موضوعات وبسایت : سیگنال

دانلود نرم افزار تحلیل تکنیکال بورس برای اندروید

دانلود نرم افزار تحلیل تکنیکال بورس برای اندروید

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 03 آذر 1399 ساعت 15:28

تحلیل فنی و تکنیکال اتوماتیک + نرم افزار پیش بینی بورس برای گوشی های اندروید

اهمیت نرم افزار بورس: طبیعتاً ، اگر تاجر فعال در بازار سرمایه بخواهد این تجزیه و تحلیل ها را با دست خالی و بدون ابزار مناسب در این زمینه انجام دهد ، با کوهی از داده ها روبرو خواهد شد که برای مرتب کردن آنها زمان زیادی را از او می گیرد. فعالان و تحلیلگران بازار سرمایه ایران از نرم افزارهای مختلفی برای تحلیل فنی سهام استفاده می کنند. در این صفحه از مایکت برنامه تحلیل تکنیکی محبوب «تحلیل گر بورس» را به طور دقیق بررسی خواهیم کرد. نرم افزارها معمولاً تا حدودی مشابه بوده ولی ممکن است در بعضی موارد متفاوت باشند. با این وجود بهتر است قبل از انتخاب یک نرم افزار اطلاعات بیشتری در مورد آن بدانید یا اگر زمان مناسب دارید، برای مدتی با هر یک از آنها کار کنید و آن را انتخاب کنید و پس از تعیین بهترین نرم افزار ، تجارت را شروع کنید. البته در این صفحه ما به شما برنامه ای معرفی میکنیم که تمام نیازهای شمارا در بازار بورس تامین کند و شمارا پولدار کند در حقیقت ، تجزیه و تحلیل فنی به منظور بررسی نمودار قیمت و شناسایی الگوهای قیمت به منظور پیش بینی حرکت آینده بازار است. مهمترین ابزار یک تحلیلگر فنی نمودار تغییرات قیمت است.


شرکت های بزرگ و کارگزاران معتبر نرم افزاری را ارائه داده اند تا تجارت و تحلیلگران راحت تر بتوانند تجزیه و تحلیل خود را راحت تر انجام دهند. با این وجود ، تهیه یک نرم افزار رایگان برای تجزیه و تحلیل فنی توسط یک کارگزاری مزایایی برای آن کارگزار دارد ، زیرا معامله گر تا حدی موظف است کارگزار را برای انجام معاملات خود انتخاب کند.


لازم به یادآوری است که برخی از معامله گران حرفه ای ممکن است از چندین نرم افزار برای تحلیل خود استفاده کنند که دلایل مختلفی دارد.


ارزش گذاری ، نمی تواند روشی دقیق برای خرید و فروش باشد ، منظورم این است که در تحلیل بنیادی ، تشخیص قیمت دقیق خرید یا فروش سهم اساساً امکان پذیر نیست.


معاملات در بورس سهام بدون استفاده از تحلیل تکنیکی دقیقاً همان سرمایه گذاری با چشم باز و چشم بسته است!


آیا به طور اصولی آنالیز فنی را دنبال کرده اید؟ سطح پشتیبانی و قدرت ، قیمتهای روانی ، نقاط بازگشتی احتمالی قیمت ، شناسایی روند و ... می توانیم با تجزیه و تحلیل فنی همه این موارد را خوب پیدا کنیم. امروزه ، تقریباً هیچ معامله گر یا سهامداری موفق برای تجارت بدون تجزیه و تحلیل فنی وجود ندارد.


بازار الگوهای تکراری ایجاد می کند

این اولین اصل تحلیل تکنیکی است که الگوهای قیمت "تاریخ تکرار می شود" که ما در این آموزش تحلیل تکنیکی می آموزیم طی سالها در بازار اتفاق افتاده و در سالهای آینده نیز اتفاق خواهد افتاد.


اهمیت برنامه بورس

در سال های اخیر نرم افزار های اندرویدی زیادی در جهت راحت تر کردن زندگی روزمره ما ساخته شده اند، از پیام رسان ها تا اپلیکیشن های خدمات پرداخت، این برنامه تبدیل به بخش بسیار مهمی از زندگی ما شده اند. دایره استفاده از برنامه های اندرویدی اما گسترده تر از گذشته نیز شده اند و در این بین بازار سرمایه گذاری هم از قافله جا نمانده است. نرم افزار پیش بینی بورس مجازی یکی از برنامه هایی است که هر فرد فعال در بازار سرمایه و سهام به ان نیاز دارد.


اما ورود به این بازار به عنوان یک شخص تازه کار داستان دیگری است. در سال های اخیر بازار بورس تبدیل به یکی از پرسود ترین بازار های سرمایه گذاری کشور شده است و ارزش سهام آن افراد بسیار زیادی را به سوی این بخش کشانده است. حال برای آن که قبل از ورود به این بازار و همچنین در هنگام سرمایه گذاری شناخت خوبی از آن داشته باشید نیاز به یک مشاور و تحلیل گر فنی بورس دارید تا شما را به طور کامل با بورس و تغییرات آن آشنا سازد. یکی از برنامه های خوش ساخت در این بخش، اپلیکیشن تحلیل گر بورس است که امکانات زیادی را برای فهم بهتر بازار بورس و اوراق بهادار در اختیار شما قرار می دهد.


یکی از قابلیت های کاربردی این برنامه ارسال پیام های آموزشی و پاسخ به سوالات متداول کاربران است که به شما کمک میکند تا دانش نسبی و بنیادی خوبی نسبت به اصطلاحات بورس پیدا کنید. از دیگر قابلیت های پرکاربرد این برنامه میتوان به امکان مشاهده حجم معاملات به صورت روزانه اشاره کرد که در پایان هر روز آپدیت می شود.


شما همچنین می توانید نمودار تغییرات یک سهام خاص را در طول یک بازه زمانی مشاهده کنید تا با توجه به سیر صعودی یا نزولی ارزش آن بهترین سهام ممکن را انتخاب کنید. این نمودار ها که با جزئیات بسیار خوبی نیز نمایش داده شده اند اطلاعات کاربردی دیگری را نیز در اختیار شما قرار می دهند. به طور مثال نزدیک شدن یک سهام به خطوط مقاومت یا حمایت را نیز به گویا ترین شکل ممکن برای شما ترسیم می کند تا علاوه بر آگاهی از ارزش سهام مورد نظر از تاریخچه آن نیز به خوبی آگاه باشید.


کاربردی ترین قابلیت این برنامه اما بدون شک امکان پیش بینی از بین رفتن صف خرید و فروش هر نماد است.


البته توجه داشته باشید که همیشه امکان خطا در چنین پیش بینی هایی وجود دارد اما با توجه به رضایت کاربران میتوان گفت که پیش بینی های نرم افزار تحلیل گر بورس از شرایط بازار به خصوص در بخش از بین رفتن صف خرید و فروش با دقت بسیار بالایی همراه است. این قابلیت به شما کمک میکند تا در فروش یا خرید یک سهم خاص عجله نکنید وبه عنوان یک سهامدار بهترین تصمیم را در بهترین زمان بگیرید. نرم افزار تحلیل گر بورس همچنین لیستی از سهام ها و نماد هایی که در محدوده پولبک قرار دارند به شما ارائه می دهد تا از سهامی که خود را برای یک تغییر نجومی (صعودی یا نزولی) آماده می کند، آگاه باشید. نرم افزار تحلیل گر بورس ویژگی های دیگری از قبیل: آماده سازی لیست نمادهای دارای واگرای، جستجو الگوهای مثلث، پرچم، شمعی و غیره را نیز در اختیار شما قرار می هد.


به طور کلی این برنامه یکی از کاربردی ترین برنامه ها برای آشنایی با بازار سرمایه (ارز، طلا، سکه و ..) به خصوص بازار بورس است که علاوه بر آموزش مفاهیم فنی شما را در جریان آخرین تغییرات و ترید های این بازار قرار می دهد.



ویژگی های این برنامه

-آموزش کاربردی مفاهیم بورس

-نمایش آخرین تغییرات بازار بورس

-امکان مشاهده تاریخچه یک سهام خاص

-ترسیم خطوط مقاومت و حمایت

- نمایش قیمت آخرین معامله

-پیش بینی از بین رفتن صف خرید و فروش

- پاسخ به سوالات متداول فنی

-فیلتر کردن نماد ها بر اساس اندیکارتورهای مختلف

-ارسال مطالب آموزشی از سوی کاربران

- ارسال هشدار آخرین تغییرات نماد ها



شما از کدام نرم افزار تحلیل فنی سهام بورس استفاده میکنید؟ 


سرمایه گذار محترم با لمس باکس صورتی رنگ و دریافت برنامه تحلیل گر بورس از

مایکت

ارزش آتی سهام خود را سنجیده و مطمعن شوید که سهام با ارزشی را خریداری میکنید.


آیا نرم افزار تحلیل گر بورس بر روی کامپیوتر قابل اجراست؟

خیر. این برنامه در حال حاضر فقط بر روی اندروید و iOS قابل اجراست.

تابلو خوانی چیست؟

تابلو خوانی در بورس در واقع بررسی با دقت سهام و تغییرات آن از جمله از افزایش و افت قیمت، میزان خرید و فروش، میزان عرضه و تقاضا و به طور کلی رصد وضعیت فعلی و تاریخچه آن است.

فارکس چیست؟

فارکس در واقع یک بازار تجارت بین المللی است که در آن ارز های مختلف به صورت همزمان به فروش می رسند. یعنی شما در این بازار به طور مثال دلار را فروخته و یورو میخرید و یا بالعکس.

آیا اپلیکیشن تحلیل گر بورس آفلاین است؟

خیر. از آن جایی که این برنامه به رصد لحظه ای بازار و تغییرات آن میپردازد، برای استفاده از اطلاعات آن نیاز به اتصال به اینترنت دارید.

آیا این برنامه بورس تحلیل اتوماتیک دارد؟

بله همه چیز در این برنامه بسیار عالی اتوماتیک است و شما نیاز به دانش فنی خاصی ندارید.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 12 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر