موضوعات وبسایت : سیگنال

چرا مفید تریدر اپدیت نمی شود

چرا مفید تریدر اپدیت نمی شود

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 29 اسفند 1400 ساعت 14:16

P-S.jpg

پی 98 مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D9%81%DB%8C%D8%AF1.png

مفید تریدر نرم افزار کارگزاری مفید است که همانند متا تریدر های خارجی عمل می کند. این نرم افزار کاربردی اخیرا با مشکلاتی مواجه شده است. در این مقاله قصد بررسی و رفع مشکل عدم اصال به سرور مفید تریدر را داریم. پس با ما همراه باشید.

مفید تریدر چیست؟

مفید تریدر نرم افزاری تولید شده در کارگزاری مفید است که همانند متاتریدر 5 کار می کند. این نرم افزار لیسانس شرکت MetaQuates را دارد و علاوه بر نمایش قیمت های جهانی، امکان تحلیل تکنیکال و اطلاعات آتی سکه و… را در اختیار کاربران قرار می دهد.

کاربرانی که با نرم افزار مفید تریدر کار می کنند، گزارش ها متعددی را مبنی به قطع بودن سرور مفید بیان می کنند. عدم اتصال و قطعی این نرم افزار علت های متفاوتی دارد. قبل از رفع مشکل بایستی وضعیت ارتباط خود با سرور را بررسی کنید.

سامانه مفید تریدر وضعیت اتصال را با چراغی در گوشه سمت راست نرم افزار نشان می دهد. همانطور که در تصویر زیر مشخص شده است، وضعیت اتصال به سرور مفید یا همان connection status در حالت ارتباط درست با سرور به رنگ سبز است.

mofid-trader.png

به طور کلی برای این چراغ سه وضعیت وجود دارد:

  • سبز: ارتباط درست با سرور
  • خاکستری: فایل های کمکی و نمودار ها در حال بروز رسانی هستند.
  • قرمز: قطعی کامل با سرور

اگر نرم افزار مفید تریدر شما در حالت خاکستری ثابت شده است، بهتر است سرعت اینترنت خود را چک کنید. همانطور که گفته شد بخشی از نرم افزار در حال بروزسانی است، احتمالا سرعت اینترنت شما پایین است و این آپدیت تکمیل نمی شود.

چرا مفید تریدر به سرور وصل نمی شود؟

اگر چراغ connection status مفید تریدر شما قرمز است و به سرور وصل نمی شوید، احتمالا مشکل مربوط به یکی از حالت های زیر است:

? نام سرور اشتباه وارد شده باشد: نام سرور مفید تریدر Mofidsecurities-server است. اگر نام سرور اشتباه وارد شود، امکان ورود به سرور وجود نخواهد داشت.

? کلمه عبور اشتباه وارد شده است : کلمه عبور بایستی از حروف و اعداد تشکیل شده باشد. پسورد خود را مجدد وارد کنید و از صحیح بودن آن اطلاع حاصل کنید.

? تاریخ ویندوز سیستم اشتباه است: تاریخ ویندوز سیستم خود را چک کنید. اگر این تاریخ اشتباه بوده و به روز نباشد، به سرور متصل نمی شوید.

اگر از وضعیت سیستم خود مطمئن هستید و تمامی موارد بالا را بررسی کرده اید، به این نکته دقت کنید که اخیرا به علت ترافیک زیاد و هجوم مردم به بورس ایران، این سیستم با اختلال داخلی مواجه شده است. هرچند پیشتر مدیران مربوطه، قول حل مشکلات را به کاربران داده بودند.

در حال حاضر تنها راه حل مشکلاتی که در لیست بالا قرار ندارند، تماس با شماره 8700-021 است. البته مطالعه نظرات کاربران در خصوص حل مشکلات نیز می تواند روش مناسبی برای پیدا کردن پاسخ به سوالات باشد. چرا که گاهی تماس با پشتیبانان مفید به راحتی مقدور نیست.

اگر شما در زمینه اختلالات مفید تریدر تجربه و اطلاعات کافی در اختیار دارید، آنرا در بخش دیدگاه ها با دیگران به اشتراک بگذارید.

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

راهبری نوشته

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا سه‌شنبه 11 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر