موضوعات وبسایت : سیگنال

بهترین سایت ترید ارز دیجیتال

بهترین سایت ترید ارز دیجیتال

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 30 مرداد 1400 ساعت 17:00

  • برای تبدیل ریال به اتریوم یا بیت‌کوین چکار کنیم؟
  • نحوه خرید و سپس فروش ارز دیجیتال چگونه است؟
  • چگونه ارز دیجیتالی مانند ریپل یا سایر آلتکوین‌ها را بخریم؟

اینها سوالاتی هستند که می‌توانند با توجه به مقدار خرید، هدف از خرید و حسابی که در اختیار دارید و سایر عوامل، پاسخ متفاوتی داشته باشند.

در ادامه با یک راهنمای کامل برای خرید و فروش ارز دیجیتال (کریپتو کارنسی‌ها) همراه ما باشید.

روش خرید ارز دیجیتال با ریال و حساب بانکی ایران

برای خرید ارز دیجیتال موردنظرتان با حساب بانکی شتاب (تبدیل ریال به ارز دیجیتال) می‌توانید از سایت نوبیتکس اقدام کنید.

پس از خرید ارز، می‌توانید آنرا در کیف پول نگهدارید یا اگر قصد خرید و فروش ارزهای دیجیتال دیگر را دارید، آن ارز را در پلتفرم‌های معاملاتی خارجی مانند بایننس معامله کنید:

راهنمای پلتفرم معاملاتی بایننس

همه ارزهای دیجیتال در یک پلتفرم معامله نمی‌شوند.

هیچ بازار مرکزی برای معاملات کل ارزهای دیجیتال تشکیل نشده است. در اکسچنج‌های بزرگ مانند سایت بایننس که محبوبیت و اعتبار بالایی دارند، ارزهایی که قابلیت معامله دارند (در صرافی پذیرفته شده‌اند) با توجه به سیاست‌های کاری خود صرافی انتخاب می‌شوند.

ممکن است در یک صرافی‌ یا پلتفرم‌، ارز دیجیتال مدنظرتان وجود نداشته باشد.

البته ارزهای دیجیتال مشهور و محبوب مانند بیت‌‌کوین، اتریوم، تتر، لایت‌کوین، ریپل و موارد مشابه در همه صرافی‌ها یافت می‌شود.

اگر ارز دیجیتال موردنظر شما، ارزی غیر از ارزهای مشهور اشاره شده است، به احتمال زیاد صرافی آنلاینی را نخواهید یافت که ارز موردنظرتان را با تومان (پول ایران) خریداری کنید. در این مواقع ابتدا باید یک ارز رایج تهیه کنید ( پیشنهاد ما بیت‌کوین، تتر یا اتریوم) سپس آن ارز را در صرافی‌های معتبر خارجی مانند بایننس به ارز موردنظر تبدیل نمایید.

توجه: در سایت نوبیتکس کلیه ارزهای زیر معامله می‌شود پس به راحتی می‌توانید این ارزها را با پرداخت ریال خریداری کنید:

  • بیت‌کوین (BTC)
  • اتریوم (ETH)
  • لایت‌کوین (LTC)
  • تتر (USDT)
  • ریپل (XRP)
  • بیت‌کوین کش (BCH)
  • بایننس کوین (BNB)
  • ارز EOS
  • استلار (XLM)
  • اتریوم کلاسیک (ETC)
  • ترون (TRX)

>> ورود به سایت نوبیتکس

در صورتی که ارز موردنظرتان در لیست فوق وجود ندارد مراحل پیشنهادی زیر را طی کنید:

مراحل خرید سایر ارزهای دیجیتال:

قدم 1 – در سایت نوبیتکس بیت‌کوین، تتر یا اتریوم خریداری کنید.

قدم 2 – ارز را وارد همان صرافی کنید که ارز موردنظرتان در آن معامله می‌شود.

نکته: برای اینکه بدانید ارز موردنظر شما در چه صرافی‌هایی معامله می‌شود، کافیست به سایت coinmarketcap.com وارد شوید، نام ارز را جستجو کنید، وارد صفحه اختصاصی ارز مورد نظر شوید و روی تب Market کلیک کنید.

به طور مثال ارز ترون در این صرافی‌ها لیست شده است:

3 – پس از عضویت در سایت صرافی، ارزها را به هم تبدیل کنید و موجودی موردنظرتان را وارد یک کیف پول معتبر نمایید (در صورتی که قصد نگهداری آنرا دارید)

مهم: تقریبا همه صرافی‌ها و پلتفرم‌های معاملاتی خارجی اجازه فعالیت ایرانیان را نمی‌دهند و فقط در برخی آنها با تغییر آی‌پی می‌توان خرید و فروش کرد که در لیست پایین مطلب مشاهده می‌کنید.

مطلب مرتبط: لیست کیف پول‌های معتبر ارزهای دیجیتال

روش خرید ارز دیجیتال با حساب دلاری و ارزی

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در برابر دلار، بستگی به این دارد که حساب دلاری شما چیست.

برای یک شخص معمولی ایرانی، فقط امکان بازکردن حساب‌هایی در سیستم پرفکت مانی و وب‌مانی وجود دارد و گزینه‌های زیادی برای افتتاح حساب دلاری نیست. و این حساب‌ها نیز در اکثر پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال معتبر پذیرفته نمی‌شوند.

اگر شما دارای حساب بانکی در یکی از بانک‌های خارج از کشور هستید و ویزا کارت یا مستر کارت در اختیار دارید، در برخی از صرافی‌ها مانند سایت cex.io و Binance.com امکان خرید بیت‌کوین و سایر ارزها با کارت‌های اعتباری وجود دارد.

این روزها ارزهای دیجیتالی که معادل دلار آمریکا هستند مانند تتر (Tether) در بین ایرانیان محبوب شده زیرا استفاده از آن با محدودیت کمی همراه است. بنابراین اشخاص به جای تبدیل ارزهایی مانند بیت‌کوین به دلار پرفکت مانی یا وب‌مانی یا دلار اسکناس، بیت‌کوین را به تتر تبدیل می‌کنند.

تتر در واقع ارز دیجیتالی است که هر 1 واحد آن معادل 1 دلار آمریکا ارزش دارد.

پس بطور کلی خرید و فروش ارز دیجیتال با دلار، معمولا از طریق ارز Tether انجام می‌شود که یک ارز دیجیتال معادل دلار آمریکاست و بیشتر صرافی‌های معتبر به سمت این ارز رفته‌اند و با نماد USDT مشخص است.

بیشتر بخوانید: دلار تتر (Tether) چیست؟

پیشنهاد ما برای خرید دلاری ارز دیجیتال 

اگر دارای مسترکارت یا ویزاکارت هستید و توانایی احراز هویت را دارید (برای خرید ارز دیجیتال با مستر و ویزاکارت نیاز به احراز هویت است)،  از صرافی‌های معتبر مانند Binance استفاده کنید، از آنجا امکان تبدیل بیت‌کوین و اتریوم به سایر ارزها به راحتی مقدور خواهد بود.

اما اگر دارای مسترکارت یا ویزاکارت نیستید، توصیه می‌کنیم از وب‌مانی یا پرفکت‌مانی برای خرید و فروش ارز دیجیتال دوری کنید، چون علاوه بر قیمت نامتعادل و کارمزدهای بالا، در صرافی‌هایی که با این 2 سیستم کار می‌کنند احتمال کلاهبرداری بیشتر است.

خرید ارز دیجیتال در ایران

در ایران، صرافی‌های آنلاین زیادی هستند که می‌توانید از آنها ارزهای دیجیتال شناخته‌شده مانند بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین، تتر، ریپل، بیت‌کوین‌کش و … را بخرید یا به آنها بفروشید.

اما به همه صرافی‌های آنلاین ایرانی نمی‌توان اطمینان کرد.

خرید ارز دیجیتال، به سادگی خرید اینترنتی است که با کارت بانکی پرداخت آنلاین را انجام می‌دهید. این صرافی‌های آنلاین نیاز به احراز هویت دارند به این معنی که باید تصویر کارت ملی، کارت بانکی و گاهی سلفی خودتان را برای آنها بفرستید. اینکار برای جلوگیری از کلاهبرداری انجام می‌شود.

با این حال، با فرستادن مدارک هویتی ممکن است از اطلاعات شخصی شما سوءاستفاده کنند.

و متاسفانه روشی برای خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت نیز وجود ندارد.

چاره این است که احراز هویت را در یک سایت معتبر انجام دهید، سایتی که شناخته شده و دارای حجم معاملات بالا باشد تا هربار نیاز نداشته باشید تصویر مدارک هویتی‌تان را به صرافی‌های آنلاین متفرقه بدهید.

از جمله سایت‌های ایرانی که خرید ارز دیجیتال را ساده‌تر کرده‌اند و اعتبار مناسبی نیز دارند سایت نوبیتکس است.

 سایت نوبیتکس سیستمی طراحی کرده که افراد با هم وارد خرید و فروش می‌شوند ولی خود سایت است که احراز هویت را یکبار انجام می‌دهد و امکان معاملات بین خریداران و فروشندگان را فراهم کرده است.

پس یک راهکار برای اینکه هربار نخواهید تصویر مدارک شناسایی و کارت بانکی شما به دست افراد ناشناخته بیفتد این است که از پلتفرم‌هایی معاملاتی مانند سایت نوبیتکس استفاده کنید.

نکات قابل توجه در انتخاب صرافی و خرید و فروش ارزهای دیجیتال

  • بسیاری از صرافی‌های خارجی همانند coinbase، kraken، Poloniex, Bittrex, Bitfinex, Bithumb, Coinone اجازه عضویت به ایرانیان را نمی‌دهند، پس در این صرافی‌ها حساب باز نکنید.
  • تجربه نشان داده که احتمال هک شدن صرافی‌ها بالاست، بنابراین فقط سرمایه‌ای که توانایی از دست دادن آنرا دارید در صرافی نگهدارید.
  • برای نگهداری طولانی مدت ارزهای دیجیتال، از کیف پول‌های معتبر استفاده کنید. لیست کیف پول‌ها را اینجا ببینید
  • خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیاز به دانش و مهارت کافی در این حوزه دارد. درک کافی از نحوه کارکرد این ارزها، پلتفرم‌ها و ابزارهایی که در دسترس هستند لازم و حیاتی است.
  • ارزهای دیجیتال زیادی در بازار است و اغلب آنها دارای نوسانات بسیار زیادی است. کلاهبرداری‌ها نیز مزید بر علت شده تا این بازار به بازاری بسیار پرریسک تبدیل شود، بنابراین قبل از هراقدامی تحقیق و بررسی انجام دهید و پرس‌وجو کنید.

لیست صرافی‌های معتبر

در ادامه چند سایت‌ که خرید و فروش ارزهای دیجیتال (مانند بیت‌کوین، لایت‌کوین، اتریوم، ریپل) در آنها قابل انجام است را لیست کردیم.

برخی از این سایت‌ها پلتفرم‌های معاملاتی برای معامله‌گران حرفه‌ای هستند که می‌توان در آنها به خرید و فروش ارز دیجیتال پرداخت، البته می‌توان به عنوان صرافی و برای تبدیل ارزهای رمزنگاری شده هم از آنها استفاده کرد.

برای تشخیص نوع فعالیت به مشخصات هر صرافی توجه کنید. توجه داشته باشید سایت بورسینس در تلاش است سایت‌های معتبر را معرفی کند ولی در ادامه، مسئولیت تحقیق و بررسی بیشتر در خصوص این سایت‌ها برعهده خودتان است.

.

.

در صورتی که تجربه یا نظری در خصوص این صرافی‌ها دارید در بخش دیدگاه بنویسید. نوشتن تجربه‌تان به سایرین کمک می‌کند انتخاب بهتری داشته باشند.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا دوشنبه 17 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر