب

*هشدار سیگنال های واگرایی

*هشدار سیگنال های خرید و فروش کوتاهمدت

*هشدار سیگنال های خرید و فروش میانمدت (بسیار معتبر)

*پیش بینی روند

*شناسایی و اعلام دقیق حمایت و مقاومت بعد از هشدار سیگنال

*اعلام نوع روند بصورت نوشتاری و با رنگ های مختلف

*تشخیص و برآورد قدرت روند

*امکان استفاده اختصاصی از اندیکاتور برآورد قدرت روند بهمراه هر اندیکاتور دیگری جهت سیگنال یابی های معتبر دیگر

*مشاهده هشدار روی پنجره آلارم به صورت نوشتاری و به صورت صوتی: این برای وقتی مناسب هست که شما تعداد زیادی سهم روی پنجره نمودار دارید که با فعال کردن این هشدار نیازی به مرور تک تک انها در هر روز نیست.

  • *قابلیت ارسال هشدارها به ایمیل و تلفن
  • *اشتراک دایمی
نحوه کار برنامه

اندیکاتور فوق حرفه ای سیگنال یاب بصورت یک اندیکاتور معمولی اجرا می شود (نه بصورت تمپلت) که اندیکاتور فوق حرفه ای سیگنال یابی برای تجزیه و تحلیل نماد شاخص های متعدد را از اندیکاتورهای پیشفرض دریافت کرده و برخی شاخص ها که در اندیکاتورهای پیشفرض متاتریدر وجود ندارند در اندیکاتورهای کمکی همراه لحاظ شده اند این شاخص ها را با شاخص های سیگنالی مورد پردازش قرار می دهد و هشدارهای لازم را بلافاصله روی نمودار ظاهر می سازد.

امکانات اندیکاتور حرفه ای سیگنال یابی بازاردی جی

سیگنال خرید  و فروش بصورت هشدار دهنده

سیگنال خرید کوتاهمدت با علامت ستاره آبی و سیگنال خرید میانمدت با علامت فلش آبی  و سیگنال فروش کوتاهمدت با علامت ستاره قرمز و سیگنال فروش بلندمدت با فلش قرمز نمایان می شود که با بردن موس روی علامت ها نوع هشدار و حمایت یا مقاومت بعدی ظاهر می شود.

سیگنال های روند

با تغییر روند اندیکاتور قدرت روند به رنگ سبز تغییر می یابد می توانید با آن همزمان وارد سهم شود و در هنگام اصلاح روند (رنگ خاکستری یا شروع روند نزولی(رنگ قرمز)) از سهم خارج شوید.این سیگنال ها خیلی معتبر می باشند و به ندرت بعد از سبز شدن خط وسط تا قبل از افزایش ده درصدی رنگ آن به خاکستری یا قرمز تبدیل می شود و وقتی با سبز شدن رنگ خط قدرت روند وارد سهم شدید برای خروج منتظر قرمز شدن این خط بمانید و نیازی نیست با خاکستری شدن از سهم خارج شوید مگر آنکه روند بلندمدت نزولی باشد.

سیگنال های هشدار خرید و فروش روزانه ( اندیکاتور هشدار دهنده  )

هشدارهای خرید با مثلث آبی رنگ و هشدار فروش با مثلث قرمز رنگ ظاهر می شوند

سیگنال های ضعیف

این اندیکاتور سیگنال ضعیف خیلی خیلی به ندرت نشان می دهد یعنی درصد خطایش کمتر از یک صدم درصد از حرفه ای ترین تحلیلگران می باشد با این حال شما چه با این سیستم چه با هر پیشنهادی حد ضرر و یا حد سود خود را حتما لحاظ نمایید تا چنانچه حد ضرر فعال شد از سهم خارج شوید.

برای پرهیز از سیگنال ضعیف دو کار می توانید انجام دهید یا هشدار خرید در هنگام روند نزولی(خط قرمز در تصویر بعدی) را نادیده بگیرید که در این صورت ممکن است بعضی سیگنال ها را از دست بدهید یا اینکه دقیقا با هشدارهای خرید و فروش اندیکاتور پیش بروید.که توصیه ما این هست که دقیقا با هشدارهای اندیکاتور پیش بروید و برای پرهیز از سیگنال ضعیف، ابتدا به مقاومت سهم نگاه کنید(با بردن موس روی هشدار خرید مقاومت ظاهر می شود) اگر مقاومت بعدی خیلی نزدیک به قیمت امروز بود از خرید آن منصرف شوید.رعایت اصل ریوارد از مهمترین اصول در خرید و فروش سهام می باشد.

خرید با ریسک صفر درصد

با اندیکاتور هشدار دهنده سیگنال خرید و فروش به دو صورت می توان از سیگنال سودده مطمین بود اول اینکه فقط با هشدارهای اندیکاتور در زمان روند خاکستری یا سبز وارد و در زمان هشدار روند قرمز خارج شویدچون این اندیکاتور قابلیت لحاظ حدضرر را دارد و در صورت افت به شما هشدار خروج می دهد.

دوم اینکه بدون توجه به قدرت روند با هر هشدار خرید که مقاومت بعدی حداقل ده درصد بیشتر از قیمت فعلی باشد یا اینکه قیمت فعلی مقاومت بوده است که تبدیل به حمایت شده است مثلا با بردن موس روی هشدار می بینید که مقاومت درج شده همین قیمت فعلی و یا حتی کمتر می باشد.

توجه: قیمت خرید سهم می تواند آخرین قیمت باشد و توصیه می شود هنگام ورود با هشدار خرید روزانه با هشدار فروش روزانه از سهم خارج شوید و برای کوتاهمدت یا بلندمدت با هشدار فروش کوتاهمدت یا بلندمدت نیز خارج شوید.

اعلام حمایت ها و مقاومت ها

با بردن موس روی هشدارها حمایت و مقاومت بعدی ظاهر می شود.

همچنین در شکل بعدی نحوه هشدار سیگنال خرید و فروش کوتاهمدت توسط اندیکاتور فوق حرفه ای سیگنال یاب را ملاحظه می کنید که قبل از هشدار خرید و فروش بلندمدت ظاهر شده است.

امکان پیش بینی روند

اندیکاتور فوق حرفه ای سیگنال یاب بازاردی جی اولین اندیکاتوری می باشد که همزمان با شناسایی سیگنال های خرید وفروش روزانه و سیگنال های خرید وفروش بلندمدت،روند احتمالی را با ضریب شیب حرکتی قیمت به آسو برای یک هفته آتی پیش بینی می نماید.

امکان سیگنال یابی با  ترکیب دیگر اندیکاتورها

خط قدرت روند این اندیکاتور طوری طراحی شده است که همزمان نقش یک میانگین را ایفا نماید تا کاربر بتواند با ترکیب یک اندیکاتور میانگین دیگر سیگنال های نابی را بدست آورد.

نحوه کار و فعالسازی اندیکاتور فوق حرفه ای سیگنال یابی بازاردی جی

راهنمای نصب

کافیست بعد از دانلود فایل را از حالت فشرده خارج و طبق فایل راهنما محتویات یعنی کل پوشه bazarDj را  به پوشه indicators منتقل نمایید.(اگر محصول دیگری را نیز خریداری نمودید که فایل ها و پوشه های دیگری در پوشه ای با همین اسم بودند در آنصورت محتویات پوشه bazarDJ را دوباره به همین پوشه که در پوشه اندیکاتورز متاتریدر هست منتقل نمایید بعبارتی کلیه اندیکاتورهای بازاردی جی برای فعال شدن نیاز دارند که حتما در پوشه bazarDj  در پوشه indicators  قرار بگیرند.

ابتدا متاتریدر5(مفیدتریدر) را باز نمایید (از منوی file (فایل) و انتخاب گزینه open data folde  (بازکردن پوشه داده )وارد پوشه mq5 شده و پوشه bazarDJ را داخل پوشه indicators  بریزید. اگر بخاطر نصب نسخه تستی یا خرید دیگر محصولات پوشه bazarDJ از قبل آنجا قرار دارد کافیه محتویات را در همین پوشه جایگزین یا منتقل نمایید.

و در صورت وجود این پوشه از قبل ( بدلیل نصب برنامه تستی و یا خرید دیگر محصولات، کافیه محتویات را در همین پوشه منتقل نمایید

و برنامه را بسته و مجددا باز نمایید.سپس از منوی درج/اندیکاتورها/اندیکاتورهای سفارشی روی اسم اندیکاتور bazarDj signaling  کلیک کنید تا اندیکاتور اجرا شود.

توجه: همراه این اندیکاتور چند اندیکاتور کمکی از جمله قفل و تشخیص ای پی هر سیستم هست که حتما باید با هم به پوشه indicators منتقل شوند.

در هنگام اجرا گزینه allow DLL imorts(potentialy dengerous ,enable only for trusted aplications) را حتما تیک بزنید

بعد از باز کردن برنامه از منوی درج اندیکاتور bazarDj signalling  را اجرا نمایید.و کاری به بقیه اندیکاتورهای تنظیمی و کمکی نداشته باشید.

نحوه انجام فعالسازی اندیکاتورهای بازار دی (فعالسازی دایمی)

بعد از انتقال اندیکاتورها یا سیستم ها به پوشه های مربوطه و قبل از اجرای اندیکاتورها یا سیستم ها این تنظیمات باید انجام دهید

از گزینه tools روی منوی options کلیک کنید سپس روی منوی expert advisors کلیک نمایید حال مربع پنجم یعنی

allow DLL imorts(potentialy dengerous ,enable only for trusted aplications)

را تیک بزنید و روی ok کلیک کنید حال برنامه را بسته و مجددا باز نمایید.

اندیکاتور فوق حرفه ای استراتژی 3 بصورت دایمی است.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا یکشنبه 30 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر