موضوعات وبسایت : سیگنال

آموزش stop limit در بایننس

آموزش stop limit در بایننس

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 21 آبان 1399 ساعت 14:54

در بازار خرید و فروش هر کالایی ممکن است قیمت کالای خریداری شده دچار افت قیمتی شود و شما با ضرر مواجه شوید. سرمایه گذاران معمولا از نوعی سفارش به نام Stop Loss استفاده می کنند. به این معنا که ما برای کالایی که خریداری می کنیم ( در اینجا ارزهای مجازی ) یک حد ضرر تعیین میکنیم. به عنوان مثال فرض میکنیم یک ارز را در قیمت ۲۰ دلار خریداری میکنیم و بعد از خرید ما قیمت آن ارز ریزش می کند و رفته رفته به حدود ۱۵ دلار می رسد. در چنین شرایطی سفارشات Stop limit که خوشبختانه در صرافی بایننس وجود دارد به داد ما می رسد. به این صورت که هنگام خرید یک سفارش stop limit با حد ضرر ۱۸.۵ یا ۱۹ دلار تعیین میکنیم. تا اگر ارز مورد نظر قرار است وارد کانالا نزولی شود با ضرر اندک و مشخص ارز خریداری شده را بفروشیم و بیشتر ضرر نکنیم.

در ابتدا اگر هنوز اکانت بایننس ندارید. اگر دوست داشتین میتونید برای حمایت از این چنین مقالات با لینک رفرال بنده یک اکانت بایننس بسازید. اگر هنوز با نحوه ثبت نام و کار با بایننس آشنا نیستید مقاله دیگر من رو مطالع کنید : معرفی و آموزش ثبت نام و کار در بایننس

به تصویر زیر نگاه کنید‌:‌

nvckyoj7r15e.pngمفهوم سفارشات Stop loss

جفت ارز BTC/USDT ‌( بیت کوین به دلار تتر ) را در نظر بگیرید. فرض کنیم مقدار 0.012BTC را با قیمت 8182USDT خریداری کرده ایم.

ctlqpafong9x.pngخرید 0.012 بیت کوین به ارزش 98.184USDT

بعد از این خرید ما احتمال اینکه بیت کوین وارد کانال نزولی شود را در نظر میگیریم. پس یک سفارش Stop limit با قیمت 7980USDT در نظر میگیریم. خب این سفارش را زمانی اجرا میکنیم که قیمت بیت کوین به 7990USDT یا پایین تر رسید.

خب وارد تب Stop-limit میشویم . و در قسمت Sell BTC سفارش خود را ثبت میکنیم. طبق مثال بالا گزینه ها رو مطابق زیر پر میکنیم :

w3ljklddi1ln.png

گزینه Stop : حد ضرر . سفارش در این قیمت یا پایین تر اجرا میشود

گزینه Limit : قیمت فروش . قیمتی که میخواهیم ارزمان را به فروش برسانیم

گزینه amount : مقدار ارزی که میخواهیم به فروش برسانیم

خب در این مقال دیدم که خب در این مقال دیدم که خب در این مقال دیدم کهخب در این مقال دیدم کخب در این مقال دیدم خب در این مقال دیدمخب در این مقال دیدخب در این مقال دیخب در این مقال دخب در این مقال خب در این مقالخب در این مقاخب در این مقخب در این مخب در این خب در اینخب در ایخب در اخب در خب درخب دخب خبر خدر دردبعد از زدن دکمه Sell پیغامی مشابه پیغام زیر مشاهده میکند

dwaqta5akdg2.pngاگر قیمت به ۷۹۹۰ یا پایینتر سقوط کند . سفارشی مقدار ۰.۰۱۲ بیت کوین به قیمت ۷۹۸۰ به ثبت خواهد رسید

خب در این مقال دیدم که اگر پس از خرید ما، بیت کوین وارد کانال نزولی شود ما فقط ۲.۴USDT ضرر می کنیم. در صورتی که اگر معاملات Stop loss نبود ممکن بود متحمل ضرر سنگین تری شویم.

خب تا اینجای کار هدف ما این بود که اگر بیت کوین وارد کانال نزولی شود متحمل ضرر سنگینی نشویم .

بر عکس این قضیه نیز ممکن است اتفاق بیوفتد یعنی ممکن است بیت کوین وارد کانال صعودی شود و قیمت رشد. و ما بخواهیم در صورتی که قیمت بیت کوین از مقداری بالاتر رفت مقدار بیشتری بیت کوین خریداری کنیم

فرض کنیم قیمت بیت کوین رو به افزایش است و ما مقدار 0.012BTC را با قیمت 8182USDT خریداری کرده ایم، طبق اطلاعاتی که داریم مثلا خط مقاوت بعدی بیت کوین 8990USDT است. این بار یک سفارش stop-limit دیگر ثبت میکنیم که اگر قیمت بیت کوین به 8990USDT یا بالاتر رسید. مقدار 0.01BTC دیگر با قیمت 8992USDT به صورت خودکار خریداری شود.

7dmylnmix9ej.png

اگر قصد انجام خرید و فروش و تریدینگ در دنیای ارزهای مجازی را دارید پیشنهاد می شود همیشه بعد از خرید هر ارز مجازی یک سفارش Stop loss ( جلوی ضرر را بگیر‌ ) ثبت کنید تا در صورت وارد شدن ارز به کانال نزولی ضرر زیادی متحمل نشوید.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا سه‌شنبه 11 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر