سلام.نرم افزار رادانلودکردم.پیام می دهد کاربراجازه دسترسی ندارد
۲۳پاسخ
23 پاسخ به “مشکلات در خصوص ورود به نرم افزار معاملاتی آساتریدرآگاه”
- Agah گفت:
سلام
دوست گرامی آیا شما مشتری کارگزاری آگاه هستید و نام کاربری سامانه انلاین این کارگزاری را دارید؟- Mrtork35@gmail.com گفت:
سلام.خیر
- Mrtork35@gmail.com گفت:
باعرض سلام مجددبهترنیست سوالات جدیددرصدرقرارداده شود؟
متشکرم- Agah گفت:
سلام دوست گرامی
با توجه به اینکه ممکن است سوال مورد نظر شما را افراد دیگر پرسیده باشند، لذا به نظر می رسد بهتر است توالی تاریخ سوالها از سوالات قدیمی به سوالات جدید باشد.
- Agah گفت:
- Agah گفت:
دوست گرامی نرم افزار معاملات برخط مختص مشتریان کارگزاری آگاه است که نام کاربری و پسورد آن را دارند.
- Mrtork35@gmail.com گفت:
- Mrtork35@gmail.com گفت:
- دهقانی گفت:
سلام.من تقریبا یک ماه هست که دارم از نرم افزار آساتریدر استفاده میکنم.مشکلی نداشتم اما امروز وقتی پسورد رو میزنم یه چ ثانیه میگذره و دوباره وارد صفحه ی پسورد میشه.صفحه ی اصلی اصلا برام باز نمیشه
- agah8 گفت:
سلام دوست عزیز
برای پیگیری نیاز به اطلاعات هویتی و مشخصات گوشی شما است . برای این منظور با شماره ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ داخلی ۲ واحد آنلاین تماس بگیرید.
- agah8 گفت:
- فرزاد منصوری گفت:
با سلام میخوام وارد نرم افزار بشم نام کاربری و کلمه عبور رو وارد میکنم تایید میکنم اما وارد سیستم نمیشه مشکل از چیه؟
- agah9 گفت:
سلام دوست عزیز
جهت پیگیری لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.
- agah9 گفت:
- رضا گفت:
من با یوزر و پسورد وارد سایت معاملاتی میشم. اما نمیتونم وارد نرم افزار اگاه بشم. مینویسه نام کاربری و رمز عبور اشتباه است.
- agah9 گفت:
سلام دوست عزیز
در صورتی که با آخرین نسخه نرم افزار آسا قادر به ورود نمی باشید ، لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.
- agah9 گفت:
- Mehdi گفت:
سلام وقت بخیر
بنده مدتی هست نمیتونم وارد سایت آگاه بشم ، اصلا اون پنجره که مربوط به رمز و پسورد هست بالا نمیاد- agah8 گفت:
سلام دوست عزیز
لطفا جهت پیگیری با شماره ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰داخلی۲ بخش آنلاین تماس بگیرید.
- agah8 گفت:
- رضا گفت:
سلام و خسته نباشید.
بعضی مواقع که میخوام وارد نرم افزار بشم خطای *توکن احراز هویت ارسال شده معتبر نیست* ظاهر میشه.
دلیلش چیه؟- agah9 گفت:
سلام دوست عزیز
جهت پیگیری لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.
- agah9 گفت:
- رضا رامش گفت:
باسلام و خسته نباشید:
هم از فایرفاکس و هم از کروم ، نام کاربری و رمز عبور و کد امنیتی را وارد می کنم و ورود را می زنم میره و دوباره همان صفحه آساتریدر آگاه را می آورد دوباره نام کاربری و رمز را میخواد هر چقدر هم بزنم همین کار را تکرار می کند .
لطفا راهنمایی کنید.- agah9 گفت:
سلام دوست عزیز
جهت پیگیری لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.
- agah9 گفت:
- مصطفی گفت:
با سلام
من کل مراحل احراز هویت کارگزاری آگاه رو غیر حضوری تو سایت خود کارگزاری انجام دادم.و پس از اتمام مراحل پیغامی برام فرستاده شد مبنی بر این که حساب شما تا پنج روز فعال سازی میشود.حال پیام فعال سازی برام اومده ولی متاسفانه وقتی وارد سامانه میشم و یوزر و پسوردمو میزنم و وارد صفحه اصلی میشم.نام و نام خانوادگیو میزنه ولی کد بورسیو نمیزنه لطفا راهنماییم کنید- agah9 گفت:
سلام دوست عزیز
در سامانه معاملاتی نسخه ویندوز، قسمت بالای صفحه سمت چپ، روی علامت چرخ دنده کلیک کنید
در زیر نام و نام خانوادگی کد بورسی و کد باشگاه شما نوشته شده است.جهت پیگیری بیشتر لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.
- agah9 گفت:
- قربان گفت:
سلام موقع ورود به نرم افزار آسا تریدر آگاه
وراد میشه و در ابتدای ورود می زنه:( کاربر گرامی به نظر می رسد شما از وی پی ان استفاده می کنید و یا از خارج از کشور به نرم افزار دسترسی دارید. از آنجایی که زیر ساختهای نرم افزار برای ارائه بهترین تجربه در داخل کشور بهینه سازی شده اند پیشنهاد می کنیم بدون وی پی ان از آن استفاده کنید در غیر اینصورت امکان بروز بعضی مشکلات ارتباطی یا کندی وجود خواهد داشت.)
در صورتی که من در حال حاضر وی پی ان یا فیلتر شکن داخل گوشیم نصب ندارم .
لطفا راهنمایی بفرمایید.- agah9 گفت:
سلام دوست عزیز
جهت ورود به سامانه معاملاتی لطفا با آخرین نسخه نرم افزار آسا تریدر وارد شوید.همچنین جهت بررسی مشکل لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.
- agah9 گفت:
- رضا گفت:
سلام برنامه چرا بالا نمیاد اصلا به مرحله کد وپسورد نمیرسه؟
- agah9 گفت:
سلام دوست عزیز
تاریخچه مرورگر خود را پاک بفرمائید و با آخرین نسخه مرورگر وارد سامانه شوید.برای ورود به نرم افزار آساتریدر نیز از طریق آخرین نسخه نرم افزار وارد شوید.البته توجه داشته باشید که فیلتر کشن روشن نداشته باشید.در صورتی که همچنان مشکل شما برطرف نشد در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.
- agah9 گفت:
کل سوالات
۴۳۸۳
کل پاسخ ها
۱۱۶۶۴