موضوعات وبسایت : سیگنال

نحوه فروش سهام در ایزی تریدر

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 10 آذر 1399 ساعت 01:32

arsal-sfarsh-dr-aizi-tridr_1f2xz3g.png

از آیکون جستجو در نوار ابزار نماد مورد نظر را انتخاب کنید. با کلیک بر روی آیکون خرید در پنجره جزییات نماد، پنجره ارسال سفارش نمایش داده می شود. علاوه بر این روش با انتخاب هر نماد در دیده بان یا سبدبان ایزی تریدر امکان ارسال سفارش خرید و فروش ایجاد می شود. در پنجره ارسال سفارش ابتدا تعداد و قیمت را ثبت کنید سپس سفارش خود را ارسال نمایید. در نظر باشید حداقل مبلغ خرید برای کاربران سامانه‌های آنلاین برای نمادهای فعال در بازار بورس تهران و فرابورس ایران پنج میلیون ریال می‌باشد. لطفا با توجه به محاسبات ماشین حساب موجود در پنل ارسال سفارش، سفارش خرید خود را به گونه‌ای وارد کنید که مبلغ آن حداقل پنج میلیون ریال + کارمزد خرید باشد.

در ایزی تریدر شما علاوه بر امکان ارسال لحظه ای سفارش می توانید از

پیش نویس سفارش

استفاده کنید.

asd_8eu9t4.jpg

در نسخه موبایل ایزی تریدر بعد از جستجو و انتخاب نماد، پنجره ارسال سفارش نمایش داده می شود.

2_18tpwop.jpg

ارسال سفارش پیشرفته ایزی تریدربرای ارسال سفارش پیشرفته ابتدا تیک مربوط به این قابلیت را فعال نمایید.

333333333_1c32hd6.jpg

اعتبار زمانیبا استفاده از این قابلیت می توانید اعتبار زمانی سفارش را تغییر دهید

روز:

سفارش شما بعد از ثبت در سامانه فقط یک روز معتبر خواهد بود و درصورتیکه سفارش انجام نشود بعد از یک روز به صورت خودکار از سامانه حذف خواهد شد.

• معتبر تا تاریخ:

با توجه به تاریخی که مشخص می کنید سفارش شما در سامانه معتبر خواهد بود و در صورتی که تا پایان ساعت معاملات بورس در تاریخ تعیین شده معامله صورت نگیرد از سیستم معاملات بورس حذف می شود.

• معتبر تا لغو:

در صورتیکه از این آیتم استفاده کنید تا زمانیکه سفارش را خودتان لغو کنید؛ معتبر خواهد بود. توجه داشته باشید در شرایطی که اقدام به ارسال سفارش بر روی نمادی کنید که متوقف شود، امکان حذف سفارش تا زمان بازگشایی نماد وجود نخواهد داشت.

• انجام و حذف:

با وارد شدن سفارش به سیستم معاملات بورس ، هر اندازه از سفارش که همان لحظه قابل انجام باشد، انجام می شود و بقیه سفارش از سیستم حذف می شود. به عنوان مثال ، اگر تعداد ۱۰۰۰۰ سهم سفارش گذاری شده باشد، در صورتی که سفارش از نوع خرید باشد و فقط ۱۰۰ سهم برای فروش در سیستم وجود داشته باشد، فقط تعداد ۱۰۰ خرید انجام می شود و ۹۹۰۰ سهم دیگر از سیستم بورس حذف می شود، توجه داشته باشید در چنین شرایطی وضعیت سفارش شما "انجام شد" خواهد بود.

حجم نمایشی در ایزی تریدرسرمایه‌گذار ممکن است به دلایلی تمایلی به نمایش همه‌ی حجم مورد نظر خرید یا فروش خود را در سامانه معاملاتی نداشته باشد. در این صورت با وارد نمودن حداقل ۳۰ درصد از حجم مورد نظر خود در این بخش امکان دیدن تعداد محدودی از سفارش خود را به سایر کاربران می‌دهد؛ به عنوان مثال سرمایه‌گذار تصمیم دارد تعداد ۱۰۰۰۰سهم از نمادی را خریداری کند. بنابراین می تواند در بخش حجم نمایشی تعداد ۳۰۰۰ سهم را مشخص نموده است. پس از ارسال سفارش خرید، آنچه در جدول عرضه و تقاضا برای سایر کاربران آنلاین قابل مشاهده است، سفارش خرید ۳۰۰۰ سهم از آن نماد است. ۷۰۰۰ سهم دیگر برای سایر کاربران غیرقابل مشاهده (Hidden) خواهد بود. در زمانی که صف خرید یا صف فروش در سامانه معاملاتی وجود دارد، استفاده از حجم نمایشی توصیه نمی‌شود، زیرا سفارش کاربر به اندازه حجم نمایشی (در مثال قبل ۳۰۰۰ سهم) انجام می‌شود و مابقی آن (۷۰۰۰ سهم دیگر) به انتهای صف می‌رود. دقت نمایید که حجم نمایشی بایستی بیشتر از ۱۰۰۰ سهم در نماد مورد نظر باشد.

✅ لازم به ذکر است استفاده از این قابلیت در حال حاضر برای سهام های بورسی امکان‌پذیر نمی‌باشد.

ماشین حساب ایزی تریدربا فعال کردن ماشین حساب در پنل ارسال سفارش ایزی تریدر امکان استفاده از این ابزار فراهم می شود. برای استفاده از ماشین حساب ابتدا قیمت سهم را مشخص نموده و سپس مبلغی مورد نظرتان برای خرید یک سهم را مشخص کنید. ماشین حساب تعداد سهم را برای شما محاسبه می کند.

2222_1n13h0o.jpg

در ماشین حساب ایزی تریدر دو آیتم قدرت خرید و حداقل خرید را مشاهده می کنید.

حداقل خرید: این آیتم مبلغ سفارش شما را ۵۰۰ هزار تومان + کارمزد خرید، معادل با حداقل ارزش ریالی سفارش انتخاب می کند.

قدرت خرید: قدرت خرید شما و کارمزد معامله را در نظر می گیرد و حداکثر تعدادی سهمی که با مانده حسابتان می توانید بخرید را نمایش می دهد.


مقالات مرتبط:

واریز وجه در ایزی تریدر
آشنایی با ایزی تریدر کارگزاری مفید
ویرایش سفارش در ایزی تریدر

انتشار یافته در: 28 / 12 / 2019

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا جمعه 14 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر