موضوعات وبسایت : سیگنال

نحوه خرید عرضه اولیه در نرم افزار آساتریدر

نحوه خرید عرضه اولیه در نرم افزار آساتریدر

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 20 اسفند 1399 ساعت 16:02

%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87-%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D8%B1.jpg

نحوه خرید عرضه اولیه در کارگزاری آگاه با آساتریدر (آفلاین و آنلاین)

اولین حضور یک شرکت در بازار سرمایه به طور رسمی با عرضه اولیه صورت می گیرد به عبارت دیگر در عرضه اولیه، سهام یک شرکت برای بار اول در بورس توسط عموم مردم قابل خریداری خواهد بود. عرضه اولیه ها در سال های اخیر در بورس تهران رونق زیادی پیدا کرده اند و دلیل این امر هم این است که اکثر عرضه اولیه ها برای سرمایه گذاران سودده هستند. از آنجایی که تعداد زیادی از سهامداران بازار سرمایه تازه واردان هستند تصمصیم گرفتیم آموزش نحوه خرید عرضه اولیه در آساتریدر آگاه را در این نوشته ارائه دهیم، ما در این مطلب سعی داریم نحوه خرید عرضه اولیه در کارگزاری آگاه با آساتریدر را به شما آموزش دهیم پس با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: مراحل خرید سهام عرضه اولیه در بورس بصورت گام به گام

نحوه خرید آنلاین عرضه اولیه در کارگزاری آگاه

برای خرید عرضه اولیه در ابتدا باید برای دریافت کد بورسی اقدام کنید که از طریق ثبت نام سجام و احراز هویت در دفاتر پیشخوان دولت امکان پذیر است. در مرحله ی بعدی برای انجام معاملات آنلاین باید وارد سایت کارگزاری آگاه شده و کد آنلاین و رمز عبور خود را وارد نمایید سپس، کد امنیتی را که در تصویر مشاهده می‌کنید در قسمت مربوطه وارد کنید. کاربران برای خرید عرضه اولیه در کارگزاری آگاه باید منتظر پیام ناظر بازار باشند، در این مرحله در قسمت سمت چپ آیکنی به شکل زنگ وجود دارد که پیام های ناظر و کارگزار و پیام‌های شخصی را می‌توانید در آنجا ببینید. زمانی که قرار است عرضه اولیه بیاید در این بخش زمان عرضه از طریق ناظر اعلام ‌می‌شود. حال بعد از اینکه از ساعت سفارش گذاری مطمئن شدید در قسمت جستجو، نماد را جستجو کنید. در قسمت جستجو شما می توانید هم نماد سهم و هم نام شرکت را جستجو نمایید.

چگونه از زمان عرضه اولیه‌ها باخبر شویم؟

در مرحله ی بعدی برای خرید آنلاین عرضه اولیه در کارگزاری آگاه روی دکمه خرید کلیک ‌کنید، قیمت خرید مورد نظر خودتان را با توجه به محدوده قیمت که در قسمت بالای صفحه مشخص شده است در حد بالاترین قیمت انتخاب ‌کنید و تعداد سهامی را که می‌خواهید وارد نمایید. با فشردن دکمه خرید سفارش برای شما ثبت می‌شود و در ساعات آغاز عرضه این معامله انجام ‌می‌شود.  

مراحل خرید عرضه اولیه در در کارگزاری آگاه با آساتریدر

در قسمت قبلی خرید عرضه اولیه بصورت آنلاین از طریق سامانه کارگزاری آگاه را مشاهده نمودید. برای اینکه بدانید نحوه خرید عرضه اولیه در کارگزاری آگاه با گوشی چگوه است ادامه مطلب را بخوانید. برای خرید عرضه اولیه در سامانه آساتریدر آگاه، به دو روش ثبت درخواست آفلاین یا ثبت سفارش آنلاین میتوان اقدام کرد. ثبت درخواست اتوماتیک (خودکار) یا آفلاین: زمانیکه شما درخواست خود را قبل از بازه زمانی اعلام شده برای خرید عرضه اولیه ثبت کنید در واقع درخواست شما آفلاین ثبت می شود، در این حالت ارسال سفارش به هسته معاملات بورس در بازه اعلام شده، توسط کارگزاری انجام میگردد. در این صورت دیگر نیاز به ثبت مجدد سفارش در روز و ساعت مشخص عرضه نیست. ثبت سفارش آنلاین عرضه اولیه در آگاه: زمانیکه شما ســفارش خود را در بازه زمانی اعلام شده برای عرضه اولیه ثبت کنید، سفارش شما آنلاین میباشد و در این صورت سفارش خرید شما بلافاصله به هسته معاملات بورس ارسال می شود.   برای خرید عرضه اولیه در سامانه معاملاتی آگاه (آساتریدر) به صورت آفلاین باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. روی گزینه زرد رنگ عرضه اولیه (عرضه اولیه مورد نظر) کلیک کنید.
  2. حساب معاملاتی خود را نزد کارگزار از طریق گزینه پرداخت شتابی به هر مبلغی که می خواهید شارژ کنید. ( حداکثر مبلغ در بخش" سرمایه با احتساب کارمزد" مشخص شده است)
  3. با در نظر گرفتن بازه قیمتی، حجم تعیین شده و حداکثر سرمایه مورد نیاز (با احتساب کارمزد) برای هر عرضه اولیه، می توانید اطلاعات سفارش خود را درج کنید.
  4. در آخر روی گزینه ثبت درخواست آنلاین یا خرید کلیک کنید.

%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87-%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%DA%AF%D8%A7%D9%87-2.jpeg

مشاهده وضعیت خرید عرضه اولیه در گارگزاری آگاه

 حال اگر درخواست خرید خود را به صورت آفلاین ثبت کرده اید، برای مشاهده وضعیت خرید عرضه اولیه مراحل زیر را طی نمایید: 1 .گزینه (عرضه اولیه مورد نظر- در این مثال دتوزیع) را انتخاب کنید. 2 .گزینه (مشاهده وضعیت درخواست) را انتخاب کنید. 3 .اطلاعات مهم درخواست را مشاهده کنید:

  • الف .ستون (وضعیت)، وضعیت درخواست را مشخص میکند.
  • ب .ستون (تعداد)، حجم درخواستی را مشخص میکند.

%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87-%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%DA%AF%D8%A7%D9%87-3.jpegحال اگر درخواست خرید خود را به صورت آنلاین ثبت کرده اید، برای مشاهده وضعیت خرید عرضه اولیه در آساتریدر آگاه مراحل زیر را طی نمایید: 1 .تب (سفارشات روز) را انتخاب کنید. 2 .اطلاعات مهم سفارش را مشاهده کنید: الف .ستون (حالت)، فعال یا غیرفعال بودن سفارش را مشخص میکند. ب .ستون (حجم)، حجم درخواستی را مشخص میکند. و در پایان:  دقت کنید که پس از پایان ساعات عرضه اولیه ممکن است مانده قابل معامله شما در حساب معاملاتی، منفی باشد یا کمتر از مقدار واقعی نمایش داده شــود. این موضوع به دلیل فرآیند خاص تســویه حساب درعرضه اولیــه اتفاق می افتد و مانده بعد از تخصیص سهام به هر کد بورسی و بعد از به نمایش درآمدن نماد در پرتفوی شما به صورت خودکار اصلاخ می شود و نیازی به پیگیری و شارژ مجدد حساب معاملاتی نیست و زمان انجام این فرآیند ممکن است چند ساعت بعد از پایان ارائه عرضه اولیه طول بکشد.

اگر عضو کارگزاری مفید هستید برای آشنایی با نحوه خرید عرضه اولیه در ایزی تریدر کارگزاری مفید کلیک کنید.

728x90-hadaf-1.gif

WhatsApp-Image-2020-11-12-at-2.14.56-AM-1.jpeg

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا یکشنبه 30 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر