موضوعات وبسایت : سیگنال

دانلود متاتریدر 4 برای ویندوز 7 64 بیت

دانلود متاتریدر 4 برای ویندوز 7 64 بیت

نویسنده : نوید | زمان انتشار : 29 آبان 1400 ساعت 10:58

متاتریدر یک نرم افزار معاملاتی رایگان ساخته شده توسط MetaQuotes و منتشر شده در سال 2005 میباشد. آن یکی از بهترین پلتفورم های معاملاتی برای فارکس به شمار می آید، حتی عرضه های جدید هم نتوانسته است آن را از بین ببرد.

پلتفورم معاملاتی MT4 به شما اجازه میدهد که با رابط سازگار و مفید در فارکس درامد زایی کنید، حساب های معاملاتی فارکس را نظارت، نگهداری و مدیریت کنید. آن از اندیکاتورهای، اسکپرت ادوایزرها و دیگر ابزار برای تحلیل های بی وقفه بازار پشتیبانی میکند. شما میتوانید نمادهای معاملاتی خود را بسازید و آنها را با دیگر معامله گران به اشتراک بگذارید.

چه کسانی از MT4 برای کامپیوتر استفاده میکنند.

  • معامله گران فارکس، برای نظارت بر بازار و مدیریت سفارشاتشان؛
  • کارگزاران فارکس، برای پردازش سفارشات از معامله گران و تبادل نامه با آنها؛
  • تحلیل های بازار، محاسبه آمار و ارقام و ارزیابی دیتا از اندیکاتورها؛
  • مدیران حساب PAMM، برای قراردادن و کنترل سفارشاتشان روی حساب های متفاوت؛
  • دارندگان حساب PAMM، برای چک کردن حساب هایشان و برقرار کردن ارتباط با مدیران.

در صورت کلی، MetaTrader4 برای کامپیوتر یک ابزار جهانی است که برای هر کسی که علاقه مند به فارکس است، مناسب است. شاید چند ترفند اضافی لازم باشد. هر چند، آن بسیار قابل تنظیم و دست یافتنی است.

فواید MT4 برای کامپیوتر شخصی

  • حسابتان را مدیریت کنید. سفارشات خود در بازار را باز، بسته و اصلاح کنید. از هر دو اجرای فوری و بازاری استفاده کنید.تصمیمات را روی پرش با One-Click Trading . اعمال کنید.
  • دیتا را در 9 تایم فریم تحلیل کنید. از جریان مداوم دیتا در هر دقیقه لذت ببرید یا گرایش های جهانی را روی نمودار ماهانه در نظر بگیرید.
  • نمودارهای خود را پرینت کنید.خواندن دیتا را با طرح های رنگی سفارشی، انواع نمودار، اندیکاتورها و علامت ها آسان کنید.
  • معاملات خود را خودکار کنید. اکسپرت ادوایزهای از پیش ساخته شده در بازار خریداری کنید، یا با زبان اکسپریتی MQL4 برای خود بسازید.
  • عمق بازار را بسنجید. با آرایه ای از ابزار تحلیل تکنیکال همیشه درباره از آخرین گرایش ها مطلع شوید.
  • آخرین اخبار را دریافت کنید. همچنین دیتا مالی real-time را به عنوان هشدارهای مهم با نامه داخلی رایگان بر اساس تنظیمات برگزیده خود دریافت کنید.
  • سیگنال های معاملاتی دریافت کنید. به صورت آنلاین بهترین معامله گران را دنبال کنید و مهارت های آنها را با تکرار سفارشات آنها یاد بگیرید.
  • تمامی ابزارهای خود را ادغام دهید. منابع دیتا، پلاگین و فیدهای خود را اضافه کنید تا یک راه حل معاملاتی قدرتمند درست کنید.

معجزه MQL

MQL پیشرفته ترین زبان نویسی برای پلتفورم معاملاتی فارکس است. آن اجازه ساخت پیشرفته ترین اکسپرت ادوایزرها را میدهد که بتوان مجموعه ای از استراتژی ها را بدون مداخلات انسانی اجرا کرد.

  • ابزارهای سفارشی طراحی کنید. اندیاتورها، اکسپرت ادوایزها و ابزارهای تحیلی بازار خود را بنویسید،
  • انبار خود را گسترش دهید. نرم افزار شخص ثالث را در متاتریدر با کتابخانه های .dll ادغام دهید.
  • از ساختارهای آشنا استفاده کنید. از یادگیری زبان جدید استرس نداشته باشید – MQL بر اساس C++ مبتنی است، بنابراین تمامی مهارت های شما کاملا قابل انتقال است.

انجمنی از برنامه نویسان MT4 وجود دارد ، که برای هر تازه وارد فارکس مفید هستند. جدا از صحبت در مورد استراتژی مورد علاقه شان و کدنویسی، فوروم اغلب یک منبع برای بحث های جالب است. فقط همه چیز را با یک دانه نمک میل کنید – این انجمن تمایل دارد که یک دیدگاه تلخی نسبت به فارکس داشته باشد.

MT4 برای کامپیوتر در یک نگاه

overview-of-metatrader-4-for-pc.png

رابط شامل 5 قسمت اصلی است:

  1. نوار منو شامل تمامی کنترل المنت ها – دکمه ها، سوییچ ها و زیر منوهای فرعی است. شما اینجا میتوانید معاملات خود را با سفارش جدید و دکمه های معاملات خودکار مدیریت کنید، شکل چارت ها را عوض کنید، استراتژی خود را تست کنید وغیره.
  2. پنجره اصلی دیتای real-time را درباره قیمت گذاری نماد مالی نشان میدهد. از چرخ ماوس برای حرکت در چارت و تب ها در قسمت زیرین برای جا به جایی بین آنها استفاده کنید.
  3. مدیر جلسه تمامی حساب های شما، اندیکاتورهای موجود، ادوایزرها و اسکریپت ها را لیست میکند. ابزار مورد نیاز خود را در پنجره اصلی در سفارش به منظور استقرار آنها بیندازید.
  4. مدیر ارز تمامی ارزهای موجود و دیگر نماد های معاملاتی را مدیریت میکند. روی هر کدام از آنها دابل کلیک کنید تا آن سفارش را قرار دهید یا آنها را برای ساختن چارت در پنجره اصلی بیندازید.
  5. وضعیت نوار وضعیت سفارشات و همچنین دیتاهای مکمل دیگر مثل تاریخچه سفارشات، اخبار، هشدارها، نامه و غیره را نشان میدهد.

overview-of-metatrader-4-for-pc-pending-order.pngoverview-of-metatrader-4-for-pc-instant-execution.png

سفارشی سازی چارت با MetaTrader4 در کامپیوتر

chart-customizations-with-metatrader-4-on-pc.pngchart-customizations-with-metatrader-4-on-pc-v2.png

چارت متاتریدر در کامپیوتر کاملا قابل تنظیم است. شما میتوانید قالب های چارت بسازید که مشخص میکند:

  • طرح رنگ چارت ها ( شما همچنین میتوانید طراحی خود را نیز داشته باشید)؛
  • نوع کلی چارت ( بار، کندلاستیک یا خطی )
  • اندیکاتورها یا اسکریپت های مستقر شده در چارت.

شما میتوانید قالب ها را با یک منوی کشویی یا متنی جا به جا کنید.

در نهایت، MetaTrader4 ترسناکتر به نظر می آید – مخصوصا وقتی که برای اولین بار یک ترمینال فارکس را میبینید، هر چند وقتی که واقعا با آن شروع به کار میکنید، بصری تر و استفاده از آن آسان است.

گزینه های دیگر برای MT4 برای کامپیوتر شخصی

اگر به متاتریدر علاقه مند نیستید، 2 اپلیکیشن وجود دارد که میتوانید به آنها رو بیاورید – Ninja Trader و cTrader. متاسفانه، هیچکدام از سابقه رقابتی ای برای عرضه ندارند.

نینجا تریدر

نینجا تریدر برای مدت زمان بیشتری است که وجود دارد، اما در کل سعی کرده است که از رقیب عقب نماند. قدیمی تر و زشت تر است و انجمن بزرگی ندارد. در حالی که قابلیت هایی دارد، ولی اجرا درحد خوبی نیست.

نینجا تریدر برای مدت زمان بیشتری است که وجود دارد، اما در کل سعی کرده است که از رقیب عقب نماند. قدیمی تر و زشت تر است و انجمن بزرگی ندارد. در حالی که قابلیت هایی دارد، ولی اجرا درحد خوبی نیست.

در کل، نینجا تریدر ترمینال معالاتی خوبی است. ولی به اندازه MetaTrader4 خوب نیست.

سی تریدر

سی تریدر همه چیز یک جانشین MetaTrader4 است که باید باشد – به جز ینکه MT4 به جانشین نیازی ندارد. با وجود رابط مدرن شده و ساده سازی زیاد، سی تریدر در تشکیل انجمن مشابه به یکی در MQL5 ناموفق بوده است. و این به واضح نشان داده میشود.

با اینکه یک بنیاد بهتری است، سی تریدر به آن اندازه گزینه ها و ویژگی ها ندارد. اندیکاتورهای کمتری هستند، ادوایزرهای کمتری هستند و پشتیبانی انجمن بسیار ضعیفتری دارد. و دقیقا مثل نینجا تریدر، نسخه لینوکس وجود ندارد و Wine را پشتیبانی نمیکند.

سی تریدر به شدت از متاتریدر الهام گرفته است و سعی در بهبود نقاط ضعفش دارد. چشم اندازهای زیادی دارد، ولی در حال حاضر متاتریدر همچنان بهتر است. بنابراین ما به شما پیشنهاد میکنیم که MT4 را دانلود کنید.

محبوبترین ترمینال فارکس را برای کامپیوتر شخصی بدست بیاورید

دانلود MetaTrader4.0

MetaQuotes تنها یک نسخه ویندوز را حمایت میکند، ولی شما میتوانید MetaTrader4 را روی لینوکس و سیستم عامل Mac با استفاده از Wine1 نصب کنید. شما همچنین میتوانید از دستگاه موبایل Android ا iOS تا موقعی که آنلاین هستید، معامله کنید.

1 بازار MT4 درWine وجود ندارد – شما نمیتوانید اندیکاتورها و ادوایزرهای جدید دنلود کنید. اگر معامله کردن را جدی گرفتید، شما باید به دنبال یک ویندور کامپیوتر شخصی یا ماشین مجازی باشید.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 12 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر