موضوعات وبسایت : سیگنال

دانلود کتاب مرجع کامل تحلیل تکنیکال کاربردی

دانلود کتاب مرجع کامل تحلیل تکنیکال کاربردی

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 25 دی 1399 ساعت 17:03

معرفی کتاب : کتاب مرجع کامل تحلیل تکنیکال کاربردی

کتاب مرجع کامل تحلیل تکنیکال کاربردی یک مرجع کامل در حوزه تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه به حساب می اید که به همت مهندس امیر زنگنه به رشته تحریر درآمده است. این کتاب یک نگاه نو به نحوه تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه دارد و از این حیث یکی از کتاب های کاربردی در بازار سرمایه به حساب می آید و به همین جهت پیشنهاد می شود در کنار سایر کتاب هایی که در حوزه تحلیل تکنیکال مطالعه کرده اید، این کتاب نیز افزوده شود.

یکی از مواردی که همیشه مرا در طی سالها مطالعه، تدریس، تحلیل و معامله در بورس اوراق بهادار تهران آزرده خاطر می‌کرد عدم وجود کتاب مرجع تکنیکال کاربردی با محوریت بورس اوراق بهادار تهران بود. کتاب‌هایی از سایر اساتید منتشر شده که هر کدام گنجی با ارزش در دنیای تکنیکال فارسی به حساب می‌آیند اما بیشتر آنها صرفاً ترجمه کتاب‌های مرجعی هستند که برای فارکس (Forex) و سایر بازارهای جهانی نوشته شده‌اند و اغلب به موضوعی خاص یا بخشی از علم تکنیکال پرداخته و دانشجویان تازه‌کار را به زحمت می‌اندازند.

برخی از تازه‌واردان به بازار سرمایه برای یادگیری به سراغ شبکه‌های مجازی مانند تلگرام، وبلاگ‌ها، وبسایت‌ها می‌روند که متأسفانه اطلاعات بسیار ناقصی در این منابع قرار دارد و هیچ کدام آموزشی مدوّنی در این زمینه ندارند بنابراین پس از مدتی سردرگمی و ضرر در معاملات، گناه را بر گردن علم تکنیکال انداخته و از دنیای بورس خارج شده و دیگران را هم تشویق به خروج می‌کنند یا اینکه بعد از تحمل ضررهایی گاهاً سنگین به این نتیجه می‌رسند که اشکال از خود آنها و در استفاده نادرست از ابزارها و تکنیک‌های علم تکنیکال بوده و پس از ماه‌ها و یا حتی سالها معامله سعی می‌کنند از صفر شروع به یادگیری صحیح این علم بپردازند. به هر حال، این کتاب منبعی مناسب برای آنها و همچنین نوآموزان است زیرا علاوه بر مرجع بودن، کاربردی هم هست یعنی به مانند یک جزوه کلاسی همراه با مثال‌ها و نکات‌های فراوان و مناسب نگارش شده است.

این کتاب با مثال‌های کاربردی، مخاطب را بی نیاز از سایر منابع می‌کند و مناسب برای تمامی سطوح مخاطبان از مبتدی تا حرفه‌ای بوده و حتی به اساتید برگزار کننده کلاس‌های آموزشی هم به عنوان مرجع و جزوه کلاسی پیشنهاد می‌شود.

تحلیل تکنیکال چیست ؟

مهمترین سوالی که هر تازه وارد به بازار سرمایه از خود و دیگران می‌پرسد این است که چطور می‌توان آینده قیمت را پیش‌بینی کرد تا بر اساس آن معامله انجام داد؟ به هر حال باید روش و تکنیکی برای این کار وجود داشته باشد زیرا نمی توان  فقط بر اساس شانس یا خبرهای صادره، سرمایه را درگیر با ریسک‌هایی گاهاً بزرگ کرد در ضمن خصوصیت بازارهای سهام و بیشتر بازارهای دیگر به گونه‌ای است که وقتی خبرها به صورت عمومی منتشر می‌شوند دیگر قابلیت ملاک قرار گرفتن برای معاملات را ندارند بنابراین برای پاسخ به سوال مطرح شده در ابتدای پاراگراف می‌توان گفت که معامله‌گر باید مسلط به علم تحلیل باشد که این علم می‌تواند بررسی متغیرهای مالی مرتبط با سهام مربوطه بوده یا اینکه بررسی گذشته و حال قیمت باشد.

از منظر تحلیل تکنیکال همه چیز در قیمت مشاهده می شود، قیمت ها طبق روند مشخصی حرکت میکنند و تاریخ تکرار می شود. تکرار شدن تاریخ به این معنا می باشد که سرمایه گذاران نسبت به خرد جمعی خود واکنش های مشابهی در خصوص قیمت از خود نشان میدهند.

در بین فعالان بازار سرمایه این سوال وجود دارد که آیا در بازار سرمایه ایران استفاده از تحلیل تکنیکال کارایی دارد یا خیر. در پاسخ به این سوال باید گفت هر چه عمق بازار سرمایه بیشتر باشد یعنی تعداد سرمایه گذاران و تعداد شرکت های کوجود در بازار سرمایه افزایش یابد به همان مقدار تحلیل تکنیکال نیز جایگاه بهتری خواهد داشت. چرا که تحلیل تکنیکال خرد جمعی بازار است و هر چه تعداد سرمایه گذاران افزایش یابد خرد جمعی شکل گرفته نیز گسترش می یابد و تحلیل تکنیکال نیز اهمیت فراوانی پیدا میکند.  در بازار سرمایه ایران نیز بسیاری از سرمایه گذاران از این تحلیل در بازار استفاده میکنند.

ابداعات و کشفیات مولف در خصوص کتاب مرجع کامل تحلیل تکنیکال کاربردی

این کتاب شامل تمامی مباحث کلاسیک و پیشرفته علم تکنیکال بوده و علاوه بر آن معرفی کننده تعدادی الگو، تکنیک و ابزار تکنیکال است که تاکنون در هیچ منبعی معرفی نشده اند و از کشفیات و ابدعات مولف هستند. برای مثال می دانید که ابزارهای فیبوناچی زمانی در واقع دوگان های ابزارهای فیبوناچی قیمتی هستند یعنی ابزارهای T-RET ، T-EXT ، T-PRO  دوگان ابزارهای P-RET (Price Retracement) و P-EXT (Price Extension) و P-PRO (Price Projection) هستند اما در هیچ منبعی اشاره نشده است که ابزار زمانی TCR (Time Cycle Ratio) دوگان کدام ابزار فیبوناچی قیمتی است البته در این کتاب ما آن ابزار یعنی PCR (Price Cycle Ratio) را همراه با مثال به شما معرفی خواهیم کرد.  این موضوع مهم است زیرا شیوه درست استفاده ابزارهای فیبوناچی به این صورت است که از هر ابزاری که استفاده می کنیم باید دوگان آن ابزار را در بُعد دیگر بصورت همزمان بکار ببریم تا بهترین نتیجه حاصل شود.

محتوای کتاب مرجع کامل تحلیل تکنیکال کاربردی

فصل اول ( مفاهیم اولیه )

در این فصل به مفاهیم اولیه مورد نیاز تحلیلگر پرداخته ایم. مواردی مانند بیان تفاوت انواع نمودار و همچنین انواع داده ای که قرار است تحلیل بروی آنها انجام شود مانند توضیح تفاوت داده های تعدیل شده و نشده و همچنین تفاوت داده های حسابی و نیمه لگاریتمی و البته بسیاری از موارد مقدماتی دیگر.

فصل دوم ( روند و سطوح حمایت/مقاومت )

همه اساتید می دانید که این مبحث از تکنیکال مهمترین قسمت از آموزشی است که به دانشجو ارائه می کنند زیرا تمامی ابزارهایی که در ادامه به دانشجو معرفی می کنند همگی برای این است که سطوح حمایت یا مقاومت جلوی روی قیمت را پیدا کرده و بر اساس آن معامله انجام دهند.

فصل سوم ( ابزارها و الگوهای کلاسیک )

این فصل از نقاط قوت کتاب است که نه تنها به تمامی ابزارها و الگوهای کلاسیک می پردازد بلکه شامل تکنیک ها و الگوهای ابداعی مولف هم هست و در ضمن منبعی بی نظیر برای ابزار چنگال اندروز است.

فصل چهارم ( ابزارها و تکنیک های فیبوناچی )

قطعاً هیچ منبع دیگری را به کاملی این فصل از کتاب در مورد ابزارها و  تکنیک های فیبوناچی نخواهید یافت. این فصل سرشار از ابزارها، تکنیک های جدید است.

فصل پنجم ( الگوهای هارمونیک )

تعداد زیاد، تعاریف و دسته بندی های مختلف و اختلاف منابع مختلف در تعریف الگوهای هارمونیک همیشه یکی از مشکلات تکنیکال آموزان بوده که دیگر با کمک این فصل از کتاب این مشکل به فراموشی سپرده خواهد شد زیرا این فصل از کتاب کامل ترین و دقیق ترین منبع الگوهای هارمونیک و روش های استفاده از آنها است.

فصل ششم ( اندیکاتور )

قطعاً این فصل از کتاب یکی از قوی ترین و ویژه ترین قسمت های کتاب است زیرا به صورت اصولی به مبحث اندیکاتور که پرداخته به گونه ای که مخاطب به صورت کامل به انواع اندیکاتور و تفاوت و تشابه آنها آشنا شده و می تواند در شرایط مختلف، بهترین را برای تحلیل انتخاب کرده و از استفاده اشتباه در انبوه اندیکاتورهای با عملکرد مشابه خلاص شود. این فصل شامل تکنیک ها و روش هایی است که در منابع دیگر اصلا به آنها پرداخته نشده و از ابداعات مولف است.

فصل هفتم ( تحلیل الگوهای الیوت )

در این فصل سعی شده که به صورت کامل تمامی روش ها و الگوهای الیوتی آموزش داده شود.

ضمیمه ( الگوهای کندل استیک )

در این قسمت کتاب با آموزش تکنیکی ویژه ، مخاطب بی نیاز از به خاطر سپردن و مرور الگوهای فراوان معرفی شده در سایر منابع می شود.

مدت زمان ارسال کتاب 7 روز کاری می باشد

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 19 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر