موضوعات وبسایت : سیگنال

کتاب جامع تحلیل تکنیکال علی محمدی+pdf

کتاب جامع تحلیل تکنیکال علی محمدی+pdf

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 30 دی 1400 ساعت 16:29

معرفی وبررسی کتاب تحلیل تکنیکال در بازارهای سرمایه-جان مورفی (فارسی)



این صفحه صرفا جهت معرفی این کتاب میباشد:



بعید است معامله‌گر بازارهای مالی باشید و نام کتاب تحلیل تکنیکال جان مورفی را نشنیده باشید. این کتاب سطح خوبی از اطلاعات کلاسیک را در باب تحلیل تکنیکال در اختیار ما قرار می‌دهد. کتاب فوق ازجمله کتاب‌های قدیمی است که سال‌هاست در بازار بورس ایران ترجمه‌شده است.

جان مورفی بیش از ۴۰ سال است که در مبحث تحلیل تکنیکال سرآمد است؛ او هم‌اکنون تحلیل‌گر ارشد CNBC  است و ازجمله پیشگامان تحلیل تکنیکال در جهان است. کتاب او تابه‌حال به زبان‌های زیادی برگردان (ترجمه) شده است.

جان مورفی-John Murphy که اکنون ۶۶ سال دارد، ملقب به پدر تجزیه و تحلیل فنی (تحلیل تکنیکال) بازار، که یک فرد تحلیلگر فعال بازار مالی امریکا است. جان مورفی خالق چندین اثر معروف از جمله تحلیل فنی بازار های آتی است که بعدا این کتاب را تجدید نظر کرد، و به تجزیه و تحلیل نی بازار های مالی گسترش داد.

بیوگرافی جان مورفی پدر علم تکنیکال

جان مورفی پس از فارغ التحصیلی در اواخر دهه ۱۹۶۰ با مدرک لیسانس علوم انسانی از دانشگاه نیاگارا، به دنبال موقعیت شغلی مناسب در یکی از شرکت های وال استریت بود. اولین تجربه کاری وی، به عنوان دستیار مدیر سرمایه گذاری و سهامداران در شرکت مالی CIT بود.
مورفی در اوایل دهه ۱۹۷۰ در بخش بورس کالا در شرکت MERRILL LYNCH کار کرد که بعدا به پست مدیر فنی تحلیل تکنیکال ارتقا پیدا کرد. آقای مورفی به عنوان معاون ارشد اجرایی و مدیر مالی Glens Falls بانک ملی و شرکت اعتماد (GFNB) خدمت کرده است. او در سال ۱۹۷۳ با GFNB کار خود را به عنوان یک کارآموز مدیریت شروع کرد و در طول سه دهه بعد، نقش های مختلفی در بخش اعتباری و حسابداری داشت.

سپس در دهه ۱۹۸۰ جان مورفی به عنوان مشاور و برگزارکننده دوره های آموزشی در موسسه مالی نیویورک شروع به کار کرد. که بعدا منجر به نوشتن اولین کتاب خود به کمک معلم او تحت عنوان ((تجزیه و تحلیل فنی بازارهای مالی)) شد که تا به امروز به عنوان مرجع استاندارد تحلیل تکنیکال محسوب می‌شود. او از سال ۱۹۸۳ به عنوان موسس و مدیر شرکت سرمایه گذاری مورفی خدمت کرده است. این شخص در ۱۹ هیئت مدیره مختلف در ۱۱ صنعت مختلف در حال فعالیت است.تخصص او در زمینه امور بانکی، سرمایه گذاری و خدمات مالی است.


 

   کتاب های ۱۰۰درصد توصیه شده توسط اساتید و بزرگان بورس برای مو.فقیت و کسب ثروت در بورس

این کتاب جزو با ارزشترین کتاب های تحلیل تکنیکال هست که در بعضی از منابع از اون با نام” کتاب مقدس تحلیل گران تکنیکال” نام برده می شود. نویسنده این کتاب جناب آقای جان مورفی یکی از شاخص ترین تحلیل گران تکنیکال هستند که چندین سال به عنوان تحلیل گر شبکه سی ان بی سی و مدیریت ارشد موسسه مریل لینچ امریکا و شرکت جی جی ام رو بر عهده داشتند. این کتاب به زبان فارسی بوده و حاوی ۱۹ فصل هست که مباحث تکنیکال رو بصورت کامل توضیح می دهد و به همه دوستانی که به این علم علاقه مند هستند توصیه می کنم حتما این کتاب را مطالعه کنند.

کتاب معامله گر منظم کتابی است در حیطه روانشناسی معامله گری. مارک داگلاس نویسنده این کتاب حاصل تجربیات بیست ساله خود را برای معامله گران بازارهای مالی (بورس و فارکس) ارائه نموده است. مطالعه این کتاب برای هر معامله گری که بدنبال موفقیت و کسب سود در بازارهای مالی است ضروریست. از نظر داگلاس موفقیت در این بازارها ۸۰درصد روانی بوده و تنها ۲۰ درصد به روش معامله گری اعم از فاندامنتال یا تکنیکال مربوط میشود. برای مثال شما میتوانید با یک دانش متوسط از تحلیل فاندامنتال و تکنیکال در صورتی که کنترل روحی خود را از دست ندهید، در بازار سود کنید و برعکس اگر بهترین و بزرگترین سیستم معاملات را داشته باشید، اما کنترل روانی وجود نداشته باشید شما بازنده هستید.

کتاب چگونه در بورس دو میلیون دلار به دست بیاوریم نوشته نیکلاس دارواس، کتابی است که به شما کمک می‌کند جایگاه خودتان را در بازار بورس بشناسید و سرمایه‌تان را افزایش دهید.

کتاب چگونه در بورس دو میلیون دلار به دست بیاوریم برای افرادی است که قصد ورود به بازار بورس را دارند. اگر در بازار بورس هستید و می‌خواهید جایگاهتان را پیدا کنید و در آن بمانید، کتاب چگونه در بورس دو میلیون دلار به دست بیاوریم را بخوانید.

داستان کتاب چگونه در بورس دو میلیون دلار به دست بیاوریم در حقیقت داستان فردی است که زمانی کارش اجرای برنامه در کافه‌ها بوده است. اما چه می‎شود که مسیرش به بازار بورس می‌رسد؟ این همان قسمت جذاب ماجرا است! یکی از کافه‌ها در ازای دستمزد او، پیشنهاد سهام می‌دهد. پیشنهادی که به شدت عجیب و غریب به نظر می‌رسد در ابتدای کار او را صاحب ثروتی قابل توجه می‌کند و همین راه ورود او به بازار بورس است. هرچند این مسیر سختی‌ها و ناملایمات زیادی را هم نشانش می‌دهد اما قهرمان قصه، یاد می‌گیرد با پیدا کردن الگوهای رفتارهای اشتباهش و درس گرفتن از آن‌ها، موفقیت خود را تضمین کند.

این کتاب در مورد استراتژی ها و روش سرمایه گذاری فردی به نام وارن بافت است. او در نخستین بار در سال ۲۰۰۱ به عنوان ثروتمندترین مرد جهان توسط مجله فوربس انتخاب شد. اگر به ثروتمند شدن و همچنین بازار سهام علاقه مند هستید خواندن این کتاب و آشنایی با استراتژی وارن بافت به شما توصیه می شود.

این کتاب در زمینه آموزش مهارت های روانشناختی لازم برای کـسب سود مستمر در بازار بورس و ارز است و سعی دارد با تلفیق این مهارت ها وتوانایی تحلیل بازار به سود قابل اطمینان و مداوم دست یابید .

این کتاب یکی از کتابهای خوب روانشناسی معاملات هست از مارک داگلاس و نام انگلیسی کتاب trading in the zone است. مارک داگلاس را شما از کتاب معروف معامله گر منظمش می شناسید و این کتاب نیز در راستای همان مفاهیم است که امید واریم برای شما مفید باشد. این کتاب در زمینه آموزش مهارت های روانشناختی لازم برای کـسب سود مستمر در بازار بورس و ارز است و سعی دارد با تلفیق این مهارت ها وتوانایی تحلیل بازار به سود قابل اطمینان و مداوم دست یابید .

اسامی این کتاب ها مفید برای شما عزیزان علاقه مندان به بورس و کسب ثروت از بورس و تحلیل تکنیکال

  1. کتاب ترجمه تحلیل تکنیکال بازارهای سرمایه جان مورفی

  2. تحلیل تکنیکی بین بازاری جان مورفی

  3. کتاب معامله گر منظم اثر مارک داگلاس

  4. کتاب  تحلیل تکنیکال کندل شناسی ژاپنی

  5. جادوی بورس 

  6. تحلیل تکنیکی به زبان ساده  

  7. کتاب مفاهیم پایه ای بورس

  8. کتاب مدیریت سرمایه گذاری دربورس اوراق بهادر

  9. کتاب شناخت گاوها در بورس

  10. کتاب آموزش سرمایه گذاری در بورس

  11. کتاب تحلیل بنیادی در بورساوراق بهادر  تهران

  12. کتاب آموزش گام به گام  بورس

  13. کتابچه آموزش بورس در بیست دقیقه

  14. کتابچه چگونه یک سرمایه گذار آگاه باشیم

  15. کتاب  چگونه در بورس دو میلیون دلار بدست آوردم از نیکلاس دارواس)

  16. کتاب : ۲۴ استراتژی از میلیارد معروف وارن بافت) 



جان مورفی تحلیلگر فنی اصلی در سایت Stockcharts.com است. نظرات و استراتژی او در مورد سرمایه گذاری توسط انتشارات Barron’s منتشر شده است.

John Murphy – جان مورفی در رسانه هایی همچون شبکه‌های Bloomberg ، CNN Moneyline ، nightly business report، wall street week و ۷ سال در CNBC حضور پیدا کرده است.

تحلیل تکنیکال چیست؟

به گفته جان مورفی تحلیل تکنیکال مطالعه رفتارهای بازار سرمایه با استفاده از نمودارها و با هدف پیش بینی آینده روند قیمت ها است.

اصولا رفتارهای بازار سه اصل اولیه در بردارد:

  1. قیمت ها

  2. حجم معاملات

  3. بهره‌های باز

این مرجع برجسته، هزاران معامله گر را به مفاهیم تجزیه و تحلیل تکنیکال (فنی) و کاربرد آن‌ها در بازارهای آتی و سهام تبدیل کرده است.

نسخه دوم شامل موارد جدیدی از نمودارهای شمعی-ژاپنی، روابط بین بازار سهام و چرخش سهام، و همچنین نمونه‌های جدید و پیشرفته‌ای است که با پوشش آخرین تحولات در فناوری رایانه، ابزارهای فنی و شاخص ها انجام می‌شود.

چگونگی خواندن نمودارها برای درک بهتر شاخص ها است و همچنین نقش حیاتی تجزیه و تحلیل فنی در سرمایه گذاری ایفا می‌کند. که خوانندگان یک نمای کلی کامل و قابل دسترس از زمینه تجزیه و تحلیل فنی با تاکید ویژه بر بازارهای آینده به دست می‌آورند.

این کتاب به منظور خواسته های ضروری برای هر کسی که علاقه مند به ردیابی و تجزیه و تحلیل رفتار بازار است تجدید نظر شده و برای مطالبات جهان مالی امروز گسترش یافته است.

برخی از مطالب موجود در این کتاب شامل:

  • اصول تجزیه و تحلیل فنی و ساخت نمودار

  • آنچه شما باید در مورد روند و تجزیه و تحلیل نمودارها بدانید

  • الگوهای قیمت

  • از جمله تغییرات عمده و الگوهای ادامه دهنده

  • روش های تجزیه و تحلیل – میانگین

  • متحرک، نوسانگرها، و سایر شاخص ها

تمامی مبتدی‌ها و معامله گران باتجربه به طور یکسان اطلاعات زیادی را درباره‌ی چرخه زمان، تعاملات بازار، مدیریت پول و تاکتیک‌های معاملاتی، دراین راهنمای قابل اعتماد و در عین حال آسان و روان برای آموزش دیدن پیدا می‌کنند.

در پایان شایان ذکر است به یکی از معروف ترین نقل و قول های او بپردازیم:

“همانطور که با تمام شاخص های فنی، سیگنال های نمودار هفتگی همواره مهم تر از نمودارهای روزانه است. بهترین راه ترکیب آنها، استفاده از سیگنال های هفتگی برای تعیین جهت بازار و سیگنال های روزانه برای تنظیم دقیق ورود و خروج است. ”

جوایز اهدا شده به جان مورفی:

  • در سال ۱۹۹۲ به عنوان عضو برجسته فدراسیون جهانی تحلیل تکنیکال.

  • در سال ۲۰۰۲ جایزه سالانه انجمن تحلیل گران تکنیکال در بازار مالی.

 آثار جان مورفی – John Murphy:

  • تحلیل تکنیکال در بازارهای سرمایه

  • تحلیل دیداری در بازار سرمایه: شکار روندهای بازار

  • تحلیل بین بازارها: بررسی اثر متقابل بازارها و راهبردهای دادوستد در بازار سهام، کالا، ارز و اوراق قرضه

  • تحلیل نموداری بازار سهام به زبان ساده

  • تحلیل تکنیکال در بازارهای آتی

مهم‌ترین و موفق ترین اثر جان مورفی:

مهم‌ترین و پرفروش ترین کتابی که جان مورفی خالق و نویسنده آن بوده است، کتاب تحلیل تکنیکال در بازارهای مالی است. که در ادامه به برخی از نکات این کتاب می‌پردازیم:

اگر معامله پایاپای را موج اول اقتصاد و پیدایش پول را به عنوان موج دوم بپذیریم به طور قطع بازارهای مالی موج سوم اقتصاد هستند. که در آن‌ها نه بر روی اشیا و اموال قابل لمس بلکه بر روی مالکیت زمانی و ارزش آتی مواردی مانند ارز، سهام شرکت ها و اوراق بهادار انجام می‌پذیرد. مواردی که فرد در طی مالکیتش هرگز آن‌ها را لمس نمی‌کند اما از رشد و پویایی آن‌ها بهره می‌برد.

معرفی کتاب برای یادگیری تحلیل تکنیکال

این صفحه صرفا جهت معرفی این کتاب میباشد:

 برای خرید به کتابفروشی های شهر خود مراجعه فرمایید.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا دوشنبه 17 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر