موضوعات وبسایت : سیگنال

بهترین vpn برای بایننس

بهترین vpn برای بایننس

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 01 فروردین 1401 ساعت 11:53

از این جهت، زمانی که شما اقدام به خرید VPN با IP ثابت می‌کنید دیگر چنین مشکلاتی برای شما رخ نمی‌دهد و می‌توانید به راحتی اقدام به فعالیت در سایت‌های مختلف کنید.
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های خرید وی پی ان با آی‌پی ثابت این است که کاربران می‌خواهند تا به راحتی در برخی از سایت‌ها فعالیت داشته باشند و هیچ ریسکی فعالیت آن‌ها را تهدید نکند.
معمولاً خرید برای حساب و فعالیت در سایت‌هایی از جمله بایننس ( صرافی آنلاین برای ترید )، پی‌پل، فیس‌بوک، یودمی، توییتر و… صورت می‌گیرد.
سایت‌های ذکر شده به تغییر IP یا آدرس اینترنتی بسیار حساس هستند و از این جهت شما می‌توانید با خرید VPN با IP ثابت اقدام به فعالیت در سایت‌های مذکور کنید.

چرا باید از آی پی ثابت استفاده کرد؟

شما با خرید VPN با آی پی اختصاصی، در واقع یک شناسه خاص آنلاین را دارید که در جیب‌های شما است و می‌توانید به راحتی از آن برای کارهای امن خود استفاده کنید.
همانند تلفن همراه که دارای یک شماره اختصاصی است، حال با خرید VPN با آی پی اختصاصی نیز شما یک شماره آدرس اختصاصی مختص به خود دارید که هیچ شخص دیگری از آن استفاده نمی‌کند.
معمولاً زمانی که شما اقدام به خرید VPN می‌کنید، هزاران نفر در آن لحظه در حال استفاده از یک آی پی هستند و می‌توان گفت که آن آی پی دیگر قابلیت استفاده شدن برای حساب‌های سایت نظیر پی‌پل و بایننس را ندارد. زیرا ممکن است از این همه افرادی که در حال استفاده از یک آی پی مشترک هستند، یک شخصی در این سایت‌ها، حسابش مسدود شده باشد و حال دیگر آن آی پی برای سایت مذکور، محدود شده باشد و نتوانید دیگر اقدام به ثبت‌نام در آن سایت کنید.
از این جهت پیشنهاد خرید VPN با آی پی اختصاصی به شما داده می‌شود.

دسترسی راحت به داده‌های خود با خرید وی پی ان اختصاصی با آی پی ثابت

ممکن است در شرکت شما مسائل امنیتی رعایت شود و نخواهید تا اطلاعات خود را در بیرون از شرکت در دسترس کارکنان قرار دهید و از این جهت شما می‌توانید با نصب یک وی پی ان با آی پی ثابت، برای برخی از کارمندان شرکت، دسترسی همراه با محدودیت‌های خاصی که خودتان در نظر گرفتید را بدهید.
اگر در شرکت شما اطلاعات مهمی رد و بدل می‌شود، ممکن است توسط هکرها این اطلاعات دزدیده شود و از این جهت باید برای تأمین امنیت شرکت خود، اقدام به انجام دادن کارهایی نظیر خرید VPN اختصاصی و یا خرید VPN با IP ثابت کنید تا هیچ کسی نتواند به اطلاعات شرکت شما دسترسی داشته باشد و صرفاً یک آی پی اجازه دسترسی داشته باشد( در واقع محدود شود که اشخاص برای ورود به سیستم حتما از آی پی تعریف شده لاگین شوند).
مطمئناً اگر شما و یا آشنایان شما در سیستم دولتی نظیر دانشگاه و مراکز مختلف مشغول به کار هستند، برای متصل شدن به اینترنت در ابتدا نیاز دارند تا با یک VPN اختصاصی وصل شوند و پس از آن توانایی متصل شدن به دنیای جهانی اینترنت را دارند.
این کار برای تضمین امنیت فایل‌های موجود در سیستم دانشگاه و یا مراکز مختلف صورت می‌گیرد تا هکرها نتوانند به راحتی اقدام به دزدیدن و یا دست‌کاری فایل ها و اطلاعات کنند.

دسترسی ایمن به سرور ها

برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به سیستم‌های حساس، سرپرستان ممکن است لیستی از آدرس‌های IP مجاز را مشخص کنند. به این ترتیب، تنها در صورتی که IP شما با لیست سفید وارد شود، می‌توانید وارد سیستم شوید. آدرس IP ثابت و اختصاصی یک راه حل ایده آل برای دسترسی ایمن به سیستم‌های دسترسی از راه دور شرکت‌ها یا سرورهای خصوصی است و از این جهت به شما پیشنهاد می‌شود تا اقدام به خرید VPN با IP ثابت کنید.

پرداخت آنلاین امن

اگر از VPN برای بانکداری آنلاین ایمن استفاده می‌کنید، هر بار ممکن است با وجود تغییر آی پی به صورت مداوم در یک موقعیت مکانی متفاوت قرار بگیرید و از این جهت بانک‌ها ممکن است آن را به عنوان یک فعالیت مشکوک شناسایی کنند و در نتیجه اقدام به بستن حساب بانکی شما کنند. برای مثال در سایت Paypal که مربوط به بانکداری آنلاین می‌باشد، اگر حتی برای یک‌بار آدرس اینترنتی شما تغییر کند، اشتراک شما مسدود خواهد شد و از شما برای این تغییر موقعیت، توضیح می‌خواهند. راه حل چیست؟ شما می‌توانید با خرید وی پی ان اختصاصی به راحتی اقدام به پرداخت های آنلاین خود کنید و دیگر نگران بسته شدن حساب بانکی خود نخواهید بود.

لیست سیاه IP ها

آی‌پی‌های اشتراکی همیشه دردسر ساز بودند و شما هرگز نمی‌دانید کاربران دیگر با همان آدرس IP چه کاربرانی هستند و یا چه فعالیت‌هایی داشتند.
به همین دلیل IP های مشترک می‌توانند به فهرست‌های سیاه تبدیل شوند و دسترسی شما به وب‌سایت‌های خاصی را نظیر بایننس، پیپال، فیس‌بوک و توییتر محدود کنند. در این حالت نیز آی پی ثابت به داد شما می‌رسد.

من ربات نیستم گوگل

زمانی که چندین نفر از یک آی پی مشترک استفاده می‌کنند، مطمئناً گوگل دستگاه‌های مختلف را رصد می‌کند و بنابراین از شما می‌خواهد تا یک کاری را انجام دهید که به آن Captcha گفته می‌شود و این ثابت می‌کند که شما ربات نیستید. اگر بخواهید هر بار این کار را انجام دهید، در طول روز ممکن است نیاز باشد تا چندین بار “کپچا” را انجام دهید خسته کننده است. این مشکل نیز با استفاده از IP ثابت حل می‌شود.

IP اختصاصی در فیت نت

پس از خرید اشتراک از فیت نت، از شما درباره نوع آی پی سوال خواهد شد. این سوال در زمینه مورد استفاده شما و سیستم‌عامل دستگاه‌های شما و همچنین کشور مورد نیاز شما می‌باشد. این اطلاعات به ما کمک می کند تا انتخاب مناسب‌تری برای شما داشته باشیم.

همچنین در کنار آن، سرورهایی با آی پی اشتراکی برای شما در نظر می‌گیریم تا فعالیت‌های عادی و روزمره خود را با آن‌ها انجام دهید و فقط زمانی از آی پی ثابت خود استفاده کنید که به آن نیاز دارید.

مزایا و معایت استفاده از فیلتر شکن با آی پی اشتراکی

در ادامه تمامی موارد بالا در به صورت خلاصه و جمع‌بندی شده در اختیار شما قرار می‌دهیم.

  • • به هنگام استفاده از وی پی ان معمولی با آی پی اشتراکی، کاربران زیادی به طور هم‌زمان از یک آی پی استفاده می‌کنند و همین ممکن است باعث شود تا برخی از سایت‌ها نظیر بایننس، پیپال و… حساب کاربری شما را مسدود کنند.
  • به هنگام استفاده از وی پی ان با آی پی اشتراکی، شما امنیت بسیار فوق العاده ای دارید و هیچ‌کس نمی‌داند کدام کاربر چه کاری را انجام داده است.
  • اگر شما در جایی زندگی می‌کنید که به قوانین کپی رایت احترام گذاشته می‌شود و شما اجازه استفاده از نرم‌افزارهای کرکی ندارید، می‌توانید به راحتی از این گونه وی پی ان‌های فیت نت استفاده کنید تا به راحتی اقدام به دانلود محتواهای مختلف کنید.
  • توانایی استفاده در دستگاه‌های مختلف را دارید و هیچ گونه محدودیتی برای شما اعمال نشده است.

مزایا و معایب خرید VPN با آی پی ثابت

  • یکی از بهترین ویژگی‌هایی که شما به هنگام خرید VPN با IP ثابت با آن روبرو هستید، این است که، تنها کسی که از این آی پی استفاده می‌کند، شما هستید و دیگر هیچ شخصی نمی‌تواند دسترسی به این آی پی داشته باشد و یک آی پی ثابتی برای شما است.
  • موقعیت مکانی شما همیشه حفظ می‌شود و هیچ‌گاه موقعیت مکانی، شهر و کشور شما تغییر نخواهد کرد و از این جهت می‌توانید یک فعالیت ثابت در شبکه‌های اجتماعی و همچنین سایت‌هایی نظیر بایننس، پی‌پال و … داشته باشید.
  • با خرید VPN با IP ثابت، شما کمتر زمانی نیاز به احراز هویت دارید مگر اینکه خودتان در یک سایتی کاری کنید تا از شما احراز هویت بخواهند. وگرنه هیچ دلیلی برای درخواست احراز هویت شما به خاطر ملیت وجود نخواهد داشت زیرا شما همیشه در یک جای ثابت زندگی می‌کنید و از این جهت با خیال آسوده اقدام به فعالیت در سایت‌های مختلف کنید.
  • برخلاف وی پی ان عمومی که ممکن است چند صد کاربر به صورت همزمان از آن استفاده کنند و هویت آن‌ها همیشه مخفی است، اگر کسی بخواهد تا از هویت شما پی ببرد، کاری بسیار راحتی است و به راحتی می‌توانند بدانند که شما در کجای دنیا زندگی می‌کنید و از هویت واقعی شما مطلع شوند. پس از این جهت، زمانی که اقدام به خرید VPN با IP ثابت می‌کنید، پیشنهاد می‌شود تا هیچ گونه فعالیت مخربی در سطح اینترنت نداشته باشید.
  • شما می‌توانید در دستگاه‌های مختلفی از این آی پی ثابت استفاده کنید و هیچ گونه محدودیتی برای استفاده از وی پی ان اختصاصی فیت نت، برای شما وجود ندارد.
  • سرعت وی پی ان با آی پی ثابت بسیار بالاتر از وی پی ان با آی‌پی‌های اشتراکی است.

خرید وی پی ان با IP ثابت برای بایننس، ترید و پی‌پل

در این مقاله به صورت محسوس اقدام به ذکر کردن مزایای خرید VPN با IP ثابت کردیم و حال شما باید بدانید که برای فعالی در بسیاری از سایت‌ها نظیر بایننس( یا دیگر سایت‌های ترید)، پی‌پل و دیگر وب‌سایت‌های مالی که شما می‌توانید در آن‌ها سرمایه گذاری کنید و سرمایه خود را در این گونه سایت‌ها وارد کنید و با آن‌ها اقدام به فعالیت داشته باشید. در ادامه به چند سوال پرتکرار از کاربران پاسخ می‌دهیم.

آیا با خرید VPN با IP ثابت، می‌توانم به پی پل واریزی داشته باشم؟

بله ولی به دلیل مسائل امنیتی فوق‌العاده بالا در سایت Paypal، پیشنهاد می‌شود ابتدا از مبالغ کم‌تر شروع کنید.

آیا می‌توانم در بایننس یا دیگر سایت‌های ترید فعالیت کنم؟

یکی از بهترین راهکارهایی که می‌توانید برای فعالیت در سایت بایننس داشته باشید، داشتن آی پی ثابت است که به شما اجازه می‌دهد به صورت آزاد اقدام به فعالیت در سایت بایننس کنید.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 12 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر