موضوعات وبسایت : سیگنال

برنامه نویسی تریدینگ ویو

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 10 بهمن 1400 ساعت 21:12

همونطور که همه دوستانی که در زمینه تحلیل و مبادله ارزهای رمزنگاری شده فعالیت می کنن می دونن یکی از بهترین ابزارهایی که برای تحلیل نمودارهای قیمتی این ارزها وجود داره سایت تریدینگ ویو(Tradingview) هست.

مشکلی که وجود داره هزینه بالای استفاده از خدمات تکمیلی این سایت هست که با توجه به مشکلات پرداخت ارزی باعث میشه اکثریت کاربران ایران برای خرید اون اقدام نکنن. در شکل زیر هزینه خدمات مختلف این سایت برای کاربران نشان داده شده است.

Tr1.png

هزینه های خرید اکانت های مختلف سایت تریدینگ ویو

یکی از بزرگترین مشکلات و محدودیت هایی که استفاده از اکانت مجانی تریدینگ ویو برای کاربران دارد محدود شدن تعداد اسیلاتورها و اندیکاتورهای مورد استفاده به سه عدد می باشد. برای رفع این مشکل تیم ما تعدادی از اندیکاتورها و اسیلاتورهای پر استفاده را ترکیب نموده تا کاربران بتوانند با وجود این محدودیت تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را از نمودار استخراج نمایند. در ادامه اندیکاتورها و اسیلاتورهای تهیه شده معرفی شده اند.

اندیکاتور ایچیموکو، باند بولینجر، پیوت پوینت، سه عدد میانگین متحرک و سه عدد میانگین متحرک نمایی. (Ichimoku, Bollinger Bands, Pivot Point, 3 MA and 3 EMA)

همانطور که از اسم این اندیکاتور مشخص است تقریبا تمامی اندیکاتورهای مورد نیاز یک تریدر را در خود دارد.

در لینک زیر می توانید این اندیکاتور را روی نمودار داخل سایت تریدینگ ویو مشاهده کنید.

لینک اندیکاتور 

در شکل زیر تصویری از این اندیکاتور روی نمودار نشان داده شده است.

tr2.png

اسیلاتور ترکیبی سه عدد RSI با قابلیت تنظیم روی بازه های زمانی مختلف به همراه دو عدد EMA روی آن. (Three multi time-frame RSI and two EMA on it)

همانطور که در اسم این اسیلاتور اشاره شده سه عدد RSI با قابلیت تنظیم دوره زمانی متفاوت از دوره فعال نمودار در این اسیلاتور گنجانده شده است. علاوه بر این دو عدد EMA روی اولین RSI قرار داده شده است.

در لینک زیر می توانید این اسیلاتور را روی نمودار داخل سایت تریدینگ ویو مشاهده کنید.

لینک اسیلاتور 

در شکل زیر تصویری از این اسیلاتور روی نمودار نشان داده شده است.

Tr3.png

اسیلاتور ترکیبی دو عدد Stochastic با قابلیت تنظیم روی بازه های زمانی مختلف و مک دی . ( Two multi time-frame Stochastic and MACD)

همانطور که در اسم این اسیلاتور اشاره شده دو عدد Stochastic با قابلیت تنظیم دوره زمانی متفاوت از دوره فعال نمودار در این اسیلاتور گنجانده شده است. علاوه بر این نمودار MACD نیز در این اسیلاتور گنجانده شده است.

نکته ای که باید به آن توجه نمود عدم تطابق مقادیر Stochastic و MACD  می باشد که باعث می شود نتوان آنها را روی یک چارت نمایش داد. به همین دلیل برای رسم آنها در یک نمودار یک ضریب بزرگنمایی برای MACD در نظر گرفته شده است. جهت عدم تداخل MACD و نمودارهای Stochastic یک ضریب جابجایی(offset) نیز در اندیکاتور گنجانده شده تا بتوان نمودار را جابجا نمود.

توجه: قابلیت تنظیم ضریب خودکار در این اندیکاتور گنجانده شده است ولی استفاده از آن باعث میشود ضریب های مختلفی در قسمت های مختلف نمودار اعمال شود که تشخیص همگرایی و واگرایی را به خصوص بر اساس هیستوگرام با خطا مواجه خواهد کرد.

توجه: در مواقعی که مقادیر نمودارها تفاوت زیادی داشته باشد باید ضریب بزرگنمایی دوباره تنظیم شود. (این مقدار می تواند از 0.00000001 تا 1000 برای نمودارهای مختلف تغییر کند. به طور مثال عدد مناسب برای نمودار بیت کوین 0.00000002 می باشد در حالی که برای ارز STEEM مقدار مناسب 10 می باشد)

در لینک زیر می توانید این اسیلاتور را روی نمودار مشاهده کنید.

لینک اسیلاتور 

در شکل زیر تصویری از این اسیلاتور روی نمودار داخل سایت تریدینگ ویو نشان داده شده است.

Tr4.png

در شکل زیر نموداری با تمامی این ابزارها نشان داده شده است. با کلیک روی لینک نمودار در محیط تریدینگ ویو نشان داده می شود. (نمودار در محیط تریدینگ ویو)

tr5.png

ابزارهای دلخواه شما

می توانید بر اساس استراتژی معاملاتی خود اندیکاتور یا اسیلاتور مورد نیاز خود را به ما سفارش داده و به راحتی از آن در محیط تریدینگ ویو با اکانت رایگان استفاده کنید.

نحوه تهیه این ابزار ها

برای دسترسی به این ابزارها کافیست به اکانت تلگرام @amir_mobini پیام دهید. هر یک از این ابزارها را می توانید برای مدت نامحدود به مبلغ 400000 ریال (چهل هزار تومان) خریداری و استفاده نمایید.

نیاز به امکانات بیشتری دارید؟

ما امکان فعال کردن دوره تریال 30 روزه اکانت پرمیوم تریدینگ ویو را با هزینه حدود هفتاد هزار تومان برای شما داریم. برای تهیه می توانید به اکانت تلگرام @amir_mobini پیام دهید.

(متاسفانه چند روزه تریدینگ ویو یه آپدیت امنیتی جدید داده که اکانت ها را سریع غیر فعال می کنه. فعلا نمی تونم اکانتی بدم به دوستان)

به امید معاملاتی پرسود برای شما

امیر مبینی

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا شنبه 15 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر