موضوعات وبسایت : سیگنال

افزونه آساتریدر برای کروم

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 17 اسفند 1400 ساعت 11:13

برای سرمایه گذاری در بورس وجود یک نرم افزار آنلاین معاملاتی بسیار مهم و ضروری است. نرم افزار معاملات آنلاینی که بتواند امنیت و سرعت را در معاملات بورسی فراهم کند.

برای اکثر افراد فعال در بازار سرمایه اتفاق افتاده که گاهی در زمان استفاده از نرم‌افزارهای مختلف و ارسال سفارش، با تاخیر یا مشکلات دیگر مواجه شوند.

عموماً همه افراد در زمان بروز این اتفاق، کارگزاری ها و ارائه دهندگان سرویس های معاملاتی را مقصر می دانند؛ اما باید بدانید که همیشه اینگونه نیست. گاهی اوقات این اتفاقات از رایانه یا اینترنت خودمان است. گاهی نیز مشکل از سامانه است؛ اما بهترین روش برای پیگیری و دریافت نتیجه مطلوب چیست؟

در این مطلب قصد داریم روش هایی را که در درک بهتر مشکل و پیگیری ساده تر آن ها به ما کمک می کند، با هم مرور کنیم.

گجت آساتریدرآگاه

شرکت ویستا سامانه آسا اقدام به ایجاد یک ابزار (یا در اصلاح کامپیوتری Extensions) برای بررسی وضعیت سیستم و پایائی آن کرده است. این ابزار “گجت آساتریدرآگاه” است که موارد متعددی را بررسی می کند از جمله:

  1. کیفیت اینترنت
  2. حافظه RAM
  3. پردازنده
  4. وضعیت اتصال به سرورهای آساتریدرآگاه
  5. تعداد تب های مرورگر

و…

نکته ۱: این  بررسی جز در مواردی نظیر وضعیت “اتصال به سرورهای آساتریدرآگاه” و “تعداد تب ها با دامنه آگاه” مربوط به وضعیت کلی سیستم شما ست. یعنی اگر در زمان استفاده از هر سایت یا سامانه ای با مشکلی مواجه شدید،  ابتدا می توانید سیستم خود را از این طریق بررسی نمایید.

طریقه نصب گجت آساتریدرآگاه

نصب نرم‌افزار بسیار آسان است و تنها با چند کلیک ساده در مرورگر خود می‌توانید نسبت به نصب گجت آساتریدرآگاه اقدام نمایید.

نکته: در حال حاضر این گجت تنها قابل نصب و استفاده بر روی مرورگر گوگل کروم (google chrome) است؛ اما به زودی بر روی مرورگر فایرفاکس (FireFOX) نیز قابل استفاده خواهد بود.

گجت آساتریدرآگاه جزو اکستنشن های مرورگر کروم محسوب می‌شود. لذا برای نصب آن لازم است از قسمت بالا سمت راست مرورگر کروم روی سه نقطه کلیک نمایید. سپس از نوار باز شده روی گزینه More tools کلیک و وارد بخش Extension شوید.

در صفحه باز شده از قسمت بالا سمت چپ صفحه روی علامت سه خط در کنار عبارت Setting (تنظیمات) کلیک کنید و گزینه Open Chrome web store را در انتهای نوار باز شده انتخاب کنید.

پس از وارد شدن به صفحه Chrome web store در بخش جستجو (Search The Store) کلمه ASA یا Asa Trader را جستجو کنید. پس از مشاهده گجت روی گزینه Add to chrome کلیک کرده و در پاپ آپ (pop up) نشان داده شده در بالای صفحه گزینه Add Extension را انتخاب نمایید.

ویدئوی آموزشی نصب گجت آساتریدرآگاه

نحوه استفاده از گجت آساتریدرآگاه

پس از نصب گجت، در زمان بروز مشکل در خصوص دریافت لحظه ای اطلاعات در سامانه معاملاتی، وارد گجت شده و موارد یادشده را بررسی نمایید.

همچنین اگر در زمان استفاده از سامانه آساتریدرآگاه به مشکلی برخورد کردید، می‌توانید از طریق بخش “ارسال اطلاعات به پشتیبانی”، اطلاعات موجود در گجت را برای بررسی بیشتر به بخش پشتیبانی کارگزاری آگاه ارسال کنید.

بررسی دقیق‌تر با دانلود نرم افزار AnyDesk

گاهی برای بررسی مشکل لازم است تیم پشتیبانی با روشی امکان مشاهده سیستم شما را داشته باشند. در این شرایط لازم است که نیروی پشتیبان بر روی سیستم مشتری ریموت کند.

نرم‌افزار AnyDesk نرم‌افزاری است که به‌منظور دسترسی شخصی در نقطه‌ای دیگر بر رایانه شما ساخته‌شده است و امکان انجام ریموت را بر روی سیستم دیگر فراهم می کند.

در زمان بروز این‌گونه خطاها همکاران پشتیبان می‌توانند از طریق این نرم‌افزار به سیستم شما دسترسی داشته و جزئیات رایانه شما را موردبررسی قرار دهند.

لذا پیشنهاد می‌شود علاوه بر نصب گجت آساتریدرآگاه، نرم افزار AnyDesk را نیز در کامپیوتر خود داشته باشید تا در زمان مقتضی بتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا یکشنبه 16 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر