موضوعات وبسایت : سیگنال

میزان درآمد تریدر

میزان درآمد تریدر

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 26 بهمن 1400 ساعت 02:42

پیش از هر چیزی بهتر است بدانید، وقتی کسی محدوده دقیق درآمد ترید روزانه را به شما معرفی می کند، احتمالا جدی نیست! چرا که درآمد حاصل از ترید روزانه، تحت تاثیر عوامل مختلفی اعم از میزان سرمایه اولیه، مخارج ماهانه، مالیات ها و …. قرار دارد.

بر اساس آمار glassdoor.com، از درآمد بیش از 1692 ترید متوسط ملی، ترید درآمد روزانه، 89،496 دلار بوده است. ممکن است این میزان درآمد در سال، درآمد غیر قابل باوری به نظر نرسد چرا که شغل های دیگری نیز وجود دارند که درآمد مشابهی دارند که ممکن است درجه ریسک و تعهد در آنها به نسبت پایین تر باشد.

به نظر شما درآمد عوامل بزرگ بازار از طریق ترید روزانه چقدر است؟ یک تریدر در بانک آمریکا می تواند سالیانه 275 هزار دلار، در morgan Stanley 276 هزار دلار و در citi1 درآمد فوق العاده 435 هزار دلاری داشته باشد. مسلما مدیران صندوق پوشش ریسک خصوصی و مدیران مالی که درآمد خالص بالایی دارند، می توانند درآمد بیشتری داشته باشند اما موضوع مورد بحث بر تریدرهای فعالی تمرکز دارد که از حرفه خود امرار معاش می کنند.

ریسک کردن تریدرها بر روی سرمایه

فاکتور مهمی که می تواند بر درآمد بالقوه و طول عمر شغلی تأثیر بگذارد، این است که آیا معاملات روزانه شما به صورت مستقل صورت می گیرد یا از طریق موسساتی مانند بانک یا صندوق های تامینی.

تریدرهایی که در یک موسسه کار می کنند مزیت ریسک نکردن بر روی پول خود را دارند و همچنین با دسترسی به اطلاعات و ابزارهای سودمند، سرمایه به دست می آورند. با این حال، برخی از شرکت های معامله گری مستقل، به تریدرهای روزانه اجازه می دهند تا به پلتفرم و نرم افزار خود دسترسی پیدا کنند اما این موضوع نیازمند این است که تریدرها بر روی سرمایه خود ریسک کنند.

3 فاکتور مهمی که در درآمد بالقوه به تریدر روزانه کمک می کند

  • بازارهایی که در آن معامله می کنید: بازارهای مختلف دارای مزایای مختلفی هستند. سهام، به طور کلی پرکاربرد ترین طبقه دارایی است. افراد می توانند معاملات خود را با سرمایه کمتر با سایر دارایی ها مانند معاملات آتی یا فارکس، شروع کنند.
  • چه میزان سرمایه دارید: اگر با 3000 دلار سرمایه شروع کنید، درآمد بالقوه شما بسیار کمتر از کسی است که از 30،000 دلار شروع می کند.
  • زمانی که صرف می کنید: تعداد کمی از تریدرها در چند روز یا چند هفته به موفقیت می رسند، چرا که توسعه استراتژی های سودمند معامله گری، سیستم ها و رویکردها سال ها زمان می برد.

در دنیای واقعی بیش از 90% تریدرهایی که به صورت شخصی در این صنعت شروع به فعالیت می کنند، شکست می خورند. به جای اینکه به ماشین حساب مهندسی خود اعتماد کنید و مدام روی این موضوع متمرکز شوید که چقدر در طول یک سال درآمد خواهید داشت باید به خود ثابت کنید که در هر ماه و هر روز تریدهای سود آور داشته باشید. پیش از آنکه تمام پس انداز خود را نقد کنید ابتدا از خود بپرسید: آیا با سرمایه کم می توان سود به دست آورد؟ و سوال دیگر اینکه چرا می خواهید ریسک کنید و در مقابل ریسکی که متحمل می شوید چه پاداشی دریافت خواهید کرد؟

اگر نتوانید با 5 هزار دلار سرمایه در این صنعت درآمد ثابتی داشته باشید، با ترید 500 هزار دلار سرمایه نیز درآمدی نخواهید داشت. اگر کسی به شما گفت برای پول درآوردن لازم است پول خرج کنید، توجهی نکنید!

بازار سهام و ارز تنها جایی است که اگر مراقب نباشید، سرمایه شما سریع تر از هر ابزار سرمایه گذاری دیگری به شما ضرر وارد می کند.

طبق خبری که در سایت marketwatch.com منتشر شده است، تریدری که با نام مستعار “jpark” با سرمایه 600 دلاری وارد این حرفه شده است، سرمایه اش به 100هزار دلار رسیده است، این به معنای بازگشت 16،600 درصدی می باشد!

اما باید به چند نکته توجه داشت:

  • این تریدر به سرعت به این سود نرسیده و بیش از 3 سال است که وارد این حرفه شده است.
  • تلاش و کوشش همواره راز موفقیت در زندگی است.
  • باید در نظر داشت که او زمان زیادی را برای بررسی تریدهای خود صرف کرده است.

اگر در مورد ترید، تصمیم جدی دارید نگران تزریق حجم بزرگ سرمایه نباشید، از کم شروع کنید و تجربه کسب کنید. اگر در کاری که انجام می دهید علاقه و تلاش کافی به خرج دهید، به سود می رسید. نگران این نباشید که درآمدتان در طول یکسال چقدر خواهد بود، ابتدا تمرکز خود را بر روی پرداخت مخارجی مانند قبض تلفن، قسط ها و اجاره خانه بگذارید، سپس روال کار را درک خواهید کرد.

فاکتورهای مهم در درآمد بالقوه یک تریدر روزانه چیست؟

بازارهایی در آن سرمایه گذاری می کند، میزان سرمایه ای که دارد، زمانی که صرف می کند.

درآمد عوامل بزرگ بازار از طریق ترید روزانه چقدر است؟

یک تریدر در بانک آمریکا می تواند سالیانه 275 هزار دلار، در morgan Stanley 276 هزار دلار و در citi1 درآمد فوق العاده 435 هزار دلاری داشته باشد.

طبق خبری که در سایت marketwatch.com منتشر شده است، تریدری با نام مستعار”jpark” با سرمایه 600 دلاری وارد این حرفه شده است به 100هزار دلار رسیده است، این به معنای بازگشت 16،600 درصدی!

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا شنبه 29 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر