موضوعات وبسایت : سیگنال

آموزش تحلیل تکنیکال توسط محسن اسلامی

آموزش تحلیل تکنیکال توسط محسن اسلامی

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 30 دی 1399 ساعت 11:23

دانلود فیلم های آموزش بورس مقدماتی تا پیشرفته رایگان صفر تا صد, فیلم های آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی تا پیشرفته بورس صفر تا صد گام به گام

آموزش فیبوناچی با محسن اسلامی

فیبوناچی را در واقع می توان ابزاری کاربردی به منظور پیش بینی آینده بازار دانست.

نسبت های فیبوناچی در واقع ابزاری محبوب و متداول در تحلیل تکنیکال به شمار می آیند. کشف این اعداد برای اولین بار توسط فردی ریاضیدان به نام لئوناردو فیبوناچی از ایتالیا صورت گرفت. فیبوناچی معتقد بود در طبیعت نسبت های فیبوناچی بسیاری وجود دارد و این نظریه بعدا توسط دیگر دانشمندان نیز اثبات شد.

بعدها در بازارهای مالی نیز معامله گران به وجود این نسبت ها پی برده و به این نتیجه رسیدند که برای دستیابی به نقاط ورود و خروجی مطلوب به کارگیری این نسبت ها بسیار کاربردی می باشد.

فیلم آموزش فیبوناچی با محسن اسلامی

اگر چه وقتی یک بازار به تازگی به وجود می آید کارهای انجام شده در آن کاملا ساده و راحت می باشد و در واقع بر اثر خرید و فروش های افراد یک بازار شکل خواهد گرفت اما کم کم بازار از حالت ابتدایی خود خارج شده و درگیر پیچیدگی هایی می گردد. به طوری که این روزها خیلی از افراد باتجربه در بازار صرف این که چیزی را دوست داشته و یا احتمال داده قیمت آن بالاتر می رود اقدام به خرید سهام آن نخواهند کرد.

این روزها به طور معمول تحلیلگران تکنیکال بورس و فارکس در تشخیص نقطه صحیح ورود به نمودار و نیز نقطه خروج از بازار با دقت و سرعت بیشتری عمل خواهند نمود. در صورت معتقد بودن به پیچیدگی بازار دور از باور نیست که خیلی زود روش های علمی تری به منظور انجام معاملات مورد استفاده قرار گیرد. پذیرش مزایای بسیار زیاد نقاط فیبوناچی از سوی تریدرها سبب شده که با یادگیری صحیح آن ها به راحتی قادر به پیش بینی رفتار بازار در صورت حرکت نمودار به سمت این نقاط گردد.

در حال حاضر خرید و فروش بسیاری از معامله گران بر پایه سطوح فیبوناچی صورت گرفته و حتی ممکن بوده بعضی از آن ها برای گرفتن نتیجه بهتر اقدام به ترکیب سطوح فیبوناچی با نمودارهای شمعی و اندیکاتور ها نمایند. به منظور به کارگیری ابزار فیبوناچی و تحلیل تکنیکال نیاز به بررسی


حداکثر و حداقل قیمت سهم در مدت چند روز و یا چند هفته می باشد. به منظور این کار بایستی فعالسازی ابزار فیبوناچی بر روی پلتفرم معاملاتی در مدت مورد نظر انجام گردد.

 فیبوناچی در بازارهای مالی و بورس در واقع همان خطوط حمایت و مقاومت بوده که در بین این خطوط، حرکت قیمت صورت می گیرد. ایجاد این خطوط طبق ریشه طلایی اعداد فیبوناچی بوده و در واقع پیش بینی روند قیمت یک سهم در آینده براساس آن امکان پذیر خواهد بود.

سطوح فیبوناچی در تشخیص نقاط حمایت و مقاومت سهم بسیار موثر عمل نموده و البته شیوه تحلیلی به کمک سطوح اصلاحی فیبوناچی بسیار ساده و قابل درک بوده و امکان استفاده از آن برای تحلیلگران تکنیکال به راحتی مهیا می باشد. در بازارهای مالی به کمک استفاده صحیح از سطوح فیبوناچی دستیابی به سودهای پی در پی محقق می گردد. این موضوع سبب شده فیبوناچی در بین تحلیلگران بسیار محبوب شود. 

از بین نسبت های فیبوناچی مورد استفاده توسط تحلیلگران تکنیکال می توان سطح ۱۶۱٫۸%، سطح ۶۱٫۸%، سطح ۳۸٫۲% را نام برد که در بازارهای مالی بسیار کاربردی بوده و به منظور ورود و خروج از سوی تحلیلگران مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

در ادامه ویدئوهایی آموزشی از آقای محسن اسلامی آورده شده که به خوبی در آن ها فیبوناچی و ابزارهای آن و کاربردشان در تحلیل تکنیکال آموزش داده شده است.

 ردیف  عنوان  لینک دانلود  حجم
 1  آشنایی کلی با فیبوناچی  لینک  10MB
 2  فیبو Retracement  لینک  55MB
 3  فیبو Extention  لینک  30MB
 4  فیبو Projection  لینک  69MB

مطالب مرتبط :

بازنشر از فراچارت farachart.com

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا پنج‌شنبه 13 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر