موضوعات وبسایت : سیگنال

اموزش ترید بیت کوین

اموزش ترید بیت کوین

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 27 آبان 1399 ساعت 11:40

صرافی بایننس در سال ۲۰۱۷ میلادی افتتاح شد، اما خیلی سریع رشد کرد و رقبای خود را پشت سر گذاشت. حجم معاملات روزانه بایننس به طور میانگین به بیش از ۱.۲ میلیارد دلار می‌رسد که این یعنی نقدشوندگی و تعداد خریداران و فروشندگان در این صرافی به شدت بالاست. Binance هم اکنون بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیاست که کاربران از سراسر جهان می‌توانند در آن به معامله ارزهای دیجیتال بپردازند. علاوه بر امکان معامله در و‌ب سایت بایننس، این صرافی هم برای موبایل و هم برای کامپیوترهای شخصی نرم‌افزار مخصوص دارد که ترید را برای همه کاربران با هر شرایطی آسان می‌کند. در این مقاله به آموزش چگونگی ترید ارزهای دیجیتال در صرافی بایننس خواهیم پرداخت و جزییات آن را به صورت کاملاً تصویری و گام به گام شرح می‌دهیم.

آموزش پلتفرم معاملاتی بایننس (حالت پیشرفته)

پس از باز کردن حساب در بایننس جهت انجام معامله در این پلتفرم نیاز است که ابتدا تمام قسمت های آن بررسی گردد که در ادامه به آن پرداخته ایم. در مرحله اول مطابق تصویر زیر در صفحه اصلی وب سایت بایننس بر روی منوی “Spot” و سپس “Advanced” کلیک کنید.

trade-crypto-binance-00000.jpg

در صفحه اصلی این پلتفرم چند قسمت اصلی وجود دارد که عبارتند از:

trade-crypto-binance-100101-1024x499.jpg

  1. نمودار (Chart Panel)
  2. لیست سفارشات بازار (Order Book)
  3. انجام معاملات (Place Order)
  4. دارایی ها (Assets)
  5. سفارشات کاربر (Orders)
  6. جفت ارزها (Pairs)
  7. اطلاعات ارز (Currency Details)
  8. اطلاعات تغییرات قیمتی ارز

نمودار (Chart Panel)


این بخش دارای گزینه های متعددی جهت ارائه اطلاعات کامل نموداری به کاربر است. در پایین نمودار حجم خریداران و فروشندگان به صورت میله ای نمایش داده شده است. در بالا سمت چپ نمودار انواع تایم فریم های معاملاتی از تایم 1 دقیقه تا ماهانه فراهم گردیده است که با توجه با استراتژی معاملاتی کاربر میتواند مورد استفاده قرار گیرد. در بالا سمت راست نمودار سه زبانه Original, Trading View و Depth وجود دارد که به اختصار توضیحاتی در رابطه با آنها ارائه می دهیم.

  • Original : در این جا بصورت پیش فرض نمودار شمعی به همراه سه اندیکاتور میانگین متحرک با دوره های 7، 25 و 99 را به شما ارائه میکند.

trade-crypto-binance-100102.jpg

  • Trading View : در این قسمت دقیقا امکانات نرم افزار تحلیل نمودار تریدینگ ویو آورده شده است که به کاربر این اجازه را میدهد تا از ابزارهای ترسیمی و انواع اندیکاتورها به راحتی استفاده کند. برای اضافه کردن اندیکاتور روی نمودار ابتدا روی صفحه کلیک راست کنید. سپس گزینه “Insert indicator” را بزنید.

trade-crypto-binance-100103.jpg

  • Depth : در این قسمت شما میتوانید تقابل حجمی خریداران و فروشندگان را بصورت لحظه ای روی نمودار مشاهده کنید که گزینه مطلوبی به جهت تصمیم گیری در معاملات و بررسی روند افزایشی یا کاهشی بازار می باشد.

trade-crypto-binance-100104.jpg


لیست سفارشات (Order Book)


در این بخش شما میتوانید لیست سفارش های قرارداده شده در بازار بوسیله دیگرکاربران را بصورت لحظه ای تماشا کنید. معاملات لحظه ای سنگین بصورت هایلایت سبز و قرمز به ترتیب در بخش فروش ها و خریدها دیده میشود. به کمک این بخش میتوانید جو روانی حاکم بر بازار و غلبه فروشندگان و یا خریداران در مورد ارز مورد نظر خود را بدانید و بر مبنای آن تصمیم گیری کنید.

trade-crypto-binance-100105-1024x815.jpg


انجام معاملات (Place Order)


این قسمت مهمترین بخش در بایننس میباشد و بخاطر اینکه نوع سفارشارت در بایننس به صورت یکطرفه میباشد شما فقط میتوانید یک ارز را خریداری نمایید و در قیمت بالاتر بفروشید و یا در صورت اینکه پیش بینی میکنید ارز مورد نظر دچار افت ارزش خواهد شد میتوانید آن را بفروشید و معاملات فروش سودی نخواهند داشت. اینجا شما میتوانید بصورت لحظه ای انواع سفارشات خرید یا فروش ارز مورد نظر خود را قرار دهید. برای انجام معاملات خرید و فروش روش های مختلفی وجود دارد که با توجه به نیاز کاربر طراحی شده اند. در اینجا به اختصار انواع روشهای خرید و فروش را برایتان شرح میدهیم:

  • معاملات به روش مستقیم در لحظه (Market Order) : در این روش معامله در قیمت همان لحظه باز میگردد و با این روش میتوانید معاملات خود را انجام دهید.
  • معاملات Limit Order : سفارش لیمیت سفارشی است که در یک قیمت خاص ثبت می‌کنید و زمانی که قیمت‌ها به قیمت مورد نظر شما برسند، تکمیل می‌شود. مثلا فرض کنید قیمت فعلی اتریوم 150 دلار است اما شما طبق تحلیل خود پیش‌بینی می‌کنید که ریپل سقوط می‌کند و می‌خواهید آن را در 140 دلار بخرید، بنابراین می‌توانید یک سفارش لیمیت با قیمت 140 دلار ثبت کنید تا زمانی که قیمت به آن نقطه رسید، سفارش شما تکمیل شود. حتی برعکس این قضیه هم امکان پذیر است یعنی شما میخواهید بطور مثال دارایی اتریوم خود را در قیمت موردنظر (بطور مثال 160 دلار) دریک عدد بالاتر بفروش برسانید.
  • معاملات Stop Limit : در سفارش استاپ لیمیت به سیستم می‌گویید وقتی قیمت به رقم مثلا 100 دلار رسید، سفارش فروشی با رقم 98 دلار برای من ثبت کن ! با این نوع سفارش می‌توانید حتی وقتی حضور ندارید، خرید و فروش را انجام دهید. تریدرها از این نوع سفارش برای توقف ضرر استفاده می‌کنند. مثلا فرض کنید قیمت اتریوم (ETH) معادل 170 دلار است و این حمایت اصلی اتریوم است. شما می‌توانید سفارشی ثبت کنید تا اگر قیمت به 169 دلار رسید (Stop)، سفارش فروشی با قیمت 168 دلار برای شما ثبت کند (Limit) تا از ضرر بیشتر جلوگیری به عمل آید.
  • معاملات OCO : در این روش شما معاملات دو جانبه خواهید داشت. بطور مثال شما 1000 دلار دارید و میخواهید پس از شکست یک خط روند معاملات خرید خود را انجام دهید. فرض کنید شکل زیر نمودار بیت کوین به تتر (BTC/USDT) است. در الگوی زیر شما میخواهید در صورت شکست خط مقاومت بالایی بیت کوین بخرید و در صورت شکست از کف موجودی از قبل بیت کوین خود را بفروشید تا دچار ضرر نشوید و بتوانید با رصد نمودار در قیمت های پایین تر دوباره خرید کنید. در این صورت هر کدام از معامله ها فعال شود دیگری حذف خواهد شد. این یکی از ویژگی های فوق العاده پلتفرم بایننس است که امکان ویژه ای به کاربر میدهد و بسیار سودمند است.

trade-crypto-binance-100106.jpg


دارایی ها (Assets)


در این پنجره میزان دارایی شما در حساب بایننس بر حسب جفت ارزی که انتخاب کرده اید نمایش داده میشود. بطور مثال اگه روی نمودار جفت ارز بیت کوین به تتر باشید، میزان دارایی شما بر اساس تتر و بیت کوین نمایش داده میشود. در اینجا چهار گزینۀ Open Orders, Order History, Trade History و Fund وجود دارد که هر کدام در زیر تعریف شده اند:

  • پنجره سفارشات در حال انجام (Orders) : گزینه اول Open Orders مربوط به سفارشات باز شما میباشد که در حال انجام است.
  • پنجره Order History : در این قسمت تمام سفارشات باز و معاملات کنسل شده و همچنین معاملات فعال نشده نمایش داده میشوند.
  • پنجره Trade History : فقط معاملات کامل شده شما نمایش داده میشود؛ چه مربوط به خرید ارز باشد چه فروش تفاوتی ندارد.
  • پنجره Funds : فاکتورهایی از قبیل دارایی شما به تفکیک ارزهایی که موجود دارید، کل موجودی آزاد شما، کل موجودی درگیر معاملات باز و همچنین مبلغ کل موجودی بر حسب بیت کوین را به شما نشان میدهد.

trade-crypto-binance-100107.jpg


پنجره جفت ارزها (Pairs)


در اینجا شما میتوانید انواع ارزهای فیات کشورهای مختلف، ارزهای معامله شونده با بایننس کوین (BNB)، انواع آلت کوین ها و مارجین ها را بصورت لیست دلخواه با زدن دکمه ستاره کنار هر جفت ارز انتخاب کرده و در لیست Favorites یا همان لیست علاقه مندی خود بصورت یکجا داشته باشید و به معامله بپردازدید.

trade-crypto-binance-100108.jpg


اطلاعات ارز


در این بخش شما میتوانید اطلاعات ارز رمزپایه مورد نظر از جمله حجم مبادلات بر حسب دلار (در اینجا اکنون 173 میلیارد دلار است) و مقدار کل بیت کوین در گردش و کل بیت کوین هایی که قرار است تولید شوند را مشاهده نمایید.

trade-crypto-binance-100109.jpg


اطلاعات تغییرات قیمت ارز


همانطور که میبینید این قسمت در بالا سمت چپ صفحه اصلی قرار دارد و اطلاعات مفیدی درباره اتفاقات و تغییرات قیمت ارز مورد نظر شما در 24 ساعت گذشته در اختیارتان قرار میدهد.

trade-crypto-binance-100110.jpg

تحلیل های ارائه شده در این وب سایت صرفاً نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از تحلیل و آموزش های موجود بر عهده کاربران محترم میباشد.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا سه‌شنبه 11 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر