موضوعات وبسایت : سیگنال

سیگنال تریدینگ ویو

سیگنال تریدینگ ویو

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 06 فروردین 1401 ساعت 19:17

توضیحات

تریدینگ ویو را میتوان جدیدترین نسل از پلتفرم‌های معاملاتی مبتنی بر دنیای وب دانست. سایتتریدینگ ویو یکی از بهترین و بزرگترین  ارائه‌دهنده‌ی نمودارهای قیمتی و ابزارهای مرتبط با بازارهای مالی جهانی میباشد.با تهیه اشتراک اکانت تریدینگ ویو بستری حرفه‌ای و جامع برای تحلیل تکنیکال در بازارهای مالی و جهانی مختلف مانند فارکس ، بازارهای سهام بین المللی ، معاملات آتی، بیت کوین و ارزهای دیجیتال در اختیار معامله‌گران قرار می‌ گیرد.  استفاده از نمودارها ، اندیکاتورها و بسیاری از امکانات دیگر که در این پلتفرم وجود دارد برای هر تریدر تازه کار و حرفه ای مفید و موثر می باشد.

ابزارهای تحلیل تکنیکال فراهم شده در سایتTRADINGVIEW بسیار پیشرفته‌تر از موارد مشابه خود و همچنین سایر پلتفرم‌های تحلیل تکنیکال مانند متاتریدر است. شما برای استفاده از امکانات  حرفه ای و  بی نظیر این پلتفرم جهانی نیازمند داشتن یک اشتراکاکانت تریدینگ ویو  حرفه ای می باشید.

انواع اکانت تریدینگ ویو

 سایت تریدینگ ویو دارای سه اکانت پرو ، اکانت پرو پلاس و اکانتتریدینگ ویو پریمیوم می باشد. اکانت پریمیوم بهترین و پر امکانات ترین اکانت در بین سه اکانت یاد شده می باشد. ( با توجه به تخفیف ویژه ای که مجموعه سیگنالی تریدینگ روی اکانت پرمیموم می دهد و امکانات بسیار بیشتر این اکانت در مقایسه با سایر اکانتهای موجود ، اکانت پرمیموم ، اکانت محبوب بیشتر تحلیلگران و تریدرهای بازارهای مالی می باشد. )

شما جهت مشاهده‌ی تایم فریم ای حرفه ای و  تایم فریم‌هایی غیر از تایم فریم‌های پیش فرض و استفاده‌ی همزمان از چندین اندیکاتور/ اسیلاتور و یا سِت کردن چندین هشدار به طور همزمان و بسیاری امکانات دیگر نیاز به استفاده از نسخه‌های پرو، پرو پلاس و  اکانت  پریمیوم دارید که مبلغی به صورت ماهیانه بابت استفاده از امکانات بی نظیر آن باید پرداخت نمایید.

اگرچه کار با پلتفرم  و سایتTRADINGVIEW ساده است اما در ابتدا ممکن است برای تازه‌کاران کمی گیج کننده به نظر برسد. لذا در صورتیکه تجربه کار با پلتفرم و سایت تریدینگ ویو را ندارید توصیه میشود پس از خریداکانت از آموزشهای فراوان این پلتفرم که در اینترنت موجود می باشد استفاده کنید.

قیمت خرید اکانت تریدینگ ویو

قیمت خرید اکانت تریدینگ ویو در اشتراک های مختلف متفاوت می باشد.  اکانتهای سایت TRADINGVIEW با توجه به تفاوتها و امکانات هریک از اکانت ها،  قیمتی معادل 15 دلار تا 60 دلار در ماه را دارند. قیمت اکانت یکماه پریمیوم  60 دلار در ماه و یا حدودا” معادل 55 یورو در ماه می باشد.  مجموعه سیگنالی تریدینگ بعنوان ارائه کننده جهانی بهترین سیگنال های ارز دیجیتال  در حال حاضر این  امکان را فراهم نموده است که شما اشتراکاکانت تریدینگ ویو را با قیمتی بسیار پایین تر از قیمتهای رسمی درج شده در سایت TRADINGVEIW تهیه نمایید.

 شرایط  خرید اکانت تریدینگ ویو  و ویژگی های اکانت ها 

  1. تعداد اکانت های ارائه شده محدود، و قیمت اکانت تریدینگ ویو ارائه شده در هر زمانی ممکن است تغییر و یا افزایش پیدا کند.
  2. پس از خرید اکانت  از سیگنالی تریدینگ ، فعال سازی اشتراک  شما بین 24 تا 96 ساعت بطول خواهد انجامید. اطلاعات اشتراک به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
  3. کاربر باید اطلاعات خود و علی الخصوص آدرس ایمیل و آیدی تلگرام خود را بصورت کامل و صحیح وارد نماید. مسئولیت از این بابت کاملا” و تماما”بعهده کاربر می باشد. در صورتیکه آیدی تلگرام ندارید عبارت NOTELEGRAM را در  فیلد پرداخت مربوطه  درج نمایید.
  4. طول مدت اشتراک اکانت های یکماه تریدینگ ویو با توجه به فاصله فعال سازی و ارائه سرویس حدودا” بین 28 تا 30 روز می باشد.
  5. کلیه اکانتهای ارائه شده ،در مقایسه با قیمت رسمی آن معمولا” بین 10 تا 80 درصد تخفیف خواهند داشت. از فرصتها در لحظه استفاده کنید.
  6. کلیه اکانت های صادر شده  یکماه می باشند. در صورت و جود لایسنس شما میتوانید با قیمتهای ارائه شده در سایت ، مجدادا” یک اکانت  یکماه جدید خریداری نمایید.
  7. در حال حاضر مجموعه سیگنالی تریدینگ بهترین قیمت خرید اکانت تریدینگ ویو  را ارائه می نماید این قیمت بسیار پایینتر از قیمت رسمی این اکانت در سایت TRADINGVIEW می باشد.
  8. اکانتهای یکماه تریدینگ ویو از نوع تریال می باشند.( هزینه دریافت شده بابت صدور این اکانت می باشد ) در اکانت های یکماه لازم و ضروریست که  فقط از روی یک دستگاه  به سایت تریدینگ ویو متصل شوید. اگر اکانت یکماه مناسب شما نیست پیشنهاد ویژه ما استفاده از اکانت یکساله تریدینگ ویو می باشد که محدودیت اتصال فقط یک سیستم را ندارد و در حال حاضر با تخفیفی شگفت انگیز و قیمتی بسیار ویژه و پایینتر از قیمت دلاری ارائه می گردد. این یک فرصت همیشگی نیست.

نحوه پرداخت و خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید و پرداخت در این سایت از طریق کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب و همچنین از طریق بیت کوین و لایت کوین امکان پذیر می باشد. جهت خرید با ارزهای معتبر بین المللی و خرید از طریق کارتهای بانکی بین المللی مانند مستر کارت و ویزا کارت می توانید از سایت انگلیسی و بین المللی گروه سیگنالی تریدینگ به آدرس BitcoinTradingSignal.Net استفاده نمایید. همچنین شما از طریق سایت یاد شده می توانید با بیت کوین و بیش از 30 نوع ارز دیجیتال و آلت کوینها اقدام بخرید نمایید. این سایت قابلیت پذیرش و قبول پرداخت با پولهای آنلاین و دیجیتال از جمله وبمانی ، اسکریل ، پی پل و انواع دیگر را دارد. پس از خرید اطلاعات اکانت مانند نام کاربری و پسورد اکانت به آیدی تلگرامی شما ارسال خواهد شد. بنابراین طی 24 تا 96 ساعت آینده تلگرام خود را بررسی و در صورت لزوم با پشتیبان تلگرامی ما در ارتباط باشید.

قوانین و مقررات خرید و شرایط استفاده از سرویس

کاربر گرامی از آنجا که اکانت های یکماه ارائه شده، اکانتهای تریال می باشند امکان تمدید آنها با قیمت فعلی مقدور نمی باشد. بنابراین در پایان ماه شما می توانید مجدادا” جهت تهیه یک اکانت یکماه جدید با قیمت اعلام شده در سایت اقدام نمایید و یا از اکانت های یکساله تریدینگ ویو که قاعدتا” نیاز به تمدید بصورت ماهانه را ندارند استفاده نمایید. در حال حاضر سیگنالی تریدینگ اکانتهای یکساله وبسایت تریدینگ ویو را با قیمتی بسیار پایین تر از قیمت رسمی سایت تریدینگ ویو ارائه می نماید. این یک فرصت و تخفیف ویژه است. بنابراین از فرصتها در لحظه استفاده نمایید. در استفاده از هر دو نوع اکانت های یکماه و سالیانه ، کاربر می بایست هویت ایرانی خود را پنهان و موارد امنیتی لازم را که به هنگام دریافت اکانت اعلام می گردد را رعایت نماید. اکانت های یکساله وبسایت تریدینگ ویو از طریق این لینک با قیمتی ویژه قابل تهیه می باشند. در صورتیکه قبل از خرید سوال احتمالی دارید می توانید از طریق سیستم تیکتینگ وبسایت و همچنین پشتیبان تلگرامی ما در میان بگذارید.

هرگونه خرید و یا استفاده از سرویسها ، محصولات و اشتراک های گروه سیگنالی تریدینگ به معنای مطالعه و پذیرش قوانین و مقررات خرید و همچنین راهنمای سرویس و راهنمای استفاده از اکانت تریدینگ ویو می باشد. سیگنالی تریدینگ مجاز است در هر زمان ، بنا بر سیاستها و شرایط فنی و غیر فنی خود ، یا سایر موارد احتمالی نسبت به توسعه ، بهبود ، تغییر ، قطع و یا افزایش سرویس ها و محصولات خود ، بدون نیاز به اعلام قبلی اقدام نماید.

سیگنالی تریدینگ

ارائه کننده بهترین سیگنالهای ارز دیجیتال از جمله سیگنال بیت کوین و سیگنال آلت کوینها شامل سیگنال بایننس، سیگنال پولونیکس، سیگنال بیترکس و سیگنال کوکوین و ارائه دهنده اشتراک اکانت سایت تریدینگ ویو با بهترین قیمت در جهان و تخفیف های ویژه

با سیگنالی تریدینگ از فرصتها در لحظه استفاد کنید. آینده از آن شماست.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا سه‌شنبه 11 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر