موضوعات وبسایت : سیگنال

ربات tradesanta

ربات tradesanta

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 19 آبان 1399 ساعت 23:39

TradeSanta چیست؟

TradeSanta یک نرم افزار Cloud-Based است که برای اتوماسیون استراتژی معاملاتی cryptocurrency و ایجاد تجارت در دسترس همه قرار دارد.

TradeSanta چگونه کار می کند؟

هنگامی که ربات معاملاتی شما تنظیم و آماده خرید و فروش Cryptocurrency شد ، بسته به نوع فیلترها ، بسته به مجموعه فیلترها ، بلافاصله یا پس از دریافت سیگنال از شاخص های فنی ، معامله ای باز می شود.
برای مرتبه اول ، ربات رمزنگاری شده مقدار ارز پایه ای را که در تنظیمات توسط کاربر مشخص شده است خریداری می کند. هنگامی که سفارش اولیه انجام شود و معامله آزاد باشد ، ربات تجارت خودکار سفارش Take Profit را به همراه چندین سفارش اضافی قرار می دهد. گرفتن سفارش سود چیزی است که سود را در سطح درصد تعیین شده توسط کاربر ایجاد می کند. هر بار که قیمت cryptocurrency در خلاف جهت استراتژی انتخابی باشد ، استراتژی عوض شده و این بات کمک میکنه ضرر نکنید . شما میتونید با استفاده از گزینه ی Take Profit مقدار سود مورد نظرتون رو دربات وارد کنید .


ثبت نام در TradeSanta


مطالب مرتبط :
3commas ربات ترید اتوماتیکshrimpy ترید خودکار ارز دیجیتالترید اتوماتیک cryptohopper” (ویرایش)">ربات پر سود ترید اتوماتیک cryptohopper

ویژگی های TradeSanta

گرید و DCA

در حال حاضر استراتژی را انتخاب کنید که متناسب با سبک تجارت شما و بازار باشد و ربات از بقیه مراقبت خواهد کرد آیا شما تصمیم می گیرید برای هر خرید به طور جداگانه سود کسب کنید (Grid) یا به طور متوسط ​​قیمت تمام سفارشات (DCA) را انتخاب کنید.

سفارشات اضافی

سفارشات اضافی این شانس را به شما می دهد که حتی اگر نوسانات بازار از استراتژی اولیه شما پشتیبانی نمی کند ، سود کسب کنید. در صورتی که قیمت خلاف انتظار شما باشد ، ربات تجاری سانتا سفارش بیشتری را برای خرید (یا فروش) سکه های بیشتر با قیمت فعلی قرار می دهد و با تغییر قیمت کمتر در آینده می توانید سود مورد نظر خود را بدست آورید.

استراتژی های طولانی و کوتاه

TradeSanta این امکان را برای شما فراهم می کند که ربات های تجارت خودکار را با استراتژی کوتاه و بلند به طور همزمان راه اندازی کنید. هر جهتی که قیمت پیش رود ربات های cryptocurrency TradeSanta آن را پوشش می دهد.

شاخص های فنی

شاخص های فنی TradeSanta برای اطمینان از ورود ربات معاملاتی در نقطه بهینه به بازار کمک می کند. کاربران TradeSanta ممکن است سیگنال RSI ، MACD و Bollinger را انتخاب کنند یا از این 3 فیلتر همزمان استفاده کنند.

متوقف کردن ضرر

اگر تجارت در برابر استراتژی شما پیش رفت ، خطرات خود را با تنظیم Stop Loss مدیریت کنید تا از موقعیت خارج شوید.

پشتیبانی 24/7

TradeSanta آماده پاسخگویی به سوالات شما یا حل مشکلات شما 24/7 هست. در هر زمان از طریق ایمیل یا از طریق تلگرام پاسخگو میباشند .

قیمت گذاری و گزینه های TradeSanta

TradeSanta سه برنامه برای انتخاب دارد ، از جمله یک برنامه رایگان که به مشتریان جدید اجازه می دهد تا این سکو را با هزینه صفر امتحان کنند.

TradeSanta برنامه های زیر را ارائه می دهد:

برنامه رایگان / بدون هزینه
برنامه اساسی / 15 دلار در هر ماه
حداکثر برنامه / 100 دلار در هر ماه
برنامه رایگان
برنامه رایگان TradeSanta به مشتریان امکان دسترسی به 5 ربات را می دهد ، و خدمات پشتیبانی
 فردی را شامل نمی شود. این شامل توانایی استفاده از هر جفت رمزپایه ای است که در صرافی ها و نقاط دسترسی نامحدود قرار دارند.

برنامه اساسی
برنامه اصلی TradeSanta امکان استفاده از 49 ربات و هر آنچه را که در برنامه اصلی وجود دارد ، اضافه می کند.

حداکثر برنامه
علاوه بر پمپ کردن تعداد ربات ها به همان اندازه که می خواهید (ربات های نامحدود) ، مشتریان Maximum Plan همچنین پشتیبانی فردی را مستقیماً از TradeSanta دریافت می کنند.

ایجاد یک حساب کاربری در TradeSanta

تنظیم حساب کاربری با TradeSanta بسیار ساده است.

با رفتن به صفحه باز کردن حساب کاربری خود را شروع کنید ، نام کاربری جدید را وارد کنید ، سپس آدرس ایمیل TradeSanta را که می خواهید از آن استفاده کنید ، بدهید و درمورد رمزعبور برای حساب جدید خود تصمیم بگیرید.

پس از وارد کردن تمام اطلاعات ، باید برای تأیید اعتبار به حساب ایمیلی که وارد کرده اید بروید. دستورالعمل تأیید اعتبار در ایمیل شما دریافت خواهید کرد.

فقط دستورالعمل هایی را در ایمیلی که از TradeSanta دریافت می کنید ، دنبال کنید و حساب شما باید خوب باشد.

 اگر مشکلی دارید یا نامه تأیید صحت دریافت نمی کنید ، پوشه هرزنامه خود را بررسی کنید. در صورت لزوم می توانید با مرکز پشتیبانی TradeSanta نیز تماس بگیرید.

تجارت را با TradeSanta شروع کنید

پس از موفقیت با باز کردن حساب با TradeSanta ، باید نوع حساب TradeSanta را انتخاب کنید.

اگر تصمیم دارید برای شروع حساب کاربری رایگان اقدام کنید ، بقیه این بخش به شما کمک نمی کنند. احساس راحتی کنید تا به قسمت بعدی بروید!

حال اگر می خواهید بیش از پنج ربات در حساب خود داشته باشید ، باید یکی از برنامه های پرداخت را که TradeSanta پیشنهاد می کند انتخاب کنید. برای فعال کردن حساب خود باید با TradeSanta سپرده گذاری کنید.

هم اکنون TradeSanta فقط سپرده های موجود در BTC را می پذیرد ، که استفاده از آن برای هر معامله گر رمزنگاری آسان است.

کافیست به تنظیمات> حساب کاربری بالا و سپس مبلغ مورد نظر برای واریز را وارد کنید. شما باید مبلغ آن را به مبلغ USD وارد کنید و پس از تأیید مبلغ ، به صورت خودکار به BTC تبدیل می شود.

سیستم TradeSanta سپس برای ارسال BTC به شما آدرس می دهد ، و شما تقریباً در آنجا هستید. پس از پرداخت ، باید ظرف یک روز به طور خودکار حساب خود را به روز کنید ، و شما آماده هستید.

مانده حساب TradeSanta که اخیراً تأمین شده است ، بسته به آنچه می خواهید ، می توانید برای خرید هرکدام از دو برنامه پرداخت استفاده کنید. فقط برنامه مورد نظر خود را انتخاب کرده و شروع به ساخت رباتها کنید!

TradeSanta را به Exchange Crypto خود وصل کنید

مهم نیست از کدام حساب TradeSanta تصمیم گرفتید از آن استفاده کنید ، امکان ایجاد هرچه بیشتر نقاط دسترسی به دلخواه شما وجود دارد.

برای ایجاد نقاط دستیابی با TradeSanta ، کافیست از قسمت Access point ها در منوی سمت چپ حرکت کرده و سپس بر روی Suboption All Accesss کلیک کنید.

پس از آنجا ، روی افزودن دسترسی کلیک کنید.

هر مبادله برای ایجاد کلیدهای API روش متفاوتی خواهد داشت و برای هر نقطه دستیابی که ایجاد می کنید باید یک کلید API و کلید مخفی API داشته باشید. اگر در ایجاد کلیدهای API و کلیدهای مخفی API به کمک نیاز دارید ، برای اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید.

پس از داشتن کلید API و کلید مخفی API ، کافی است آنها را به نقطه دسترسی جدید وصل کرده و به آن متصل شوید.

 

ایجاد یک ربات

TradeSanta رباتها برای پیکربندی معامله گران طراحی شده اند. بر خلاف جلبک هایی که تازه وارد بازار شده اند ، TradeSanta به معامله گران اجازه می دهد تا نحوه تجارت باتها را تعیین کنند.

ابتدا ، باید به ربات Trading> Create بروید و Bot را نامگذاری کنید.

درست در زیر قسمت name ، شما انتخاب صرافی را می یابید ، در آنجا تصمیم خواهید گرفت که مبادله ای را که می خواهید ربات معاملاتی را در آن مستقر کنید.

اگر می خواهید بعد از یک استراتژی طولانی یا کوتاه استفاده کنید ، باید انتخاب کنید و TradeSanta مجموعه ساده ای از دکمه ها را برای انجام این کار به شما می دهد.

پس از آن ، شما باید جفت رمزپایه ای را که می خواهید ربات تجارت کند ، انتخاب کنید ، برای مثال ، BTC / ETH می تواند یک بازار خوب باشد. شما می توانید هر جفتی را که صرافی پشتیبانی می کند ، انتخاب کنید. TradeSanta به شما یادآوری می کند که برای تجارت جفت مورد نظر خود ، از رمزنگاری کافی در حساب کاربری خود استفاده کنید.

در زیر قسمت ورودی جفت ، دو فیلد وجود دارد که ممکن است کمی گیج کننده به نظر برسد.

مورد اول “ارزش سود” را بدست آورید (مرتبه اول) و دوم “حجم سفارش اول” (به عنوان درصد سپرده / ارزش ثابت)

TradeSanta به تجار اجازه می دهد تا یک سری خرید (یا فروش را در صورت کوتاه بودن) به طور خودکار انجام دهند ، که امیدوارم با سود فروخته شود. ارزش سود Take به سطح فروش موقعیت براساس ارزش خرید اول ، اطلاق می شود.

حجم سفارش اول به معامله گران اجازه می دهد مقداری از رمزپایه را تنظیم کنند که از آن برای باز کردن یک موقعیت استفاده می شود ، که این هم بر اساس یا درصدی از مبلغ سپرده گذاری و یا یک مقدار ثابت دلخواه است.

این ابزارها به معامله گر اجازه می دهند تا براساس تنظیمات شخصی و شرایط بازار ، جبران خسارات خود را مرتب کند.

تجارت خودکار مزایایی دارد

معامله گران باید با بسیاری از اینها مقابله کنند ، و سیستم های تجاری خودکار می توانند کمک بزرگی باشند. علاوه بر فعال بودن تمام وقت ، سیستم عامل های تجاری خودکار به بیرون کشیدن احساسات از تجارت در بازارهای بی ثبات کمک می کنند.

یکی از دشوارترین بخش های تجارت ، حفظ نظم و انضباط است و تجارت حتی اگر این سیستم ممکن است اخیراً کار نکرده باشد. هیچ سیستم معاملاتی کامل نیست و هر روش معاملاتی ضرر ایجاد می کند.

سیستم های معاملاتی غیر انطباقی خوب هستند زیرا هر زمان که شرایط مناسب باشد یک روش معاملاتی را اجرا می کنند. به جای اینکه احساساتی شوید و اشتباه کنید ، رباتهای تجاری بدون فکر دوم وارد بازار می شوند.

تجارت رباتها 24/7

احتمالاً سالم بودن در پایانه معاملات 24/7 سالم نیست. نه تنها معامله گر خسته می شود ، بلکه احتمال انجام معاملات بزرگ نیز کاهش می یابد زیرا مجموعه های استرس وارد می شوند. بانک های بزرگ معامله گرانی دارند که در هر بازار کار می کنند ، اما دنیای رمزنگاری همیشه و هر روز هفته حرکت می کند.

رباتهای بازرگانی می توانند آنچه را که به طور خودکار اتفاق می افتد را پیگیری کنند و هرگز نیازی به استراحت ندارند. ربات های TradeSanta در ابر زندگی می کنند ، به این معنی که آنها با هر مبادله ای که TradeSanta در زمان تقریبا واقعی از آن پشتیبانی می کند متصل هستند.

به نظر می رسد پرداخت کمتر از یک دلار در روز برای داشتن یک دستیار معاملاتی تمام وقت ، یک معامله بسیار خوب است ، حتی اگر فقط هر چند روز یک تجارت را انجام دهد. بسته به اندازه نمونه کارها ، یک تجارت برنده واحد می تواند هزینه ربات را در هر ماه توجیه کند و زمان صرفه جویی شده توسط تاجر بسیار زیاد است.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا یکشنبه 30 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر