موضوعات وبسایت : سیگنال

آموزش تصویری ترید در بایننس

آموزش تصویری ترید در بایننس

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 20 آبان 1399 ساعت 13:24

آموزش تصویری و قدم به قدم ترید در صرافی بایننس Binance

از جمله بزرگترین و معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال، می‌توان از صرافی بایننس نام برد که اغلب کاربران در سراسر جهان از طریق آن به مبادله ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاری می‌پردازند. در این مقاله آموزشی برای آشنایی علاقمندان به توضیح مختصری در ارتباط با عملکرد صرافی بایننس، آموزش بایننس، ویژگی‌های آن، چگونگی ساخت حساب کاربری و نحوه فرایند معامله در این صرافی و سایر نکات ضروری می‌پردازیم؛

بایننس چیست؟

همانطور که اشاره شد، بایننس یک صرافی است که از لحاظ اعتبار و اطمینان در میان کاربران و سرمایه گذاران دنیای ارزهای دیجیتال خوش درخشیده و بالغ بر صد ارز دیجیتال از طریق این صرافی مبادله و خرید و فروش می‌شود. گفتنی است که ساخت حساب کاربری به صورت رایگان و در مدت زمان اندکی به راحتی انجام می‌شود و نیاز به دانستن دانش خاصی در این زمینه نیست. شروع فعالیت‌های صرافی بایننس از سال ۲۰۱۷ میلادی آغاز شد و رشد و توسعه آن در میان میلیون‌ها کاربر از سراسر جهان سبب شد که در میان سایر رقبای همسان بدرخشد.

قابل ذکر است که میزان حجم مبادلات انجام شده در صرافی بایننس به صورت روزانه  بالغ بر ۱.۲ میلیارد دلار برآورد شده است و این حاکی از شمار بسیاری از کاربران است که از خدمات این صرافی بهره‌مند می‌شوند. با توجه به آنکه شرکت اصلی بایننس در کشور مالت می‌باشد اما در سایر کشورها نیز دارای شعبه‌های متعددی است. از جمله ویژگی‌های بارز این صرافی، قابلیت انجام معامله در وب سایت بایننس، قابلیت کار از طریق گوشی‌های همراه و کامپیوترهای شخصی است که سبب دسترسی کاربران به انجام معاملات ارزی شده است.

برای آشنایی کامل با صرافی بایننس و آموزش نحوه انجام معاملات به صورت کامل و مرحله به مرحله می توانید از آموزش ترید حرفه ای بایننس استفاده نمایید.

چگونگی فرایند عملکرد بایننس

فرایند کار در صرافی دیجیتال بایننس بدین ترتیب است که خریداران و فروشندگان در آن گرد هم آمده و سفارشات خود را اعم از خرید یا فروش در آن به ثبت می‌رسانند و در پی آن سیستم معاملات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن میان خریداران و فروشندگان اعمال می‌نماید. این پلتفرم برای معاملات ارزی میان خریداران و فروشندگان، مبلغی به عنوان کمیسیون نیز دریافت می کند.

برای نمونه زمانی که کاربر سفارش خرید خود را ثبت می‌نماید، پلتفرم به گونه‌ای طراحی شده که در میان سفارش‌های فروش که از سوی سایرین به ثبت رسیده، درخواست شما را یافته و تکمیل می‌کند. توجه داشته باشید که سیستم  بایننس اینگونه نیست که ارزهای دیجیتال و یا بیت کوین به فروش برساند، صرافی بایننس تنها به عنوان یک واسطه‌گر میان خریداران و فروشندگان یک پل ارتباط مبادلات ارزی ایجاد می‌کند تا از از طریق آن بتوانند به راحتی و در یک بستر امن و مطمئن به مقصود خود دست یابند. بدین ترتیب بایننس کارمزد ناشی از اعمال مبادلات ارزی را دریافت می‌کند.

اغلب کاربرانی که در این صرافی عضو هستند، در آغاز حساب خود را با ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین و یا هر ارز دیگری شارژ کرده و سپس شروع به مبادلات ارزی می‌نمایند. بدین ترتیب کاربران به راحتی می‌توانند به واسطه سایت‌های صرافی بیت کوین یا اتریوم، ارزهای دیجیتال خود را خریداری کرده و از طریق فرایندی که در ادامه توضیح می‌دهیم به کیف پل نصب شده در حساب کاربری خود در صرافی بایننس انتقال دهند و معاملات خود را اعمال نمایند.

میزان کارمزد صرافی بایننس چگونه  محاسبه می‌شود؟

با توجه به سطوح کاربری مختلف، میزان کارمزد صرافی بایننس نیز متفاوت است. برای نمونه کاربرانی که میزان معاملات ماهانه‌شان از ۵۰ بیت کوین کمتر می‌باشد، در ازای هر معامله کارمزد ۰.۱ درصد از کل مبلغ معامله را بایستی پرداخت کنند. در تصویر زیر، میزان کارمزدهای صرافی بایننس را در سطوح مختلف مشاهده می‌کنید؛

اگر چنانچه در معاملات حاصل شده از ارزهای دیجیتال داخلی بایننس استفاده شود، احتمال کاهش کارمزدها تا ۲۵ درصد نیز می‌باشد. گفتنی است که صرافی بایننس جهت شارژ حساب کاربری، کارمزدی لحاظ نمی‌کند اما چنانچه اگر قصد برداشت ارز داشته باشید، از کاربر کارمزد دریافت می‌شود که با توجه به نوع ارز دیجیتال، مبلغ کارمزدها متغیر خواهد بود.

جفت های معاملاتی در صنعت ارز دیجیتال چیست؟

در ارز های دیجیتال، جفت های معاملاتی برای شما امکانی را فراهم می کنند تا بتوانید از نوسانات قیمت ارز ها سود کنید.

ساختار یک جفت ارز دیجیتال به صورت زیر است:

ارز دیجیتال دوم / ارز دیجیتال اول

فراموش نکنید که نوع ارز های انتخابی و جایگاه های جفت ارز های اهمیت بالایی دارد.

برای مثال اگر شما فکر می کنید که قیمت بیت کوین با افزایش قیمت دلار بالا می رود، شما باید جفت ارز BTC / USD را انتخاب و تهیه کنید. توجه کنید که در این حالت بیت کوین باید در سمت چپ و دلار در سمت راست باشد. توجه کنید که اگر قصد دارید بیت کوین خود را بفروشید باید برعکس این ترکیب را انتخاب کنید.

البته در این میان برخی از ارز های دیجیتال امکان انتخاب جفت ارز با پول های رایج را به کاربران نمی دهند. در این نوع از صرافی ها جفت ارز ها فقط به صورت مبادله ارز های دیجیتال با یکدیگر انجام می شود.

جفت ارز های محبوب در این نوع صرافی ها به صورت های زیر هستند:

  • BTC / LTC
  • LTC / BTC
  • ETH / BTC
  • BTC / ETH

چرا قیمت ارز های دیجیتال در صرافی های مختلف متفاوت است؟

صرافی های ارز دیجیتال به طور جداگانه و مستقل از یکدیگر فعالیت می کنند. هر صرافی با توجه به میزان عرضه و تقاضا و معاملات انجام شده در صرافی قیمت های خود را تعیین می کند. قیمت های جهانی هر کدام از ارز های دیجیتال هم از برایند و میانگین خرید و فروش در صرافی های مختلف بدست می آید.

البته میزان تفاوت قیمت در بین صرافی ها مقدار کم و ناچیزی است. زیرا اگر یک صرافی اختلاف قیمت زیادی داشته باشد هجوم مردم به سمت صرافی می رود که قیمت پایین تری ارائه می دهد و به دلیل تقاضا زیاد قیمت دوباره متعادل می شود.

همان طور که گفتیم، در هر صرافی قیمت ارز های دیجیتال مانند بیت کوین یا اتریوم بر اساس مقدار و حجم معاملات و خرید و فروش های انجام شده مشخص می شود. در نتیجه ی این فرایند، هرچه یک صرافی بزرگ تر باشد و معاملات بیشتری انجام دهد قیمت مناسب تر و نزدیک به واقعیتی را اعلام می کند.

قیمت ها برای ارز های دیجیتال هیچ گاه مقدار ثابتی ندارد و نخواهد داشت و قیمت ها به طور لحظه ای در نوسان است.

آیا می توان از تفاوت قیمت در بین صرافی ها سود بدست آورد؟

همان طور که در قسمت قبل نیز به شما گفتیم، تفاوت قیمت در بین صرافی های مختلف وجود دارد اما این تفاوت قیمت بسیار ناچیز است. بنابراین برای این که بتوانید یک سود بسیار کم و ناچیز را بدست آورید نیاز دارید تا سرمایه زیادی را وارد و تبدیل کنید. در این میان یک تغییر ناگهانی در قیمت ارز انتخابی شما می تواند ضرر بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

برای مثال قیمت بیت کوین در بین صرافی های مختلف معمولا چیزی در حدود یک تا دو درصد اختلاف دارد و بیشتر از این نمی شود. البته در برخی موارد و به دلیل بروز مشکلات فنی، ممکن است اختلاف قیمت در یک صرافی بسیار زیاد شود. در این حالت و وجود اختلاف زیاد مدیران آن صرافی فعالیت های خود را به حالت تعلیق در خواهند آورد و اجازه ی برداشت وجه را به کاربران خود نمی دهند.

یک نکته مهم دیگر در این بخش هم محاسبه ی کارمزد و درصد کمیسیون در یک صرافی ارز دیجیتال است.

در نتیجه در حالت کلی، کسب سود از اختلاف قیمت صرافی ها کار دشواری است و نیازمند آن است که شرایط بسیار زیاد و حساسی به وجود بیاید که معمولا ارزش ریسک را ندارد و در اکثر مواقع اصلا همچین شرایطی به وجود نمی آید.

نکات قابل توجه برای ثبت نام و ساخت حساب کاربری در صرافی بایننس

با توجه به تحریم‌های اقتصادی کشور، ایرانیان همواره با یک سری محدودیت‌هایی روبرو بودند و امکان بلوکه شدن اندوخته‌ها و دارایی‌های آنان در دنیای ارزهای دیجیتال نیز وجود دارد. برای نمونه می‌توان از صرافی بیترکس یاد کرد که در سال ۲۰۱۷ حجم زیادی از اندوخته‌ها و دارایی‌های کاربران ایرانی را  بلوکه کرد و دو سال بعد از آن بخشی از این دارایی‌ها را آزاد کرد. صرافی بایننس به دفعات اعلام کرده که تمایلی به پشتیبانی و یا میزبانی از کاربران کشورهای تحت پوشش تحریم را ندارد. بدین ترتیب با توجه به اطلاعیه‌های این‌چنینی پیش از آنکه اقدام به ثبت نام در صرافی بایننس نمایید، برای کاهش خطرهای احتمالی و یا ریسک آن، به نکاتی که در اینجا ذکر می‌کنیم توجه داشته باشید؛

یک) عدم استفاده از آی پی ایران

IP

برای ثبت نام در صرافی بایننس هرگز برای ورود از آی پی ایران استفاده نشود و حتما بایستی از طریق نرم افزارهای تغییردهنده آی پی، آی پی خود را تغییر داده و سپس به برنامه ورود پیدا کنید. با توجه به استانداردها و قوانین مندرج در این خصوص از سوی ایالات متحده، از کشوری به جز کشور آمریکا به برنامه متصل شوید. علاوه بر آن تا حد امکان از نرم افزارهایی استفاده نمایید که بتوانید کشور انتخابی خود را ثابت نگه دارید. برای مثال اگر چنانچه با آی پی کشور سوئد در صرافی بایننس ثبت نام و ورود پیدا کردید، به صورت همیشگی از همین آی پی کشور سوئد برای ورود به برنامه استفاده کنید و مدام در حال تغییر کشور انتخابی‌تان نباشید.

سرور مجازی یا VPS

آنچه که معامله گران و سرمایه گذاران حرفه‌ای در این خصوص پیشنهاد می‌کنند، بهره مندی از یک سرور مجازی است. سرور مجازی مثل این می‌ماند که یک کامپیوتر در یک کشور خارجی قرار دارد و به طور همیشگی فعال و روشن است و بدین ترتیب کاربر تنها آن را از دور کنترل و هدایت می‌کند. سرور مجازی یا وی پی اس را می‌توانید در گوگل جستجو کرده و به راحتی آن را خریداری و از آن بهره‌مند شوید.

دو) عدم درج شماره موبایل ایران در برنامه

بعد از آنکه در صرافی بایننس ثبت نام خود را تکمیل نمودید، از شما خواسته می‌شود که برای تایید مشخصات شماره موبایل خود را وارد نموده و در سیستم درج نمایید تا از این طریق تایید دو عاملی صورت پذیرد. برای فعالسازی این روند، جهت ورود پیدا کردن به حساب کاربری بایستی علاوه بر درج پسورد یا همان کلمه عبور، از طریق عامل دیگری نیز بایستی هویت واقعی خود را به برنامه ثابت و تایید کنید که برای این فرایند دو راهکار پیشنهاد می شود؛

الف) از طریق درج شماره موبایل، دریافت پیامک از سوی برنامه و درج کد پیامکی در برنامه برای هر بار ورود به سیستم

ب) بهره‌مندی از نرم افزار گوگل اتنتیک‌یتور و درج کد آن برای هر بار ورود به سیستم

Google Authenticator

توصیه می‌شود از راهکار دوم برای ورود به سیستم استفاده نمایید تا نیازی به ثبت شماره موبایلتان در صرافی بایننس نباشد

سه) از دیگر راهکارهایی که برای کاهش ریسک معاملات می‌توان اشاره کرد، تنظیم ساعت کامپیوتر یا گوشی همراه خود بر روی یک کشور دیگر است که از این طریق می‌توان متوجه نقطه اتصال کاربران شد

چهار) هیچگاه در برنامه بایننس، موقعیت لوکیشن خود را درج نکنید چون از این طریق سیستم به راحتی منطقه اتصال شما را متوجه خواهد شد

نکته؛ با توضیح تمامی موارد بالا و رعایت آن، تنها خطر ریسک در برنامه کاهش یافته اما به صفر نمی‌رسد. در نتیجه کاربران ایرانی بایستی بسیار هوشیارانه به این برنامه ورود پیدا کنند و اگر چنانچه حساب کاربری تان مسدود شد، می‌توانید با پشتیبانی صرافی بایننس ارتباط برقرار کرده و پیامی مبنی بر درخواست برداشت به زبان انگلیسی ارسال کنید. گفتنی است که کاربران بسیاری در اینباره گزارش داده‌اند که حساب کاربری‌شان مسدود شده و از طریق ارسال پیام انگلیسی بر اساس درخواست برداشت، موفق به برداشت دارایی‌های خود شده‌اند.

چگونگی ساخت حساب کاربری در صرافی

یک) ورود به سایت بایننس دات کام و کلیک بر گزینه رجیستر و یا همان ثبت نام

Binance.com

دو) تکمیل فرم ثبت نام در صفحه ثبت نام مرتبط با بایننس

در این قسمت بایستی ایمیل اصلی خودتان را وارد نمایید، به دلیل آنکه از طریق ایمیل برایتان یک ایمیل تایید فرستاده می شود. علاوه بر آن کلمه عبور یا همان پسورد بایستی بیش از ۸ کاراکتر و حاوی اعداد و حروف انگلیسی باشد. اگر چنانچه شخصی صرافی بایننس را به شما معرفی کرده می‌توانید در کادر سوم نام او را درج نمایید در غیر اینصورت کادر سوم دلبخواهی بوده و پُر نمودن آن الزامی نیست.

پس از تکمیل کادر اول و دوم مبنی بر درج ایمیل و پسورد بایستی عبارتی که در پایین تصویر مشاهده می‌کنید تیک بزنید. این عبارت بدان معناست که شما بالای ۱۸ سال هستید و با تمامی قوانین مرتبط با صرافی بایننس موافقید. بدین ترتیب با تیک زدن این عبارت و کلیک بر گزینه زرد رنگ که به معنای ساخت اکانت است، به صفحه بعدی ورود پیدا می‌کنید.

سه) تاییدیه ایمیل

در این بخش به شما گفته شده است که اگر فرم ثبت نام را تکمیل کرده و ایمیل تان را تایید می کنید بر روی گزینه زرد رنگ که با فلش سبز مشخص شده است، کلیک کنید. در واقع تصویر زیر به ایمیل شما ارسال می‌شود که بایستی جهت تایید ایمیل خود آن را اوکی کنید تا بدین ترتیب حساب اکانت شما در سیستم مورد تایید و فعال شود.

چهار) همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، تصویری مبنی بر موفقیت ثبت نام برای شما به نمایش گذاشته می‌شود. با دیدن این پیغام روی کادر زرد رنگ که با فلش مشخص شده است کلیک کنید تا بدین ترتیب به اکانت خود ورود پیدا کنید.

چگونگی فعالسازی تایید دو عاملی

Two-factor authentication, 2FA

برخی از کاربران در معنای تایید دو عاملی سرگردان هستند. تایید دو عاملی بیشتر برای ایجاد امنیت کاری در بایننس است. در واقع از طریق تایید دو عاملی هویت، سیستم امنیت بیشتری را در فضای کاری خود ایجاد کرده و آن را روشی برای شناخت هویت مالک اکانت می‌داند تا از این طریق از ورود  شخص دیگری که در صدد معرفی خود به عنوان کاربر است، جلوگیری نماید. بدین ترتیب هکرها به راحتی شناسایی می شوند. فرایند تایید دو عاملی، دو پارامتر را برای تایید کاربر درخواست می‌کند که عبارتند از؛

یک) آنچه که سیستم از مشخصات شما می‌داند، مانند رمز عبور

دو) آنچه که ثابت کند خود کاربر رمز عبور را وارد کرده است و نه فرد دیگر. این مورد می تواند درخواست رمز یکبار مصرف و یا دریافت تاییدیه به صورت ارسال ایمیل و یا ارسال پیامک باشد

همانطور که از پیش بدان اشاره شد، تایید دو عاملی را می‌توان از طریق دو شیوه فعالسازی کرد، این دو شیوه عبارتند از؛

یک) از طریق پیامک

دو) نرم افزار گوگل اتنتیک‌یتور

Google Authenticator

پیشنهاد می‌شود که به دلیل ریسک بالای بلوکه شدن دارایی‌ها از گزینه دوم استفاده کنید. برای این منظور به حساب کاربری خود ورود پیدا کرده و با کلیک بر گزینه سکیوریتی بر روی گزینه فعالسازی که مبنی بر تایید هویت کاربر است کلیک کنید. علاوه بر آن اگر چنانچه برای اولین بار وارد اکانت خود می‌شوید، پیغامی مبتنی بر فعالسازی تایید هویت دو عاملی برای شما ارسال و به نمایش گذاشته می‌شود که مانند تصویر زیر که با فلش سبز رنگ مشخص شده است،  می‌توانید تایید هویت از طریق گوگل را انتخاب نمایید.

یک) نصب نرم افزار

Google Authenticator

بدین ترتیب یک صفحه کاری مبنی بر نصب نرم افزار تایید هویت دو عاملی به شما نمایش داده می‌شود. گفتنی است که قابلیت نصب نرم افزار بر گوشی‌های اندروید و آی او اس از طریق گوگل پلی و اپ استور امکان‌پذیر است. پس از نصب نرم افزار بر کادر زرد رنگ گوشه سمت چپ پایین صفحه، کلیک کرده که به صفحه بعد منتقل شوید.

دو) اسکن نمودن کد کیو آر با استفاده از نرم افزار

در این بخش به شما نشان داده می‌شود که چطور کد را اسکن کنید و یا چگونه به صورت دستی، کد نمایش داده شده در سایت را در نرم افزار درج نمایید. پس از انجام این مرحله بر روی کادر زرد رنگ پایین صفحه کلیک کرده تا به بخش بعدی وارد شوید.

سه) ذخیره کردن کلید پشتیبان

در این مرحله سیستم به شما کلید پشتیبان را نمایش داده که از این طریق بتوانید در صورت حذف شدن نرم‌افزار گوگل به حساب کاربری خود ورود پیدا  کنید. بدین ترتیب بایستی از کلید پشتیبانی ارائه داده شده نگهداری کنید و آن را یادداشت نمایید.

چهار) درج رمز عبور اکانت بایننس و کد گوگل اتنتیک‌یتور

در این مرحله، که مرحله آخر است رمز عبور حساب کاربری خود را به همراه کدی که از طریق نرم افزار قبلا دریافت کردید، وارد کنید تا سیستم فعال شود. مانند تصویر زیر؛

گفتنی است که با فعالسازی این فرایند، از این پس با هر بار ورود به حساب کاربری خود بایستی رمز عبور را به همراه کد دریافت شده از نرم‌افزار، وارد نمایید.

چگونگی شارژ  نمودن حساب در بایننس

جهت اعمال مبادلات ارزی در بایننس، بایستی حساب خود را از طریق یک ارز دیجیتال شارژ کنید. بدین ترتیب از طریق یک سایت صرافی داخلی، مقدار بیت کوین مورد نظر خود را با ریال خریداری کرده و بعد از آن اندوخته‌های خود را به کیف پول دیجیتالی که در صرافی بایننس به شما تعلق دارید، انتقال دهید.

جهت شارژ حساب بایننس بایستی مراحلی که در زیر عنوان می شود را به ترتیب طی نمایید؛

یک) به بخش واریز یا همان دیپازیت وارد شوید

Deposit

بدین ترتیب روی گزینه دیپازیت که با فلش سیز رنگ مشخص شده است، کلیک نموده و مطابق تصویر زیر، با انتخاب گزینه والت، در منوی آن می‌توانید به قسمت واریز ورود نمایید.

دو) انتخاب ارز دیجیتال مورد نظر

در این بخش وارد فضای کاری می‌شوید که می‌توانید در آن ارز مورد نظر خود را انتخاب نمایید. همچنین آدرس مرتبط با کیف پولی که سیستم به شما می‌دهد را بایستی کپی کنید که از این طریق بتوانید ارزهای دیجیتال خود را به آن انتقال دهید.

بعد از آنکه ارزها را به کیف پول انتقال دادید، بایستی لحظاتی را برای تایید تراکنش صبر کنید. بعد از گذشت مدت زمان مربوطه، انتقال دارایی‌ها انجام شده و می‌توانید معاملات ارزی خود را شروع کنید.

چگونگی معاملات ارزی در صرافی بایننس

پس از طی کردن تمامی مراحل فوق اعم از ساخت حساب کاربری، فعال‌سازی مراحل مرتبط با تاییدیه هویت، شارژ نمودن حساب با انتخاب ارز دیجیتال مورد نظرتان، حالا بایستی اطلاعات کافی درباره چگونگی معاملات ارزی در صرافی بایننس به دست آورید. جهت انجام ترید و یا معامله در بایننس، بایستی از مارکت ارز دیجیتال مورد نظرتان شروع کنید. برای نمونه اگر چنانچه دارنده بیت کوین هستید و در صدد تبدیل ان به ریپل بر آمدید، بایستی به مارکت‌های بیت کوین وارد شوید. در ادامه یک به یک مراحل آموزش چگونگی معاملات ارزی در بایننس را آموزش می‌دهیم؛

یک) مراجعه به بخش مارکت‌ها

در بخش صفحه نخست بایننس ، بر روی گزینه مارکت کلیک کرده و وارد بخش مارکت‌ها شوید. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، فهرستی از مارکت‌ها را مشاهده می کنید. مارکت مورد نظر را انتخاب کنید که ما در اینجا برای سهولت بیشتر در یادگیری، مارکت بیت کوین را انتخاب کردیم.

با توجه به عکس بالا که شماره گذاری شده است؛

بخش اول) مارکت های بیت کوین در این بخش مشخص شده است که قابلیت معامله با ارز بیت کوین را برای کاربر فراهم می‌کند. بدین معنا که می‌توانید به راحتی بیت کوین خود را به ارزهای دیجیتال دیگر تبدیل نمایید و روند خرید و فروش را اعمال کنید.

بخش دو) در این بخش مارکت‌های بایننس کوین نمایش داده شده است. بدین معنا که قابلیت معاملات ارزی با بایننس کوین امکان پذیر است. به عبارتی می‌توان بایننس کوین خود را به سایر ارزهای دیجیتال تبدیل کنید و یا بالعکس ارز دیجیتال خود را به بایننس کوین تبدیل نمایید. قابل ذکر است که روند معاملات ارزی در این مارکت‌ها کارمزدی با ۲۵ درصد تخفیف را شامل می‌شود.

بخش سوم) در این بخش به مارکت‌های آلت کوین‌ها می‌رسیم. در این قسمت معاملات ارزهای دیجیتال با اتریوم، ریپل و ترون امکان پذیر است. بدین ترتیب که به راحتی می‌توانید اتریوم، ریپل و ترون را به سایر ارزهای دیجیتال تبدیل کرده و خرید و فروش نمایید.

بخش چهارم) به این بخش که مارکت های دلاری گفته می‌شود، امکان معاملات ارزهای دیجیتال با استیبل کوین‌ها فراهم است. استیبل کوین‌ها نیز یک نوع ارز دیجیتال هستند که نرخ ثابتی را دارا می‌باشند و علاوه بر آن به نوعی خطر نوسانات قیمتی در بازار ارزهای دیجیتال جلوگیری می‌نمایند.

دو) ورود به نسخه معاملات جفت ارز دیجیتال مورد نظر

برای نمونه اگر چنانچه کاربران بخواهند از طریق ارز بیت کوین در فضای کاری بایننس، ریپل خریداری کنند، وارد این بخش می‌شوند و با ورود به مارکت‌های بیت کوین و کلیک بر جفت ارز ریپل\بیت کوین (همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است) جفت ارز مورد نظر را انتخاب می‌کنند. در نتیجه با کلیک بر روی گزینه به صفحه معاملات ارزی با ریپل و بیت کوین وارد می‌شوید.

در این بخش فضای کاری معاملات بیت کوین و ریپل برایتان نمایش داده می‌شود که می‌توانید از طریق بیت کوین که همان اندوخته شما است، ریپل بخرید و یا بالعکس اگر اندوخته شما ریپل است، می‌توانید بیت کوین بخرید و بدین صورت خرید و فروش خود را میان این دو ارز اعمال کنید. فضای کاری معاملات ارزی در صرافی بایننس نیز در تصویر زیر آمده است؛

تصویر بالا در مجموع به ۹ بخش تقسیم می‌شود که هر یک را به طور جداگانه توضیح می‌دهیم؛

بخش اول) نوار ابزار بالای تصویر است که وضعیت و یا شرایط جفت ارز را در یک روز گذشته نشان می‌دهد. در تصویر بالا وضعیت بیت کوین با یک ارز دیجیتال، مرتبط با یک روز گذشته مشخص شده است

بخش دوم) فهرست بالای سمت چپ تصویر، فهرست فروش را به کاربر نشان می‌دهد

بخش سوم) در قسمت زیرین فهرست فروش که با اعداد و ارقام سبز رنگ به نمایش درآمده است، سفارشات خرید را میان دو ارز نشان می‌دهد

بخش چهارم) بخش میانی تصویر که با یک نمودار مشخص شده است، تحلیل مبادلات ارزی را به کاربر نشان می‌دهد

بخش پنجم) نوار ابزار زیرین نمودار که از طریق آن می‌توان نوع سفارش خود را انتخاب کرد

بخش ششم) کادر زیرین سمت چپ نمودار فرم سفارش خرید را نشان می‌دهد

بخش هفتم) کادر زیرین سمت راست نمودار فرم سفارش فروش را نشان می‌دهد

بخش هشتم) فهرست بالای سمت راست تصویر، قابلیت انتقال به صفحات سایر ارزهای دیجیتال در این قسمت فراهم شده است

بخش نهم) در کادر سمت راست پایین تصویر، تاریخچه تراکنش ها و معاملات ارزی را به صورت لحظه ای نشان می‌دهد

خرید و فروش در صرافی بایننس؛

مبادلات ارزی در این صرافی به دو حالت انجام می‌شود که عبارتند از؛

یک) خرید و فروش سریع و در کوتاهترین زمان ممکن

دو) خرید و فروش با برنامه از پیش تعیین شده

خرید و فروش سریع و در کوتاهترین زمان ممکن

همانطور که از نامش پیدا است، خرید و فروش در این حالت بسیار سریع و به سهولت انجام می‌شود. فقط کافی است که از داخل فضای کاری معاملات، در بخش کادر خرید و فروش، نوع سفارش را مارکت انتخاب کنیم. بدین ترتیب صرافی به صورت اتوماتیک، قیمت موجود ارز را یافته و مراحل سفارش را تکمیل می‌کند. همانطور که در تصویر زیر بخش خرید و فروش با کادر قرمز رنگ مشخص شده است، می‌توانید به راحتی از این قسمت مبادلات ارزی خود را تکمیل نمایید.

در نوار ابزار کادر خرید و فروش، به خوبی گزینه مارکت مشخص شده است. با درج مقدار ارز مورد نظر خود و تکمیل فرم مربوطه، فرآیند مبادلات ارزی اعمال می‌شود. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، درصدهایی با گزینه‌ی ۲۵درصد، ۵۰درصد، ۷۵درصد و ۱۰۰ درصد نمایش داده شده است که با انتخاب گزینه درصد مورد نظر، مقدار دارایی شما برای خرید ارز مشخص می‌شود. برای نمونه اگر چنانچه گزینه ۱۰۰ درصد را انتخاب کنید، تمامی دارایی شما برای خرید ارز صرف خواهد شد.

خرید و فروش با برنامه از پیش تعیین شده

انتخاب خرید و فروش با برنامه در صرافی بایننس بدین معنا است که تحلیل زمان دار را برگزیدید. برای نمونه درصدد خرید بک ارز دیجیتال با قیمت خاص هستید و یا برای اطلاع از قیمت به یک نقطه خاص، سیستم به صورت اتوماتیک سفارش شما را ثبت و پیگیری خواهد کرد. بدین ترتیب بایستی گزینه لیمیت را در همان کادر مرتبط با خرید و فروش انتخاب کنید. در نتیجه گزینه‌ای در نوار ابزار آن کنار مارکت وجود دارد به نام گزینه لیمیت، با انتخاب این گزینه، حالت خرید و فروش با برنامه به صورت تنظیمات دستی را انتخاب می‌کنید. بدین ترتیب با کلیک بر روی این گزینه و با در نظر گرفتن یک نرخ خاص برای خرید ارز دیجیتال، سیستم سفارش شما را بررسی می‌کند.

سفارش استاپ لیمیت

این گزینه نیز در همان کادر خرید و فروش در کنار گزینه مارکت به خوبی قابل رویت است. سفارش از نوع استاپ لیمیت بدین معناست که برای نمونه به سیستم سفارش می‌دهید که هر زمان که قیمت به رقم مورد نظر رسید، سفارش برای من با رقم درخواست شده ثبت شود. با انتخاب این گزینه و سفارش از نوع استاپ لیمیت حتی در مواقعی که حضور ندارید، خرید و فروش به صورت سیستماتیک برایتان اعمال می‌شود. گفتنی است که اغلب تریدرها برای توقف ضررهای احتمالی از این نوع خرید و فروش بهره می‌برند.

سایر بخش‌های بایننس

فرایند معاملات مارجین؛

قابلیت معاملات مارجین در فضای کاری صرافی بایننس، از دیگر امکانات آن است که از طریق قرض کردن از صرافی اعمال می‌شود که با توجه به ریسک بالای آن به کاربران تازه کار توصیه نمی‌شود.

فرایند معاملات اتی؛

از دیگر قابلیت‌های صرافی بایننس می‌توان به پیش بینی قیمت‌های ارز دیجیتال اشاره کرد که از طریق قراردادهای آتی ایجاد می‌شود و ریسک بالایی را نیز در بر دارد.

فرایند وام دهی صرافی بایننس؛

وام دهی در این صرافی بدین صورت است که می‌توانید با قرار دادن اندوخته خود در اختیار صرافی از سود ثابت آن به صورت سالانه برخوردار شوید.

عضویت در اثبات سهام؛

اثبات سهام به عنوان شیوه‌ای در تایید تراکنش‌های بلاک چین به کار گرفته می شود که برای اعمال آن احتیاجی به سخت افزارهای پیشرفته نیست. روند اثبات سهام بدین صورت است که خریداران با خرید ارز دیجیتال مورد نظر خود و اختصاص دادن آن به سیستم بایننس، در اثبات سهام شرکت کرده و به صورت سالانه مقداری ارز به اندوخته انان اضافه می‌شود.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا دوشنبه 17 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر